Co może Cię spotkać w Muzeum, które żyje? Przekonaj się sam!
Świat stworzony z taką starannością, ze możesz w niego uwierzyć. Czy tego chcesz czy nie, Muzeum wkroczy w twoje sny. Pierwszy z trzech tomów emocjonujących przygód i bohaterów gotowych na wszystko!
Czy bohaterom uda się ocalić Muzeum Duntu, które znów jest w niebezpieczeństwie?
Kiedy Złotka, Żabismark i Krasa wracają do Klejnotu, odkrywają, że miastem znów rządzi Naczelnik, a ulice kontrolują Błogosławieni Stróże i armia bezwzględnych najemników.
Aby uratować rówieśników i pokonać Naczelnika, Złotka musi wyruszyć w głąb muzeum, w tajemniczą i niebezpieczną drogę, z której jeszcze nikt nie wrócił. Według starych opowieści dziewczynka może zabrać ze sobą jedynie dwóch towarzyszy, ci jednak muszą być dla siebie śmiertelnymi wrogami…
Drugi tom bestsellerowej trylogii Lian Tanner. Wartka, trzymająca w napięciu akcja, tajemnice czyhające za każdym zaułkiem oraz ujmująca historia o sile przyjaźni i odwadze przypadną do gustu nawet najbardziej wymagającemu czytelnikowi.
Minęło pół roku, odkąd udało się pokonać zdradzieckiego Naczelnika i wyswobodzić Klejnot. Złotka Roth otrzymuje z Muzeum Duntu kolejny list z prośbą – ma zostać piątym opiekunem Muzeum. Nie jest jednak w stanie opuścić chorych rodziców. Tymczasem podczas wędrówki do Muzeum Duntu niespodziewanie znika w tajemniczych okolicznościach siostra najlepszego przyjaciela Złotki, Żabismarka. Dziewczynka i Żabismark rzucają się w pogoń za porywaczami, jednak chłopiec również zostaje schwytany. Złotka Roth nie ma wyboru – musi znaleźć sposób, by uwolnić przyjaciół. Czy przypadkowo spotkane uliczne smarki Sus i Mycha oraz zbłąkany kot zdobędą zaufanie Złotki? Na czym polega tajemnicze Święto Kłamstw? Porwanie Krasy i Żabismarka to tylko mały element większej intrygi…
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?