Marketing dla studentów kierunków technicznych
-
Autor: Curtis Tony
- ISBN: 9788326479991
- EAN: 9788326479991
- Oprawa: Miękka
- Wydawca: Wolters Kluwer
- Format: 16.0x23.5cm
- Język: polski
- Seria: SERIA AKADEMICKA
- Liczba stron: 482
- Rok wydania: 2015
- Wysyłamy w ciągu: niedostępny
-
Brak ocen
-
49,39złCena detaliczna: 59,00 złNajniższa cena z ostatnich 30 dni: 49,39 zł
Artykuł chwilowo niedostępny
x
W podręczniku przedstawiano wszystkie istotne aspekty marketingu, m.in.: - współczesne zagadnienia i konteksty marketingu, - elementy marketing-mix, - główne obszary, na których kadra techniczna spotyka się z marketingiem: opracowywanie nowych produktów, jakość rynkowa oraz plany marketingowe. Dzięki tej książce czytelnik zrozumie istotę i cele marketingu, pozna różnice między marketingiem produktów a marketingiem usług oraz zdobędzie umiejętność sporządzania planów marketingowych.