Rok 1968. Helena Kwiatkowska jako wróżbitka i medium świadczy usługi warszawskim elitom. Jednak nagle duchy zaczynają pojawiać się nieproszone, a plaga opętań zatacza coraz szersze kręgi…
Helena wraz ze swoimi towarzyszami, lokajem Szawłem i boginką Kaliną, muszą stawić czoła zmarłym i rozwiązać zagadkę zapomnianego epizodu tragicznej historii stolicy.
„Medium” rozwija świat przedstawiony w nagradzanej serii komiksowej „Wydział 7” o specjalnej jednostce Służby Bezpieczeństwa zajmującej się badaniem wydarzeń paranormalnych na terenie Polskiej Rzeczpospolitej Ludowej.
Klasyka polskiego komiksu w nowym wydaniu!
Maurycy Beniowski już za życia stał się legendą. Ten urodzony w 1746 roku węgiersko-polski szlachcic, mając zaledwie dwadzieścia dwa lata, dołączył do konfederacji barskiej – czyli zbrojnego wystąpienia przeciwko protektoratowi Imperium Rosyjskiego. Uwięziono go za to w Kazaniu, skąd jednak zdołał uciec.
Złapany ponownie w trakcie próby dostania się na statek odpływający do Holandii, tym razem został zesłany aż na Kamczatkę. Ucieczka stamtąd była jego głównym celem od samego początku wygnania, musiał ją jednak dobrze zaplanować i przygotować, a działania spiskowców utrzymać w tajemnicy…
Tarantul, utalentowany gitarzysta, ma marzenie - dołączyć do Deathstar, jednego z najważniejszych zespołów sceny metalowej. Gdy w końcu dostaje swoją szansę, wydaje mu się, że teraz wszystko zacznie się układać. Na horyzoncie pojawiają się międzynarodowe trasy koncertowe, płyty i świetne gaże, które rozwiążą finansowe problemy i zapewnią godne życie rodzinie Tarantula.
Niestety, szybko okazuje się, że stosunki panujące w zespole są dalekie od normalności i zamiast iść ku lepszemu, sytuacja coraz bardziej się komplikuje… Lord Solo, lider grupy, żąda całkowitego poświęcenia i nie interesuje go, czy basista Bogey, perkusista Dworf i Tarantul mają, co jeść, gdzie spać i za co żyć. Konflikt jest nieunikniony.
Ta tragikomiczna historia o pasji, rodzinie i przyjaźni została uznana przez jury 28. Międzynarodowego Festiwalu Komiksu i Gier w Łodzi najlepszym komiksem roku, otrzymała również nagrodę Polskiego Stowarzyszenia Komiksowego za Najlepszy Komiks Roku, a sam Prosiak zgarnął statuetki za najlepszy scenariusz i rysunki. Owedyk został także laureatem nagrody popkulturalnej Misie. Na podstawie komiksu powstaje właśnie pełnometrażowy film, którego reżyserem ma być Arkadiusz Jakubik.
Bez rodziny i dachu nad głową, gromadka dzieci zbiera tu i ówdzie wszystko, co może się przydać. Zatem kiedy pojawia się im przed oczami kosz pełen łakoci, nie zamierzają przegapić takiej okazji i zupełnie nieświadome wpadają w pułapkę. We wnętrzu tajemniczej góry zwanej Kocim Zębem Ogry krzątają się, by przyrządzić kolejny wykwintny posiłek. Są smakoszami, ich przysmaki przygotowywane są z najbardziej nietypowych składników. Czyżby i dzieci miały posłużyć Ogrom za element dania? Biance, najbardziej rezolutnej sierocie z gromadki, dzięki odwadze (i odrobinie szczęścia) udaje się przetrwać niebezpieczeństwa i przeszkody, które spotykają dzieciaki w Kuchni Ogrów. Będzie musiała wykazać się wyjątkową pomysłowością, aby uratować również pozostałe dzieci. "Umarła Po Trzykroć" to baśń z dreszczykiem. Fabien Vehlmann przedstawia opowieść w makabrycznym, mrocznym stylu przywodzącym na myśl twórczość Tima Burtona. Doskonale znany w Polsce Jean-Baptiste Andreae ("Azymut", "Sercożerca", "Mechaniczna ziemia") tworzy kolejny bajkowy, fantastyczny świat. Kreśli swych bohaterów i ich otoczenie z wielką dbałością o szczegóły, we własnym, rozpoznawalnym stylu, wykorzystując hipnotyzującą paletę barw. Prawdziwa komiksowa uczta!
PROSZĘ O WPISANIE KODU PROSZĘ O WPISANIE KODU PROSZĘ O Kod każdego dnia konfiguruje, co zjesz na śniadanie, jakie zadanie dostaniesz, definiuje twój dzień. Jest niezbędny. Kod na wyjście, kod na wejście, kod na ubranie, kod do lekarza, kod do wszystkiego. Jan mieszka w rozległej metropolii zwanej Miejskim Habitatem Autonomicznym. Zostaje wplątany w wir wydarzeń, których do końca nie rozumie. Kapitan Cortez, policjantka z wydziału kryminalnego, rozwiązuje sprawę zabójstwa przerastającą jej kompetencje. Bruno to człowiek do zadań specjalnych, agent, informator i opiekun. Ich losy splotą się niczym w mozaice. Jaki powstanie z tego algorytm? A może kod? Kod to intrygujący komiks poruszający tematykę społeczno-polityczną, a także konfrontujący idee z rzeczywistością. Autor zainspirowany antyutopiami, zarówno filmowymi (THX 1138 George'a Lucasa), jak i literackimi (Limes inferior Janusza A. Zajdla) czy komiksowymi (Incal Mbiusa i Jodorowsky'ego) tworzy spójną wizję przyszłości, w której możemy odnaleźć echa współczesnych projektów (piętnastominutowe miasta, sztuczna inteligencja). Wydanie zbiorcze poszerzono o szkice, okładki, galerię oraz nowele komiksowe.
Sześć opowieści o miłości i stracie, lekko podrasowane patosem i smakiem melancholijnej makabry. W tytułowej opowieści pozornie wiekowy awanturnik pojawia się w nowojorskim barze w 1920 roku i opowiada historię o tym, jak pojechał do Hollywood, aby zagrać siebie w filmowej wersji Trzech muszkieterów. W Uśmiechniętym koniu bohaterowie porywają kobietę. Kot z nieba, pastisz Charlesa Bukowskiego, w którym Jason pracuje nad swoim komiksem, ma spotkanie w księgarni, upija się i robi z siebie głupca. Mózg które nie może Virginii Woolf to swoiste połączenie filmów Mózg, który nie może umrzeć oraz Kto się boi Virginii Woolf?, ale opowiedziany w odwrotnej kolejności. Tom czeka na księżycu jest pozbawiony dialogów, za to z dymkami pokazującymi, co myślą bohaterowie. Śledzimy losy czterech osób (jednym z nich jest naukowiec pracujący nad maszyną do teleportacji), dopóki coś nie pójdzie nie tak. So Long, Mary Ann to historia miłosnego trójkąta i ucieczce z więzienia. Wyobraź sobie nigdy nienakręcone filmy Alfreda Hitchcocka, Bustera Keatona czy odkryte powieści Aleksandra Dumasa, zaadaptowane i sfilmowane przez współczesnego minimalistę, takiego jak Jim Jarmusch czy Wes Anderson, a będziesz mieć pojęcie o wyjątkowym smaku komiksów Jasona. Dodaj do tego prostotę kreski i zwierzęce postacie. Jason, jeden z najbardziej ekscytujących współczesnych twórców komiksu nie boi się mieszać gatunków i wykorzystywać elementów fantastycznych. Dziwne, nieszablonowe opowieści ze zgryźliwymi dialogami i ponurym humorem.
Nigdy nie jest za późno, żeby przeżyć wielką przygodę. Uporządkowany i ostrożny emerytowany notariusz wypuszcza się na pierwszą w swoim życiu wyprawę tropem hipotetycznego spadkobiercy. Wyrusza tak szybko, jak pozwalają mu na to jego stare kości. Mała sprawa, ale dla niego to prawdziwa odyseja siedząc za kierownicą samochodu, który od lat nie opuścił garażu oraz w towarzystwie ciekawskiego pasażera. Odkryje, że nigdy nie jest za późno, by poznać innych i samego siebie. Sylvain Valle (Pewnego razu we Francji, Katanga), jeden z najlepszych współczesnych grafików komiksowych, odnowicieli czystej linii w rysunku, z powodzeniem próbuje sił w powieści graficznej. Łączy swój talent ze scenarzystą, Markiem Eacersallem w zabawnej i poetyckiej podróży, ujawniającej głębokie i ludzkie uczucia, których smak pozostaje w nas długo po lekturze.
Cytując klasyka "Biegać, skakać, latać, pływać, w tańcu, w ruchu wypoczywać", to jest to! Nasze ulubione kaczki są pełne pasji do sportu i widać to w każdej historyjce w tym tomie! W środku znajdziecie także profesjonalne porady! Przeczytajcie wszystkie, od wspinaczki po kolarstwo wyczynowe, i pędźcie na dwór, żeby się poruszać! 24 historie na dobry rozruch, bo SPORT TO ZDROWIE!
Wszystkie przygody i refleksje Franka Cappy, dziennikarza i fotoreportera wojennego, zebrane w jednym albumie. To hołd dla Manfreda Sommera oraz dla wykreowanej przez niego postaci, która w swoim czasie zawędrowała daleko poza Hiszpanię, między innymi na łamy amerykańskiego pisma „Heavy Metal” czy włoskiego magazynu „L’Eternauta”. Nie mogło być inaczej, wszak Cappa to reporter szukający materiałów i odpowiedzi pod różnymi szerokościami geograficznymi. Jak doświadczenia wojenne wpływają na nasze funkcjonowanie w świecie? Jaka jest natura konfliktu zbrojnego? Jaką rolę odgrywają w nim media?
To wojna nauczyła Franka Cappę sceptycyzmu, ale również zrozumienia i współczucia dla wszystkich stron w nią zaangażowanych. Doświadczenia wyniesione z dokumentowania konfliktów zbrojnych na całym świecie pozwalają bohaterowi odnaleźć się w każdej sytuacji. Piękna kobieta decyduje się popełnić samobójstwo w opanowanym karnawałowym szałem Rio de Janeiro? Cappa tam będzie. Prostytucja dziecięca zbiera swoje żniwo? Cappa tam będzie. Żona rybaka, czarownica, rzuca urok na otaczającą ją rzeczywistość? Cappa tam będzie. Staruszek pielęgnuje weterana wojennego? Cappa tam będzie. Trzeba stawić czoła śmierci własnej matki? I przed tym Cappa nie stchórzy.
Manfred Sommer stworzył postać Franka Cappy, aby oddać się refleksji nad naturą człowieka w sytuacjach skrajnych, codziennych i tych wymagających po prostu działania. Cappa nie jest biernym obserwatorem. Twardo trzyma się własnych zasad i zawsze pozostaje na wskroś ludzki.
Dorian Hawkmoon i hrabia Brass powstrzymali armię Granbretanii u bram Kamargu. Lecz to zwycięstwo, choć głośne, nie zahamowało naporu rozjuszonych sił Imperium, które w dalszym ciągu dominuje na kontynencie. Hawkmoon jest świadom, że wytchnienie po porażce poniesionej przez barona Meliadusa nie będzie trwać długo. Czy księciu Köln uda się w porę odnaleźć perskiego maga, który jako jedyny może go wyzwolić z mocy Czarnego Klejnotu?
Hawkmoon wyrusza w kierunku pradawnego miasta Hamadan na grzbiecie gigantycznego ptaka. Po dotarciu nad dzikie góry kraju Bulgarów czeka go spotkanie z niebezpiecznymi wyznawcami Szalonego Boga.
„Hawkmoon” stanowi adaptację wielkiej sagi fantasy pióra Michaela Moorcocka, mrocznego dzieła przepełnionego prymitywną nauką i futurystyczną magią. Pod względem gatunku niedający się łatwo zaszufladkować epicki cykl jest również opowieścią o straszliwej zemście. Jérôme Le Gris i Benoit Dellac („Pendragon”) przesycają to mistrzowskie dzieło oddechem niepokojącej nowoczesności.
Podczas nieobecności męża, wspierana przez pułkownika Alfreda van der Smissena, którego urok nie pozostawia jej obojętną, Charlotta Koburg obejmuje realną władzę w Cesarstwie Meksyku.
Niestety po powrocie Maksymiliana sytuacja ulega pogorszeniu. Rewolty przybierają na sile, a co gorsza, żołnierze armii francuskiej, których obecność pozwala cesarzowi utrzymać władzę, wkrótce mają opuścić kraj. Ponadto Maksymilian zaczyna podejmować próby spłodzenia potomka korony. Charlotta, świadoma, że jej małżonek cierpi na syfilis, odmawia dzielenia z nim łoża i ostatecznie zostaje zmuszona do adopcji.
Choć być może jest inne wyjście z tej trudnej sytuacji, skoro posępny van der Smissen pozostaje na wyciągnięcie ręki…
Po długo wyczekiwanym spotkaniu z Beatrice, w ogarniętej wojennym chaosem Lupghanie, Subaru wreszcie udało się też odnaleźć Rem. Zrozumiawszy, że do walki włączyła się nowa, trzecia siła, nasz bohater podejmuje decyzję o odwrocie. Nieoczekiwanie swoją pomoc oferuje Todd Fang – żołnierz, którego Subaru już nie raz spotkał na swojej drodze. W tym samym czasie Vincent również postanawia wycofać się z miasta. Emilia robi wszystko, by ograniczyć liczbę ofiar. Boscy Generałowie dążą do osiągnięcia własnych celów. Tymczasem nadciąga Wielka Katastrofa, która ma zniszczyć cesarstwo… Co jeszcze zaplanowałeś, Subaru Natsuki, Pieśniarzu Gwiazd ze Smoczego Królestwa? Tom o wybaczeniu i karze za zbrodnie.
Nastoletni Asta żyje w świecie, którym rządzi magia. Niestety, jako jedyny w wiosce nie wykazuje żadnych niezwykłych zdolności. Nie przeszkadza mu to jednak marzyć, aby w przyszłości zostać najpotężniejszym z rycerzy i zdobyć zaszczytny tytuł Cesarza Magii. Pozostając w cieniu swojego niezwykle uzdolnionego przyjaciela, codziennie ciężko trenuje, oczekując dnia, gdy otrzyma własny grymuar – artefakt, który wydobywa z właściciela jego pełny potencjał magiczny. Jednak gdy nadchodzi czas próby, dzieje się coś, czego nikt nie mógł przewidzieć... Czy Asta sprosta wyzwaniu, jakie postawił przed nim przewrotny los?
Haru i Hii-chan to dwie młode kobiety studiujące w college'u uginające się pod ciężarem dorosłych obowiązków. Dostanie się na uniwersytet, poszukiwanie pracy, przygotowanie się do kariery po ukończeniu studiów – tego się od nich oczekuje, bo tak robią „wszyscy”, ale czego tak naprawdę chcą dla siebie?
Johanna podróżuje po całej krainie aby odzyskać coś, co utraciła. Do swoich celów wykorzystuje młodego chłopaka, który w ten sposób zostaje wplątany w… pakt z demonem?
Wychowany w okropnych warunkach młodziutki ksiądz z głębokimi ranami w sercu podróżuje po różnych regionach, walcząc z licznymi zamieszkującymi je demonami jako najsilniejszy egzorcysta, którego misją jest pokonanie ich władcy, Szatana. Pewnego razu poprzez napotkanie na swojej drodze pewnej młodej dziewczyny styka się z nieznanym sobie dotąd ciepłym uczuciem. Oto opowieść o miłości i nadziei kiełkujących w samym środku Świętej Wojny.
Drużyna Soto Alto jedzie do Vicar, gdzie na zaproszenie fundacji MAAVi weźmie udział w Turnieju Mikroglona. To jednak nie wszystko, bo piłkarze mają też do zrealizowania sekretną misję: rozwiązać zagadkę tajemniczej afrykańskiej dziewczynki, o której nikt nie wie, skąd pochodzi, i która wypowiada tylko jedno słowo: Nyks. Na dodatek dziewczynka świetnie gra w piłkę i wydaje się, że jest z nią związana jakaś magia. Czy Najfutbolniejszym uda się zrealizować tajną misję? Piłka nożna to nie tylko sport, to coś znacznie więcej. Na pewno tak to widzą i czują dzieciaki ze szkolnej drużyny FC Soto Alto. Ta zgrana ekipa może nie zawsze mecze wygrywa, ale na pewno nigdy się nie poddaje. Nawet wtedy, gdy meczom towarzyszą bardzo tajemnicze zdarzenia, które wszystko mocno komplikują... Najfutbolniejsi to dowcipna, sympatycznie napisana i bogato ilustrowana seria książek, opowiadająca o pasji i zaangażowaniu, o przyjaźni i współpracy, o perypetiach i przeżyciach dzieci wchodzących w okres dojrzewania. A przede wszystkim – o zupełnie niesamowitych emocjach towarzyszących futbolowi! Dwudziesta pierwsza książka w serii poświęconej przygodom szkolnej drużyny piłkarskiej FC Soto Alto. Dla dzieci w wieku 6-12 lat.
POCZĄTKI NAJFUTBOLNIEJSZYCH W KOMIKSIE! Na boisku piłkarskim szkoły Soto Alto robi się ciemno, a to oznacza, że w noc świętojańską można wreszcie rozpalić ogniska. A co najważniejsze, zaraz rozpocznie się mecz z drużyną z Gburowa, a miejscowość zwycięskiej drużyny na cały rok zatrzyma słynną rzeźbę św. Jana. Ta historia zaczyna się w najkrótszą noc w roku, podczas której, jak wszyscy wiedzą, trzeba przeskoczyć przez ognisko i pomyśleć życzenie. Trzeci komiks z serii "Najfutbolniejsi".
Superman. Świat
Superman zwykle patroluje niebo nad Metropolis, lecz bez względu na to, skąd dobiega wołanie o pomoc, Człowiek ze Stali zawsze rusza na ratunek. Odkryjcie, co czyni Supermana światowym fenomenem! W tym tomie znajdziecie piętnaście porywających i inspirujących historii z różnych zakątków globu – dzięki nim przekonacie się, dlaczego Człowiek ze Stali jest największym ze wszystkich superbohaterów!
Poszczególne opowieści powstały dzięki współpracy czołowych twórców z całego świata, w tym Dana Jurgensa, Lee Weeksa, Jorgego Jiméneza, Rany Daggubatiego, Sida Kotiana, Stevana Subicia, Flixa, Sylvaina Runberga i Marciala Toledano Vargasa. Album „Superman: Świat"" ukazuje się równocześnie w Argentynie, Brazylii, Bośni, Czarnogórze, Czechach, Hiszpanii, Indiach, Kamerunie, Meksyku, Niemczech, Polsce, Serbii, Słowacji, Turcji i USA. Autorami polskiego rozdziału tego niezwykłego zbioru komiksów są Bartosz Sztybor i Marek Oleksicki.
W świecie, w którym imiona nadawane przez rząd determinują unikatowe zdolności tego, kto je nosi, każda próba wyłamania się z systemu grozi surowymi konsekwencjami. Gdy żona członka elity rządzącej ucieka z ich nowo narodzonym dzieckiem, do śledztwa dołącza para agentów Nordyckiego Biura Imion - przemieniająca się w niedźwiedzia Ursula i Ralf, przywoływacz wilków. Niespodziewanie jednak trafiają na ślad głęboko skrywanej tajemnicy, która może wstrząsnąć opinią publiczną i nieodwracalnie podważyć system nadawania imion.Przed Wami pełna spektakularnych walk, trzymająca w napięciu opowieść, rozgrywająca się w świecie pełnym niezwykłych supermocy, zawiłych intryg i rządowej inwigilacji!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?