Prezentowana praca zawiera m. in. badania autorki dotyczące wpływu procesu terapeutycznego na stopień autyzmu i rozwój psychoruchowy. Celem badań było także określenie związku między stopniem autyzmu a poziomem i profilem rozwoju psychoruchowego dzieci. Wyniki tych badań mogą być zastosowane przez terapeutów w ich pracy z osobami dotkniętymi autyzmem, a także w diagnozie i profilaktyce tej choroby. Książka adresowana do specjalistów zajmujących się problematyką autyzmu, studentów oraz rodziców dzieci dotkniętych tą chorobą.Dziecko autystyczne z zespołem Aspergera to pozycja, która w krótki, jasny i przejrzysty sposób opisuje sylwetkę dziecka autystycznego. Poznajemy listę cech charakterystycznych dziecka z tym zaburzeniem w zestawieniu z komentarzem matki chłopca z zespołem Aspergera. To sprawia, że nie czytamy tylko o zaburzeniu opisanym w suchych faktach. Czytamy o kimś prawdziwym, o chłopcu, który zbiera ślimacze skorupy, interesuje się motoryzacją i lubi kanapki z tuńczykiem.
Prezentowana praca zawiera m. in. badania autorki dotyczące wpływu procesu terapeutycznego na stopień autyzmu i rozwój psychoruchowy. Celem badań było także określenie związku między stopniem autyzmu a poziomem i profilem rozwoju psychoruchowego dzieci. Wyniki tych badań mogą być zastosowane przez terapeutów w ich pracy z osobami dotkniętymi autyzmem, a także w diagnozie i profilaktyce tej choroby. Książka adresowana do specjalistów zajmujących się problematyką autyzmu, studentów oraz rodziców dzieci dotkniętych tą chorobą.
"Polecana książka stanowi treściwe kompendium wiedzy o najczęstszych rodzajach niepełnosprawności. W sposób syntetyczny przedstawia specyfikę danego rodzaju zaburzenia, symptomy, przyczyny, sposób diagnozowania oraz formy pomocy. Jest interesująca i pożyteczna, przyda się zarówno do studiowania tych zagadnień, jak i w pracy zawodowej z osobami niepełnosprawnymi".
Prof. zw. dr hab. Marta Bogdanowicz
Prezentowana praca zawiera m. in. badania autorki dotyczące wpływu procesu terapeutycznego na stopień autyzmu i rozwój psychoruchowy. Celem badań było także określenie związku między stopniem autyzmu a poziomem i profilem rozwoju psychoruchowego dzieci. Wyniki tych badań mogą być zastosowane przez terapeutów w ich pracy z osobami dotkniętymi autyzmem, a także w diagnozie i profilaktyce tej choroby. Książka adresowana do specjalistów zajmujących się problematyką autyzmu, studentów oraz rodziców dzieci dotkniętych tą chorobą.
prof. UG dr hab. Mariola Bidzan:
Oceniając całościowo monografię Autorki należy podkreślić nowatorstwo podjętych problemów, jak również obecną w pracy troskę o interpretacje aplikacyjne, w formie wskazań i sugestii praktycznych. Poruszenie problemu niezmiernie istotnego, o którym coraz częściej się mówi, ale dotąd często pomijany jest w praktyce klinicznej, a jednocześnie mało eksplorowany przez specjalistów różnych profesji, sprawia, że książka stanowi uzupełnienie istniejącej luki w tym zakresie.
prof. UMK dr hab. Jacek J. Błeszyński:
Z wielkim zaciekawieniem przeczytałem książkę pt. Uwarunkowania jakości życia rodziców dzieci i młodzieży z zespołem Downa autorstwa Lucyny Bobkowicz-Lewartowskiej, znanej i cenionej terapeutki, naukowca. Bardzo się cieszę, iż powstała kolejna Jej praca, ponieważ duże wyczucie badawcze, jak i kompetencje Autorki są cennym źródłem wiedzy dla wielu środowisk m.in. psychologicznego, pedagogicznego, logopedycznego, medycznego i innych.
prof. UWM dr hab. Agnieszka Żyta:
Autorka podejmuje problem jakości życia rodziców dzieci i młodzieży z zespołem Downa, wpisując się w tym samym w nurt badań coraz częściej podejmowanych przez psychologów i pedagogów specjalnych, zajmujących się funkcjonowaniem psychospołecznym rodzin dzieci z niepełnosprawnością. Książka Lucyny Bobkowicz-Lewartowskiej będzie wartościową pozycją wzbogacającą wiedzę na temat jakości życia rodziców dzieci z zespołem Downa.
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?