W świecie, w którym ludzie rodzą się bez określonej płci, a ich ciała w dwunastym roku życia formują żeńskie lub męskie cechy w zależności od indywidualnego wyboru, Hinase Arima jest ewenementem - w wieku osiemnastu lat wciąż nie potrafi zdecydować o swoich preferencjach. Nie widzi w tym jednak problemu, do czasu, gdy tego samego dnia słyszy wyznanie miłości zarówno od przyjaciółki, jak i przyjaciela. W dodatku każde z nich oczekuje od Hinase innej decyzji w najbardziej kluczowym wyborze życia...
Brud, nędza, ruina – tak w skrócie można opisać Dziurę, miasto przypominające ogromne slamsy. Zamieszkujący je ludzie zdani są na łaskę czarowników, którzy regularnie przybywają z innego wymiaru, by przeprowadzać na nich magiczne eksperymenty. Te zaś najczęściej kończą się makabrycznie, o czym boleśnie przekonał się Kajman. Wskutek rzuconego czaru stracił pamięć, a jego głowa przybrała jaszczurzy wygląd. Aby odczynić ciążący na nim urok, mężczyzna wraz ze swoją towarzyszką, Nikaido, zaczynają na własną rękę tropić i zabijać czarowników. Jednak samowolna krucjata dwójki bohaterów nie pozostaje niezauważona przez mieszkańców wrogiej domeny. Tak oto rozpoczyna się wielka wojna między światami…
Oto świat, w którym obok siebie żyją ludzie i elfy, wróżki i hybrydy, anioły i demony – do wyboru, do koloru! W tej międzygatunkowej rzeczywistości nie może oczywiście zabraknąć wszelkiego rodzaju… domów uciech! Jednak gdzie zakosztować słodkiej rozkoszy, gdy wybór jest tak ogromny?Na to pytanie odpowiedzą nasi wyjątkowi recenzenci, którym niestraszna żadna erotyczna przygoda! Szykujcie się na pikantną jazdę bez trzymanki, bo tutaj każde zbliżenie podlega ocenie!
Po przebudzeniu w mieście dotkniętym plugawą zarazą, gdzie w cieniach czyhają potworne bestie, a ulice są mokre od krwi przeklętych, bezimienny Łowca wyrusza na niebezpieczną misję w poszukiwaniu Bladej Krwi. Tylko dzięki niej będzie mógł się wyrwać z niekończącej się Nocy Łowów!Odkryj przerażające tajemnice Starego Yharnam w nowej serii komiksowej opartej na bestsellerowej grze komputerowej Bloodborne.Autorem scenariusza komiksu jest Ale Kot, a rysunki stworzył Piotr Kowalski (Gail).
Chcecie spróbować branczu z kimanów? Marzycie o tym, żeby posmyrać smyrgońca i zmierzyć się z kosmicznymi piratami? A może śni Wam się kamień z bitą śmietaną z Cukierni na Końcu Drogi Mlecznej?
Kolejny komiks z serii o Berecie i Kapocie zabiera nas w zwariowaną międzyplanetarną podróż. Nasi znajomi złodziejaszkowie tym razem kradną... rakietę kosmiczną i z zawrotną prędkością przemierzają Drogę Mleczną.
W towarzystwie wiernego Czuj Czuja 75 Bety odwiedzają odległe planety i poznają przedziwne zwyczaje ich mieszkańców. Na szczęście inspektor Anton czuwa i po pokonaniu 70 tysięcy lat świetlnych niesforne prosiaki trafiają prosto do... ziemskiego więzienia.
Wydanie książki zostało współfinansowane w ramach programu Unii Europejskiej „Kreatywna Europa”.
* Bez cukru i dodatków (z wyjątkiem pączka)
* Odpowiednia dla czytelników o wzroście od 98 cm do 220 cm
Niezłomna siła i odwaga Marii Skłodowskiej-Curie - kobiety, która za nic miała ograniczenia nauki i społeczeństwa - znajdują wyraziste odzwierciedlenie w tej urzekającej oprawie graficznej. Komiks przeplata wydarzenia historyczne z życiem prywatnym naukowczyni, przybliża ducha jednej z najważniejszych postaci w dziejach nauki. Przypadnie do gustu nie tylko miłośnikom historii i nauki, ale też każdemu, kto pragnie odnaleźć natchnienie w opowieści o niezwykłej wytrwałości.
Gdy pod spokojną powierzchnią czają się cienie...Przymierze Klanu Rzeki i Klanu Cienia znacząco wpłynęło na życie Pierzastego Ogona. Pod okrutnymi rządami Tygrysiej Gwiazdy młoda kotka wraz z bratem została skazana na śmierć i gdyby nie odwaga ich mentora, teraz kroczyliby z Klanem Gwiazdy. Jednak gdy wojownik poświęcał się dla uczniów, jego pobratymcy tylko przyglądali się dramatycznym wydarzeniom. Teraz kiedy tyrania Tygrysiej Gwiazdy jest już przeszłością, Klan Rzeki ponownie zjednoczył się i żyje w harmonii. Choć niebezpieczeństwo przeminęło, Pierzasty Ogon nadal nie potrafi wybaczyć zdrady pobratymcom. Wszystko się zmienia, gdy Klan Rzeki daje schronienie samotnej kotce z młodymi. Czy nowa przyjaźń pomoże uwolnić się od cieni przeszłości?
W czasie szalejącej burzy w wiosce Galów zjawia się przedziwny wędrowiec. Nazywa się Gaduliks i jest wróżbitą. Poproszony o przepowiednię, ujawnia, że po burzy nastanie piękna pogoda, a Galowie wkrótce się pokłócą! Obie wróżby spełniają się błyskawicznie! Na nic zdają się argumenty Asteriksa, który próbuje przywołać współmieszkańców do rozsądku i przekonać ich, że wróżbita to zwykły oszust. Rozbudzona w Galach chęć poznania wyroków losu wywołuje całą serię zabawnych zdarzeń. Gaduliks wygodnie urządza się na pobliskiej leśnej polanie (by swoją obecnością w wiosce nie drażnić Asteriksa i Obeliksa). Codziennie - w tajemnicy jedni przed drugimi - odwiedzają go mieszkańcy wioski. Każdy wraca jak zaczarowany, a kiedy sam Obeliks robi się dziwnie rozmarzony, Asteriks rusza do lasu, by sprawdzić, co tam się dzieje
Przy okazji zakupów w stolicy Galii Lutecji Asparanoiks i jego małżonka Dobromina składają wizytę krewnym - Homeopatiksowi i Galantynie. Wódz osady niezwyciężonych Galów nie przepada za swoim szwagrem, człowiekiem zamożnym i światowym. Podczas wytwornej, lecz suto zakrapianej, kolacji między gospodarzem i gościem wywiązuje się zawzięta dyskusja na temat życiowych priorytetów. Asparanoiks uważa, że nie sukces i pieniądze decydują o szczęściu w życiu, lecz sława! By przekonać Homeopatiksa, że nie ma wśród Galów dzielniejszych ludzi niż mieszkańcy jego wioski, wódz obiecuje, że wkrótce zaprosi szwagra do siebie i ugości go potrawką przyprawioną liśćmi laurowymi z wieńca Juliusza Cezara! Asteriks i Obeliks, na których spada to karkołomne zadanie, wyruszają zatem do Rzymu, aby zdobyć tytułowe laury Cezara.
Przez pewną galijską wioskę, podobną do osady Asteriksa, przebiega głęboki rów. Wykopali go sami mieszkańcy, by raz na zawsze odciąć się od sąsiadów z drugiej strony... Dwaj wodzowie wzajemnie się obrażają, czym skutecznie podsycają konflikt, aż do momentu, kiedy doradca jednego z nich, Paskudniks, wpada na pomysł, by sprowadzić Rzymian i przejąć pełną władzę. Na szczęście dzięki córce wodza, Fanzynie, i synowi drugiego wodza - Komiksowi - wieści docierają do Asparanoiksa, który postanawia nie dopuścić do tego, by Rzymianie dyktowali warunki Galijczykom. Do podzielonej wioski docierają Asteriks, Obeliks i druid Panoramiks, by wspomóc rodaków w potrzebie. Niestety, za późno - Rzymianie, którym zdrajca Paskudniks obiecał galijskich niewolników, szykują się do zajęcia części osady...
Galijskie początki to zbiór krótkich historii o galijskich wojownikach, które na przestrzeni wielu lat ukazywały się zarówno we Francji, jak i w Ameryce. Każda opowieść poprzedzona została wstępem wyjaśniającym kiedy, z jakiej okazji i dla kogo została narysowana. W tym jednym tomie mamy okazję zaobserwować, jak na przestrzeni lat zmieniała się kreska Uderzo oraz sposób prowadzenia scenariusza przez Goscinnego. Niezależnie jednak od tego, czy mamy do czynienia z historiami starszymi, czy nowszymi, każda z nich jest stworzona na najwyższym komiksowym poziomie. Prawdziwy rarytas dla miłośników Asteriksa!
Kolejna emocjonująca przygoda w świecie Minecrafta!Witajcie ponownie w EverRealm - w świecie gry, w którym zgrana paczka przyjaciół zamierza zdobyć podwodną świątynię! Gdy ich plany krzyżują rówieśnicy lubiący znęcać się nad innymi (zarówno w grze, jak i w świecie rzeczywistym), Evan, Tyler, Tobi, Candace i Grace są zmuszeni znaleźć sposób, by poradzić sobie w trudnej sytuacji.Zaatakowani przez piratów nieoczekiwanie stają w obliczu jeszcze poważniejszego zagrożenia, wszyscy zdają sobie jednak sprawę z tego, że aby osiągnąć swój cel, muszą sobie zaufać i nauczyć się współpracować.Scenariusz wyszedł spod pióra Sf R. Monster ("Eth's Skin"), a rysunki przygotowała Sarah Graley ("Glitch", "Donut the Destroyer").
Cała kraina Argaaru cierpi pod rządami straszliwego Księcia Mgieł. Tylko miecz z lodu może cokolwiek zdziałać przeciwko jego tyranii. Mickey i Goofy zupełnie nieświadomi swoich mocy, trafiają do Argaaru. Spontanicznie Goofy staje się bohaterem i tak zaczyna się bajeczna przygoda między iluzją a rzeczywistością, z masą wesołych momentów! Ponad 430 stron prawdziwej magii i miecza!
Policjant Daigo Agawa zostaje przeniesiony do położonej w samym sercu gór wioski Kuge, gdzie przeprowadza się wraz z żoną i córeczką. Choć jego poprzednik zaginął w niewyjaśnionych okolicznościach niedługo po tym, jak zaczął oskarżać miejscowych o akty kanibalizmu, sielankowa atmosfera prowincji sprawia, że mężczyzna nie chce dać wiary tym zarzutom. Wkrótce jednak w okolicy zaczyna dochodzić do niepokojących zdarzeń. Czy to możliwe, żeby mieszkańcy wioski naprawdę pożerali ludzi...?
Akira pracuje w korporacji, która za nic ma kodeks pracy czy prawa człowieka. Notoryczne zarywanie nocek, wyścig szczurów, fikcyjne urlopy – po trzech latach fizycznej i psychicznej harówki mężczyzna marzy już tylko o tym, żeby w jego biuro uderzył meteoryt. Jednak pewnego dnia wszystko się zmienia – Akira zdaje sobie sprawę, że jego miasto opanowały zombie! Świat pogrążył się w chaosie, widmo śmierci czyha za każdym rogiem, a to oznacza tylko jedno... Nie musi już więcej chodzić do pracy! Uradowany swoją wolnością rozpoczyna nowe życie, starając się skreślić jak najwięcej punktów z listy rzeczy do zrobienia, zanim sam zmieni się w zombie!
Księżniczka Yona, córka władcy państwa Koka, nigdy nie miała poważnych zmartwień. Dość powiedzieć, że za swoje największe nieszczęście uważała fakt, że jej kuzyn, Soo-won, w którym skrycie się podkochiwała, nie traktował jej poważnie. Gdy więc młodzieniec przybył do pałacu, aby wziąć udział w uroczystości na cześć szesnastych urodzin księżniczki, ta nie posiadała się z radości. Jednak to właśnie tej nocy cały jej świat miał lec w gruzach. Soo-won zamordował jej ojca, a następnie próbował zabić również Yonę. Od niechybnej śmierci uratował ją młody generał, a zarazem przyjaciel księżniczki, Son Hak. Jednak ucieczka z pałacu to dopiero początek. Czy Yona zdoła odnaleźć w sobie dość siły, aby zmierzyć się z okrutną rzeczywistością i odzyskać władzę?
Keita Kutani jest dziennikarzem, który zajmuje się reportażami dotyczącymi pracy w seksbiznesie. Do swojego pierwszego artykułu o gejowskiej odsłonie tego biznesu wybiera Hiromu, najbardziej popularnego pracownika jednego z klubów. Chociaż dziennikarz wyznaje zasadę, że nigdy nie odwiedza drugi raz klubu, o którym napisał artykuł, nie jest w stanie zapomnieć o Hiromu. Kiedy przyjmuje zlecenie od redaktora naczelnego na udział w badaniu, podczas którego ma zamieszkać z nieznajomym na kilka miesięcy, jego współlokatorem okazuje się Hiromu. Chłopak na co dzień jest dość apatycznym człowiekiem bez większych umiejętności życiowych, co sprawia, że Kutani boi się go spuścić z oczu, a jego szczerość i przeszłość coraz bardziej go pociąga. I tak zostaje im tylko tydzień wspólnego mieszkania... Kutani potrafi wyrazić swoją miłość tylko przez kupowanie usług Hiromu, jednak wiedząc o jego jednym niebezpiecznym kliencie, poczyna kroki, by go uratować.
WIELKA GRATKA DLA FANÓW KRÓLA HORRORU! PIERWSZE POLSKIE WYDANIE NIGDY WCZEŚNIEJ U NAS NIEPUBLIKOWANEJ KOMIKSOWEJ ADAPTACJI BESTSELLEROWEJ POSTAPOKALIPTYCZNEJ POWIEŚCI STEPHENA KINGA „BASTION”! JEDNA Z NAJBARDZIEJ UDANYCH TRAWESTACJI W HISTORII KOMIKSU – NARRACYJNIE ŚWIEŻA I NOWATORSKA, A JEDNOCZEŚNIE BARDZO WIERNA ORYGINAŁOWI. OPOWIEŚĆ OSNUTA WOKÓŁ NASZYCH NAJWIĘKSZYCH LĘKÓW: ŻE ZAGŁADA CZAI SIĘ TUŻ ZA ROGIEM I ŻE TO LUDZKOŚĆ, OBSESYJNIE SKUPIONA NA SWOIM BEZPIECZEŃSTWIE, SAMA JĄ SOBIE ZAFUNDUJE. „Bastion” to klasyczna opowieść o dobru i złu – apokaliptyczna wizja walki człowieka o ocalenie życia przed śmiertelnie groźną pandemią. Kiedy więc Kapitan Trips obejmuje świat we władanie, niedobitkom ludzkości nie pozostaje nic innego, jak wznieść solidny bastion i stawić mu czoła w ostatnim beznadziejnym starciu... Pierwszy rozdział tej historii, „Kapitan Trips”, nawiązuje zarówno do tytułu pierwszej z trzech części powieści Kinga, jak i potocznego terminu, jakim w książce określa się wirusową broń biologiczną, która uśmierciła znaczą część ludzkości. W Ameryce, w której umarło 99% mieszkańców, ci, którzy przeżyli, podróżują przez spustoszony kraj pełen trupów, by ostatecznie utworzyć dwie przeciwstawne sobie grupy, na których czele staną tajemnicze postacie o wyraźnie nadludzkich mocach. Serię komiksów „Bastion”, opartą na powieści Stephena Kinga z 1978 roku o tym samym tytule, publikowało oryginalnie w latach 2008–2012 wydawnictwo Marvel Comics. Za scenariusz odpowiedzialny jest Roberto Aguirre-Sacasa, za rysunki Mike Perkins, a za kolory Laura Martin. Stephen King aktywnie uczestniczył w powstającym projekcie, pełniąc funkcję dyrektora kreatywnego i wykonawczego całości. Trzydzieści jeden numerów komiksu, zawartych w sześciu tomach, ekscytująco uzupełniło fabułę jego powieści. Znajdujące się na końcu każdego tomu dodatki, zawierające szkice i nieuwzględnione w wersji ostatecznej materiały, pozwolą czytelnikom zajrzeć do komiksowej kuchni twórców serii. Przygoda, romans, przepowiednia, alegoria, satyra, fantastyka, realizm – wszystko to określa i przeplata się w tej apokaliptycznej opowieści. „The New York Times Book Review” Kawał świetnej i bardzo przekonującej klasycznej komiksowej opowieści grozy! „SFX Magazine”
Tom 6. bestsellerowej serii o Dogmanie twórcy Kapitana Majtasa.
Dogman to #1 na listach bestsellerów New York Timesa wśród książek dla dzieci.
Robota dla robota... i kota, bo Dogmanowi jakiś prosiak podłożył świnię! Czy winni tego nadużycia uciekną się do użycia spreju życia? Tylko Super-Kumple mogą ocalić świat!
Brian K. Vaughan (autor bestsellerowej SAGI) oraz Cliff Chiang (legendarny rysownik WONDER WOMAN) wspierani przez cenionego kolorystę Matta Wilsona i nowatorskiego liternika Jareda K. Fletchera prezentują piąty, niezwykle mroczny i dramatyczny tom PAPER GIRLS.Czy można uciec od przeznaczenia? Mac i jej przyjaciółki będą zmuszone zmierzyć się z tym pytaniem w odległej i bardzo nieprzyjaznej przyszłości.Do tego tajemnica "Wielkiego Ojca", który podąża za dziewczynami krok w krok przez czas i przestrzeń, w końcu zostanie wyjawiona.
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?