Bogowie dyskutują o dalszym losie ludzkości. Czy powinni zostawić ludzi przy życiu? A może zakończyć ich istnienie? Jednak Walkiria imieniem Brunhild wtrąca się w ich rozważania i doradza, by bogowie zabawili się po raz ostatni i zawalczyli z ludźmi o ich przetrwanie. Tak oto trzynastu bogów będzie walczyć z reprezentantami ludzi - bohaterami, którzy zapisali się w historii i po dziś dzień pamięć o nich nie ginie, w walce jeden na jednego, by ostatecznie zdecydować, czy ludzkość przetrwa, czy też nie... Czy jesteście gotowi na epickie walki, które zadecydują o losach ziemi i jej mieszkańców?! Kto stanie na arenie po stronie bogów, a kto w po stronie ludzi? I czy człowiek jest w stanie stanąć do równej walki z bogiem...?
Rok przed tym, jak do prywatnej Akademii Hyakkao dołączyła czarnowłosa piękność Yumeko Jabami, honorową uczennicą została tam Mary Saotome, dziewczyna z przeciętnej rodziny. Ta akademia to szkoła, gdzie kształcą się uczniowie wywodzący się z politycznej i finansowej elity, ale szkolna hierarchia ustalana jest za pomocą systemu opartego na hazardzie. Osiągnięcia naukowe i sportowe nie mają tu znaczenia – liczą się tylko umiejętności potrzebne do gry. Uczniowie, którzy z powodu hazardu popadną w długi, spadają na społeczne dno i zyskują status „zwierzątka”. Jak w szkole rządzącej się takimi nietypowymi zasadami poradzi sobie Mary Saotome?
"Dziś umrzesz. I odtąd będziesz żyć jako księżniczka”. Nina to dziewczyna o niezwykłych oczach w kolorze lapis lazuli. Właśnie przez nie przykuwa uwagę Azure’a, drugiego księcia Fortuny. Teraz musi zastąpić księżniczkę Alishę, która miała poślubić następcę tronu obcego mocarstwa. Żąda się od niej, by uczyła się etykiety, stroiła w piękne szaty i oszukała cały kraj... Lecz właśnie wtedy los stawia jej na drodze pierwszą miłość! Przed wami fantastyczny romans w otoczeniu pałacowych ścian!
Tsunayoshi Sawada to gimnazjalista, który jest beznadziejny dosłownie we wszystkim. W jego domu pojawia się korepetytor Reborn, który, choć wygląda jak małe dziecko, tak naprawdę jest płatnym zabójcą, a jego misja to zrobienie z Tsuny dziesiątego szefa włoskiej rodziny mafijnej! Tak oto nauka zaczyna przeplatać się ze śmiertelnie niebezpieczną pracą!
Jeden z najbardziej ponurych rozdziałów historii Milwaukee najwyraźniej się powtarza, gdy Michael Schmitz zostaje aresztowany za naśladowanie zbrodni ZABÓJCY DEWIANTA. Choć dowody świadczące przeciw niemu są poszlakowe, tylko jego chłopak Derek wierzy w niewinność Michaela. A jeśli ma rację, to oznacza, że sprawca potwornych morderstw wciąż przebywa na wolności i bardzo mu się nie podoba, że Derek jest coraz bliższy prawdy.
Kolejny, dziesiąty już tom przygód Invinciblea - Marka Graysona, w którym świat wywraca się do góry nogami! Mark zostaje zdradzony przez jednego ze swoich najbliższych sprzymierzeńców. W rezultacie świat całkowicie się zmienia. Wszyscy z otoczenia Marka muszą opowiedzieć się po którejś ze stron i zmierzyć z konsekwencjami tych decyzji. Również w prywatnym życiu Marka zachodzą ważne zmiany, które spowodują, że zacznie on patrzeć na świat i swoje dokonania z zupełnie innej perspektywyAutorem scenariusza serii jest Robert Kirkman, twórca m.in. "Żywych trupów" i "Outcast", a rysunki wykonał Ryan Ottley ("The Amazing Spider-Man").
W wiosce Smerfów wszystko idzie dobrze, panuje spokój i przyjaźń, ale komuś to się nie podoba... Komu? Oczywiście strasznemu czarownikowi Gargamelowi, który cały czas knuje, jak zaszkodzić niebieskim skrzatom. Wymyśla sprytny podstęp - tworzy z gliny istotę zdolną zasiać wielki zamęt wśród Smerfów, a potem zniszczyć ich społeczność! Czy mu się uda? W drugiej opowieści mali bohaterowie przygotowują zapasy na zimę, jednak w wyniku wypadku zaczyna im doskwierać głód! Czy Papa Smerf zdoła wymyślić sposób na nakarmienie swoich podopiecznych?Smerfy wymyślił belgijski scenarzysta i grafik Pierre Culliford używający pseudonimu Peyo. Obecnie autorami serii są następcy Peyo, w tym jego syn Thierry.Album zawiera dwie opowieści: "Smerfetka" i "Głód u Smerfów".
Następny tom szalonych przygód małych mieszkańców wioski zagubionej pośrodku wielkiego lasu. Tym razem dojdzie do wydarzeń, które nie przystoją spokojnym Smerfom! A jaka będzie przyczyna rozróby? Otóż każda rzecz ma własną nazwę. Co jednak począć, gdy różne Smerfy zaczynają nadawać tym samym rzeczom odmienne nazwy? Która jest lepsza? Od różnicy zdań blisko jest do kłótni, od kłótni jeden krok do bójki, a od niej do... No właśnie, jak daleko posuną się zawzięte Smerfy? Oto wielka i hałaśliwa awantura rozpoczęta zwykłym sporem o to, jak należy nazywać korkociąg! W dalszej części albumu nastąpi przegląd smerfich zmagań sportowych - oczywiście na wesoło! Smerfy wymyślił belgijski scenarzysta i grafik Pierre Culliford (1928-1992) używający pseudonimu Peyo. Obecnie autorami serii są następcy Peyo, w tym jego syn Thierry.
Smerfy powracają w kolejnej opowieści o niezwykłej krainie! Pracuś dostaje ataku szału, bo ma już dość ciągłego naprawiania zepsutych narzędzi i wymyślania maszyn, które nie działają! Papa Smerf szybko stawia diagnozę: wynalazca potrzebuje wakacji. Pracuś wyrusza w góry, aby na łonie przyrody dojść do siebie... Wraca po kilku dniach, szczęśliwy i wypoczęty. Reszta Smerfów zaczyna mu zazdrościć pobytu w dziczy. Teraz już wszyscy chcą opuścić wioskę, żeby poczuć się jak na wakacjach! Społeczności Smerfów grozi chaos, a co gorsza, Gargamel opracowuje zaklęcie pozwalające Klakierowi wyczuć drogę do osiedla Smerfów! Smerfy wymyślił belgijski scenarzysta i grafik Pierre Culliford (1928-1992) używający pseudonimu Peyo. Obecnie autorami serii są następcy Peyo, w tym jego syn Thierry.
Ta pełna przygód powieść graficzna pokaże ci, że życie jest… fascynująco nieprzewidywalne i bardzo niebezpieczne! Wybierz się w ekscytującą podróż w czasie! Razem z Gają i Iggym spotkasz groźne dinozaury, gigantyczne ważki, wielkie skorpiony, morskie potwory i całe mnóstwo dziwnych stworzeń, które kiedyś naprawdę istniały. A przy okazji odkryjesz niezwykłą historię ewolucji – od maleńkich bakterii aż po… ciebie! Czy wiesz, że twoim przodkiem było mikroskopijne zwierzątko przypominające glutka? Albo dziwaczna ryba? To zadziwiające, że nieprzerwany łańcuch życia prowadzi właśnie do ciebie – choć po drodze tyle rzeczy mogło się nie udać, bo życie to ciągła przygoda i ryzyko! Ta pełna barw, humoru i wiedzy książka zachwyci każdego ciekawego świata czytelnika – niezależnie od wieku.
Siedemnasty tom kultowej serii komiksów, opartych na światowych bestsellerowych grach komputerowych i filmach UWAGA, NADCHODZĄ NOWE KŁOPOTY! Wirus Metalu został pokonany, ale nasi bohaterowie nie mogą zaznać spokoju! Omega jest poważnie uszkodzony, a jedyna szansa na jego naprawę to… udział w pełnych zwrotów akcji wyścigach Chao! Cream, Cheese, Amy i Rouge ruszają na tor, lecz jeśli nie podtrzymają zwycięskiej passy, Cheese trafi w łapy przebiegłego Clutcha. Tymczasem Sonic i Tails buszują po opuszczonej bazie Eggmana, gdzie ktoś uważnie ich obserwuje. Czy tajemnicza postać pomoże przyjaciołom, czy jeszcze dołoży im kłopotów? Scenariusz i rysunki Evan Stanley. Miliard gier z Sonikiem sprzedanych na świecie! Kultowe animowane seriale telewizyjne! NAJNOWSZY FILM „SONIC: SZYBKI JAK BŁYSKAWICA 3” W POLSCE PREMIERĘ MIAŁ 3.01.2025 i w ciągu 4 miesięcy przyciągnął do kin 1 500 000 widzów! Pobił rekordy popularności poprzednich części! Wszystkie królują na platformach streamingowych!
Kolejne wydanie jedenastego tomu kultowej serii komiksów, opartych na światowych bestsellerowych grach komputerowych i filmach!CZY SONIC BĘDZIE SZYBSZY OD WIRUSA, KTÓRY ZMIENIA WSZYSTKICH W ZOMBOTY?Świat padł ofiarą Wirusa Metalu, stworzonego przez doktora Eggmana, by przekształcić wszystkich zainfekowanych w Zomboty. Nawet Sonic został zakażony, choć jego niezwykła prędkość pozwala spowolnić działanie Wirusa.Teraz, gdy plaga rozprzestrzenia się coraz bardziej, Sonic wraz z przyjaciółmi z Odbudowy wprowadza desperacki plan ocalenia świata: Amy zajmuje się ewakuacją, Sonic zbiera dane niezbędne do przygotowania lekarstwa, a Tails pracuje ad jego stworzeniem.Kiedy jednak sprawy przybierają zły obrót, wszystko zależy od OSTATNIEJ MINUTY!Scenariusz Ian Flynn, rysunki Lamar Wells, Reggie Graham, Jennifer Hernandez, Priscilla Tramontano.Miliard gier z Sonikiem sprzedanych na świecie! Kultowe animowane seriale telewizyjne! NAJNOWSZY FILM "SONIC: SZYBKI JAK BŁYSKAWICA 3" W POLSCE PREMIERĘ MIAŁ 3.01.2025 i w ciągu 2 miesięcy przyciągnął do kin 1 120 000 widzów! Pobił rekordy popularności poprzednich części!
Kolejne wydanie czwartego tomu kultowej serii komiksów, opartych na światowych bestsellerowych grach komputerowych i filmach!ANIELSKA WYSPA W NIEBEZPIECZEŃSTWIE! SONIC I PRZYJACIELE RUSZAJĄ NA ODSIECZ!Sonic odkrywa, kto podszywa się pod doktora Eggmana. To jego stary wróg Neo Metal Sonic, szykujący się do ataku na Anielską Wyspę.Czy Sonicowi uda się pokrzyżować nikczemne plany przeciwnika? Razem z przyjacielem z przyszłości - Silverem - Sonic z prędkością błyskawicy rusza do kolejnej akcji. Lecz czy przeciwnik nie okaże się zbyt potężny?Czy Tails, Amy i Knuckles zdołają pomóc przyjacielowi i wspólnie obronią Anielską Wyspę?Scenariusz Ian Flynn, rysunki Tracy Yardley, Adam Bryce Thomas i Evan Stanley!Miliard gier z Sonikiem sprzedanych na świecie! Kultowe animowane seriale telewizyjne!NAJNOWSZY FILM "SONIC: SZYBKI JAK BŁYSKAWICA 3" W POLSCE PREMIERĘ MIAŁ 3.01.2025 i w ciągu 4 miesięcy przyciągnął do kin 1 500 000 widzów! Pobił rekordy popularności poprzednich części! Wszystkie królują na platformach streamingowych!
Księżniczka Yona, córka cesarza państwa Koka, nigdy nie miała poważnych zmartwień. Dość powiedzieć, że za swoje największe nieszczęście uważała fakt, że jej kuzyn, Su-won, w którym skrycie się podkochiwała, nie traktował jej poważnie. Gdy więc młodzieniec przybył do pałacu, aby wziąć udział w uroczystości na cześć szesnastych urodzin księżniczki, ta nie posiadała się z radości. Jednak to właśnie tej nocy cały jej świat miał lec w gruzach. Su-won zamordował jej ojca, a następnie próbował zabić również Yonę. Od niechybnej śmierci uratował ją młody generał, a zarazem przyjaciel księżniczki, Hak. Jednak ucieczka z pałacu to dopiero początek. Czy Yona zdoła odnaleźć w sobie dość siły, aby zmierzyć się z okrutną rzeczywistością i odzyskać władzę? Kategoria wiekowa: 12+Gatunek: fantastyka, przygodowy, romans, shojo,bishonen, dorośli bohaterowie, księżniczki/książęta, posiada anime, silna bohaterka, silny bohater, wojownicy/wojowniczk
Podczas nocnej eskapady osiemnastoletni Ryohei Arisu i dwóch jego najlepszych kumpli stają się świadkami serii dziwnych fajerwerków. Niespodziewanie jeden z wybuchów zupełnie ich ogłusza, a gdy dochodzą do siebie, odkrywają, że miasto zmieniło się nie do poznania. Szybko okazuje się, że opustoszała metropolia jest areną okrutnej gry, w której aby przeżyć, należy rozwiązywać coraz trudniejsze zagadki.Czy Arisu i jego przyjaciele zdołają przetrwać w tym zabójczym świecie? Kategoria wiekowa: 16+Gatunek: akcja, dramat, horror/thriller, psychologiczny, shonen
Chihiro od dziecka pragnął pójść w ślady ojca, Kunishige Rokuhiry, wybitnego twórcy sześciu magicznych mieczy, które przyczyniły się do zakończenia wielkiej wojny pustoszącej kraj. Gdy jednak chłopak skończył piętnaście lat, jego marzenia legły w gruzach - grupa potężnych czarowników zabiła jego ojca i wykradła bezcenne ostrza. Przepełniony nienawiścią i dzierżący siódmy miecz, wykuty w tajemnicy przez Kunishige, Chihiro rusza tropem morderców, aby dokonać zemsty.
W świecie, w którym ludzie rodzą się bez określonej płci, a ich ciała w dwunastym roku życia formują żeńskie lub męskie cechy w zależności od indywidualnego wyboru, Hinase Arima jest ewenementem - w wieku osiemnastu lat wciąż nie potrafi zdecydować o swoich preferencjach. Nie widzi w tym jednak problemu, do czasu, gdy tego samego dnia słyszy wyznanie miłości zarówno od przyjaciółki, jak i przyjaciela. W dodatku każde z nich oczekuje od Hinase innej decyzji w najbardziej kluczowym wyborze życia...
W świecie, w którym ludzie rodzą się bez określonej płci, a ich ciała w dwunastym roku życia formują żeńskie lub męskie cechy w zależności od indywidualnego wyboru, Hinase Arima jest ewenementem - w wieku osiemnastu lat wciąż nie potrafi zdecydować o swoich preferencjach. Nie widzi w tym jednak problemu, do czasu, gdy tego samego dnia słyszy wyznanie miłości zarówno od przyjaciółki, jak i przyjaciela. W dodatku każde z nich oczekuje od Hinase innej decyzji w najbardziej kluczowym wyborze życia...
Wśród uczniów Akademii Kamome od lat krążą plotki o Siedmiu Tajemnicach – nadnaturalnych zjawiskach, jakie można spotkać na terenie szkoły. Najsłynniejszą z nich jest legenda o Hanako, która zamieszkuje damską łazienkę w starym budynku szkoły. Ponoć każdy, kto odważy się ją wywołać, będzie mógł poprosić o spełnienie dowolnego życzenia. Jednak niewielu śmiałków decyduje się na ten krok. Cena jaką trzeba bowiem zapłacić, jest straszliwa...Nene Yashiro nie zraża jednak ta perspektywa. Dziewczyna udaje się do nawiedzonej toalety i wywołuje Hanako – jak twierdzi, jedyną istotę, która jest w stanie pomóc jej w problemach miłosnych. Ku zdumieniu Yashiro okazuje się, że Hanako… to chłopak! I w niczym nie przypomina potężnego ducha. A choć zgadza się spełnić jej życzenie, dziewczyna już wkrótce pożałuje, że zdecydowała się poprosić go o pomoc... Kategoria wiekowa: 12+Gatunek: dramat, komedia, moce nadprzyrodzone, przygodowy, romans, shone
Zapowiedź Dane techniczne Tytuł oryginału: The Department of Truth, Vol 5 Tłumaczenie: Paulina Braiter Ilustrator: Martin Simmonds Liczba stron: 160 Format: 170 × 260 mm Oprawa: miękka Data wydania: 26 listopada 2025 Wydanie: I ISBN: 978-83-68541-47-2 Departament Prawdy, tom 5: Co twój kraj może zrobić dla Ciebie? Autor: James Tynion IV, Autor: Martin Simmonds 48,93 zł 69,90 zł Najniższa cena z 30 dni przed obniżką: 48,93 zł Dostępność:Przedsprzedaż, wysyłka w dniu premiery Zagrożony przez wroga, który zamierza ujawnić światu jego sekrety, DEPARTAMENT PRAWDY dokonuje szokującego wyboru – pierwszy raz odsłania się publicznie. Lecz by zrozumieć ryzykowny gambit LEE HARVEYA OSWALDA, musimy wrócić tam, gdzie się wszystko zaczęło: do Dallas w 1963 roku, gdy kolumna samochodów PREZYDENTA JOHNA F. KENNEDY’EGO mijała trawiasty pagórek… a KOBIETA W CZERWIENI z krzyżykami zamiast oczu uniosła karabin w oknie Teksańskiej Składnicy Książek. TAKŻE w TYM TOMIE: życie MARILYN MONROE było dziwniejsze niż fikcja. Tak dziwne, że może ona sama wymknęła się poza granice rzeczywistości. Wielokrotny zdobywca Nagrody Eisnera, scenarzysta JAMES TYNION IV (w0rldtr33, Miły dom nad jeziorem) i nominowany do Nagrody Eisnera rysownik MARTIN SIMMONDS (Universal Monsters: Dracula) wraz z grupą gości specjalnych ujawniają prawdę stojącą za zamachem, o którym słyszał cały świat. Uznana rysowniczka ALISON SAMPSON (Sleeping Beauties) oraz uhonorowana Nagrodą Eisnera kolorystka JORDIE BELLAIRE (Redlands) połączyli siły w niezwykłej opowieści o wyjątkowej amerykańskiej ikonie. ZAWIERA DEPARTAMENT PRAWDY NR #23-27
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?