W czternastym tomie przenosimy się do dzieciństwa Thorgala i jego przyszłej żony, Aaricii, by poznać kilka krótkich opowieści o ich młodzieńczych przygodach. Dowiadujemy się, kim był przybrany ojciec Thorgala, w jakich okolicznościach królewską władzę zdobył Gandalf Szalony, dlaczego Thorgal musiał uciekać ze swojej rodzinnej wioski oraz przy jakiej okazji Aaricia poznała zarówno złośliwe demony, jak i dobrodusznego, choć fajtłapowatego boga Vigrida z Asgardu. Jeden z najciekawszych tomów serii, umiejętnie łączący przygodę z elementami wywołującymi u czytelnika wzruszenie.
- CO TO BYŁ ZA DŹWIĘK?- TO ONE. POZNAJĘ ICH ZNAK FIRMOWY. UWIELBIAJĄ WYSADZAĆ RÓŻNE RZECZY.Więzienie stanowe. Świat mężczyzn.Najgorsze łotry dzikiego zachodu zamknięte razem w czterech ścianach.Kiedy nasze Ladies pojawiają się na miejscu, ich los zdaje się z góry przesądzony.Ale nawet osadzone, wciąż są tak samo zawzięte.
Choć Araragi Koyomi to z pozoru zwykły uczeń liceum, w rzeczywistości jego życie dalekie jest od normalności. Świeżo wyleczony z wampiryzmu, wciąż odczuwa skutki uboczne ugryzienia. W dodatku wszystko wskazuje na to, że zaczął przyciągać do siebie ludzi mających problemy nieziemskiej natury. Pewnego dnia po lekcjach ratuje przed upadkiem Hitagi Senjōgaharę, koleżankę z klasy, która potknęła się na schodach. Kiedy łapie ją w swoje ramiona orientuje się, że dziewczyna... nic nie waży! W dodatku zamiast okazać mu wdzięczność, uzbrojona po zęby, w z pozoru niewinne, a jednak ostre akcesoria biurowe, Hitagi atakuje go i szantażuje, aby mieć pewność, że ten nie zdradzi nikomu jej sekretu. Zamiast uciekać w popłochu Araragi postanawia jej pomóc. Wspólnie udają się do opuszczonego budynku, gdzie mieszka tajemniczy człowiek, który lepiej niż ktokolwiek inny zna się na nadnaturalnych przypadłościach...
Brud, nędza, ruina – tak w skrócie można opisać Dziurę, miasto przypominające ogromne slamsy. Zamieszkujący je ludzie zdani są na łaskę czarowników, którzy regularnie przybywają z innego wymiaru, by przeprowadzać na nich magiczne eksperymenty. Te zaś najczęściej kończą się makabrycznie, o czym boleśnie przekonał się Kajman. Wskutek rzuconego czaru stracił pamięć, a jego głowa przybrała jaszczurzy wygląd. Aby odczynić ciążący na nim urok, mężczyzna wraz ze swoją towarzyszką, Nikaido, zaczynają na własną rękę tropić i zabijać czarowników. Jednak samowolna krucjata dwójki bohaterów nie pozostaje niezauważona przez mieszkańców wrogiej domeny. Tak oto rozpoczyna się wielka wojna między światami…
Siedem Grzechów Głównych było niegdyś najpotężniejszą, złożoną wyłącznie z groźnych przestępców, grupą wojowników królestwa Britannii. Jednak po oskarżeniu ich o próbę rebelii, zostali rozgromieni przez Świętych Rycerzy. Członkowie drużyny rozproszyli się po świecie i słuch o nich zaginął. Wieść niesie, że wszyscy zginęli, ale czy aby na pewno...? Dziesięć lat później sytuacja w kraju uległa diametralnej zmianie - Święci Rycerze dokonali zamachu stanu, uwięzili króla i przejęli władzę w państwie. W nadziei na ukrócenie ich despotycznych rządów, królewna Elizabeth wyrusza na poszukiwanie Siedmiu Grzechów Głównych, chcąc prosić ich o pomoc. Po wielu tygodniach wędrówki, wyczerpana podróżą mdleje na progu maleńkiej gospody. Właścicielem przybytku okazuje się młody chłopak imieniem Meliodas, który pomaga jej dojść do siebie. Jednak królewnie nie będzie dane odpocząć - nagle w drzwiach pojawiają się bowiem rycerze królestwa. Kiedy sytuacja wydaje się beznadziejna na ich drodze staje Meliodas, popisując się nieludzką wręcz siłą. Czy to możliwe, żeby ten niepozorny młodzieniec, okazał się jednym z legendarnych wojowników?
Zaha Sanko to chłopak, na którego polują wszyscy degeneraci, łowcy głów i inni żądni władzy despoci w całym kosmosie. A wszystko za sprawą plotki, według której jego kości mają moc spełniania życzeń. W konsekwencji Sanko i jego potworny towarzysz Avakian przemierzają wszechświat, próbując znaleźć sposób, aby uwolnić się od nieustannego pościgu. Czy ich mroczne umiejętności wystarczą, aby odeprzeć kolejne zamachy na życie chłopaka?
W świecie, w którym ludzie rodzą się bez określonej płci, a ich ciała w dwunastym roku życia formują żeńskie lub męskie cechy w zależności od indywidualnego wyboru, Hinase Arima jest ewenementem - w wieku osiemnastu lat wciąż nie potrafi zdecydować o swoich preferencjach. Nie widzi w tym jednak problemu, do czasu, gdy tego samego dnia słyszy wyznanie miłości zarówno od przyjaciółki, jak i przyjaciela. W dodatku każde z nich oczekuje od Hinase innej decyzji w najbardziej kluczowym wyborze życia...
Po tym, jak Ziemię dotknął globalny kataklizm, na planecie wyewoluowały nowe istoty zwane klejnotami. Niestety ich życie jest w ciągłym niebezpieczeństwie – kosmiczna rasa Lunarian próbuje posiąść ich zbudowane z cennych minerałów ciała. Pewnego dnia do walki przeciwko najeźdźcom postanawia dołączyć Fosfofilit – młody klejnot, który do tej pory nie radził sobie z żadnym powierzonym mu obowiązkiem. Ku swojemu zaskoczeniu otrzymuje misję, której zupełnie się nie spodziewa...
W świecie człekokształtnych zwierząt mięsożercy i roślinożercy tworzą jedno społeczeństwo. Niegdyś naturalni wrogowie, dziś żyją na pokojowej stopie, chronieni przez wspólnie ustanowione prawo. W liceum Cherryton dni płyną utartym rytmem, a uczniowie najróżniejszych gatunków zmagają się z typowymi problemami wieku dojrzewania. Jednak wszystko zmienia się, gdy pewnej nocy na terenie szkoły dochodzi do straszliwej zbrodni. Jeden z członków koła teatralnego zostaje zamordowany, a wszystko wskazuje na to, że zabójcą mógł być któryś z uczniów – drapieżników. Podejrzenie pada na innego członka klubu, małomównego, stroniącego od towarzystwa wilka Legoshiego. Czy to możliwe, żeby morderca był tak blisko?
15 lipca 1410 roku na polach w okolicach wsi Stębork, Grunwald i Łodwigowo naprzeciw siebie stanęły dwie potężne armie. Zakon Najświętszej Marii Panny Domu Niemieckiego w Jerozolimie wystawił kilkadziesiąt chorągwi, tak wojsk własnych jak i ogromną liczbę sojuszników, gości i wojsk zaciężnych. Po przeciwnej stronie stanęło 50 chorągwi uformowanych z rycerstwa polskiego i licznych zaciągów zagranicznych oraz 40 chorągwi przywiedzionych przez księcia Witolda z Litwy i Rusi, których wspomagali Tatarzy. Tego dnia, jak wspominają kroniki, rozegrała się największa bitwa owych czasów. Jest to drugie wydanie komiksu tym razem w powiększonym formacie (240mm x 320mm).
Zamieszkuja?ce zbudowany wokoł czarnej dziury Swie?ty Pierscien pozostałosci dwoch wielkich cywilizacji tocza? odwieczna? wojne?. Jednak, gdy pilot Darak i rywalizująca z nim Solila rozbija? sie? na tajemniczej planetoidzie, zaprzysie?gli wrogowie be?da? musieli poła?czyc siły. Pytanie, czy na dryfującym w kosmosie kawałku skały naprawde? nie ma nikogo poza nimi? I jakie mroczne siły zagrazaja? bezpieczenstwu całego wszechswiata? Jeden z najlepszych współczesnych scenarzystów, Robert Kirkman (Żywe trupy, Oblivion Song, Invincible) i niesamowicie uzdolniony rysownik Lorenzo de Felici (Kroma, Oblivion Song) startują z zupełnie nowym uniwersum łączącym w sobie światy Transformersów i G.I Joe. Pod szyldem Energon Universe ukażą się w tym roku aż cztery komiksy. Tego nie można przegapić!
Kolejna odsłona Energon Universe. Optimus Prime miał poprowadzić Autoboty do zwycięstwa, ale plan się nie powiódł. Los Cybertronu pozostaje nieznany, a jego obrońcy zwarci w śmiertelnym uścisku z Deceptikonami lądują bardzo daleko od domu. Odwieczna wojna potężnych sił przenosi się na Ziemię, nowe sojusze zostają zawarte, linie frontu wykreślone na nowo. Czy Optimus Prime ocali ludzkość przed zagładą? Daniel Warren Johnson (Z całej pety!, Murder Falcon, Extremity, Wonder Woman. ) zdążył już udowodnić, że jak nikt we współczesnym komiksie potrafi łączyć niesamowicie dynamiczną akcję z prawdziwymi emocjami. Ciężko sobie wyobrazić lepszego twórcę do zresetowania historii Zamaskowanych Robotów. Potwierdził to dostając za tę serię dwa Eisnery, czyli najważniejsze amerykańskie nagrody komiksowe. Dla najlepszej serii i najlepszego twórcy.
Powojenna Ameryka. Rząd federalny i jego instytucje, to prehistoria. Informacja nie krążą już po orbicie jak kiedyś. Świat przestał być globalną wioską. Fala uderzeniowa wybuchu jądrowego starła z powierzchni ziemi urzędy skarbowe oraz cały federalny system podatkowy - czyż to nie wspaniałe nowiny? Oczywiście, że tak! Niestety, kiedy jedne niedogodności szczęśliwie przeminęły w ich miejsce pojawiły się nowe. Gangi zadymiarzy, łowcy niewolników, ludożercze mutanty, zbuntowane roboty, lokalni tyrani, kwaśne deszcze czy burze radioaktywnego piasku to tylko niektóre z nich. Uważajcie tam na siebie, drodzy śmiałkowie! Futuro Darko to jeden z najlepszych polskich debiutów komiksowych ostatnich lat. Dynamiczny, zabawny, bezpretensjonalny, ale gdy trzeba również brutalny i bezkompromisowy. Idealna rozrywka. Do tego dochodzą genialne rysunki Krzysztofa Nowaka, który mimo tego, że debiutuje w pełnowymiarowym, autorskim komiksie to debiutantem absolutnie nie jest. Jego szorty komiksowe i ilustracje od lat pojawiają się na łamach takich tytułów jak The New York Times, czy The Economist.
Czarny kryminał miesza się z horrorem i weird fiction. Spektakularna akcja i rozwiązanie wszystkich mrocznych sekretów malowniczego Saint Elme w wielkimi finale jednej z najbardziej intrygujących serii jakie ukazały się w ostatnich latach we Francji. Serge Lehman i Frederik Peeters przez cztery tomy budowali precyzyjną siatkę połączeń między oryginalnymi bohaterami tej mrocznej, wciągającej historii z pogranicza czarnego kryminału i niesamowitej opowieści grozy. Teraz, w tomie piątym, wszystkie te wątki znajdą swoje krwawe i wybuchowe rozwiązanie. Tego nie można przegapić!
Przyszłosc Nowego Jorku, wysoce stechnicyzowanego pola bitwy kontrolowanego przez Klan Stopy i ich cybernetycznych zołnierzy, maluje sie? w mrocznych barwach. Z jałowych pustkowi okalaja?cych miejskie mury, z misja? skazana? na niepowodzenie, zakrada sie? jedyny zyja?cy jeszcze Zołw Ostatni Ronin. Chce raz na zawsze połozyc kres rodzinnej wasni. Uzbrojony we wspomnienia o tych, ktorych zostawił za soba?, poła?czy siły z nowymi i starymi sojusznikami, by odzyskac kanały... lub zgina?c. Ostatni Ronin to największy komiksowy hit ostatnich lat. I tryumfalny powrót twórców jednej z najbardziej rozpoznawalnych serii współczesnej popkultury. Kevin Eastman i Peter Laird stworzyli dzieło poważne, zaskakujące, dynamiczne i emocjonujące. Żółwie jakich dotąd nie znaliście.
Tom czwarty serii "Włoski Skarbiec" - kolekcji zawierającej komiksy stworzone przez najsłynniejszych włoskich rysowników Disneya. Każdy tom wzbogacają teksty krytyczne oraz "Szkicownik" z ciekawostkami i rzadkimi oryginalnymi rysunkami pochodzącymi z warsztatu artysty. Seria sześciu tomów poświęcona Giorgiowi Cavazzanowi przedstawia pięćdziesiąt jego najważniejszych dzieł wybranych przez samego autora. Czwarty tom prezentuje najlepsze prace Cavazzana powstałe na przełomie wieków. Lata 1995-2005 były dekadą pełną wytężonej pracy komiksowej, malarskiej i ilustratorskiej. Plansze i obrazy autorstwa włoskiego rysownika trafiały na prestiżowe wystawy, ugruntowując jego pozycję autora o międzynarodowej sławie. Część z nich znalazła się w obszernym "Szkicowniku". W tym okresie artysta włączył do disnejowskiego uniwersum nowe postacie: Kwazka (kaczą wersję dziennikarza telewizji Rai Vincenza Molliki), Franca Mauera (stworzonego we współpracy ze scenarzystą Titem Faracim) i myszkę Eustazję (efekt spotkania ze scenarzystą Andreą Castellanem, czyli Castym, wówczas jeszcze nie rysownikiem). A ze współpracy z innym starym znajomym, Francois Corteggianim, zrodziły się pamiętne opowieści, takie jak "Zimna woda złota doda".
Pierwsza pełna dwutomowa edycja „Kajtka i Koka w krainie baśni” autorstwa Janusza Christy (1934–2008). Komiksy ukazywały się w „Wieczorze Wybrzeża” w latach 1963–1964. W niniejszym wydaniu plansze są po całkowitej renowacji i po raz pierwszy w całości w kolorze. Komiks to pełna magii i łamania schematów opowieść o wędrówce dwóch przyjaciół Kajtka i Koka przez krainę baśni. Bohaterowie testują nowy wynalazek profesora Kosmosika – aparacik do przesyłania przedmiotów na odległość – i przenoszą się do świata baśni. W drugiej części, która jest długą zamkniętą historią, Kajtek i Koko spotykają terroryzującego okolicę, potężnego czarnoksiężnika Abrakadabrę, w skrócie Abrę.
Dzielnym Galom udaje się odpierać ataki najeźdźcy dzięki sporządzanemu przez Panoramiksa magicznemu wywarowi dającemu nadludzką siłę. Niestety pewnego dnia druid, paskudnym zrządzeniem losu, łamie złoty sierp niezbędny do ścinania najważniejszego składnika napoju - jemioły! Asteriks i Obeliks wyruszają w podróż do odległej Lutecji, żeby uzyskać pomoc od dalekiego kuzyna Obeliksa, Ameriksa, który zajmuje się właśnie wyrobem najlepszych złotych sierpów. Na miejscu okazuje się jednak, że kuzyna porwali barbarzyńcy, więc powodzenie misji staje pod znakiem zapytania. Czy odważni Galowie oswobodzą człowieka, który może uchronić ich wioskę od przegranej z Rzymianami?... Historia galijskiej osady, która dzielnie stawia opór rzymskim najeźdźcom, to obowiązkowa pozycja na półce każdego fana komiksów. Nieśmiertelny francuski dowcip serii stworzonej przez Ren Goscinny'ego i Alberta Uderzo od wielu lat przyciąga kolejne pokolenia czytelników, a sprytny Asteriks, naiwny Obeliks i ich towarzysze znaleźli się w gronie ulubionych bohaterów masowej wyobraźni. Nowa edycja w twardej oprawie oprócz komiksu zawiera także ponad czterdzieści stron dodatków, w których czytelnik pozna okoliczności powstawania albumu, zobaczy archiwalne materiały i dowie się wielu ciekawostek o bohaterach, autorach i historii.
Ziemie Ogona to już piąta – po Elfach, Krasnoludach, Magach oraz Orkach i goblinach – seria umieszczona w świecie Akwilonu – rozległym uniwersum fantasy wymyślonym przez dwóch scenarzystów: Jeana-Luca Istina i Nicolasa Jarry’ego. Cykl rozgrywa się na Ziemiach Ogona, wielkim kontynencie położonym na wschód od Arranii. Tylko nieliczne krasnoludy wiedzą, jak dotrzeć do Ogonii, ale zazdrośnie strzegą tego sekretu. Kto zamieszkuje tajemniczy ląd? O tym właśnie opowiadają Ziemie Ogona. Pierwszy tom serii ukazuje przygody Ubu, dzielnego chłopca z plemienia żyjącego w mroźnej krainie położonej na północnych krańcach Ogonii. Historię tę napisał bretoński scenarzysta i grafik Jean-Luc Istin, znany przede wszystkim z komiksów opartych na celtyckich mitach i baśniach (m.in. "Les contes de Broceliande", "Les contes du Korrigan", "Les druides", "Merlin", "Excalibur") oraz ze scenariuszy do wielu albumów ze świata Akwilonu. Rysunki są dziełem Hiszpana Kyka Duartego, ilustrującego komiksy z różnych gatunków: od horroru ("World War Wolves"), przez fantasy ("Chroniques de la Guerre des Fées" czy "Magowie" z uniwersum Akwilonu) aż po adaptację literatury ("Le Capitaine Fracasse" według prozy Théophile’a Gautiera).
"On nie jest taki jak tamci, którzy cię złapali. Jest miły". "No cóż, uważam, że spotkaliśmy niewielu miłych ludzi". Wreszcie razem. Mat, Lili, a zwłaszcza Benji próbują dojść do siebie u boku inspektora Leseca. Jednak powrót na ziemię ich rodziców może naruszyć tę chwiejną równowagę. Zbliża się czas wyboru
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?