W świecie Baśniowców nie ma zbyt wielu szczęśliwych zakończeń. Jako uchodźcy z ziem, które istnieją w naszych legendach i bajaniach, Baśniowcy zostali zmuszeni do opuszczenia bajkowych królestw i wtopienia się w naszą twardą, doczesną rzeczywistość. To jednak nie znaczy, że nie ma tam dla nich miejsca na romanse oraz ból, zdradę i wściekłą zazdrość, które idą z nimi w parze. W rzeczy samej, miłość może zakwitnąć nawet między dwoma pozornie najbardziej odległymi od siebie Baśniowcami. Czy jednak czeka ich szczęśliwa przyszłość, czy może szybka i przedwczesna śmierć?
Pierwszy tom serii fantasy wymyślonej przez Billa Willinghama oraz wspaniale narysowanej przez Lana Medinę, Steve'a Leialohę oraz Craiga Hamiltona. W tym zbiorze czytelnik znajdzie także opowiadanie napisane i zilustrowane przez Billa Willinghama. Pomysł na serię był bardzo prosty. Willingham postanowił umieścić najpopularniejszych bohaterów bajek w świecie zwykłych ludzi. I tak Królewna Śnieżka pełni rolę prawej ręki burmistrza, a potrafiący zmieniać kształty Wilk jest detektywem. Do tak zbudowanego świata autor wprowadził brutalną zbrodnię - w pokoju Róży Czerwonej, siostry Śnieżki, znaleziono ślady walki i litry krwi rozmazane na ścianie. Czy ktoś zabił Różę Czerwoną? A jeśli tak, kto to zrobił - może Sinobrody, dziś oczyszczony z zarzutów, ale znany w przeszłości z bestialskiego traktowania swoich młodych małżonek?...ledztwo rozpoczyna detektyw Wilk. Ponoć zrehabilitowany - ale czy naprawdę tak łatwo można pokonać stare nawyki? Zaczynająca się jak klasyczny kryminał, a potem korzystająca z innych konwencji, seria Baśnie przyniosła jej twórcom niejedną nagrodę Eisnera, między innymi za najlepszy nowy cykl w 2003 roku. Porównywana z Sandmanem, w pierwszej części opowieść nawiązuje luźno także do Strażników Alana Moore'a - motywem zabójstwa członka tajnej społeczności.
Współtwórca: Takashi Nagasaki; Koordynacja: Macoto Tezka; Współpraca: Tezuka Productions. Pluto to opowieść bazująca na jednym z najbardziej znanych dzieł Osamu Tezuki - Atom Żelaznoręki, współczesnej historii Pinokia, w której rolę drewnianego chłopca odgrywa robot. Tytułowy Atom stał się popkulturową ikoną. Na całym świecie można kupić różne gadżety z nim związane, a w Hollywood wyprodukowano film bazujący na jego przygodach. Jednak to nie on jest głównym bohaterem Pluto. Historia skupia się na postaciach drugoplanowych, głównie robotach zastanawiających się nad swoim człowieczeństwem, efektem czego jest opowieść duchem bliższa Łowcy Androidów niż bajce pt. Pinokio. * * *
Atom Żelaznoręki to jedno z nieśmiertelnych dzieł japońskiej sztuki komiksowej, stworzone przez nieodżałowanego mistrza Osamu Tezukę, którego zawsze podziwiałem. Dzieło porywa pokolenia czytelników od momentu powstania w 1950 roku do dziś. Praca nad Pluto była dla mnie okazją, aby tchnąć nowego ducha w komiks Atom Żelaznoręki: Największy robot na Ziemi, utwór, który wzruszał mnie, gdy byłem dzieckiem. Naoki Urasawa Po śmierci Osamu Tezuki nie ma japońskiej mangi. Był Leonardem Da Vincim, Goethem i Dostojewskim świata komiksu. Naoki Urasawa i ja nie chcieliśmy, aby osiągnięcia Tezuki odeszły w niepamięć, dlatego w 2003 roku, w okrągłą rocznicę urodzin głównego bohatera, z jego sztandarowego dzieła - Atoma Żelaznorękiego, stworzyliśmy remake epizodu pod tytułem: Największy robot na Ziemi. Jakim człowiekiem był Osamu Tezuka? Co takiego chciał przekazać? Tym, których zainteresował Pluto, polecam też pozostałe komiksy Osamu Tezuki. Takashi Nagasaki Osamu Tezuka (1928-1989) uważany jest za ojca japońskiego komiksu (czasami zwany jest nawet Bogiem Mangi). Człowiek wszechstronny, z wykształcenia lekarz. Trudno wymienić twórcę z Kraju Kwitnącej Wiśni, który nie inspirowałby się jego dziełami. Nie sposób też wyliczyć wszystkich znanych tytułów, jakie stworzył, ale do najbardziej rozpoznawalnych należą Atom Żelaznoręki, Black Jack, Król Dżungli oraz Budda. Jego imię nosi jedna z najbardziej prestiżowych nagród japońskiego przemysłu komiksowego. W Takarazuce mieści się Muzeum Osamu Tezuki. Naoki Urasawa urodził się w 1960 w Tokio. Sławę przyniosła mu seria Yawara! - opowieść o dziewczynie uprawiającej judo. Obecnie jest jednym z najbardziej rozpoznawalnych japońskich twórców komiksowych. Na Zachodzie znany głównie z ostatnich dzieł - Monster, 20th Century Boys i Pluto. Otrzymał wiele nagród i nominacji, w tym jako jedyny twórca zdobył dwukrotnie Tezuka Osamu Sho. Wśród swoich inspiracji wymienia prace Katsushiro Otomo (autora Akiry).
W 1845 roku amerykański pisarz Henry David Thoreau postanowił przenieść się do lasu, gdzie własnymi rękami zbudował dom i meble, z zamiarem życia z absolutnym minimum cywilizacji i w pełnym kontakcie z naturą. Tym, co go pchnęło do tego działania, była potrzeba zrozumienia zmian, jakie przechodziło ówczesne społeczeństwo, a także zbadania podstawowych potrzeb życiowych człowieka.Nie odizolował się jednak całkowicie od społeczeństwa. Przyjmował gości, tam, gdzie sam spędził dwa lata w absolutnym kontakcie z naturą i książkami, zastanawiając się nad wolnością i egzystencją, która w miastach przyspieszyła tempa, wraz z postępującą industrializacją i urbanizacją. Rezultatem tego społecznego i duchowego eksperymentu, opartego na samowystarczalności, był Walden, czyli życiu w lesie, poetycki manifest, który autor opublikował w 1854 roku.W 2019 roku Wagner Willian, wielokrotnie nagradzany autor, opuścił dom Thoreau z nowymi przemyśleniami. Brazylijski artysta komiksowy dostarcza czytelnikom wciągające i refleksyjne dzieło sztuki.W Silvestre śledzimy podróż starego myśliwego, podczas której krzyżują się legendy i opowieści o wymarłych bóstwach, relacje między człowiekiem i naturą oraz szacunek dla tego, co może nam dać ziemia i co sami jesteśmy w stanie jej zaoferować. Myśliwy w zaciszu swojej chaty piecze ciasto. Jego aromat przekracza pamięć, mury i las, przyciągając dzikie zwierzęta i fantastyczne stworzenia, szykując nas do wielkiej, dzikiej i rytualnej celebracji.Wszystko, czego nie da się udomowić i pozostanie w swym naturalnym habitacie z dala od wpływu człowieka, zostanie dzikie, czyli Silvestre pisze Willian.
Ronan i jego drużyna jako najlepsi operatorzy w organizacji admirała van Harrowa otrzymują zadanie, które okaże się najważniejszą misją w ich wspólnej karierze.Niepokojący klient o sekretnej tożsamości twierdzi, że zna lokalizację antycznego skarbu, który spoczywa od eonów na porośniętym dżunglą zapomnianym świecie. Za jego odzyskanie zaoferuje najemnikom niewyobrażalną fortunę. Fortunę na tyle wielką, że wizja wczesnej emerytury stanie się dla nich realna jak nigdy.Pomimo ryzyka i wielu niewiadomych, załoga Zmory wzbije się do swojego najważniejszego i prawdopodobnie najniebezpieczniejszego lotu. Ich cel znajduje się na przedpolach Wielkiej Mgławicy Ravel niemal niezbadanej, mglistej otchłani kontrolowanej przez potworną i okrutną rasę Faradan. Odcięci od wszelkiej pomocy i za linią wroga, trzej przyjaciele zmierzą się z niebezpieczną dżunglą i jej tajemnicami...stając się częścią wydarzenia, którego wagi jeszcze sobie nie uświadamiają.
Falowanie opisuje losy Martina, niezdarnego malarza desperacko próbującego realizować swoje artystyczne aspiracje, zamiast męczyć się w świecie sztuki komercyjnej. Zatrudnia modelkę, Tinę, by pozowała do serii obrazów, które nazywa Erotyzmem w niewyszukaniu. Z biegiem czasu ich znajomość zmienia się z mało znaczącej profesjonalnej relacji w pogmatwane uwikłanie seksualne. Początkowy wstręt Martina do Tiny powoli przeradza się w oczarowanie, zmuszając go do ponownej oceny własnych wyobrażeń o pięknie i seksualności. Motywy dla których Tina pracuje dla Martina również powoli wywracają się do góry nogami, co prowadzi do nieuchronnego, wybuchowego zakończenia książki. Smutne, zabawne i często nieprzyjemnie podniecające, Falowanie ukazuję te historię z kinetycznym wręcz realizmem.
Storm, Rudowłosa i Nomad wędrując poprzez kokony, różnorodne mini światy, trafili do Neu-Londynu, wzorowanego na XIX wiecznym Londynie. Dowiadują się, że jedyną szansą ocalenia Pandarwii jest dotarcie do samego centrum gigantycznego Intruza. "Storm" to europejski bestseller łączący space operę i fantasy. Sukces zawdzięcza hiperrealistycznym, przerysowanym ilustracjom Dona Lawrence'a. Prosta historia przygodowa przechodzi w wielowątkową opowieść mierzącą się z klasycznymi motywami science fiction. "Storm" ukazał się w 14 wersjach językowych. Przed laty drukowały go w Polsce magazyny "CDN", "Komiks" i "Świat Komiksu". Niniejsza edycja zawiera dwa oryginalne albumy oraz dodatki: plakaty, postery, wywiady i teksty przybliżające kulisy pracy nad komiksem.
W zrujnowanym świecie pleni się zaraza, która zamienia ludzi w okrutnych mutantów. Shastar, ukochany Druuny jest zarażony. Pomóc może jedynie trudno dostępne serum. Czy Druunie uda się zdobyć lek? Stawką jest nie tylko życie bliskiej osoby lecz całej społeczności, bowiem Shastar odkrył prawdziwe oblicze industrialnego świata. Przedstawiamy dwie pierwsze części, :Morbus Gravis" i "Delta" najbardziej znanej serii mistrza komiksu europejskiego, Paolo Eleuteri Serpieriego. Cykl "Druuna" zapoczątkowany w 1985 roku odniósł ogromny sukces w Europie i Ameryce. Drukowały go liczne wydawnictwa i magazyny, w tym legendarny "Heavy Metal". Swój sukces zawdzięcza precyzyjnym, klasycznym rysunkom oraz fabule osadzonej w postapokaliptycznej scenerii, zainspirowanej powieścią Briana Aldissa "Non stop" oraz filmem "Mad Max". Jednak najważniejsza jest Druuna, piękna i ponętna bohaterka.
Ostatni tom serii "Ultimate Spider-Man". Ostateczne starcie Zielonego Goblina z Pająkiem! Zielony Goblin i Złowieszcza Szóstka wyruszają do Queens, żeby zabić Spider-Mana. Przypuszczają atak w najgorszym możliwym dla Pajączka momencie, gdy ten znalazł się między młotem a kowadłem podczas starcia Ultimate Avengers oraz New Ultimates. Czy po odniesieniu poważnej rany Peter Parker narazi swoje życie, by uratować ciocię May? Jego walka z Goblinem wstrząśnie podstawami wszechświata! Iron Man, Kapitan Ameryka i Nick Fury odbiorą bolesną lekcję. Album zawiera materiały opublikowane pierwotnie w zeszytach "Ultimate Comics Spider-Man" #15, #150-160, "Ultimate Comics Avengers vs. New Ultimates" #1-6 oraz "Ultimate Comics Fallout" #1-6 ze scenariuszem Briana Michaela Bendisa, Marka Millera, Jonathana Hickmana, Nicka Spencera i z rysunkami między innymi Sary Pichelli i Marka Bagleya.
Pasjonująca manga na podstawie gry wideo "Assassin's Creed Chronicles: China" firmy Ubisoft, przedstawiająca burzliwe losy nieustraszonej asasynki Shao Jun. Jest rok 1526. W Chinach panuje dynastia Ming. Kraj cieszy się dobrobytem i dostatkiem, ale kolejny cesarz przeprowadza wielkie polityczne czystki i cesarstwo zaczyna pogrążać się w chaosie. W rodzinne strony powraca z Europy ostatnia z bractwa chińskich asasynów - młoda dziewczyna Shao Jun, której wszyscy współbracia zostali wymordowani. Jej cel może być tylko jeden: zemsta!
Piąty i ostatni tom wyróżnionej trzema Nagrodami Eisnera postapokaliptycznej opowieści słynnego scenarzysty Briana Vaughana.W wyniku tajemniczej zarazy wymierają prawie wszystkie ssaki płci męskiej. Yorick Brown, ostatni facet na Ziemi, wraz ze wspierającymi go towarzyszkami dociera do Chin, gdzie chcą znaleźć przyczyny plagi i sprawdzić, czy są szanse na genetyczne odnowienie rodzaju męskiego. Po jakimś czasie grupa się rozdziela, a Yorick ze swoją ochroniarką, agentką 355, rusza koleją w długą podróż do Paryża. Ma nadzieję, że odnajdzie tam narzeczoną, której nie widział od pięciu lat. Niestety, tropem Browna podąża oddział izraelskich żołnierek pod wodzą szalonej pani generał. Wszystko się rozstrzygnie się w Paryżu...Scenariusz opowieści napisał amerykański twórca Brian K. Vaughan (Ex-machina, Saga, Runaways), zdobywca aż dziesięciu Nagród Eisnera. Rysunki są dziełem różnych autorów, przede wszystkim kanadyjskiej graficzki i scenarzystki Pii Guerry (Doktor Who, Simpsonowie komiks), mogącej się poszczycić nagrodami Eisnera, Harveya i Shustera.Komiks tylko dla dorosłych!
Pierwszy z trzech tomów długo oczekiwanej serii Batman - Metal. Podczas dochodzenia w sprawie istnienia i właściwości różnych metali, które od wielu tysiącleci ukryte są w różnych zakątkach świata, Batman odkrywa spisek mający na celu otwarcie portalu prowadzącego do mrocznego multiwersum. Znajdują się w nim światy, w których historia potoczyła się zupełnie inaczej niż na naszej Ziemi, a ich mieszkańcy przypominają postaci rodem z sennych koszmarów.Opowiedziana w trzech tomach Batman - Metal historia do głębi wstrząśnie bohaterami uniwersum DC Odrodzenie! Scenariusz napisali Scott Snyder (All-Star Batman) i James Tynion IV (Detective Comics), odpowiedzialni wcześniej za serie Batman i Wieczny Batman. Snują oni szeroko zakrojoną intrygę zakorzenioną w mitologii postaci Batmana. Za rysunki odpowiadają mistrzowie tacy jak: Jim Lee (Liga Sprawiedliwości), Andy Kubert (Batman. Mroczny Rycerz - Rasa Panów), John Romita Jr. (Powrót Mrocznego Rycerza - Ostatnia krucjata) oraz powracający do tworzenia przygód Mrocznego Rycerza Greg Capullo (Batman).
Liga Sprawiedliwości kontra Mroczni Rycerze. Multiwersum kontra mroczne multiwersum. Gdy Batman i Superman zostają schwytani i uwięzieni w jednej z wież Barbatosa, ostatni pozostający na wolności superbohaterowie próbują zebrać metale o potężnych właściwościach. Czy dzięki ich mocy odniosą wreszcie decydujące zwycięstwo i ocalą przed zagładą liczne, równoległe rzeczywistości?Opowiedziana w trzech tomach Batman Metal historia do głębi wstrząśnie bohaterami uniwersum DC Odrodzenie! Scenariusz napisali Scott Snyder (All-Star Batman) i James Tynion IV (Detective Comics), odpowiedzialni wcześniej za serie Batman i Wieczny Batman. Snują oni szeroko zakrojoną intrygę zakorzenioną w mitologii postaci Batmana. Za rysunki odpowiadają mistrzowie tacy jak: Jim Lee (Liga Sprawiedliwości), Andy Kubert (Batman. Mroczny Rycerz - Rasa Panów), John Romita Jr. (Powrót Mrocznego Rycerza - Ostatnia Krucjata), Doug Mahnke (Superman), Bryan Hitch (The Authority) oraz powracający do tworzenia przygód Mrocznego Rycerza Greg Capullo (Batman).Album zawiera materiały pierwotnie opublikowane w amerykańskich zeszytach: Dark Nights: Metal #4-6, The Flash #33, Justice League #32-33, Hal Jordan And The Green Lantern Corps #32, Hawkman: Found #1, Dark Knights Rising: The Wild Hunt #1.
Drugi z sześciu tomów nowego wydania komiksowego bestselleru.Seria, która wywarła wielki wpływ na nowoczesny amerykański komiks. Naturalistycznie ukazana historia teksańskiego duchownego, nawiedzonego przez nadnaturalny byt łączący w sobie moce nieba i piekła. Tytułowy kaznodzieja, Jesse Custer, usiłuje odnaleźć Boga, by zmusić go do wzięcia odpowiedzialności za cierpienia ludzi.W tym tomie pastor i jego dziewczyna Tulip jadą do San Francisco, gdzie trafiają na bal do niejakiego Jesusa de Sade'a. Jessem zaczyna interesować się tajemnicza organizacja Graal. Poznajemy też losy ojca Jesse'ego w Wietnamie oraz historię przemiany Cassidy'ego w wampira.Autorem scenariusza jest irlandzki twórca, laureat Nagrody Eisnera, Garth Ennis, znany fanom komiksu również m.in. z takich tytułów jak: Punisher, Hellbazer, Hitman, Judge Dredd. Rysunki są dziełem Steve'a Dillona, wieloletniego współpracownika Ennisa, autora licznych prac z Sędzią Dreddem dla magazynu "2000 AD" oraz rysunków do serii Hellblazer i Punisher.Komiks tylko dla dorosłych.
Batman odkrywa portal prowadzący do mrocznego multiwersum: równoległych wymiarów, gdzie losy Ziemi przybrały nieoczekiwany obrót, a członkowie Ligi Sprawiedliwości zostali wyeliminowani przez przerażających Mrocznych Rycerzy. Teraz naszemu światu grozi zagłada, ponieważ Mroczni Rycerze postanawiają najechać nasz wymiar.Opowiedziana w trzech tomach Batman - Metal historia do głębi wstrząśnie bohaterami uniwersum DC Odrodzenie! Scenariusz napisali Scott Snyder (All-Star Batman) i James Tynion IV (Detective Comics), odpowiedzialni wcześniej za serie Batman i Wieczny Batman. Snują oni szeroko zakrojoną intrygę zakorzenioną w mitologii postaci Batmana. Za rysunki odpowiadają mistrzowie tacy jak: Jim Lee (Liga Sprawiedliwości), Andy Kubert (Batman. Mroczny Rycerz - Rasa Panów), John Romita Jr. (Powrót Mrocznego Rycerza - Ostatnia Krucjata) oraz powracający do tworzenia przygód Mrocznego Rycerza Greg Capullo (Batman).Album zawiera materiały pierwotnie opublikowane w amerykańskich zeszytach: Batman: The Red Death #1, Batman: The Murder Machine #1, Batman: The Dawnbreaker #1, Batman: The Drowned #1, Dark Nights: Metal #3, Batman: The Merciless #1, Batman: The Devastator #1, Dark Nights: The Batman Who Laughs #1, Batman: Lost #1.
Dla mrocznego tytana Thanosa Rękawica Nieskończoności była jak Święty Graal. Pragnął jej ponad wszelką miarę. Dawała wszechmoc - absolutną kontrolę nad wszystkimi aspektami czasu, przestrzeni, rzeczywistości, umysłu oraz duszy. Gdyby ją zdobył, wszechświat zatonąłby w czarnym koszmarze.W obliczu końca świata ziemscy superbohaterowie, prowadzeni przez tajemniczego Adama Warlocka, próbują powstrzymać szalonego boga, zanim pchnie on galaktykę ku zagładzie. Jeśli zawiodą, do boju dołączą gwiezdni bogowie wszechświata. Lecz czy ze starcia tak potężnych sił ktokolwiek wyjdzie zwycięsko? Czy ktokolwiek w ogóle ujdzie z życiem?Album zawiera również Wyprawę Thanosa.Autorem scenariusza jest Jim Starlin, a rysunki stworzyli Ron Lim i George Prez.
Daleko od ludzkich osad, między połaciami gęstych lasów znajduje się hotel ostoja dla wędrowców, zagubionych podróżników i zasiedziałych gości. Jednak nie każdy może liczyć tu na nocleg, zwłaszcza od kiedy niesie się wieść o dziwnych zdarzeniach, a przyroda zdaje się wysyłać niepokojące sygnały deszcz nie ustaje, roślinność jest jakby bujniejsza niż zwykle, a zwierzęta zaczynają się nietypowo zachowywać.
Magdalena i Michał Hińcza w pierwszej części swojego debiutanckiego komiksu Hotel na skraju lasu zapraszają czytelnika do świata zbudowanego chropowatą kreską, wydobywającą z cienia rysy bohaterów i niepokojące ruchy zwierząt. Powietrze jest tu gęste i wilgotne, rozległe krajobrazy kontrastują z dusznością mrocznych pokoi, a mgła i leśne gęstwiny budują niezwykły nastrój grozy. Świat natury, pozornie oswojony, z każdą planszą staje się bardziej niepokojący, a kolejne tajemnicze zwroty akcji nie pozwalają się od tej historii oderwać.
Ponad trzy miliony lat temu doszło do wyjątkowego momentu w ewolucji człowieka. Z tej epoki pochodzi też jeden z najstarszych znanych śladów naszych praprzodków: legendarny szkielet człekokształtnej Lucy, która swe imię zawdzięcza… popularnemu przebojowi Beatlesów, a w języku amharskim zwana jest Dinkinesh („Jesteś wspaniała”) oraz Heelomali („Ona jest wyjątkowa”) w języku afar.
Lucy to postać ikoniczna dla współczesnej nauki, a jej kości zamknięte są dziś w specjalnym sejfie w Etiopii. Na kartach tego komiksu Patrick Norbert i Tanino Liberatore za pomocą swej wyobraźni i wrażliwości przywracają jej jednak życie, pozwalając ponownie znaleźć się wśród traw i drzew, czy poczuć krople deszczu.
W albumie Lucy śledzimy więc wyobrażone losy tytułowej bohaterki: jej wędrówkę przez dżunglę, macierzyństwo, walkę z niebezpieczeństwem, strach, przywiązanie czy moment, w którym zamyślona spogląda w gwiazdy. I z każdą kolejną stroną uświadamiamy sobie, jak, mimo tych milionów lat, niewiele nas od niej dzieli.
Klezmerzy powracają po raz czwarty! Tym razem ta niezwykle barwna i nietypowa grupa muzyków da się porwać wielkim uczuciom. Spotkają ich przygody nie mniej ryzykowne niż kryminalne historie znane z trzeciego tomu: Vincenzo wpadnie w oko pięknej akrobatce, która niestety ma męża, a Yaakov ośmieli się pocałować Havę. Co z tego wyniknie? Przekonamy się już wkrótce!
Twórca słynnego Kota rabina tym razem umieszcza akcję przed II wojną światową w Europie Wschodniej. W brawurowym stylu snuje barwną, zabawną i wzruszającą opowieść o wędrownych muzykach. Nie bacząc na przeciwności losu, szukają kolejnego wesela, bar micwy bądź zwykłej popijawy, by grać i zarobić trochę grosza.
Sfar czerpiąc z opowiadań Isaaca Bashevisa Singera, żydowskich podań, a także z malarstwa Marca Chagalla, nie tylko odtwarza atmosferę świata, który już nie istnieje, ale także nieustannie zaskakuje. Jego Klezmerzy to komiks jednocześnie zabawny i pełen tragicznych wydarzeń, optymistyczny i smutny, czuły i okrutny. Jest tylko jeden twórca, który z takiej szalonej mozaiki nastrojów jest w stanie stworzyć spójną i wciągającą bez reszty opowieść. Jest nim Joann Sfar.
Avatar w reżyserii Jamesa Camerona to najbardziej kasowy film wszech czasów, który zarobił ponad 2,9 miliarda dolarów!Kontynuacja - Avatar: Istota wody - miała premierę w grudniu 2022. Był to jeden z najbardziej oczekiwanych sequeli w historii kina i został trzecim najbardziej dochodowym filmem wszech czasów!Narasta konflikt między ludźmi a Na'vi w nieopowiedzianej dotąd historii rozgrywającej się przed wydarzeniami pokazanymi w Avatarze: Istota wody Jamesa Camerona!Śmiertelnie raniony w walce z ludźmi Tsu'tey prosi Jake'a Sully'ego, żeby poprowadził za niego lud Na'vi. Jake spełnia jego prośbę i zostaje przywódcą klanu, ma jednak ogromne wątpliwości. Czuje się winnym zniszczenia Drzewa Domowego Omatikaya, nie wie, czy jego miejsce jest wśród klanu. Tymczasem rośnie napięcie między Na'vi i ocalałymi ludźmi, ale narastają również konflikty między klanami. Rozpalają się rodowe waśnie, prowadząc do oszustw i zdrady.Otruty podstępem przez rywala i bliski śmierci Jake Sully walczy w malignie z koszmarnymi przeciwnikami, podczas gdy jego przyjaciele starają się znaleźć antidotum, żeby go ocalić.
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?