KATEGORIE [rozwiń]

Linka Joanna

Okładka książki Kompetencja międzykulturowa pracowników służb społecznych

65,00 zł 52,49 zł

Artykuł chwilowo niedostępny

Migracje i ich konsekwencje są jednymi z najbardziej aktualnych problemów, przed którymi stają dziś służby społeczne. To także wyzwania zarówno dla migrantów, bo wymagają oni adaptacji do nowych sytuacji, jak i osób z nimi pracujących. Charakte­ryzujące szok kulturowy poczucie zagubienia i niepewności w kontakcie z obcym kul­turowo światem i jego przedstawicielami dotyka nie tylko przybyszów, ale także osoby podejmujące z nimi pracę. Do skutecznego radzenia sobie z tymi problemami potrzeb­ne są wiedza, umiejętności, predyspozycje i doświadczenia, składające się na kompeten­cję międzykulturową, a ponieważ w relacji migrant–pracownik służb społecznych ten pierwszy jest stroną potrzebującą wsparcia i pokierowania, to kwestią szczególnie istotną jest, aby zatrudniona do działania z nim osoba była międzykulturowo kompetentna. Stąd narodził się pomysł podjęcia badań dotyczących kompetencji międzykulturowej pracowników służb społecznych pracujących z migrantami. Dla realizacji tego tematu wybrano koncepcję kompetencji międzykulturowej według Jurgena Boltena, co wynika z tego, że składające się na ten model kompetencje i kategorie znajdują zastosowanie w pracy polskich pracowników służb społecznych z migrantami. Ponadto model ten jest otwarty na uwarunkowania zawodowe i kulturowe wykonywania pracy, a to pozwoliło na dostosowanie go do kontekstu pracy polskich pracowników służb społecznych zaj­mujących się migrantami. Z wprowadzenia
  • Poprzednia

    • 1
  • Następna

Promocje

Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj