KATEGORIE [rozwiń]

Łuczak Marek

Okładka książki Urząd w czasach Twittera Pastoralno-teologiczne studium nauczania abp. Józefa Kupnego

26,00 zł 17,00 zł


Dziś życie wielu ludzi – biorąc pod uwagę czas, jaki poświęcają na konkretne aktywności – toczy się także w świecie wirtualnym. Dlatego Kościół, głosząc słowo Boże, nie może zaniedbywać tej rzeczywistości. Choć oczywiście nic nie zastąpi osobistego przekazu słowa Bożego i spotkania twarzą w twarz ze świadkiem wiary, to jednak głoszenie Ewangelii w internecie jest kolejnym etapem odczytywania nakazu misyjnego Jezusa przez Jego uczniów. Jak godzić te dwie – zdawałoby się odmienne – formy docierania z Dobrą Nowiną do współczesnego człowieka oraz w jaki sposób głosić niezmienne przesłanie w zmieniającym się świecie? Na to pytanie daje odpowiedź niniejsza publikacja, a jej szczególnym atutem jest to, iż nie zatrzymuje się jedynie na poziomie rozważań teoretycznych, ale analizując homilie, listy pasterskie i publikacje internetowe metropolity wrocławskiego, podaje konkretne przykłady realizowania w praktyce polecenia Chrystusa: „Idźcie i głoście”. Odbiorcy - osoby interesujące się wyzwaniami, jakie stawia przed Kościołem dzisiejszy świat - duszpasterze, katecheci, członkowie grup parafialnych, którzy chcą poszerzać swoją wiedzę teologiczną i pastoralną Dlaczego warto sięgnąć po tę książkę - omawia problematykę związaną ze sprawowaniem urzędu nauczycielskiego przez biskupów z wykorzystaniem internetu - odpowiada na pojawiające się często w mediach pytania o status i rolę katolickiej nauki społecznej - przybliża szereg kwestii istotnych w dzisiejszej rzeczywistości dla osób wierzących, takich jak relacje państwo – Kościół, angażowanie się w pracę samorządów i działalność polityczną, okazywanie patriotyzmu i dbanie o prawdę historyczną, prawidłowe funkcjonowanie rodziny czy ekumenizm i apostolstwo świeckich
Okładka książki Media Economics Economic Issues in the Media Theory and practice

49,00 zł 38,45 zł


In general, when we think about media, and especially mass media, we seldom associate them with economy. Meanwhile, the freedom of communication is closely related to the fi nancing sources. The Americans say: “he who pays the piper calls the tune.” In the modern world, it is diffi cult to establish who pays and what they actually pay with. Very few of us realize that the currency we pay for the consumption of media is our attention. Milton Friedmann, a Nobel Prize laureate, justly stated that “there is no such thing as a free lunch.” This book proves it clearly. Its content is the elaboration of the thought by one of the most prominent researchers of this fi eld, prof. Alan B. Albarran, who postulated that the research on economics of media should be holistic. The University of North Texas professor most accurately defi nes the notion of “media economics”, which is “the study of how media fi rms and industries function across different levels of activity (e.g., global, national, household, etc.) in tandem with other forces (e.g., globalization, regulation, technology, and social aspects) through the use of theories, concepts, and principles drawn from macroeconomic and microeconomic perspectives” [A.B. Albarran, The Media Economy, Routledge, New York 2016, p. 3]. In this book, we strive to meet these postulates, in the hope of making a contribution to the understanding of the interpenetration of media and economy, as well as to the illustration of its Polish specifi city.
  • Poprzednia

    • 1
  • Następna

Promocje

Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj