Manga o niezwykłej więzi kota i jego właściciela. Żyjący od dawna w sklepie zoologicznym zwierzak stracił już nadzieję na prawdziwy dom. Dorosły i niezbyt urodziwy kot miał tu konkurencję nie do pokonania – śliczne i małe kotki.On sam wśród klientów budził jedynie przykre komentarze. Jednak pewnego dnia w progu sklepu pojawił się pewien starszy pan, który mając do wyboru urocze kocięta, postanowił stworzyć dom niekochanemu, sędziwemu kocurowi.
Czwarta księga popularnej, przygodowej mangi fantasy.Licealista Subaru Natsuki trafia do innego świata. To Sanktuarium, gdzie znajduje się grobowiec Wiedźmy. W tej niezwykłej podróży towarzyszy mu półelfka Emilia. Wyprawa nie będzie jednak sielanką. W Sanktuarium czekają już Rozswaal i Ram, którzy znów popadli w duże tarapaty.
Manga przygodowa.Przed zjawiskiem „ludzkiego zapłonu” drży cały świat. Zmienia ono niewinnych ludzi w gorejące potwory, których jedynym celem jest sianie zniszczenia.Zagadkę tej tragicznej przemiany chce rozwikłać Shinra Kusakabe, młodzieniec nazywany „demonem”. Wstępuje więc do Specjalnych Sił Przeciwpożarowych.
Tytuł Łowcy daje możliwości zdobycia wielkich bogactw, sławy, dostępu do tajnych informacji i działania niemalże ponad granicami prawa. Jednak żeby go zdobyć, trzeba zdać egzamin i uzyskać licencję. A stawka jest wysoka, ponieważ pozwala ona na wizytę w większości krajów, które normalnie są niedostępne. Zapewnia również jej posiadaczowi darmowy dostęp do niemalże wszystkich usług publicznych!Gon to dwunastolatek mieszkający na niewielkiej wysepce. Dowiaduje się, że jego ojciec był Łowcą i pragnie go poznać, żeby pójść w jego ślady. Podczas niezwykle niebezpiecznego egzaminu sprawdzającego umiejętności przyszłych Łowców, Gon poznaje trójkę towarzyszy. Każdy z nich chce tego samego, ale z innego powodu.
Tekemichi Hanagaki mieszka w obskurnym, malutkim mieszkanku, ma pracę, której nienawidzi i szefa traktującego go jak idiotę. Jest prawiczkiem bez perspektyw na jakikolwiek związek… na dodatek dowiaduje się z wiadomości, że jego pierwsza dziewczyna, z którą umawiał się w czasach gimnazjalnych, Hinata Tachibana nie żyje. Została zamordowana przez gang Toko Manji. Tekimichi skupiony na myślach o Hinacie, cofa się w czasie o 12 lat, do swoich gimnazjalnych lat! Postanawia wykorzystać tę szansę i uratować Hinatę oraz zmienić swoje życie. Tym razem nie będzie uciekał! Wespnie się na sam szczyt w hierarchii gangu, który za dwanaście lat ma być odpowiedzialny za morderstwo ważnej dla niego osoby.
Yukito Ayatsuji to detektyw i zarazem posiadacz szczególnie niebezpiecznej zdolności. Z tego powodu Wydział do Spraw Uzdolnionych wysyła agentkę, Mizuki Tsujimurę, by go nadzorowała.Sęk w tym, że to kompletna nowicjuszka.Wkrótce rząd zleca tej dwójce rozwiązanie tajemnicy zagadkowych morderstw, co staje się początkiem walki na śmierć i życie.Oto komiks na podstawie dzieła autorstwa Kafki Asagiriego, twórcy „Bezpańskich literatów”, będący spin-offem głównej serii!
Miłość faktycznie można znaleźć w najdziwniejszych miejscach, ale żeby w drogerii? Na pewno taka myśl pojawiła się w głowie pracującego w sklepie Hirokiego, gdy pewnego dnia Shintaro, jeden z jego stałych klientów, wyznał mu, że coś do niego czuje! Stare przysłowie mówi, że klient ma zawsze rację – jednak czy tym razem też tak będzie?
Ai i Nao tworzą od wielu lat naprawdę udaną parę, lecz co się stanie, kiedy po zmianie prawa o małżeństwach w końcu zdecydują się zalegalizować swój związek… i adoptować słodkiego chłopca o imieniu Hiro?! Jak poradzą sobie z wyprawami do przedszkola lub wstawaniem w środku nocy i czy dzięki tym nowym wyzwaniom ich miłość stanie się silniejsza?
Catarina Claes to rozpieszczona, ośmioletnia księżniczka. Pewnego dnia podczas zabawy z księciem Geraldem zostaje ranna w głowę, w efekcie czego dziewczynka odzyskuje wspomnienia z poprzedniego życia. Tymczasem Gerald aby zadośćuczynić jej ranę, która najpewniej zostawi bliznę na szlacheckiej twarzy i zagrozi przyszłemu zamążpójściu, oświadcza się jej. W tej chwili Catarina uświadamia sobie, że jej obecne życie wygląda jak gra otome, w którą grała w poprzednim życiu!Niestety dochodzi do niej również, że odrodziła się jako czarny charakter! Przypomina sobie również ścieżki fabularne tej gry i ich zakończenia. Jeśli główna bohaterka tej historii uzyska dobre zakończenie, Catarina zostanie wygnana, a jeśli złe – zabita! Żadna ścieżka gry nie pozwalała na szczęście dla czarnego charakteru, ale Catarina musi znaleźć sposób by uniknąć okrutnego losu i dożyć starości w spokoju!
Razem z Midoriyą i kolegami z klasy przeprowadziliśmy się do internatu Heights Alliance, gdzie od teraz będziemy mieszkać. Aby stać się bohaterem, który dorówna mojemu starszemu bratu, muszę świecić przykładem nie tylko w klasie!
Catarina Claes to rozpieszczona, ośmioletnia księżniczka. Pewnego dnia podczas zabawy z księciem Geraldem zostaje ranna w głowę, w efekcie czego dziewczynka odzyskuje wspomnienia z poprzedniego życia. Tymczasem Gerald aby zadośćuczynić jej ranę, która najpewniej zostawi bliznę na szlacheckiej twarzy i zagrozi przyszłemu zamążpójściu, oświadcza się jej. W tej chwili Catarina uświadamia sobie, że jej obecne życie wygląda jak gra otome, w którą grała w poprzednim życiu!Niestety dochodzi do niej również, że odrodziła się jako czarny charakter! Przypomina sobie również ścieżki fabularne tej gry i ich zakończenia. Jeśli główna bohaterka tej historii uzyska dobre zakończenie, Catarina zostanie wygnana, a jeśli złe – zabita! Żadna ścieżka gry nie pozwalała na szczęście dla czarnego charakteru, ale Catarina musi znaleźć sposób by uniknąć okrutnego losu i dożyć starości w spokoju!
Manga przygodowa o niespodziewanej rozgrywce. Sora i Shiro to miestrzowie gier komputerowych i planszowych. Nie mają sobie równych, są niepokonani. Partyjka szachów z tajemniczym mężczyzną miała być formalnością. Okazała się przepustką do fantastycznego świata, w którym stoczą bój o przyszłość ludzkości.
Czasy zanim powstał Disboard, świat, w którym o wszystkim decydują gry.Cała planeta, kawałek po kawałku jest powoli niszczona przez niekończącą się Wielką Wojnę.Okazuje się, że dla pewnej elfki, jest to jedynie gra.Jej zasady tylko nieco różnią się od tych, którymi kierują się Sora i Shiro.Shink Nirvalen chce bowiem wygrać niszcząc całą planetę wraz z jej mieszkańcami i być ostatnią pozostałą na polu bitwy!Innymi słowy absolutne Vale tudo!Oto wydanie specjalne dodawane do serii anime ze zbiorem opowieści o zakończeniu Wielkiej Wojny z nieco innej perspektywy.
Manga przygodowa o niespodziewanej rozgrywce. Sora i Shiro to miestrzowie gier komputerowych i planszowych. Nie mają sobie równych, są niepokonani. Partyjka szachów z tajemniczym mężczyzną miała być formalnością. Okazała się przepustką do fantastycznego świata, w którym stoczą bój o przyszłość ludzkości.
Manga przygodowa o niespodziewanej rozgrywce. Sora i Shiro to miestrzowie gier komputerowych i planszowych. Nie mają sobie równych, są niepokonani. Partyjka szachów z tajemniczym mężczyzną miała być formalnością. Okazała się przepustką do fantastycznego świata, w którym stoczą bój o przyszłość ludzkości.
Manga przygodowa o niespodziewanej rozgrywce. Sora i Shiro to miestrzowie gier komputerowych i planszowych. Nie mają sobie równych, są niepokonani. Partyjka szachów z tajemniczym mężczyzną miała być formalnością. Okazała się przepustką do fantastycznego świata, w którym stoczą bój o przyszłość ludzkości.
Manga przygodowa o niespodziewanej rozgrywce. Sora i Shiro to miestrzowie gier komputerowych i planszowych. Nie mają sobie równych, są niepokonani. Partyjka szachów z tajemniczym mężczyzną miała być formalnością. Okazała się przepustką do fantastycznego świata, w którym stoczą bój o przyszłość ludzkości.
Manga przygodowa o niespodziewanej rozgrywce. Sora i Shiro to miestrzowie gier komputerowych i planszowych. Nie mają sobie równych, są niepokonani. Partyjka szachów z tajemniczym mężczyzną miała być formalnością. Okazała się przepustką do fantastycznego świata, w którym stoczą bój o przyszłość ludzkości.
Musashi i Kojirou obiecali sobie w dzieciństwie, że kiedy dorosną, zostaną samurajami poskramiającymi demony. Jednak lata mijają, a postrzeganie wojowników i demonów przez ludzi ulega drastycznej zmianie. Kreatury są czczone niczym bogowie, a dawni bohaterowie muszą mierzyć się z hańbą i szyderstwami. Musashi zostaje górnikiem, ale, w przeciwieństwie do Kojirou, nie zapomina o marzeniu, z którego nie chce rezygnować. Potajemnie ćwiczy szermierkę i szlifuje umiejętności, a kiedy jego przyjaciel jest w niebezpieczeństwie, rusza mu na ratunek i przypomina, co się kiedyś dla nich liczyło. Bohaterowie wyruszają w długą podróż, by oczyścić świat z demonów!
Samochód, którym jedzie Puuka, modelka, potrąca zombiaka. Gdy Puuka próbuje uciec, zostaje ugryziona i sama zmienia się w zombie. Jak teraz będzie wyglądało jej życie? Czy będzie mogła kontynuować swoją karierę? To historia o poszukiwaniu swojego miejsca na ziemi i powstrzymywaniu procesu gnilnego.
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?