Chateau Dankworth to młoda łowczyni głów działająca z ramienia niezależnej organizacji. Pewnego dnia na jej drodze staje nieuchwytny zabójca - Ryang-ha Song. Gdy dochodzi do starcia, różnica ich poziomów okazuje się zbyt duża i kobieta szybko kończy na celowniku. Jednak zamiast zabić Chateau, mężczyzna składa jej propozycję nietypowej współpracy. Oferta jest niezwykle kusząca, zwłaszcza dla początkującej łowczyni, ale czy komuś takiemu jak Ryang-ha można zaufać...? Oto początek trzymającej w napięciu niebezpiecznej gry, w której każda pomyłka może kosztować życie.
Goro jest młodym lekarzem z małego miasteczka. Pewnego dnia do szpitala, w którym pracuje, zgłasza się nastoletnia dziewczyna w ciąży. Mężczyzna szybko rozpoznaje Ai Hoshino, wschodzącą gwiazdę sceny muzycznej, a zarazem swoją ulubioną idolkę. Zdając sobie sprawę, że w show-biznesie nie ma miejsca na sentymenty, obiecuje zachować jej sekret w tajemnicy. Niestety wkrótce dochodzi do straszliwego zdarzenia, które zapoczątkuje łańcuch zaskakujących zdarzeń…
Co łączy skrytego licealistę i klasową piękność? Marin Kitagawa to szkolna ślicznotka, zawsze otoczona wianuszkiem znajomych. Jej kolega z klasy, Wakana Gojo, żyje w zupełnie innym świecie. Chłopak jest nieśmiały i ma nietypowe marzenie - pragnie pójść w ślady swojego dziadka i zostać rzemieślnikiem wytwarzającym tradycyjne lalki. Gdy pewnego dnia po lekcjach nastolatek ćwiczy szycie, Marin przypadkiem odkrywa jego pasję… „Uszyjesz dla mnie strój?” Przygotujcie się na niesamowitą podróż do krainy cosplayu!
Yo Asakura jest szamanem – jednym z nielicznych ludzi, będących w stanie dojrzeć duchy zmarłych. Jako pośrednik między wymiarami posiada szczególne umiejętności, dzięki którym może połączyć swoje siły z wybranym duchem i wykorzystać nabyte w ten sposób moce w walce. Chcąc kontynuować swój trening, chłopak przenosi się do Tokio, by pozyskać jak najwięcej potężnych nadprzyrodzonych sprzymierzeńców. Jednak czas nagli – zbliża się organizowany raz na pięćset lat turniej, podczas którego ważyć się będą losy świata. Czy Yo podejmie wyzwanie i stanie do walki o tytuł Króla Szamanów?
Siedem Grzechów Głównych było niegdyś najpotężniejszą, złożoną wyłącznie z groźnych przestępców, grupą wojowników królestwa Britannii. Jednak po oskarżeniu ich o próbę rebelii, zostali rozgromieni przez Świętych Rycerzy. Członkowie drużyny rozproszyli się po świecie i słuch o nich zaginął. Wieść niesie, że wszyscy zginęli, ale czy aby na pewno...? Dziesięć lat później sytuacja w kraju uległa diametralnej zmianie - Święci Rycerze dokonali zamachu stanu, uwięzili króla i przejęli władzę w państwie. W nadziei na ukrócenie ich despotycznych rządów, królewna Elizabeth wyrusza na poszukiwanie Siedmiu Grzechów Głównych, chcąc prosić ich o pomoc. Po wielu tygodniach wędrówki, wyczerpana podróżą mdleje na progu maleńkiej gospody. Właścicielem przybytku okazuje się młody chłopak imieniem Meliodas, który pomaga jej dojść do siebie. Jednak królewnie nie będzie dane odpocząć - nagle w drzwiach pojawiają się bowiem rycerze królestwa. Kiedy sytuacja wydaje się beznadziejna na ich drodze staje Meliodas, popisując się nieludzką wręcz siłą. Czy to możliwe, żeby ten niepozorny młodzieniec, okazał się jednym z legendarnych wojowników?
Przewodniczący samorządu Miyuki Shirogane i wiceprzewodnicząca Kaguya Shinomiya to prawdziwi idole w renomowanej szkole dla elit. Wybitni w każdej dziedzinie, opanowani i piękni, dzielą wstydliwy sekret. Są w sobie zakochani. Nie mogą jednak przyznać się do swoich uczuć, bo w ich rozumieniu... miłość jest dla słabych! Bycie w związku to nieustanna walka, którą przegrywa ten, kto pierwszy się odsłoni. W tym starciu Kaguya i Miyuki nie będą przebierać w środkach, aby osiągnąć swój cel i zmusić przeciwnika do wyznania! Misternie tkane strategie, skomplikowane do granic absurdu intrygi i zakrojone na szeroką skalę manipulacje - wszystkie chwyty dozwolone!W końcu MIŁOŚĆ TO WOJNA!
Nastoletni Ko Yamori na pozór niczym nie różni się od swoich rówieśników. Jednak, choć jest powszechnie lubiany i ma powodzenie wśród dziewczyn, żadna z tych znajomości zupełnie go nie cieszy. Nie widząc sensu w dalszym chodzeniu do szkoły, ostatecznie podejmuje decyzję, aby z niej zrezygnować. Niestety w konsekwencji tego wyboru zaczyna cierpieć na bezsenność. Pewnej nocy wymyka się z domu i spotyka piękną wampirzycę, Nazunę. Zafascynowany nową znajomością coraz bardziej pragnie sam stać się taki, jak ona. Jednak, aby zostać wampirem, należy spełnić pewien nietypowy warunek…
Światła Północy. Życzenie Harukki. Tom 7
Sonja szczęśliwie wróciła do domu, jednak nic nie jest już takie jak dawniej. Wspomnienia z Jotundale są wciąż żywe i nie dają o sobie zapomnieć. Wkrótce dziewczyna odkrywa, że jej rodzina skrywa mroczne tajemnice, a część z nich bezpośrednio łączy się z jej wyprawą do magicznego świata.
Światła Północy autorstwa Malin Falch to komiks fantasy pełnymi garściami czerpiący z norweskiego folkloru. Seria zdobyła liczne prestiżowe nagrody i trafiła na półki księgarń w aż dwunastu krajach! Trwają prace nad animowaną adaptacją komiksu.
Witch. Czarodziejki W.I.T.C.H. Nowe historie. Serce żywiołów
Znane bohaterki powracają w zupełnie nowej odsłonie! Powieść graficzna „Czarodziejki W.I.T.C.H. Nowe historie: Serce żywiołów" przenosi czytelników do współczesnego Heatherfield, gdzie mieszka pięć przyjaciółek obdarzonych magicznymi mocami . W szkole Will, Irmy, Taranee, Cornelii i Hay Lin pojawia się nowy uczeń – Arthur, którego zachowanie wzbudza niepokój czarodziejek. Skąd pochodzi i jaką tajemnicę skrywa? To wróg czy przyjaciel? Czy dziewczynom uda się zachować kontrolę nad swoimi mocami, kiedy będą musiały stawić czoła zaborczej cesarzowej Charu? Dzięki sile połączonych serc mogą pokonać wszystkie przeciwności!
Superman Action Comics. Powrót Metallo. Tom 1
W Metropolis wieje wiatr przemian, a rosnąca agresja ruchu Błękitna Ziemia powoduje niepokój w całej superrodzinie. Otwarcie Steelworks Tower – przyszłego bastionu innowacyjności – przyciąga uwagę potężniejszego niż zwykle Metallo. Gdzie zdobył swoją supersiłę i dlaczego zaślepia go zemsta? Czy za brutalny atak należy winić zazdrosnego Lexa Luthora, a może w grę wchodzą inne czynniki? Kiedy zagubione i samotne Superbliźnięta stają oko w oko z koszmarnym zagrożeniem ze strony Nekroroju – armii nieumarłych Metallo – zapowiada się spektakularny rewanż. Czy pomimo różnic Superman i Metallo dojdą do porozumienia, by ocalić swoje rodziny?
Phillip Kennedy Johnson („Superman Action Comics: Nadejście Świata Wojny”, „Green Lantern: War Journal”) oraz Rafa Sandoval („Teen Titans Academy”, „Black Adam”) łączą siły, by opowiedzieć tę niesamowitą historię o przeznaczeniu i rodzinie!
Album zawiera materiały pierwotnie opublikowane w amerykańskich zeszytach „Action Comics” #1051–1056.
Niepisane. Tom 2
Tom Taylor, syn legendarnego autora bestsellerowej serii o czarodzieju Tommym Taylorze, odkrywa, że jego życie jest nierozerwalnie związane z fikcją, którą stworzył jego ojciec, Wilson Taylor. Po latach milczenia autora pojawia się nowa książka o Tommym – jednak to oszustwo, stworzone przez mroczne siły, by zniszczyć dziedzictwo Wilsona i wywabić go z ukrycia. Tom musi zmierzyć się z tajemnicami przeszłości: losem ojca, sekretem najbliższej przyjaciółki i prawdziwą naturą swojego literackiego alter ego. W kolejnych przygodach Tom staje się centralną postacią wojny o słowa – konfliktu, w którym opowieści kształtują rzeczywistość. Chłopak wyrusza w niebezpieczną podróż przez klasyczne dzieła literatury, w tym na łowy za mitycznym białym wielorybem.
Pomysłodawcami i autorami scenariusza serii siedmiokrotnie nominowanej do Nagrody Eisnera są brytyjski scenarzysta komiksowy i powieściopisarz Mike Carey („Hellblazer”, „Lucyfer”) i rysownik Peter Gross („Lucyfer”, „Księgi magii”). Album zawiera materiały pierwotnie opublikowane w zeszytach serii „The Unwritten” #13–24. Komiks dla dorosłych.
Kajtek i Koko. Zwariowana wyspa
Nowa kolorowa edycja przygód Kajtka i Koka! „Zwariowana wyspa” to przygodowo-fantastyczna historia przedstawiająca perypetie załogi statku poddanej wielu niesamowitym próbom. Na pokładzie parowca „Kakaryka” nagle zaczynają się dziać dziwne rzeczy. Psuje się dosłownie wszystko: od zegarków przez busolę aż po radio. Na dokładkę ginie komplet map. Cała nadzieja w znalezieniu pomocy na polinezyjskiej wulkanicznej wyspie Mohoanaha.
Niecodzienne wydarzenia na statku okazują się dopiero czubkiem góry lodowej. Kiedy Kajtek i Koko wraz z załogą dopływają na tytułową, „zwariowaną” wyspę, zaczynają mieć do czynienia z pomieszaniem czasu i najróżniejszymi halucynacjami, które okazują się być efektem zbiorowej hipnozy zafundowanej im przez istoty niekoniecznie z naszej planety.
„Zwariowana Wyspa” to ostatnia historia z Kajtkiem i Kokiem wymyślona przez Janusza Christę (1934–2008) przed wysłaniem tych bohaterów na czteroletnią włóczęgę po kosmosie. Komiks pierwotnie ukazywał się na łamach „Wieczoru Wybrzeża” w roku 1967 (137 odcinków). Niniejsze wydanie zawiera wszystkie pierwotne odcinki komiksu, pokolorowane i poddane obróbce graficznej.
Skorpion. Tom 5
Kontynuacja rozgrywających się w alternatywnym XVIII wieku przygód awanturnika zwanego Skorpionem. Cykl był dwukrotnie nominowany do nagrody festiwalu w Angoulême. Piąty album zbiorczy zawiera dwa tomy oryginalne: „Egipcjanin Tamose” i „Grobowiec sługi jedynego boga”. Przed dwoma laty niebezpieczna Mejai porzuciła Skorpiona, nie widząc przyszłości dla ich związku. Po długich poszukiwaniach bohater odnajduje ją w odległym Stambule. Co trucicielka robi w sercu Imperium Osmańskiego? Gdy Skorpion próbuje się tego dowiedzieć, wplątuje się w skomplikowaną rozgrywkę polityczną. Przygoda zawiedzie go w zaułki Kairu i na egipską pustynię, gdzie przyjdzie mu stoczyć kilka krwawych walk, ale będzie też musiał znaleźć czas na zastanowienie się, co tak naprawdę liczy się dla niego w życiu.
Serię o Skorpionie wymyślił belgijski scenarzysta Stephen Desberg, twórca takich opowieści jak „Billy The Cat”, „IR$” czy „Golden Dogs”. Rysownikiem i współscenarzystą tomów 1–12 był włoski grafik Enrico Marini („Cygan”, „Drapieżcy”, „Noir burlesque”, „Orły Rzymu”, „Gwiazda pustyni”). Od części trzynastej autorem ilustracji jest inny Włoch, Luigi Critone, który zdobył uznanie autorskim minicyklem „Je, François Villon”, a polskiemu czytelnikowi jest znany z rysunków do albumu „Aldobrando”.
Wydział 7 to specjalna jednostka Służby Bezpieczeństwa, która zajmuje się badaniem wydarzeń paranormalnych na terenie Polskiej Rzeczpospolitej Ludowej. Rok 1968. W czechosłowackiej Pradze trwa polityczna odwilż, którą próbują zdusić siły wojskowe Układu Warszawskiego. W ogarniętym chaosem mieście członkowie Wydziału tropią dysydentów planujących rewolucję i przekazanie władzy w ręce mitycznych istot.
Dokończenie opowieści z zeszytów "Granatowa cortina" i "Skok przez trzy granice". W pobliżu Bratysławy, w rozbitym samochodzie z polską rejestracją znaleziono zwłoki kobiety i mężczyzny - Polaka. W samochodzie znaleziono także ukryte złoto, biżuterię i pieniądze. Ekipa Żbika zbiera informacje o Mariuszu Lisku, a Michał wraz z kapitanem Volikiem z czeskiej milicji jadą śladem ofiar wypadku na Węgry i do Jugosławii.
W świecie człekokształtnych zwierząt mięsożercy i roślinożercy tworzą jedno społeczeństwo. Niegdyś naturalni wrogowie, dziś żyją na pokojowej stopie, chronieni przez wspólnie ustanowione prawo. W liceum Cherryton dni płyną utartym rytmem, a uczniowie najróżniejszych gatunków zmagają się z typowymi problemami wieku dojrzewania. Jednak wszystko zmienia się, gdy pewnej nocy na terenie szkoły dochodzi do straszliwej zbrodni. Jeden z członków koła teatralnego zostaje zamordowany, a wszystko wskazuje na to, że zabójcą mógł być któryś z uczniów – drapieżników. Podejrzenie pada na innego członka klubu, małomównego, stroniącego od towarzystwa wilka Legoshiego. Czy to możliwe, żeby morderca był tak blisko?
W świecie człekokształtnych zwierząt mięsożercy i roślinożercy tworzą jedno społeczeństwo. Niegdyś naturalni wrogowie, dziś żyją na pokojowej stopie, chronieni przez wspólnie ustanowione prawo. W liceum Cherryton dni płyną utartym rytmem, a uczniowie najróżniejszych gatunków zmagają się z typowymi problemami wieku dojrzewania. Jednak wszystko zmienia się, gdy pewnej nocy na terenie szkoły dochodzi do straszliwej zbrodni. Jeden z członków koła teatralnego zostaje zamordowany, a wszystko wskazuje na to, że zabójcą mógł być któryś z uczniów – drapieżników. Podejrzenie pada na innego członka klubu, małomównego, stroniącego od towarzystwa wilka Legoshiego. Czy to możliwe, żeby morderca był tak blisko?
Brud, nędza, ruina – tak w skrócie można opisać Dziurę, miasto przypominające ogromne slamsy. Zamieszkujący je ludzie zdani są na łaskę czarowników, którzy regularnie przybywają z innego wymiaru, by przeprowadzać na nich magiczne eksperymenty. Te zaś najczęściej kończą się makabrycznie, o czym boleśnie przekonał się Kajman. Wskutek rzuconego czaru stracił pamięć, a jego głowa przybrała jaszczurzy wygląd. Aby odczynić ciążący na nim urok, mężczyzna wraz ze swoją towarzyszką, Nikaido, zaczynają na własną rękę tropić i zabijać czarowników. Jednak samowolna krucjata dwójki bohaterów nie pozostaje niezauważona przez mieszkańców wrogiej domeny. Tak oto rozpoczyna się wielka wojna między światami…
Akira pracuje w korporacji, która za nic ma kodeks pracy czy prawa człowieka. Notoryczne zarywanie nocek, wyścig szczurów, fikcyjne urlopy – po trzech latach fizycznej i psychicznej harówki mężczyzna marzy już tylko o tym, żeby w jego biuro uderzył meteoryt. Jednak pewnego dnia wszystko się zmienia – Akira zdaje sobie sprawę, że jego miasto opanowały zombie! Świat pogrążył się w chaosie, widmo śmierci czyha za każdym rogiem, a to oznacza tylko jedno... Nie musi już więcej chodzić do pracy! Uradowany swoją wolnością rozpoczyna nowe życie, starając się skreślić jak najwięcej punktów z listy rzeczy do zrobienia, zanim sam zmieni się w zombie!
Momo Ayase to licealistka, która wierzy w duchy, zaś pogłoski o kosmitach traktuje jak bajki dla dzieci. Zupełnie odwrotnie niż jej szkolny kolega, Ken Takakura, który nie ma wątpliwości, że UFO istnieje, jednak absolutnie podważa wszelkie historie o zjawach. Chcąc udowodnić swoje racje, wysyłają się nawzajem w miejsca, które mają potwierdzić ich przekonania – Momo idzie do opuszczonego szpitala, w którym ponoć obcy porywają ludzi, a Ken do nawiedzonego tunelu. Ku ich przerażeniu, prawda okazuje się przerastać ich najdziksze wyobrażenia! Oto początek wielkiej zwariowanej wojny nie z tego świata!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?