To nie „zakochanie”, ale na swój sposób ją „kocham”.Ainosuke wiedzie samotne, nudne życie w wielkim mieście. Nieakceptowany przez ojca za swoje nietypowe zainteresowania, postanowił odciąć się od rodziny i żyć na własną ręką, nieważne jak nędznie. Jednak boleśnie przekonuje się, że nawet wtedy nie może w pełni być sobą. Jego jedyną pociechą są „idolki”, młode dziewczyny robiące karierę w show-biznesie, a wśród nich jego ulubiona piosenkarka, Karen Asahina. Pewnego wieczoru, podczas powrotu z pracy, Karen niespodziewanie na niego wpada. Ainosuke jeszcze nie wie, że to spotkanie nie zakończy się tak cukierkowo, jak sobie wymarzył, a uruchomi lawinę zdarzeń, która zmusi ich do wspólnej ucieczki.
Światowy bestseller w nowej odsłonie jako powieść graficzna!Pewnego dnia Zofia otrzymuje tajemniczy list z intrygującym pytaniem Kim jesteś? Wkrótce pojawia się druga wiadomość Skąd wziął się świat? Tak rozpoczyna się niezwykła korespondencja między ciekawską młodą bohaterką a jej tajemniczym korespondencyjnym przyjacielem. Gdy pytania zaczynają się mnożyć, Zofia zostaje wciągnięta w zaskakującą przygodę historii zachodniej filozofii. Poszukiwanie odpowiedzi pozwoli jej zbadać główne szkoły filozoficzne, próbując odkryć prawdziwą naturę listów, swojego tajemniczego nauczyciela, a przede wszystkim siebie.Oto błyskotliwa adaptacja komiksowa, w której Vincent Zabus i Nicoby wykreowali na nowo kultową powieść Josteina Gaardera - bestseller, który podbił serca ponad 50 milinów czytelników na całym świecie - aby przenieść tę czarującą eksplorację sensu i istnienia Zofii do zupełnie nowego medium.
Akira pracuje w korporacji, która za nic ma kodeks pracy czy prawa człowieka. Notoryczne zarywanie nocek, wyścig szczurów, fikcyjne urlopy – po trzech latach fizycznej i psychicznej harówki mężczyzna marzy już tylko o tym, żeby w jego biuro uderzył meteoryt. Jednak pewnego dnia wszystko się zmienia – Akira zdaje sobie sprawę, że jego miasto opanowały zombie! Świat pogrążył się w chaosie, widmo śmierci czyha za każdym rogiem, a to oznacza tylko jedno... Nie musi już więcej chodzić do pracy! Uradowany swoją wolnością rozpoczyna nowe życie, starając się skreślić jak najwięcej punktów z listy rzeczy do zrobienia, zanim sam zmieni się w zombie!
W domu Izy zaczynają się dziać dziwne rzeczy – talerze lewitują, kartki z zeszytów znikają, a drzwi trzaskają same z siebie… Czy to sprawka ducha? Na szczęście Iza ma przyjaciół, którzy są gotowi pomóc nawet w takich sytuacjach. Bakteria i Przemek postanawiają złapać ducha z pomocą tajemniczej Marty, która ponoć zna się na zjawach lepiej niż ktokolwiek inny.
Zabawa w pogromców duchów szybko zamieni się w coś więcej – przyjaźń i zaufanie zostaną wystawione na próbę. Każdy odkryje, że nie wie o sobie wszystkiego, a na drodze do rozwiązania zagadki staną prawdziwe siły ciemności…
Debiutancki komiks Zuzanny Podpory to przygodowy thriller pełen przyjacielskich i romantycznych relacji, gdzie nawet duchy nie mają szans na nudę!
Yukino Miyashita od zawsze chciała zostać idolką. Niestety show-biznes okazał się o wiele okrutniejszy, niż przypuszczała – jej zespół szybko się rozpadł, a ona wróciła do dawnego życia. Nieustannie dręczona plotkami i złośliwymi komentarzami ze strony otoczenia w końcu postanawia zacząć wszystko od nowa. W wieku osiemnastu lat przenosi się do Tokio, gdzie poznaje kilka lat starszą Setsuko Iwai, która niegdyś również realizowała się w branży muzycznej. Kobiety szybko wdają się w romans, jednak przez to Yukino czuje się jeszcze bardziej zagubiona.Czy niespełnione marzenie o byciu uwielbianą przez tłumy może zostać zastąpione uczuciem do jednej osoby?
Chi to psotny kociak, który gubi się podczas spokojnego spaceru z rodziną. Oddzielony od matki, ogarnięty przeraźliwym żalem i samotnością, zalewa się łzami na łące w miejskim parku. Nagle podbiega do niego chłopiec imieniem Yohei. Wraz ze swoją mamą postanawiają zaopiekować się futrzakiem. Problem jednak jest taki, że w ich bloku panuje bardzo surowa zasada: posiadanie zwierząt jest zabronione! Czy uda im się ukryć czworonoga przed sąsiadami i uniknąć eksmisji? Czy Chii przyzwyczai się do nowego otoczenia i rodziny? No i czy nie da się przyłapać wścibskim oczom innych mieszkańców budynku?
Przewodniczący samorządu Miyuki Shirogane i wiceprzewodnicząca Kaguya Shinomiya to prawdziwi idole w renomowanej szkole dla elit. Wybitni w każdej dziedzinie, opanowani i piękni, dzielą wstydliwy sekret. Są w sobie zakochani. Nie mogą jednak przyznać się do swoich uczuć, bo w ich rozumieniu... miłość jest dla słabych! Bycie w związku to nieustanna walka, którą przegrywa ten, kto pierwszy się odsłoni. W tym starciu Kaguya i Miyuki nie będą przebierać w środkach, aby osiągnąć swój cel i zmusić przeciwnika do wyznania! Misternie tkane strategie, skomplikowane do granic absurdu intrygi i zakrojone na szeroką skalę manipulacje - wszystkie chwyty dozwolone! W końcu MIŁOŚĆ TO WOJNA!
Shirayuki, choć jest tylko prostą dziewczyną, posiada niezwykłą cechę - włosy o barwie szkarłatu. Gdy o jej rzadkiej urodzie usłyszał książę Raji, natychmiast zażądał, aby sprowadzono ją do pałacu, jako jego konkubinę. Dziewczyna szybko zrozumiała, że jej jedynym ratunkiem jest ucieczka. Przedzierając się przez las znalazła opuszczoną chatę, która jak się okazało służyła za nocleg pewnemu młodzieńcowi imieniem Zen i jego dwóm towarzyszom. Shirayuki postanowiła dołączyć do ich kompanii, jednak niespodziewanie do ich kryjówki dostarczono kosz jabłek i wiadomość od księcia, który już wpadł na jej trop. Tknięty przeczuciem Zen sam najpierw skosztował owocu i niemal natychmiast upadł nieprzytomny na ziemię. Aby go ratować Shirayuki musi udać się do pałacu i poprosić o antidotum. Jak wielką cenę przyjdzie jej zapłacić za życie młodzieńca? Gdyby tylko zdawała sobie sprawę z prawdziwej tożsamości człowieka, którego chce ocalić…
Yo Asakura jest szamanem – jednym z nielicznych ludzi, będących w stanie dojrzeć duchy zmarłych. Jako pośrednik między wymiarami posiada szczególne umiejętności, dzięki którym może połączyć swoje siły z wybranym duchem i wykorzystać nabyte w ten sposób moce w walce. Chcąc kontynuować swój trening, chłopak przenosi się do Tokio, by pozyskać jak najwięcej potężnych nadprzyrodzonych sprzymierzeńców. Jednak czas nagli – zbliża się organizowany raz na pięćset lat turniej, podczas którego ważyć się będą losy świata. Czy Yo podejmie wyzwanie i stanie do walki o tytuł Króla Szamanów?
Debbie Tung, autorka i ilustratorka, twórczyni znakomicie przyjętego przez polskich czytelników autobiograficznego komiksu „Wszystko w porządku”opowiadającego o zmaganiach z depresją, także tym razem sięga do osobistych doświadczeń. Z charakterystycznym humorem pokazuje, jak skomplikowane potrafi być życie, kiedy nade wszystko cenisz spokój, a dobra książka i kubek gorącej herbaty to dla ciebie o wiele lepsza recepta na udany wieczór niż impreza. Debbie mierzy się z poczuciem wyobcowania, wrażeniem, że nie spełnia oczekiwań, by w końcu lepiej zrozumieć siebie – i odkryć, że w głośnym świecie jest też miejsce dla cichych introwertyków. Poręczna pomoc dla ekstrawertyków, który chcą lepiej zrozumieć swoich mniej zsocjalizowanych znajomych oraz ogromne westchnienie ulgi dla introwertyków. Yumi Sakugawa, artystka komiksowa Debbie Tung to twórczyni komiksów i ilustratorka, która w swoich pracach opowiada o codzienności oraz miłości do książek i herbaty. Jej komiksy publikowały m.in. serwisy „Huffington Post”, „9GAG”, „Bored Panda” i „Goodreads”. Mieszka w Birmingham w Anglii z mężem i synem. Powyższy opis pochodzi od wydawcy.
Kaboku Kotani to spokojny licealista, który usilnie stara się nie zwracać na siebie uwagi. Myśl o tym, że mógłby stać się obiektem zainteresowania rówieśników, do reszty go przeraża, więc nie robi nic, co wystawiłoby go na ocenę innych. Pewnego dnia w pustym szkolnym korytarzu widzi dziewczynę, która tańczy zupełnie nie przejmując się, że ktoś mógłby ją zobaczyć. Pragnąc poczuć się kiedyś równie wolnym, a jednocześnie chcąc zbliżyć się do nieznajomej, Kaboku postanawia wstąpić do szkolnego klubu tanecznego. Nawet nie przypuszcza, jak ta spontaniczna decyzja odmieni jego życie!
Słabe stopnie, mocne pięści – tak wygląda rzeczywistość liceum Furin, znanego ze swojej niezwykle trudnej młodzieży. To właśnie tutaj naukę ma rozpocząć Haruka Sakura, którego chuligańska aparycja i zamiłowanie do bójek sprawiły, że całe życie spychany był na margines.
Rezygnując z prób naprawy swojego wizerunku, wstępuje w mury niesławnej szkoły, aby stać się jeszcze silniejszym. Jednak ku swojemu zdziwieniu odkrywa, że uczniowie Furin są przez miejscowych uważani za... bohaterów i obrońców miasta!
Czyżby Haruka znalazł miejsce, w którym nareszcie może być sobą?
Tsukasa Akeuraji od lat próbował zostać profesjonalnym łyżwiarzem figurowym. Niestety, choć poświęcił wszystko dla ukochanego sportu, nie zdołał spełnić marzeń o wielkiej karierze. Pewnego dnia los niespodziewanie stawia na jego drodze jedenastoletnią Inori, która z całego serca pragnie zostać zawodniczką, jednak nie może liczyć na wsparcie ze strony rodziny. Widząc, jak zawzięcie walczy o swoje marzenia, Tsukasa postanawia zostać trenerem dziewczynki i pomóc jej dotrzeć na sam szczyt!
Ekscytująca powieść graficzna o młodych czarownicach.Eve, Diane, Lily i Morgane to cztery przyjaciółki z liceum. Są bardzo przywiązane do starego drzewa w parku miejskim, z którym mają wiele wspomnień. Gdy drzewu grozi wycinka, dziewczyny postanawiają się temu przeciwstawić za pomocą czarów... Pomysł okaże się diabolicznie skuteczny! Zachęcone sukcesem pierwszego rytuału, tworzą kowen - gang czarownic - aby znaleźć nowe zastosowania dla skuteczności ich wspólnych mocy. Nie wiedzą jednak, że w trakcie tego procesu uwolnią demoniczną istotę, która pogrąży ich spokojne miasteczko w chaosie. A może nawet zniszczy je same...
Trzeci tom komiksowych opowiadań z serii Fazbear Frights!
Po rozwodzie rodziców Pete rozładowuje emocje na młodszym bracie… i pada ofiarą makabrycznej klątwy. Bob wykorzystuje wycieczkę rodzinną, by zrobić przerażający kawał swojej żonie i dzieciom. Toby stara się za wszelką cenę zwyciężyć w grze zręcznościowej, a tym samym utrzeć nosa aroganckiemu bratu i zaimponować ojcu.
Niedługo wszyscy przekonają się, że w mrocznym uniwersum Five Nights at Freddy’s lepiej nie kusić losu…
Opowieść graficzna z uniwersum Złoczyńców.WEJDŹ DO ŚWIATA PONADPRZECIĘTNYCH!Niewiele osób wie o istnieniu PonadPrzeciętnych ludzi o niewiarygodnych zdolnościach, potencjalnie niebezpiecznych dla siebie i otoczenia. Bezlitosna organizacja PION chce zachować fenomen PonadPrzeciętnych w tajemnicy, wytropić i zabić ich wszystkich. Kiedy licealistka Charlotte Tills zostaje reanimowana po potwornym wypadku autobusowym, budzi się z niezwykłą mocą pozwalającą jej zobaczyć, jak umrą inni ludzie. Widzi też swoją śmierć z rąk najlepszego zabójcy PION-u, Elia Cardalea, i jest zmuszona do ucieczki. By przeżyć i ochronić rodzinę, Charlotte musi dokonać wyboru i wytropić Elia, zanim on znajdzie jąAlbum zawiera po raz pierwszy w druku pochodzące z uniwersum Złoczyńcow opowiadanie V.E. Schwab Ogrzej mnie, zilustrowane przez Victo Ngai.
Po sukcesie Asteriksa u Piktów i Papirusu Cezara scenarzysta Jean-Yves Ferri i rysownik Didier Conrad powracają z nowym albumem o przygodach słynnych na cały świat walecznych Galów, postaci stworzonych przez znakomitych artystów - Ren Goscinnego i Alberta Uderzo! Asteriks i Obeliks znów przeżyją rozliczne, pełne humoru perypetie. Na Teutatesa! W październiku 2017 roku będzie się działo i czytało Asteriksa w Italii!
Asteriks i Obeliks zwiedzili pół świata, ale dopiero w 24. tomie przygód trafili do Belgii, by poznać swych pobratymców - belgijskich Galów. Pretekstem do tego spotkania stały się dziwne nastroje wśród legionistów rzymskich. Otóż nagle zaczęli oni uważać naszych Galów za wyjątkowo spokojnych w porównaniu z wojowniczymi Belgami. Wódz osady Asparanoiks nie mogł ścierpieć, że ktoś odebrał jego niezwyciężonym współmieszkańcom palmę pierwszeństwa! Postanowił natychmiast udać sie do Belgów i przekonać ich oraz cały świat, kto jest najdzielniejszy. Asteriks i Obeliks wyruszyli wraz ze swoim wodzem.
Czy wiecie, co to jest strach? Dawni wikingowie nie wiedzieli. Postanowili zatem wyprawić się na południe, by mieszkające tam ludy nauczyły ich trząść się ze strachu jak osiki. Cóż, bitni Normanowie trafili akurat na Galów, którzy też nie wiedzieli, czym jest strach. Na szczęście w wiosce pojawił się młodziutki krewny wodza Asparanoiksa - Skandaliks, który okazał się straszliwym tchórzem. Tylko od niego wikingowie mogą się dowiedzieć, co oznacza wyrażenie ""bać się"", a jedynym sposobem na zdobycie tej wiedzy jest porwanie młodego Gala.
Do jedynej galijskiej wioski, która nie płaci podatków Rzymianom, przybywa wódz Amoralfiks, by ukryć pieniądze przed rzymskimi poborcami. Wódz Asparanoiks postanawia pomóc rodakowi i przechować kociołek pełen sestercji. Zleca to zadanie Asteriksowi. Dzielny wojownik czuwa całą noc, by nad ranem przekonać się, że pieniądze zniknęły! Asparanoiks uważa, że cała wioska straciła honor i skazuje Asteriksa na wygnanie. Wraz z nim osadę opuszczają wierni przyjaciele - Obeliks i Idefiks. Asteriks i Obeliks nie mogą pogodzić się z perspektywą życia w niesławie, postanawiają więc jak najszybciej zarobić pieniądze i zwrócić je Amoralfiksowi. Chwytają się wszystkich sposobów: szukają gotówki w obozie rzymskim Delirium, napadają na piratów, handlują dzikami, walczą na arenie z gladiatorami, próbują swych sił w teatrze, grają na wyścigach. Gdy w żaden sposób nie udaje im się napełnić kociołka, pozostaje ostateczne rozwiązanie - napad na bank rzymski...
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?