KATEGORIE [rozwiń]

McGee Kenneth G.

Okładka książki Bądź czujny

73,00 zł 60,92 zł

Artykuł chwilowo niedostępny

Jak podbić rynek? Konsekwentnie realizować obraną strategię - powie jeden menedżer. Mieć najlepszych ludzi - doda drugi. Kolejny podkreśli, że liczy się technologia. Oczywiście każdy z nich ma trochę racji, ale nie są to rzeczy najważniejsze. Umiejętne reagowanie na niespodziewane sytuacje i zdolność wykorzystywania nadarzających się okazji to właśnie klucz do sukcesu. Wielu menedżerów nauczyło się żyć w tych niepewnych czasach, po prostu przyjmując, że tak musi być. Czy to właściwa postawa? Nie! Menedżer powinien wiedzieć, jak pozbyć się niepewności i wziąć przyszłość swojej pracy i firmy w swoje ręce. Przypominasz sobie marki, które jeszcze kilka lat temu były na topie? Po wielu z nich słuch zaginął. Dlaczego? Zarządzający nie umieli reagować na rynkowe zmiany, a najczęściej ich nie dostrzegali. Nie popełniaj tego błędu! Książka pomoże Ci pozbyć się niepewności oraz nauczyć się dostrzegać szanse wcześniej niż inni. Jest to kompleksowy podręcznik, dzięki któremu Ty i Twoja firma wypłyniecie na szerokie wody. Autor przedstawia Czytelnikowi metody, które pozwalają odpowiednio monitorować rynek i wychwytywać informacje o pojawiających się szansach i zagrożeniach. Pokazuje, jak te dane wykorzystać w firmie.
Okładka książki Bądź czujny

73,00 zł 63,84 zł

Artykuł chwilowo niedostępny

Jak podbić rynek? Konsekwentnie realizować obraną strategię - powie jeden menedżer. Mieć najlepszych ludzi - doda drugi. Kolejny podkreśli, że liczy się technologia. Oczywiście każdy z nich ma trochę racji, ale nie są to jednak rzeczy najważniejsze. Umiejętne reagowanie na niespodziewane sytuacje i zdolność wykorzystywania nadarzających się okazji to właśnie klucz do sukcesu. Wielu menedżerów nauczyło się żyć w tych niepewnych czasach, po prostu przyjmując, że tak musi być. Czy to właściwa postawa? Nie! Menedżer powinien wiedzieć, jak pozbyć się niepewności i wziąć przyszłość swojej pracy i firmy w swoje ręce. Przypominasz sobie marki, które jeszcze kilka lat temu były na topie? Po wielu z nich słuch zaginął. Dlaczego? Zarządzający nie umieli reagować na rynkowe zmiany, a najczęściej ich nie dostrzegali. Nie popełniaj tego błędu! Bądź czujny! pozwoli Ci pozbyć się niepewności oraz nauczyć się dostrzegać szanse wcześniej niż inni. Jest to kompleksowy podręcznik, dzięki któremu Ty i Twoja firma wypłyniecie na szerokie wody. Autor przedstawia Czytelnikowi metody, które pozwalają odpowiednio monitorować rynek i wychwytywać informacje o pojawiających się szansach i zagrożeniach. Pokazuje, jak te dane wykorzystać w firmie.
  • Poprzednia

    • 1
  • Następna

Promocje

Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj