W książce przedstawiono e-learning jako proces edukacyjny składający się z następujących po sobie etapów: projektowanie, organizowanie, realizacja i ewaluacja. Wskazano działania, jakie powinny być podjęte na każdym z nich, aby e-learning był skuteczny i pozwolił na osiągnięcie celów edukacyjnych. Autorka wyjaśnia zagadnienia dotyczące metodologii opracowania projektu kursu e-learningowego, skutecznych strategii realizacji procesu nauczania on-line, metod i zasad efektywnej oceny osiągnięć uczestników kursów on-line, opracowania atrakcyjnych materiałów dydaktycznych.W książce znajdują się wskazówki: jak zaprojektować, zorganizować i zrealizować dobry jakościowo kurs on-line, który pozwoli na osiągnięcie celów kształcenia, dotyczące komunikacji i interakcji, organizowania pracy grupowej, orientowania i motywowania uczestników do nauki, jakie strategie i kryteria oceny postępów uczestników należy stosować, aby wesprzeć ich w procesie uczenia się i zachęcić do nauki, w jaki sposób aktywizować uczestników kursów e-learningowych, aby chcieli się uczyć i nabywać nowe kompetencje. Publikacja wskazuje, jak zaprojektować i zrealizować kurs, szkolenie e-learningowe, a także lekcje on-line oraz ocenić ich jakość. Jest atrakcyjna zarówno dla trenerów biznesu, firm szkoleniowych, nauczycieli wszystkich poziomów nauczania, wykładowców akademickich, jak i pracowników odpowiedzialnych za e-learning w firmach.
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?