Każdego dnia przez internetowe (i nie tylko) aukcje i giełdy przewijają się tysiące domen. Mówi się wręcz, że ich rynek rozgrzany jest do czerwoności. Czym tak naprawdę jest domena internetowa? Jak zdobyć własny adres w Sieci? Czy na handlu domenami można zbić majątek, i jak to zrobić? Kto i dlaczego jest w stanie zapłacić kilkanaście milionów dolarów za jeden wirtualny adres? Wreszcie: jak skutecznie walczyć z "porywaczami domen" i odzyskać skradziony adres? Na te i szereg innych pytań odpowiada niniejsza publikacja.
Domeny internetowe to pierwsza książka w nowej serii KRÓTKO I NA TEMAT, a zarazem pierwsza w Polsce publikacja w tak wyczerpujący sposób przedstawiająca najważniejsze zagadnienia dotyczące adresów internetowych. Jest to źródło wiedzy niezbędnej dla każdego właściciela strony WWW, webmastera i internauty, a także dla tych wszystkich, którzy – ulegając "gorączce domenowego złota" – chcą dzięki handlowi domenami z dnia na dzień zdobyć fortunę.
Skończyły się czasy mecenasów. Wszechobecny wyścig chomików (bo już nawet nie szczurów…) oraz skupienie na własnym nosie powoduje, że bardziej prawdziwe niż kiedykolwiek wcześniej stało się porzekadło: jeśli umiesz liczyć, licz na siebie.
Maciej Dutko (ze wstępu)
To książka dla młodych i mniej młodych, którzy chcą zaistnieć, budując swoją osobistą markę. Bez układów, bez pieniędzy, bez ciągłego biegu w cudzym zaprzęgu (czytaj: na etacie w korporacji). Personal branding bez tajemnic i w polskich realiach!
Czyta Grzegorz Pawlak
To książka dla młodych i mniej młodych, którzy chcą zaistnieć, budując swoją osobistą markę. Bez układów, bez pieniędzy, bez ciągłego biegu w cudzym zaprzęgu (czytaj: na etacie w korporacji). Personal branding bez tajemnic i w polskich realiach!
Dowiedz się:
dlaczego bez własnej marki nie przetrwasz w XXI wieku?
jakie hamulce ograniczają Twoją rozpoznawalność i jak je wyłączyć?
dlaczego dobrze jest wydać książkę i jak zrobić to… za 5 zł?
jak mądrze budować wizerunek na Facebooku i na Youtube?
czy opłaca się prowadzić bloga eksperckiego i jak to robić?
w jaki sposób zaistnieć w głównych mediach?
czym są i jak stosować “dźwignie brandingowe”?
czy warto budować markę przez udział w konferencjach i seminariach?
czy zapach i czcionka mogą być “utrwalaczami” Twojej marki?
dlaczego Twoje cv… jest nudne jak dziura w bucie i jak to zmienić?
z jakiego powodu musisz budować strategiczne portfolio?
co warto wiedzieć o statystykach własnych działań i jak je wykorzystać?
jak zdobyć rekomendacje, które wypozycjonują Twoją markę?
jak nie stać się kolejną cenodajką, czyli dlaczego Twoi klienci kochają… kiedy jesteś droższy od innych?
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?