KATEGORIE

Kategorie

Okładka książki Marketing na rynku międzynarodowym

Marketing na rynku międzynarodowym

  • ISBN: 9788326440847
  • EAN: 9788326440847
  • Oprawa: Miękka
  • Wydawca: Wolters Kluwer
  • Format: 16.5x24.0cm
  • Język: polski
  • Seria: SERIA AKADEMICKA
  • Liczba stron: 306
  • Rok wydania: 2018
  • Wysyłamy w ciągu: niedostępny
  • Brak ocen
  • 47,47
     zł
    Cena detaliczna:  59,00 zł
    Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 47,47
Artykuł chwilowo niedostępny
Wpisz e-mail, jeśli chcesz otrzymać powiadomienie o dostępności produktu
x
W podręczniku zostały omówione podstawowe zagadnienia związane z działalnością marketingową na rynku międzynarodowym. Autor wyjaśnia: * w jaki sposób prowadzone są badania marketingowe rynków zagranicznych, * jakie metody wykorzystuje się przy wyborze rynku, na którym warto rozpocząć działalność, * jakimi kryteriami powinny kierować się firmy przy wyborze formy działalności, * jakie strategie można realizować na rynkach zagranicznych, * na czym polega strategia marketing mix realizowana w skali międzynarodowej, * k należy zorganizować komórką marketingową przedsiębiorstwa, która nie ogranicza swojej działalności do rynku krajowego. Opisane w książce strategie ekspansji na rynki zagraniczne i funkcjonowania na nich zostały zilustrowane licznymi studiami przypadków. Publikacja jest przeznaczona dla studentów kierunków ekonomicznych, zarządza¬nia, marketingu i międzynarodowych stosunków gospodarczych oraz dla menedżerów przedsiębiorstw prowadzących działalność na rynkach zagranicznych.
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj