KATEGORIE

Kategorie

Okładka książki Media i komunikowanie masowe

Media i komunikowanie masowe

Teorie i analizy prasy, radia, telewizji i Internetu

  • ISBN: 8301143002
  • EAN: 978830114300803
  • Oprawa: Miękka
  • Wydawca: PWN
  • Format: 16.7x23.8cm
  • Język: polski
  • Liczba stron: 340
  • Rok wydania: 2006
  • Wysyłamy w ciągu: niedostępny
  • Brak ocen
  • 42,36
     zł
    Cena detaliczna:  54,00 zł
    Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 42,36
Artykuł chwilowo niedostępny
Wpisz e-mail, jeśli chcesz otrzymać powiadomienie o dostępności produktu
x
- syntetyczny i aktualny - niezbędny w pracy i na studiach - przedstawia rolę mediów i komunikowania w życiu społecznym - prezentuje rzeczywisty stan wiedzy o środkach masowego komunikowania oraz ukazuje ich siłę i oddziaływanie społeczne - w obecnym wydaniu całkowicie nowy- uzupełniający rozważania na temat mediów - rozdział Ku społeczeństwu medialnemu oraz bibliografia najnowszych prac w jezyku polskim
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj