Książka zawiera deskrypcję programu Wydanie drugie poprawione. Ponadto prezentuje porównanie rzeczonego cyklu z programami: Telewizyjne wiadomości literackie, Książki z górnej półki, Lubię czytać oraz Książki na cztery pory roku (Książki na lato, Książki na jesień, Książki na zimę i Książki na wiosnę). Wykazuje różnice i podobieństwa między nimi, opisuje strukturę oraz ich części składowe, a także przybliża schemat organizacji i przebiegu tych produkcji. Wreszcie zawiera próbę scharakteryzowania gatunku, jakim jest program telewizyjny o książkach. ISBN: 978-83-227-9874-4Objętość: 255 stronFormat: B5Rodzaj oprawy: twardaRok wydania: 2025
Książkę tworzą trzy merytorycznie wyróżniające się części: prezentacja unikalnej metodologii oceny aplikacji, w tym czytelne ukazane uwarunkowania stanu i rozwoju aplikacji mobilnych; katalog wybranych (w metodologicznie uzasadniony sposób) aplikacji bibliotecznych oraz tabelaryczne zestawienie parametrów ocenionych aplikacji. Każda z tych części dowodzi profesjonalizmu Autorów, a dla czytelnika stanowi zwarty wykład o przedmiocie książki. Na uwagę zasługuje duży i owocny wysiłek Autorów w opracowaniu wspomnianego katalogu, którego uwieńczeniem jest tabela ocen aplikacji. Zawiera ona merytorycznie wybrane, wyważone kategorie ocen, które mogą być w przyszłości stosowane jako specyficzny wzorzec certyfikacji programów stosowanych w urządzeniach mobilnych. Wartościowym rozwiązaniem konstrukcyjnym treści książki jest powiązanie wspomnianej tabeli z katalogiem ocenionych aplikacji.
(Z recenzji prof. dr. hab. inż. Włodzimierza Gogołka)
Zderzenie komunikacji bibliologicznej z cyfrowymi technologiami informacyjnymi i sieciowymi, tj. Internetem oraz World Wide Web, zaowocowało zmianami w jej modelu i przedmiocie. Autorowi udało się wykazać ciągłość i związki obecnej w bibliologii koncepcji komunikacji, zogniskowanej wokół książki, z rozwiązaniami będącymi konsekwencjami zaistnienia nowego środowiska (hipertekstowego i multimedialnego WWW) i nowej formy komunikacji (sieciowej). Dotychczasowy model - skupiony na wprowadzeniu w obieg społeczny artefaktu kulturowego, jakim jest książka drukowana - został uzupełniony przez dwa modele: cyfrowej komunikacji bibliologicznej (z książką elektroniczną i książką zdigitalizowaną) oraz sieciowej komunikacji bibliologicznej (z książką sieciową). W niniejszym tekście czytelnik znajdzie ich omówienie wraz z propozycją odpowiednich schematów, a także wyjaśnienia i eksplikacje rzeczonych terminów.
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?