To powieść graficzna o miłości między artystą i muzą, między tym, co zewnętrzne, a tym, co wewnętrzne, to syntetyczne dzieło więzi i połączeń - między przeszłością i teraźniejszością, Michałem Aniołem i historią obejmującą nie tylko jego twórczość, ale i życiorys. Autor czerpie z badań przeprowadzanych w zakresie historii oraz historii sztuki, opierając się między innymi na opracowaniach Johna Addingtona Symondsa, autora analiz korespondencji i innych kronikarskich źródeł poświęconych Michałowi Aniołowi, które zbudowały fundamenty nienormatywnego wizerunku tej postaci. Na stronach komiksu w tekstach autora odczytać można fragmenty sonetów w tłumaczeniu Symondsa (1904). Z kolei przedstawienie Florencji lat 30. XVI, to dokumentacja i efekt osobistej wizyty autora zafascynowanego miastem i jego mieszkańcami.
Miś Zbyś znów na tropie! Tym razem niestrudzony detektyw i jego asystent Borsuk Mruk udają się aż w Himalaje, by odnaleźć yeti. Ten legendarny mieszkaniec gór ma jednak pewien problem, a nasi bohaterowie postanawiają rozwiązać kolejną zagadkę! Przed nimi lot ze spadochronem, rejs okrętem i podróż balonem. Możliwe też, że znów trafią do jakiejś paszczy! O rety, o rety, naprawdę goni mnie yeti! to już dziewiąty tom przygód uwielbianych przez dzieci detektywów, którzy tym razem będą musieli znaleźć odpowiedzi na m. in. takie pytania: dlaczego w górach znika śnieg? Co kryje się w oceanie poza rybami? I jak każdy może dbać o przyrodę? Z pomocą Misia Zbysia i Borsuka Mruka mali detektywi na pewno znajdą na nie odpowiedzi!
Przedstawiamy sagę o epickim starciu połączonych sił X-men, Starjammers i Shiar z kosmicznymi pasożytami znanymi jako Miot! Scenariusz Chrisa Claremonta oraz zapierające dech w piersi rysunki Davea Cockruma i Paula Smitha nie pozwolą wam oderwać się od lektury. To nie wszystko! W tym tomie mutanci stawią czoło Drakuli oraz trafią do Limbo, gdzie spotkają się z demonicznym Belasco. Będziemy też świadkami pierwszego spotkania Charlesa Xaviera z Magneto. To wszystko w tomie, który ukształtuje przyszłość mutantów.
Druga część nowej superbohaterskiej opowieści o Marku Graysonie, znanym jako Invincible. Po wydarzeniach z poprzedniego tomu, które wywróciły jego świat do góry nogami, Mark stara się poukładać sobie wszystko na nowo. Ale nie jest to łatwe. Piętrzą się przed nim kolejne wyzwania: rzesze arcyłotrów, zagrożenia z innych światów… i ukończenie liceum. Nikt nie obiecywał, że będzie łatwo, ale też nikt go nie uprzedził, jak trudny jest żywot superbohatera. Autorem scenariusza jest Robert Kirkman, twórca The walking dead, rysunki wykonał Ryan Ottley, nominowany do Nagrody Russa Manninga jako Najlepszy nowy talent, zaś kolorystą jest Bill Crabtree, nominowany do Nagrody Harveya w kategorii Najlepszy kolorysta.
Czy to ptak? Nie! Czy to samolot? Nie! To… Niezwyciężony! Oto nowy superbohater, który całkowicie zmieni Wasze dotychczasowe wyobrażenia o superbohaterach. Mark Grayson jest taki, jak większość jego rówieśników. Kończy zwyczajne amerykańskie liceum. Po szkole i w weekendy pracuje w barze z hamburgerami. Ogląda się za dziewczynami, ale trochę ich nie rozumie. Lubi spędzać czas z przyjaciółmi, a w niedziele spać do późna (chyba że w telewizji puszczają fajne kreskówki). Jedyne, co różni go od innych nastolatków, to fakt, że jego ojciec jest najpotężniejszym superbohaterem na Ziemi, a on sam prawdopodobnie odziedziczy po ojcu supermoce. A kiedy to się stanie, nic nie będzie już takie, jak kiedyś… Invincible to całkowicie nowe spojrzenie na komiks superbohaterski. Autor – Robert Kirkman – wykorzystuje ten popularny motyw, ale tworzy całkiem nową komiksową rzeczywistość. Historia Marka Greysona – teraz znanego jako Invincible – obfituje w zaskakujące zwroty akcji, a wśród jego nowych znajomych jest wiele postaci, które wykazują nieprzypadkowe podobieństwo do znanych, popularnych bohaterów komiksowych. Robert Kirkman jest autorem m.in. Marvel Zombies (wydawnictwo Marvel Comics) oraz The Walking Dead, komiksu wydanego w wydawnictwie Image, w którego zarządzie obecnie zasiada.
Kontynuacja niezwykłej opowieści o Marku Graysonie, znanym pod superbohaterskim pseudonimem Invincible. Mark doszedł już do siebie po wstrząsających wydarzeniach z udziałem jego ojca i stopniowo wyrasta na samodzielnego superbohatera, zdolnego ratować świat. Sprawy sercowe układają mu się dobrze. Ma ciepłą rządową posadkę, dzięki której stać go na opłacenie studiów. Parę razy dostał w zęby, ale zasadniczo z powodzeniem wykonuje swoją robotę.Tymczasem dzieją się rzeczy, które mogą doprowadzić do jego ponownego spotkania z ojcem. Invincible zupełnie nie spodziewa się tego, co szykuje mu los.Autorem scenariusza jest Robert Kirkman, twórca The walking dead, rysunki wykonał Ryan Ottley, nominowany do Nagrody Russa Manninga jako Najlepszy nowy talent.
Wisienka ma jedenaście lat i pragnie zostać pisarką, zaczęła nawet pisać pamiętnik! Jej ulubiony temat to ludzie, zwłaszcza dorośli. Są tak skomplikowani, że chciałaby ich lepiej zrozumieć. Uwielbia ich obserwować, próbując odgadnąć, jakie tajemnice w sobie kryją. Taki na przykład Michał... W każdą niedzielę ten starszy człowiek znika w lesie z dużymi wiadrami farby w rękach. Co on tam robi przez cały dzień? Przemalowuje stary dom czy może ozdabia drzewa? I dlaczego wygląda tak smutno, kiedy wraca wieczorem? Dziewczynka koniecznie musi rozwiązać tę zagadkę, postanawia więc go śledzić, a efekty tego śledztwa są doprawdy zaskakujące!
Thorgal - Kriss de Valnor to pierwsza z komiksowych opowieści rozgrywających się w świecie znanym z popularnej serii Thorgal. Jej bohaterką jest jedna z najbardziej fascynujących postaci sagi o dzielnym Wikingu - piękna i niebezpieczna Kriss de Valnor. Akcja komiksu zaczyna się wkrótce po dramatycznych wydarzeniach, opisanych w finale albumu Kriss de Valnor.Śmiertelnie ranna w bohaterskiej walce wojowniczka odzyskuje przytomność w pałacu Walkirii, gdzie stanie przed sądem bogini Freyji. W wyniku procesu rozstrzygnie się, czy czeka ją zaszczytna wieczność w Walhalli Odyna, czy wieczne potępienie...
Trzydziesta szósta część bestsellerowej serii fantasy ukazującej przygody Thorgala Aegirssona, bohatera wychowanego przez wikingów. Thorgal z towarzyszami i synem Anielem, którego opanowały dwa obce byty, płyną ku wybrzeżom odległego królestwa Zhar. Tam właśnie Aegirsson chce odnaleźć dawnych przyjaciół, a szczególnie mędrca Armenosa, gdyż tylko on może wyleczyć Aniela. Na miejscu okazuje się jednak, że Zhar zostało opanowane przez tajemnicze wojowniczki. Thorgala czeka długa walka, nim dotrze do siedziby Armenosa, ale czy mędrzec będzie znał sposób na uratowanie chłopca? I czy wiking kiedykolwiek zdoła wrócić z synem do swojej rodziny, która czeka na dalekiej Północy?
Osiemnasty tom kultowej serii fantasy rozgrywającej się w średniowiecznej Europie. Znów na arenie pojawia się podstępna Kriss de Valnor, która wcale nie umarła, jak wynikałoby to z zakończenia tomu Między ziemią a światłem. A wraz z nią powraca niezwykła broń Ogotaia tytułowy słoneczny miecz. Wpada w ręce żądnego władzy lokalnego władcy, który zaczyna terroryzować okolicę. Sprzeciwia mu się dzielny Thorgal. Ale czy sama odwaga wystarczy, by pokonać króla władającego bronią nie z tego świata?
Druga część serii fantasy Thorgal - Louve o córce ciemnowłosego wikinga rozmawiającej ze zwierzętami nosi tytuł Dłoń boga Tyra. Louve musi wyruszyć na niebezpieczną wyprawę, aby uwolnić się z niewidzialnych więzów Azzalepstna i odnaleźć swoje dzikie oblicze. Celem misji jest odzyskanie dłoni boga wojny - Tyra. Wykonanie zadania nie będzie łatwe, gdyż boskiej części ciała strzeże okrutny wilk Fenrir. W tym samym czasie Aaricii, rozpaczającej po zaginięciu córeczki, zaczyna grozić niebezpieczeństwo. Czy ukochana Thorgala ocali siebie i odzyska swoje zagubione dziecko? Czy Louve podoła niezwykle trudnej misji? Autorami serii rozgrywającej się w świecie wykreowanym przez Jeana Van Hammea i Grzegorza Rosińskiego są: francuski scenarzysta Yann (czyli Yann Le Pennetier) oraz rosyjski rysownik Roman Surżenko. Pracę nad tym spin-offem popularnej serii fantasy rozpoczęli w 2011 roku. Obaj twórcy pracują też wspólnie nad serią Thorgal - Młodzieńcze lata - prequelem głównego cyklu o dziecku gwiazd.
Siedemnasty tom bestsellerowej serii fantasy o Thorgalu, ostatnim potomku Ludu z Gwiazd, żyjącym wśród średniowiecznych wikingów. Strażniczka kluczy to półboska istota, która pilnuje przejść między równoległymi światami, tak by nie doszło do zjawiska pomieszania się rzeczywistości. Kiedyś już spotkała Thorgala i pomogła mu w kłopotach. Od tamtego czasu ma słabość do przystojnego i honorowego wojownika. Właśnie ten fakt postanawia wykorzystać zdradziecki potwór z wikińskiego świata umarłych, Wąż Nidhogg. Sprowadza z niebytu najemnika i dawnego wroga Thorgala, Volsunga z Nichor, by odebrał Strażniczce magiczny pas, który pozwala podróżować między światami i zapewnia nieśmiertelność. Jak Volsung tego dokona i co Thorgal ma z tym wspólnego?Otóż postać naszego bohatera jest kluczowa dla intrygi, gdyż Strażniczka potajemnie kocha Dziecię z Gwiazd i całkowicie mu ufa...zy Nidhoggowi uda się zrealizować sprytny plan? I czy Thorgal będzie w stanie powstrzymać odrażającego potwora? Strażniczka kluczy to historia zamknięta, nawiązująca wprawdzie do poprzednich tomów serii, ale zawierająca pełną opowieść o intrydze Nidhogga.
Kriss de Valnor rozpoczyna nowe życie. Jej pierwszym krokiem po uzyskaniu szansy na kolejne dni na ziemi jest spotkanie z córką króla wikingów Gustaafsona - Brunhildą. Kobiety zamierzają wspólnie odszukać zaginione berło, symbol władzy królewskiej. Bez niego Gustaafson będzie zmuszony do złożenia przysięgi Taliarowi Sologhonnowi - tajemniczemu przybyszowi posiadającemu moc uzdrawiania, który zamierza zająć tron władcy wszystkich wikingów. Wypełnienie misji nie będzie łatwe. Zadanie jest niebezpieczne, a z wyroku walkirii Kriss nie może zadać śmierci żadnej żywej istocie. Chyba że dokona czynu godnego królowej. Czyn godny królowej to trzeci tom serii Thorgal - Kriss de Valnor, spin-offu jednej z najpopularniejszych europejskich sag fantasy, którą zapoczątkowali w 1977 r. Jean Van Hamme i Grzegorz Rosiński.
Thorgal wyrusza przez góry, by odnaleźć bezpieczną drogę, którą będzie mógł przeprowadzić do Northlandu ciężarną Aaricię. Podczas wędrówki spotyka Torrica - młodego chłopca, którego ściga tajemniczy Władca Gór - pan tych terenów. Okazuje się, że zna on również Thorgala... Jeden z najbardziej tajemniczych tomów serii. Historia, która na długo zapadnie w pamięć czytelnika.
O pewnych ważnych rzeczach trzeba przekonać się na własnej skórze...Dręczony przez szkolnego łobuza Reed postanawia wreszcie udowodnić swojemu oprawcy,że nie powinien już nigdy z nim zadzierać. Robert, zmęczony samotnym wychowywaniemsynka, kupuje niezwykłą nowinkę technologiczną: trochę dziwnego misia-pomocnika. Sergiozdobywa fascynującą zabawkę, która przynosi szczęście... Ale czy na pewno?Czwarty tom komiksów z serii Five Nights at Freddys: Fazbear Frights, który wywoła ciarkina plecach nawet najodważniejszych fanów uniwersum!
Przedstawiamy pierwszy z dwóch tomów unikalnego wydania arcydzieła Umberta Eco przeniesionego w świat powieści graficznych przez Milo Manarę, mistrza współczesnego klasycznego komiksu. W efekcie powstała wyjątkowa publikacja łącząca trzy różne style graficzne, które przenikają się w dążeniu do wizualnej perfekcji. Każdy z nich służy oddaniu innego aspektu tekstu Eco: rzeźb i płaskorzeźb portalowych oraz cudownych i surrealistycznych marginaliów iluminowanych woluminów; opowieści Adso o dojrzewaniu, odkrywaniu zmysłowości i kobiecości; historii duchowników, która do dziś budzi kontrowersje dotyczące ich skrajnego ubóstwa, herezji i prześladowań. "Imię róży" Manary doskonale wpisuje się w złożoną szkatułkową strukturę powieści będącej książką o książkach, które zawierają w sobie inne książki i jednocześnie otwierają się na kolejne światy. To mistrzowska transkrypcja tekstu na język obrazu wydobywająca ukryty w słowach wizualny blask.
Dwie najlepsze przyjaciółki próbują przetrwać podczas apokalipsy zombie, aż w końcu jedna z nich zostaje ugryziona. Ruszają do Warszawy, aby znaleźć doktora, który mógłby pomóc, nim transformacja w potwora dobiegnie końca. Po drodze postanawiają zatrzymać się w miejscach, które zawsze chciały razem odwiedzić, póki jest to jeszcze możliwe.
Obraz jest opowieścią. Skazaną, już u swojego zarania, na wielość interpretacji. Wydumaną przez pierwotnego człowieka, jako sposób na komunikację, nośnik wiedzy, zapis historii, element rytuału. W czasach, w których słowa, zapisane lub zwerbalizowane, zdominowały przepływ informacji, sekwencja obrazów, tworzących spójną opowieść, nie może liczyć na równą słowom popularność. W masowej świadomości postrzegana jest jako zbyt pierwotna, niedoskonała, nieprecyzyjna i wieloznaczna. Zbyt często jest traktowana bardziej jako element a nie samodzielna forma. Pierwotny przodek słów, dziki, niekiełznany, wymagający myślenia, interpretacji i zaangażowania tych części naszego umysłu, których w naszej cywilizacji, przeładowanej oceanem, podanych na tacy informacji, oduczyliśmy się używać. Oddalenie jest kolejną, niezwykle udaną próbą, pobudzenia tych naszych rozleniwionych zakamarków umysłu. Początkiem i końcem. Dzień dobrym i do widzenia.
Trzeba sobie to jasno powiedzieć nie da się żyć w Polsce i uniknąć kontaktu z paskiem. Przez kilka ostatnich lat Polacy byli codziennie smagani paskiem grozy TVP. I niezależnie od tego, czy w treść owego paska wierzyli, czy też skręcało ich na drugą stronę, gdy go czytali, to u jednych i drugich na koniec pojawiały się łzy: przerażenia lub bezsilności. Osławiony paskowy z TVP nie był, niestety, jedyną plagą, która nawiedziła Polskę i świat w ostatnich latach: pandemia wirusa Covid-19, wybuch wojny w Ukrainie, kryzys klimatyczny, to tylko wybrane przykłady. Co w tej sytuacji można poradzić? Ludzkość na przestrzeni dziejów wypracowała wiele koncepcji terapeutycznych.Jedną z nich w prostych słowach streścić można tak: czym się strułeś, tym się lecz. I w tym właśnie duchu pragniemy zaproponować lekarstwo na wyżej wymienione bolączki i dolegliwości jest nim, jakże by inaczej: pasek. Tym razem satyryczny, komiksowy. Chcemy zaznaczyć, że nie jest to terapia eksperymentalna pasek Polska Mistrzem Polski był regularnie aplikowany w cotygodniowych porcjach Czytelnikom Dużego Formatu, a teraz, po raz drugi, trafia w opakowaniu zbiorczym, które pozwoli Państwu dawkować lekarstwo według indywidualnych potrzeb.
Po dziesięciu latach Blaki powraca! Nie do pomyślenia, ale w międzyczasie rzeczywiście dziesięć lat przeleciało Czy jest sens jeszcze do tej serii powracać po tak długiej przerwie? Cóż, wszyscy jesteśmy starsi, świat jest inny, okoliczności są inne, tylko Blaki ten sam. To jak te stare kapcie, te najwygodniejsze.
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?