KATEGORIE [rozwiń]

Łapko Aleksandra

Okładka książki Zarządzanie portami jachtowymi
nowość

80,00 zł 54,15 zł


W książce skoncentrowano się na roli, jaką mogą pełnić decyzje zarządcze podejmowane w portach jachtowych we wspieraniu realizacji założeń zrównoważonej turystyki żeglarskiej. W monografii przedstawiono zagadnienia dotyczące: • zarządzania kapitałem ludzkim, a w szczególności edukacji pracowników portów jachtowych w obszarze realizacji celów zrównoważonego rozwoju; • zarządzania infrastrukturą w aspekcie jej dostosowania do potrzeb różnych użytkowników w celu przeciwdziałania wykluczeniu społecznemu i wspierania inkluzywności zrównoważonej turystyki żeglarskiej; • odbioru odpadów i nieczystości w portach jachtowych w celu minimalizacji negatywnego oddziaływania portów jachtowych na środowisko; • certyfikacji i kategoryzacji portów jachtowych w aspekcie wspierania realizacji celów zrównoważonego rozwoju; • zawartości stron internetowych portów jachtowych w zakresie treści powiązanych z realizacją założeń zrównoważonego rozwoju; • planowania inwestycji i finasowania rozwoju portów jachtowych wspierających wdrażanie rozwiązań umożliwiających realizację celów zrównoważonego rozwoju. W monografii zaprezentowano wyniki autorskich badań empirycznych przeprowadzonych w polskich i chorwackich portach jachtowych. Wyniki badań posłużyły do opracowania pakietu rozwiązań, które powinny zostać zaimplementowane przez podmioty zarządzające w działalności portów jachtowych w celu dążenia do funkcjonowania tych organizacji zgodnie z zasadami zrównoważonego rozwoju i wspierania realizacji założeń zrównoważonej turystyki żeglarskiej. Adresatami publikacji są: przedstawiciele kadr zarządzających portami jachtowymi i władz samorządowych miejscowości, w których są zlokalizowane porty oraz pracownicy naukowi i studenci, których zainteresowania naukowe związane są z zarządzaniem organizacjami oraz turystyką żeglarską.
Okładka książki Turystyka żeglarska

57,75 zł 40,40 zł

Artykuł chwilowo niedostępny

Książka ma charakter oryginalny i wnosi nowe podejście do problematyki kształtowania rynku turystycznego, ze szczególnym uwzględnieniem rynku turystyki żeglarskiej, w tym kreowania i oferowania produktu turystycznego w tym obszarze. Podjęte przez Autorkę rozważania dotyczą zarówno strony podażowej, jak i popytowej rynku turystyki żeglarskiej, co należy uznać za ważne i zasadne, szczególnie przy relatywnie słabym naświetleniu tego problemu w literaturze polskiej i zagranicznej. Zalety metodologiczne i poznawcze pracy zapewnią jej godną uwagi wartość teoretyczną i aplikacyjną. dr hab. Beata Meyer, prof. US Uniwersytet Szczeciński Książka „Turystyka żeglarska” stanowi interesujące i w dużym stopniu oryginalne studium na temat uwarunkowań i kierunków rozwoju produktu turystyki żeglarskiej. Dotyczy problemu ważnego z punktu widzenia praktyki, gdyż produkt turystyczny może być podstawą podnoszenia poziomu konkurencyjności obszarów recepcji turystycznej. dr hab. Agnieszka Niezgoda, prof. UEP Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu Książka jest pierwszą na polskim rynku wydawniczym publikacją, traktującą o ekonomicznych zagadnieniach turystyki żeglarskiej. Jest to oryginalne kompendium teoretyczne, silnie podbudowane znajomością problematyki empirycznej. Autorka posiada bardzo dobre przygotowanie, zarówno naukowo-badawcze jak i praktyczne, związane z tą formą turystyki kwalifikowanej. dr hab. Aleksander Panasiuk, prof. US Uniwersytet Szczeciński
  • Poprzednia

    • 1
  • Następna

Promocje

Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj