Podręcznik jest przeznaczony dla absolwentów szkół podstawowych, którzy uczęszczajądo nowych 4-letnich liceów i 5-letnich techników. Jest zgodny z podstawą programową, która obowiązuje w tych szkołach od września 2019 r.Materiał zawarty w podręczniku jest kontynuacją i rozwinięciem zagadnień przedstawionychw podręczniku do klasy 1. 3. Autorzy omówili w nim m.in.: funkcję wykładnicząi logarytmiczną, elementy statystyki, rachunek prawdopodobieństwa, wielościany i bryły obrotowe.Rozdziały są podzielone na tematy odpowiadające jednej, dwóm lub trzem jednostkom lekcyjnym. Głębsze zrozumienie omawianych zagadnień umożliwiają rozwiązane przykłady oraz ćwiczenia przeznaczone do samodzielnego rozwiązania. Każdy temat kończą zadania sprawdzające zrozumienie omawianych zagadnień, a każdy rozdział jest zakończony serią zadań zamkniętych i otwartych. Wszystkie zadania na dowodzenie zostały oznaczone symbolem D.Na końcu podręcznika znajdują się odpowiedzi do większości zadań.
Podręcznik jest przeznaczony dla absolwentów szkół podstawowych, którzy uczęszczajądo nowych 4-letnich liceów i 5-letnich techników. Jest zgodny z podstawą programową, która obowiązuje w tych szkołach od września 2019 r.Materiał zawarty w podręczniku jest kontynuacją i rozwinięciem zagadnień przedstawionychw podręczniku do klasy 1. 3. Autorzy omówili w nim m.in.: funkcję wykładnicząi logarytmiczną, elementy statystyki, rachunek prawdopodobieństwa, wielościany i bryły obrotowe.Rozdziały są podzielone na tematy odpowiadające jednej, dwóm lub trzem jednostkom lekcyjnym. Głębsze zrozumienie omawianych zagadnień umożliwiają rozwiązane przykłady oraz ćwiczenia przeznaczone do samodzielnego rozwiązania. Każdy temat kończą zadania sprawdzające zrozumienie omawianych zagadnień, a każdy rozdział jest zakończony serią zadań zamkniętych i otwartych. Wszystkie zadania na dowodzenie zostały oznaczone symbolem D.Na końcu podręcznika znajdują się odpowiedzi do większości zadań.
Podręcznik jest przeznaczony dla absolwentów szkół podstawowych, którzy uczęszczajądo nowych 4-letnich liceów i 5-letnich techników. Jest zgodny z podstawą programową, która obowiązuje w tych szkołach od września 2019 r.Materiał zawarty w podręczniku jest kontynuacją i rozwinięciem zagadnień przedstawionychw podręczniku do klasy 1. 3. Autorzy omówili w nim m.in.: funkcję wykładnicząi logarytmiczną, elementy statystyki, rachunek prawdopodobieństwa, wielościany i bryły obrotowe.Rozdziały są podzielone na tematy odpowiadające jednej, dwóm lub trzem jednostkom lekcyjnym. Głębsze zrozumienie omawianych zagadnień umożliwiają rozwiązane przykłady oraz ćwiczenia przeznaczone do samodzielnego rozwiązania. Każdy temat kończą zadania sprawdzające zrozumienie omawianych zagadnień, a każdy rozdział jest zakończony serią zadań zamkniętych i otwartych. Wszystkie zadania na dowodzenie zostały oznaczone symbolem D.Na końcu podręcznika znajdują się odpowiedzi do większości zadań.
Podręcznik jest przeznaczony dla absolwentów szkół podstawowych, którzy uczęszczajądo nowych 4-letnich liceów i 5-letnich techników. Jest zgodny z podstawą programową, która zaczęła obowiązywać w tych szkołach od września 2019 r.Materiał zawarty w podręczniku jest kontynuacją i rozwinięciem zagadnień przedstawionychw podręczniku do klasy 1. 3. Autorzy omówili w nim m.in.: funkcję wykładnicząi logarytmiczną, elementy statystyki, rachunek prawdopodobieństwa, wielościany i bryły obrotowe.Rozdziały są podzielone na tematy odpowiadające jednej, dwóm lub trzem jednostkom lekcyjnym. Głębsze zrozumienie omawianych zagadnień umożliwiają rozwiązane przykłady oraz ćwiczenia przeznaczone do samodzielnego rozwiązania. Każdy temat kończą zadania sprawdzające zrozumienie omawianych zagadnień, a każdy rozdział jest zakończony serią zadań zamkniętych i otwartych. Wszystkie zadania na dowodzenie zostały oznaczone symbolem D.Na końcu podręcznika znajdują się odpowiedzi do większości zadań.
Podręcznik jest przeznaczony dla absolwentów szkół podstawowych, którzy uczęszczajądo nowych 4-letnich liceów i 5-letnich techników. Jest zgodny z podstawą programową, która zaczęła obowiązywać w tych szkołach od września 2019 r.Materiał zawarty w podręczniku jest kontynuacją i rozwinięciem zagadnień przedstawionychw podręczniku do klasy 1. 3. Autorzy omówili w nim m.in.: funkcję wykładnicząi logarytmiczną, elementy statystyki, rachunek prawdopodobieństwa, wielościany i bryły obrotowe.Rozdziały są podzielone na tematy odpowiadające jednej, dwóm lub trzem jednostkom lekcyjnym. Głębsze zrozumienie omawianych zagadnień umożliwiają rozwiązane przykłady oraz ćwiczenia przeznaczone do samodzielnego rozwiązania. Każdy temat kończą zadania sprawdzające zrozumienie omawianych zagadnień, a każdy rozdział jest zakończony serią zadań zamkniętych i otwartych. Wszystkie zadania na dowodzenie zostały oznaczone symbolem D.Na końcu podręcznika znajdują się odpowiedzi do większości zadań.
Podręcznik jest przeznaczony dla absolwentów szkół podstawowych, którzy uczęszczajądo nowych 4-letnich liceów i 5-letnich techników. Jest zgodny z podstawą programową, która zaczęła obowiązywać w tych szkołach od września 2019 r.Materiał zawarty w podręczniku jest kontynuacją i rozwinięciem zagadnień przedstawionychw podręczniku do klasy 1. 3. Autorzy omówili w nim m.in.: funkcję wykładnicząi logarytmiczną, elementy statystyki, rachunek prawdopodobieństwa, wielościany i bryły obrotowe.Rozdziały są podzielone na tematy odpowiadające jednej, dwóm lub trzem jednostkom lekcyjnym. Głębsze zrozumienie omawianych zagadnień umożliwiają rozwiązane przykłady oraz ćwiczenia przeznaczone do samodzielnego rozwiązania. Każdy temat kończą zadania sprawdzające zrozumienie omawianych zagadnień, a każdy rozdział jest zakończony serią zadań zamkniętych i otwartych. Wszystkie zadania na dowodzenie zostały oznaczone symbolem D.Na końcu podręcznika znajdują się odpowiedzi do większości zadań.
Zbiór zadań jest ściśle skorelowany z podręcznikiem do matematyki do nowego, 4-letniego liceum i 5-letniego technikum (zgodnym z nową podstawą programową, która obowiązujew szkołach od września 2019 r.) i stanowi jego cenne uzupełnienie. Zawiera bardzo dużo zadań o zróżnicowanym stopniu trudności. Bogactwo i charakter zgromadzonych zadań umożliwi każdemu nauczycielowi stosowny wybór zadań do rozwiązania na lekcjach, do prac domowych, do ćwiczeń kontrolnych. Po każdym rozdziale zamieszczono test sprawdzający oraz zadania powtórzeniowe, a na końcu zbioru podano wskazówki i odpowiedzi do zadań.
Zbiór zadań jest ściśle skorelowany z podręcznikiem do matematyki do nowego, 4-letniego liceum i 5-letniego technikum (zgodnym z nową podstawą programową, która obowiązujew szkołach od września 2019 r.) i stanowi jego cenne uzupełnienie. Zawiera bardzo dużo zadań o zróżnicowanym stopniu trudności. Bogactwo i charakter zgromadzonych zadań umożliwi każdemu nauczycielowi stosowny wybór zadań do rozwiązania na lekcjach, do prac domowych, do ćwiczeń kontrolnych. Po każdym rozdziale zamieszczono test sprawdzający oraz zadania powtórzeniowe, a na końcu zbioru podano wskazówki i odpowiedzi do zadań.
Zbiór zadań jest ściśle skorelowany z podręcznikiem do matematyki do nowego, 4-letniego liceum i 5-letniego technikum (zgodnym z nową podstawą programową, która obowiązujew szkołach od września 2019 r.) i stanowi jego cenne uzupełnienie. Zawiera bardzo dużo zadań o zróżnicowanym stopniu trudności. Bogactwo i charakter zgromadzonych zadań umożliwi każdemu nauczycielowi stosowny wybór zadań do rozwiązania na lekcjach, do prac domowych, do ćwiczeń kontrolnych. Po każdym rozdziale zamieszczono test sprawdzający oraz zadania powtórzeniowe, a na końcu zbioru podano wskazówki i odpowiedzi do zadań.
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?