Twórcy Poranka ściętych głów, Kazuo Koike i Gseki Kojima, to giganci komiksu samurajskiego, autorzy m.in. serii Samotny wilk i szczenię, którzy inspirują swoimi pracami cały świat. Nie inaczej jest w przypadku tego tytułu. Opowieść o Yamadzie Asaemonie bazuje na autentycznych wydarzeniach, niosąc ze sobą sporą dawkę wiedzy historycznej. Asaemon obejmuje pieczę nad stanowiskiem, które dziedziczy po ojcu. Jest odpowiedzialny za testowanie mieczy. Sprawdza je podczas egzekucji zlecanych przez władzę.To już finałowy tom historii o ścinaczu głów - doskonałej serii, która pokazuje, jak ponadczasowe potrafią być komiksy.
Pewnej nocy przybywa nad akwedukt Tamagawa, by wraz z ukochaną popełnić samobójstwo i zakończyć przepełnione udręką życie. I zapewne dopiąłby swego, gdyby nie tamta furgonetka…
Tak oto marzący o śmierci pisarz rozpoczyna niechcianą przygodę w alternatywnej rzeczywistości, gdzie na każdym kroku czyha niebezpieczeństwo, a okazji, by zginąć, jest aż nadto. Czy uda mu się przetrwać?
Przewodniczka przeniesionych ma co do tego duże wątpliwości, zwłaszcza po zajrzeniu w kartę jego postaci.
Meguru postanawia połączyć siły z należącym do tej samej agencji Sasame i spróbować sił w showbiznesie. Nie oznacza to jednak, że zaniedbuje swój związek. Razem z Wako znajdują czas na elegancką kolację na mieście, piwo w domowym zaciszu i wycieczkę do Hiroshimy.
Manga czytana od prawej do lewej. Czwarty tom mangi o niezwykłych przygodach nastolatka w magicznym świecie o nazwie Twisted Wonderland. Komiksowa wersja niezmiernie popularnej gry mobilnej "Disney Twisted-Wonderland", stworzona przez ludzi, którzy przygotowali tę grę. Uczeń szkoły średniej - Yu - stawia czoło kolejnym zadziwiającym wyzwaniom w niezwykłym świecie Twisted Wonderland, do którego trafił w tajemniczych okolicznościach i został przyjęty do akademii magii, Night Raven College. Riddle, przewodniczący domu Heartslabyul, pozwala swoim emocjom i magii wymknąć się spod kontroli i ulega przeplamieniu! Yu dołącza do Grimma, Ace'a, Deuce'a, Treya i Catera, żeby zmierzyć się z Riddle'em, ale Jak to się wszystko zakończy? Finał będzie zaskakujący.
Takuma Kurosumi sieje postrach w przestępczym półświatku i jedynie nieliczni wiedzą, że ten groźny yakuza... boi się kobiet! Aby przezwyciężyć swoją słabość, mężczyzna idzie na odkładaną od dawna wizytę dentystyczną, gdzie staje twarzą w twarz z Tomori Shirayuki. Piękna dentystka, opacznie interpretując jego zachowanie jako lęk przed zabiegiem, nakreśla mu skutki próchnicy przy pomocy szokującej metafory. Jej nietypowe podejście i stanowcza postawa robią na Kurosumim ogromne wrażenie. Jednak mężczyzna nawet nie podejrzewa, jak duży sekret skrywa pani doktor…
Policjant Daigo Agawa zostaje przeniesiony do położonej w samym sercu gór wioski Kuge, gdzie przeprowadza się wraz z żoną i córeczką. Choć jego poprzednik zaginął w niewyjaśnionych okolicznościach niedługo po tym, jak zaczął oskarżać miejscowych o akty kanibalizmu, sielankowa atmosfera prowincji sprawia, że mężczyzna nie chce dać wiary tym zarzutom. Wkrótce jednak w okolicy zaczyna dochodzić do niepokojących zdarzeń. Czy to możliwe, żeby mieszkańcy wioski naprawdę pożerali ludzi...?
Miasto Więzienne to ponure miejsce zamieszkałe przez różnego rodzaju przestępców. Wewnątrz jego murów nikt nie może czuć się bezpiecznie, a już na pewno nie kilkuletnia Chloe i jej młodszy braciszek, którzy ukrywają się w jednym z budynków. Pewnego dnia dziewczynce cudem udaje się uciec z miasta, jednak jej brat nie ma tyle szczęścia. Nie mogąc pogodzić się ze swoją bezsilnością, Chloe postanawia za wszelką cenę zdobyć umiejętności, dzięki którym pewnego dnia zdoła wrócić i uratować chłopca.
Czwarta księga popularnej, przygodowej mangi fantasy.Licealista Subaru Natsuki trafia do innego świata. To Sanktuarium, gdzie znajduje się grobowiec Wiedźmy. W tej niezwykłej podróży towarzyszy mu półelfka Emilia. Wyprawa nie będzie jednak sielanką. W Sanktuarium czekają już Rozswaal i Ram, którzy znów popadli w duże tarapaty.
Manga przygodowa.Przed zjawiskiem „ludzkiego zapłonu” drży cały świat. Zmienia ono niewinnych ludzi w gorejące potwory, których jedynym celem jest sianie zniszczenia.Zagadkę tej tragicznej przemiany chce rozwikłać Shinra Kusakabe, młodzieniec nazywany „demonem”. Wstępuje więc do Specjalnych Sił Przeciwpożarowych.
Tytuł Łowcy daje możliwości zdobycia wielkich bogactw, sławy, dostępu do tajnych informacji i działania niemalże ponad granicami prawa. Jednak żeby go zdobyć, trzeba zdać egzamin i uzyskać licencję. A stawka jest wysoka, ponieważ pozwala ona na wizytę w większości krajów, które normalnie są niedostępne. Zapewnia również jej posiadaczowi darmowy dostęp do niemalże wszystkich usług publicznych!Gon to dwunastolatek mieszkający na niewielkiej wysepce. Dowiaduje się, że jego ojciec był Łowcą i pragnie go poznać, żeby pójść w jego ślady. Podczas niezwykle niebezpiecznego egzaminu sprawdzającego umiejętności przyszłych Łowców, Gon poznaje trójkę towarzyszy. Każdy z nich chce tego samego, ale z innego powodu.
Tekemichi Hanagaki mieszka w obskurnym, malutkim mieszkanku, ma pracę, której nienawidzi i szefa traktującego go jak idiotę. Jest prawiczkiem bez perspektyw na jakikolwiek związek… na dodatek dowiaduje się z wiadomości, że jego pierwsza dziewczyna, z którą umawiał się w czasach gimnazjalnych, Hinata Tachibana nie żyje. Została zamordowana przez gang Toko Manji. Tekimichi skupiony na myślach o Hinacie, cofa się w czasie o 12 lat, do swoich gimnazjalnych lat! Postanawia wykorzystać tę szansę i uratować Hinatę oraz zmienić swoje życie. Tym razem nie będzie uciekał! Wespnie się na sam szczyt w hierarchii gangu, który za dwanaście lat ma być odpowiedzialny za morderstwo ważnej dla niego osoby.
Yukito Ayatsuji to detektyw i zarazem posiadacz szczególnie niebezpiecznej zdolności. Z tego powodu Wydział do Spraw Uzdolnionych wysyła agentkę, Mizuki Tsujimurę, by go nadzorowała.Sęk w tym, że to kompletna nowicjuszka.Wkrótce rząd zleca tej dwójce rozwiązanie tajemnicy zagadkowych morderstw, co staje się początkiem walki na śmierć i życie.Oto komiks na podstawie dzieła autorstwa Kafki Asagiriego, twórcy „Bezpańskich literatów”, będący spin-offem głównej serii!
Seiichiro Kondo jest zbliżającym się do trzydziestki pracownikiem biurowym, którego dni wypełnione są robotą.Nawet gdy zostaje uwikłany w plan wezwania “Świętej” do innego świata, zwanego Królestwem Romani, nie porzuca dawnych nawyków i prosi o możli wość zatrudnienia, by kontynuować swój dawny los .W konsekwencji zbliża się do dowódcy rycerzy – Aresha zwanego „księciem lodu”.
Miłość faktycznie można znaleźć w najdziwniejszych miejscach, ale żeby w drogerii? Na pewno taka myśl pojawiła się w głowie pracującego w sklepie Hirokiego, gdy pewnego dnia Shintaro, jeden z jego stałych klientów, wyznał mu, że coś do niego czuje! Stare przysłowie mówi, że klient ma zawsze rację – jednak czy tym razem też tak będzie?
Ai i Nao tworzą od wielu lat naprawdę udaną parę, lecz co się stanie, kiedy po zmianie prawa o małżeństwach w końcu zdecydują się zalegalizować swój związek… i adoptować słodkiego chłopca o imieniu Hiro?! Jak poradzą sobie z wyprawami do przedszkola lub wstawaniem w środku nocy i czy dzięki tym nowym wyzwaniom ich miłość stanie się silniejsza?
Catarina Claes to rozpieszczona, ośmioletnia księżniczka. Pewnego dnia podczas zabawy z księciem Geraldem zostaje ranna w głowę, w efekcie czego dziewczynka odzyskuje wspomnienia z poprzedniego życia. Tymczasem Gerald aby zadośćuczynić jej ranę, która najpewniej zostawi bliznę na szlacheckiej twarzy i zagrozi przyszłemu zamążpójściu, oświadcza się jej. W tej chwili Catarina uświadamia sobie, że jej obecne życie wygląda jak gra otome, w którą grała w poprzednim życiu!Niestety dochodzi do niej również, że odrodziła się jako czarny charakter! Przypomina sobie również ścieżki fabularne tej gry i ich zakończenia. Jeśli główna bohaterka tej historii uzyska dobre zakończenie, Catarina zostanie wygnana, a jeśli złe – zabita! Żadna ścieżka gry nie pozwalała na szczęście dla czarnego charakteru, ale Catarina musi znaleźć sposób by uniknąć okrutnego losu i dożyć starości w spokoju!
Manga przygodowa o niespodziewanej rozgrywce. Sora i Shiro to miestrzowie gier komputerowych i planszowych. Nie mają sobie równych, są niepokonani. Partyjka szachów z tajemniczym mężczyzną miała być formalnością. Okazała się przepustką do fantastycznego świata, w którym stoczą bój o przyszłość ludzkości.
Manga przygodowa o niespodziewanej rozgrywce. Sora i Shiro to miestrzowie gier komputerowych i planszowych. Nie mają sobie równych, są niepokonani. Partyjka szachów z tajemniczym mężczyzną miała być formalnością. Okazała się przepustką do fantastycznego świata, w którym stoczą bój o przyszłość ludzkości.
Uczycie się wszystkiego, co jest potrzebne, by zostać bohaterami. Właśnie dlatego uczęszczacie na profil bohaterski Liceum U.A. Rok szkolny jest pracowity i wypełniony przez wydarzenia typu festiwal sportowy, czy praktyki uczniowskie. A jakby tego było mało, czeka was dzień wizytacji rodziców. Czas pokazać waszym opiekunom, na co was stać.
Manga przygodowa o niespodziewanej rozgrywce. Sora i Shiro to miestrzowie gier komputerowych i planszowych. Nie mają sobie równych, są niepokonani. Partyjka szachów z tajemniczym mężczyzną miała być formalnością. Okazała się przepustką do fantastycznego świata, w którym stoczą bój o przyszłość ludzkości.
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?