Marketing usług turystycznych
-
Autor: Aleksander Panasiuk(red.)
- ISBN: 9788301152963
- EAN: 9788301152963
- Oprawa: Miękka
- Wydawca: Wydawnictwo Naukowe PWN
- Format: 17.0x24.0cm
- Język: polski
- Seria: TURYSTYKA
- Liczba stron: 216
- Rok wydania: 2005
- Wysyłamy w ciągu: 48h
-
Brak ocen
-
54,14złCena detaliczna: 69,00 złNajniższa cena z ostatnich 30 dni: 50,34 zł
x
Podręcznik akademicki skierowany do studentów uczelni wyższych na kierunku Turystyka i rekreacja, na kierunkach ekonomicznych ze specjalnością turystyczną oraz znakomita lektura dla praktyków gospodarczych zajmujących się organizacją i marketingiem usług turystycznych. Książka zawiera kompleksowe ujęcie koncepcji marketingowej, uwzględniające specyfikę sektora usług turystycznych, a w tym: podstawy teoretyczne i terminologię, funkcjonowanie marketingu usług turystycznych z uwzględnieniem zachowań konsumenckich, działalność marketingową na docelowym rynku, badania marketingowe w turystyce, analizę wybranych strategii marketingowych w turystyce. Do głównych zalet podręcznika należą: dostosowanie do programów nauczania, logiczna struktura i jasność wykładu, liczne przykłady z polskiej praktyki gospodarczej, słowniczek podstawowych terminów, bogata bibliografia, indeks rzeczowy.