Manga przygodowa o niespodziewanej rozgrywce. Sora i Shiro to miestrzowie gier komputerowych i planszowych. Nie mają sobie równych, są niepokonani. Partyjka szachów z tajemniczym mężczyzną miała być formalnością. Okazała się przepustką do fantastycznego świata, w którym stoczą bój o przyszłość ludzkości.
Manga przygodowa o niespodziewanej rozgrywce. Sora i Shiro to miestrzowie gier komputerowych i planszowych. Nie mają sobie równych, są niepokonani. Partyjka szachów z tajemniczym mężczyzną miała być formalnością. Okazała się przepustką do fantastycznego świata, w którym stoczą bój o przyszłość ludzkości.
Uczycie się wszystkiego, co jest potrzebne, by zostać bohaterami. Właśnie dlatego uczęszczacie na profil bohaterski Liceum U.A. Rok szkolny jest pracowity i wypełniony przez wydarzenia typu festiwal sportowy, czy praktyki uczniowskie. A jakby tego było mało, czeka was dzień wizytacji rodziców. Czas pokazać waszym opiekunom, na co was stać.
Manga przygodowa o niespodziewanej rozgrywce. Sora i Shiro to miestrzowie gier komputerowych i planszowych. Nie mają sobie równych, są niepokonani. Partyjka szachów z tajemniczym mężczyzną miała być formalnością. Okazała się przepustką do fantastycznego świata, w którym stoczą bój o przyszłość ludzkości.
Manga przygodowa o niespodziewanej rozgrywce. Sora i Shiro to miestrzowie gier komputerowych i planszowych. Nie mają sobie równych, są niepokonani. Partyjka szachów z tajemniczym mężczyzną miała być formalnością. Okazała się przepustką do fantastycznego świata, w którym stoczą bój o przyszłość ludzkości.
Manga przygodowa o niespodziewanej rozgrywce. Sora i Shiro to miestrzowie gier komputerowych i planszowych. Nie mają sobie równych, są niepokonani. Partyjka szachów z tajemniczym mężczyzną miała być formalnością. Okazała się przepustką do fantastycznego świata, w którym stoczą bój o przyszłość ludzkości.
Manga przygodowa o niespodziewanej rozgrywce. Sora i Shiro to miestrzowie gier komputerowych i planszowych. Nie mają sobie równych, są niepokonani. Partyjka szachów z tajemniczym mężczyzną miała być formalnością. Okazała się przepustką do fantastycznego świata, w którym stoczą bój o przyszłość ludzkości.
Musashi i Kojirou obiecali sobie w dzieciństwie, że kiedy dorosną, zostaną samurajami poskramiającymi demony. Jednak lata mijają, a postrzeganie wojowników i demonów przez ludzi ulega drastycznej zmianie. Kreatury są czczone niczym bogowie, a dawni bohaterowie muszą mierzyć się z hańbą i szyderstwami. Musashi zostaje górnikiem, ale, w przeciwieństwie do Kojirou, nie zapomina o marzeniu, z którego nie chce rezygnować. Potajemnie ćwiczy szermierkę i szlifuje umiejętności, a kiedy jego przyjaciel jest w niebezpieczeństwie, rusza mu na ratunek i przypomina, co się kiedyś dla nich liczyło. Bohaterowie wyruszają w długą podróż, by oczyścić świat z demonów!
Samochód, którym jedzie Puuka, modelka, potrąca zombiaka. Gdy Puuka próbuje uciec, zostaje ugryziona i sama zmienia się w zombie. Jak teraz będzie wyglądało jej życie? Czy będzie mogła kontynuować swoją karierę? To historia o poszukiwaniu swojego miejsca na ziemi i powstrzymywaniu procesu gnilnego.
Catarina Claes to rozpieszczona, ośmioletnia księżniczka. Pewnego dnia podczas zabawy z księciem Geraldem zostaje ranna w głowę, w efekcie czego dziewczynka odzyskuje wspomnienia z poprzedniego życia. Tymczasem Gerald aby zadośćuczynić jej ranę, która najpewniej zostawi bliznę na szlacheckiej twarzy i zagrozi przyszłemu zamążpójściu, oświadcza się jej. W tej chwili Catarina uświadamia sobie, że jej obecne życie wygląda jak gra otome, w którą grała w poprzednim życiu!Niestety dochodzi do niej również, że odrodziła się jako czarny charakter! Przypomina sobie również ścieżki fabularne tej gry i ich zakończenia. Jeśli główna bohaterka tej historii uzyska dobre zakończenie, Catarina zostanie wygnana, a jeśli złe – zabita! Żadna ścieżka gry nie pozwalała na szczęście dla czarnego charakteru, ale Catarina musi znaleźć sposób by uniknąć okrutnego losu i dożyć starości w spokoju!
Manga dla miłośników gatunku shoujo. Jak bardzo coś tak zwyczajnego jak kartka papieru w kopercie może odmienić czyjeś życie?Pewnego dnia 16-letnia Takamiya Naho otrzymuje tajemniczy list, którego nadawcą jest 27 letnia... ona sama? Wydawać by się mogło, że jest to tylko głupi żart, lecz wydarzenia w nim opisane, zwłaszcza pojawienie się nowego ucznia w jej klasie, okazują się być prawdą. Czy istnienie takiego listu jest naprawdę możliwe? I czy uda jej się spełnić zawartą w liście prośbę?
Nastoletnia Saya zostaje brutalnie zamordowana, zaś jej oprawcy zaledwie kilka lat później wychodzą na wolność. Wakaru, brat ofiary, nie mogąc się z tym pogodzić, postanawia wymierzyć sprawiedliwość na własną rękę. Niestety jego plan zawodzi i ciężko ranny chłopak trafia do szpitala. Gdy w końcu dochodzi do siebie, ze zdumieniem odkrywa, że zdobył nie zwykłą umiejętność… Po zaśnięciu jest w stanie świadomie wnikać w cudze sny! Co więcej, jego czyny względem nawiedzanych osób zostawiają trwałe efekty w rzeczywistości. Czyżby Wakaru właśnie posiadł narzędzie do popełnienia zbrodni doskonałej?
Souma czy Erina?!Kto zwycięży i zaspokoi pragnienie wyjątkowego jedzenia Mistrza WGO, Many Nakiri?A może oboje polegną?!Czas na ostatni kulinarny pojedynek!Powyższy opis pochodzi od wydawcy.
Manga fantasy. Jest rok 305 kalendarza Alciańskiego. Świat kontrolowany jest przez "numery”. Każdy człowiek rodzi się z "licznikiem”. Jeśli spadnie on do zera, zostaniesz zesłany do otchłani. Chcąc spełnić ostatnią wolę matki, Hina wyrusza na poszukiwanie Legendarnego Czerwonego Barona, a pomoże jej w tym tajemniczy szermierz.
Manga fantasy. Jest rok 305 kalendarza Alciańskiego. Świat kontrolowany jest przez „numery”. Każdy człowiek rodzi się z „licznikiem”. Jeśli spadnie on do zera, zostaniesz zesłany do otchłani. Chcąc spełnić ostatnią wolę matki, Hina wyrusza na poszukiwanie Legendarnego Czerwonego Barona, a pomoże jej w tym tajemniczy szermierz.
Manga fantasy. Jest rok 305 kalendarza Alciańskiego. Świat kontrolowany jest przez „numery”. Każdy człowiek rodzi się z „licznikiem”. Jeśli spadnie on do zera, zostaniesz zesłany do otchłani. Chcąc spełnić ostatnią wolę matki, Hina wyrusza na poszukiwanie Legendarnego Czerwonego Barona, a pomoże jej w tym tajemniczy szermierz.
Manga fantasy. Jest rok 305 kalendarza Alciańskiego. Świat kontrolowany jest przez „numery”. Każdy człowiek rodzi się z „licznikiem”. Jeśli spadnie on do zera, zostaniesz zesłany do otchłani. Chcąc spełnić ostatnią wolę matki, Hina wyrusza na poszukiwanie Legendarnego Czerwonego Barona, a pomoże jej w tym tajemniczy szermierz.
Manga fantasy. Jest rok 305 kalendarza Alciańskiego. Świat kontrolowany jest przez „numery”. Każdy człowiek rodzi się z „licznikiem”. Jeśli spadnie on do zera, zostaniesz zesłany do otchłani. Chcąc spełnić ostatnią wolę matki, Hina wyrusza na poszukiwanie Legendarnego Czerwonego Barona, a pomoże jej w tym tajemniczy szermierz.
Największym marzeniem Soumy jest zostanie pełnoetatowym szefem kuchni w restauracji swojego ojca i przeskoczyć jego kulinarne zdolności. Niestety, gdy Souma kończy gimnazjum, jego ojciec Jouichirou, zamyka restaurację na rzecz pracy w Europie i rzuca mu wyzwanie: ma przetrwać w elitarnej, kulinarnej szkole, gdzie zdawalność wynosi jedynie 10%. Czy Souma sobie poradzi?Powyższy opis pochodzi od wydawcy.
Manga o miłości i artystycznych pasjach. Nozaki Umetarou to przystojny, dobrze zbudowany, opanowany i małomówny chłopak. W dodatku tworzy mangi dla dziewcząt. Przez jedną zabawną sytuację jego drogi krzyżują się z Sakurą Chijo, która zamierzała wyznać mu miłość. Tymczasem dzięki zdolnościom plastycznym zostaje jego asystentką.
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?