To książka nie tylko dla miłośników dalekich wypraw i niezwykłych przygód, lecz także dla osób zainteresowanych Afryką oraz mechanizmami społecznego, gospodarczego i politycznego wpływu na rzeczywistość. Autorzy piszą m.in. o zanikającej etniczności i komercjalizacji kultury, o długofalowych skutkach niewinnego rozdawania dzieciom cukierków i o tym, jak pomagać odpowiedzialnie. Zastanawiają się, dlaczego Afrykanie są dumni z europejskich odkrywców. Dlaczego PKB RPA pikuje w dół? Czy złoża naturalne Konga to bogactwo czy przekleństwo? Czy niewolnictwo naprawdę się skończyło? I wreszcie, dlaczego światu nie zależy na rozwoju Afryki, na pokoju i stabilizacji na tym kontynencie? Poza wszystkim to opowieść o zerwaniu z codziennością i wygodami, o pragnieniu wolności i poznawaniu barwnego świata, także o ogromnym wyzwaniu logistycznym, które zaowocowało niniejszą publikacją.
W ostatnich kilkudziesięciu latach nastąpił znaczny wzrost wykorzystania szkła płaskiego w budownictwie. Mimo że materiał ten znany jest od ponad 2000 lat, przez ostatnich kilka stuleci był wykorzystywany przede wszystkim do wypełnień ram okiennych i drzwiowych. Obecnie, dzięki postępowi technologicznemu i rozwojowi wiedzy, szkło coraz częściej stosuje się do budowy bardziej odpowiedzialnych elementów w budynkach.Niniejsza publikacja pomoże czytelnikom usystematyzować wiedzę nt. rodzajów szkła dostępnych na rynku, wraz z przyporządkowaniem przepisów prawnych, wymagań jakościowych oraz badań normowych potwierdzających ich przydatność do celów użytkowych. Pozycja ta ułatwi pracę osobom odpowiedzialnym za system jakości w zakładach zajmujących się wprowadzaniem szkła budowlanego do obrotu. Dodatkowo spełni rolę pomocy dydaktycznej studentom kierunków budowlanych.Autorami książki są osoby zajmujące się na co dzień badaniami związanymi z wyrobami szklanymi, a więc posiadającymi aktualną i szeroką wiedzę o dynamicznie rozwijającym się przemyśle szklarskim.
Polecamy nową publikację z zakresu komunikacji autorstwa logopedy medialnego, coacha, eksperta personal brandingu Katarzyny Bąkowicz i dziennikarza prasowego, wydawcy portalu internetowego, redaktora i lektora telewizyjnego Marcina Kozłowskiego. Książka w przystępny sposób opisuje zagadnienia związane z komunikacją międzyludzką, dlatego ściśle koresponduje z przekazem dotyczącym rozwoju osobistego.
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?