Komunikowanie i obywatelskość
Mass media w społeczeństwie, czyli atak na system nadawców publicznych
- ISBN: 9788372772343
- EAN: 9788372772343
- Oprawa: Miękka
- Wydawca: Astrum
- Format: 19.0x23.0cm
- Język: polski
- Seria: KREATYWNOŚĆ
- Liczba stron: 256
- Rok wydania: 2007
- Wysyłamy w ciągu: niedostępny
-
Brak ocen
-
33,79złCena detaliczna: 49,00 złNajniższa cena z ostatnich 30 dni: 33,79 zł
Artykuł chwilowo niedostępny
x
Komunikowanie i obywatelshość zajmuje się kwestią, która coraz częściej staje się ważnym tematem debaty akademickiej i dziennikarskiej: w jakim stopniu środki masowego przekazu we współczesnym społeczeństwie pomagają obywatelom uzyskać wiedzę o świecie, ustosunkować się do niego oraz podejmować decyzje co do tego, jaki sposób działania przyjąć na podstawie rzetelnej informacji? Czy media odgrywają jakąś rolę w kształtowaniu się sfery publicznej w okresie, kiedy atakowi poddawany jest system nadawców publicznych, a prasa tablo-idowa wkracza na rynek, wnosząc nań plotki na temat znanych osobistości i sensacyjne doniesienia?
W publikacji pod redakcją Petera Dahlgrena i Colina Sparksa autorzy poszczególnych rozdziałów przedstawiają różnorodne aspekty związków pomiędzy mediami masowymi i sferą publiczną, zarówno w Europie, jak i w USA. Wychodząc z różnych stanowisk intelektualnych, wszystkie teksty poruszają tematy, które mają podstawowe znaczenie dla codziennego funkcjonowania społeczeństwa demokratycznego.