Koordynacja działalności przedsiębiorstw
Marketingowe integrowanie silosów
-
Autor: Aaker David
- ISBN: 9788326480010
- EAN: 9788326480010
- Oprawa: Miękka
- Wydawca: Wolters Kluwer
- Format: 16.4x23.5
- Język: polski
- Seria: ZARZĄDZANIE I MARKETING
- Liczba stron: 196
- Rok wydania: 2014
- Wysyłamy w ciągu: niedostępny
-
Brak ocen
-
59,09złCena detaliczna: 73,00 złNajniższa cena z ostatnich 30 dni: 59,09 zł
Przeszkodą w rozwoju wielu organizacji jest niezdolność do współpracy między istniejącymi w nich zespołami. Autor książki radzi zatem skoncentrować się na integrowaniu zespołów, które często działają wewnątrz organizacji jak swego rodzaju silosy zagarniające wspólne siły i środki, zamknięte na współdziałanie, autonomiczne i przekonane o swojej efektywności. Koordynacja działalności przedsiębiorstw to bardzo praktyczny poradnik dla szefów marketingu. Dyrektorzy marketingu, dzięki wskazówkom autora, przełamią negatywne nastawienie wobec scentralizowanego marketingu i wprowadzą międzysilosowe strategie. Dla części firm rozwiązanie problemów silosowych jest kluczem do zwycięstwa, dla wielu - wręcz warunkiem przetrwania.