Wszyscy wielcy wodzowie Apaczów żyją w pokoju obok bladych twarzy. Tylko Patronimo, wódz Apaczów Szimiszuri, wydaje się wyjątkowo uparty i nie chce zaprzestać walk. Jedynym chętnym, który decyduje się zostać emisariuszem i będzie pertraktował z groźnym Patronimo, jest oczywiście Lucky Luke. Czy odkryje tajemnicę odkopywanych obozów, czy nie zlęknie się dziwnych tortur, do których Indianie używają miodu i czerwonych mrówek? A może postanowi przyłączyć się do plemienia Apaczów i razem z nimi będzie przygotowywał zasadzki i zrzucał kamienie na długie noże?Seria Lucky Luke została stworzona przez dwie legendy frankofońskiego rynku komiksowego: pisarza Ren Goscinnego (19261977, autora bestsellerowych książek o Mikołajku oraz scenariuszy do tak słynnych cykli komiksowych jak Asteriks i Iznogud) oraz rysownika Morrisa (własc. Maurice de Bevere, 19232001).
Druga część popularnego komiksu dwóch przyrodników o Puszczy Białowieskiej, która w tej opowieści staje się miasteczkiem na Dzikim Wschodzie o nazwie Umarły Las.
Dzięcioł trójpalczasty Triko staje przed rozstrzygającym testem czy potrafi ocalić Umarły Las przed szpakami. Razem z dzięciolicą Tridą, do której pała coraz mniej skrywanym uczuciem oraz z BargielemKowalikiem – swoim jedynym przyjacielem - obmyślają sprytną intrygę..
Czy uda im się wykorzystać szykowaną przez niesławne korniki akcję pod kryptonimem "gradacja" i zaangażować w ratowanie Umarłego Lasu resztę ptasiej ferajny?
Tomasz Samojlik to autor książek i komiksów dla dzieci, a także naukowiec z Instytutu Biologii Ssaków PAN, badacz historii przyrodniczej Puszczy Białowieskiej.
Adam Wajrak to dziennikarz piszący o przyrodzie, autor książek dla dzieci i dorosłych.
Trzy dinozaury z kosmosu przybywają na Ziemię, aby się na niej osiedlić. Planetę zamieszkują inne, dużo większe od nich istoty. Jedną z nich jest jedenastoletnia Maja. Czy dziewczynce uda się nawiązać z minizaurami nić porozumienia i zdobyć ich zaufanie? I czy świat gigantów nie będzie dla naszych małych bohaterów zbyt niebezpieczny?
Komiks nagrodzony w trzeciej edycji „Konkursu im. Janusza Christy na komiks dla dzieci”.
Malutki Lisek i Wielki Dzik trzymają się zawsze razem, tak jak przystało na najlepszych przyjaciół. Przemierzają lasy i łąki, odkrywając nieznane. Szukają odpowiedzi na nurtujące ich pytania: czym jest tajemniczy Endeżet i dlaczego jest nam smutno, kiedy nie wszystko układa się po naszej myśli?
Jak wygląda Cień Smutku i dlaczego nie wolno dać się mu złapać? Ale najważniejsze, że zawsze wychodzą cało z opresji, bo mają siebie nawzajem.
Doskonały komiks dla najmłodszych czytelników!
Komiks nagrodzony w drugiej edycji Konkursu im. Janusza Christy na komiks dla dzieci.
Komiks Było sobie człowiek cz. 1 Prehistoria
Jak powstała Ziemia? Co działo się w czasach dinozaurów? Kiedy pojawili się pierwsi ludzie? Jak żyli, gdzie mieszkali, co jedli, jakich narzędzi używali? O tym wszystkim opowiada Mistrz w zupełnie nowym komiksie. Komiks dla dzieci od 5 roku życia.
Komiks Tom II. Żyzne doliny i Egipt. Dlaczego w dorzeczu rzek Tygrys i Eufrat powstało państwo Mezopotamia? Jak wznoszono piramidy w starożytnym Egipcie? Co po znaczy wędrówka ludów? To tylko część postawionych pytań na, które staramy się odpowiedzieć. Komiks dla dzieci od 5 roku życia.
Zostań bohaterem gry! Stwórz swoją własną niepowtarzalną fabułę.Komiksy, gry paragrafowe czy też gamebooki, bo różnie można je nazywać, to znakomita zabawa dla wszystkich, którzy chcą mieć wpływ na losy bohaterów książek.Gracze wcielają się w postać i eksplorują świat poprzez nielinearną rozgrywkę, skacząc pomiędzy ponumerowanymi kadrami komiksów. Fabuła każdego z komiksów jest doskonale przemyślana, wciągająca i bardzo emocjonująca. Gracze podczas gry zdobywają nowe umiejętności i przedmioty, mogą walczyć z przeciwnikami zgodnie z wymyśloną na potrzeby gry mechaniką, rozwiązywać zagadki i przeżywać niesamowite historie. Jest wiele dróg do zakończenia rozgrywki, a w niektórych tytułach również wiele zakończeń. Wszystko zależy od gracza i jego wyborów.Komiksy paragrafowe można czytać wielokrotnie i za każdym razem odkrywać nowe możliwości i rozwiązania.
Zostań bohaterem gry! Stwórz swoją własną niepowtarzalną fabułę.
Komiksy, gry paragrafowe czy też gamebooki, bo różnie można je nazywać, to znakomita zabawa dla wszystkich, którzy chcą mieć wpływ na losy bohaterów książek.
Gracze wcielają się w postać i eksplorują świat poprzez nielinearną rozgrywkę, skacząc pomiędzy ponumerowanymi kadrami komiksów. Fabuła każdego z komiksów jest doskonale przemyślana, wciągająca i bardzo emocjonująca. Gracze podczas gry zdobywają nowe umiejętności i przedmioty, mogą walczyć z przeciwnikami zgodnie z wymyśloną na potrzeby gry mechaniką, rozwiązywać zagadki i przeżywać niesamowite historie. Jest wiele dróg do zakończenia rozgrywki, a w niektórych tytułach również wiele zakończeń. Wszystko zależy od gracza i jego wyborów.
Komiksy paragrafowe można czytać wielokrotnie i za każdym razem odkrywać nowe możliwości i rozwiązania.
Zostań bohaterem gry! Stwórz swoją własną niepowtarzalną fabułę.
Komiksy, gry paragrafowe czy też gamebooki, bo różnie można je nazywać, to znakomita zabawa dla wszystkich, którzy chcą mieć wpływ na losy bohaterów książek.
Gracze wcielają się w postać i eksplorują świat poprzez nielinearną rozgrywkę, skacząc pomiędzy ponumerowanymi kadrami komiksów. Fabuła każdego z komiksów jest doskonale przemyślana, wciągająca i bardzo emocjonująca. Gracze podczas gry zdobywają nowe umiejętności i przedmioty, mogą walczyć z przeciwnikami zgodnie z wymyśloną na potrzeby gry mechaniką, rozwiązywać zagadki i przeżywać niesamowite historie. Jest wiele dróg do zakończenia rozgrywki, a w niektórych tytułach również wiele zakończeń. Wszystko zależy od gracza i jego wyborów.
Komiksy paragrafowe można czytać wielokrotnie i za każdym razem odkrywać nowe możliwości i rozwiązania.
"Skarb kapitana Czarnofutrzastego" to czwarta część serii "Detektyw Miś Zbyś na tropie", świetnie przyjętej przez młodych czytelników. Niezwykle kolorowe plansze, humor i ukryte zagadki to znaki rozpoznawcze tego komiksu.
Co zrobilibyście, gdybyście pewnego dnia w waszym ogródku znaleźli odcisk wielkiej łapy, niepasujący do żadnego znanego wam stworzenia?Tosia nie miała wątpliwości trzeba wyruszyć na wyprawę badawczą! Pełna zapału i chęci odkrywania udaje się wraz ze swoim wiernym towarzyszem Panem Preclem na poszukiwanie przygody.Komiks nagrodzony w trzeciej edycji Konkursu im. Janusza Christy na komiks dla dzieci.
Trzy najbardziej wybuchowe dziewczynki w historii powracają w komiksowej odsłonie! Stęskniliście się za przygodami Bójki, Bajki i Brawurki? Zobaczcie jak rozprawiają się z Mojo Jojo i innymi bandytami z Townsville! Mnóstwo wspaniałego humoru i najsłodsze sceny walki, jakie można sobie wymarzyć. Atomówki po raz kolejny staną na straży miłości, przyjaźni i sprawiedliwości. Oprócz trzech uroczych sióstr czekają na Was również pozostali bohaterowie, których tak dobrze znacie: lekko zakręcony Burmistrz, rozsądna Sara Bella, poczciwy doktor Atomus i nasz ulubiony narrator, który ekscytuje się fabułą i przeżywa z nami te niezwykłe przygody. Zło i występekznowu będzie musiało ustąpić, przed atomową siłą Atomówek!
To niemożliwe, by Doubleduck spotkał się z Superkwiekiem, prawda?
A jednak! Poznajcie najbardziej niezwykłą historię o podróżach w czasie!
Strażniczka skarbu
Siostrzeńcy myślą, że Sknerus zabrał ich na wakacje. Ale prawda jest nieco inna. W dodatku naszym kaczorom grozi śmiertelne niebezpieczeństwo...
Kolacje z dreszczykiem
Minnie i Goofy skrywają pewną tajemnicę. Ale Miki szybko zaczyna się domyślać, że coś nie gra. Prawda jest zaskakująca...
Kajko i Kokosz Janusza Christy to jedna z najpopularniejszych polskich serii komiksowych. Kolejne pokolenia czytelników zachwycają się przygodami dwóch dzielnych słowiańskich wojów. Pełna kolorowa edycja oryginalnego cyklu składa się z 20 tomów. Kontynuacji kultowej serii podjęli się – w swoim stylu, ale z wielkim szacunkiem dla ducha oryginału – znani polscy scenarzyści i rysownicy: Piotr Bednarczyk, Sławomir Kiełbus, Maciej Kur oraz Tomasz Samojlik. W nowych komiksach z Mirmiłowa powracają starzy bohaterowie – rozbójnik Łamignat i jego ukochana żona Jaga, fajtłapowaci Zbójcerze na czele z Hegemonem, niesforny smok Miluś, desperujący Mirmił i jego rubaszny brat Wojmił, a także sami tytułowi bohaterowie.
Czytelnicy znajdą w nowych przygodach Kajka i Kokosza wszystko to, za co kochali oryginalną serię – przygody, czary, bijatyki, humor sytuacyjny i słowny.
Kolejny album o niebieskich skrzatach. Smerfy szykują się do obchodów święta wiosny, ale Zgrywus wpada w ręce wędrownych kuglarzy. Pewien łotr wymyśla dla niego ryzykowne zajęcie, podczas którego Smerf nauczy się otwierać wszystkie zamki i kłódki... Tymczasem przyjaciele wyruszają mu na ratunek, ale będą musieli pokonać wiele przeszkód, aby bezpiecznie wrócić do domu! Smerfy wymyślił belgijski scenarzysta i grafik Pierre Culliford (1928–1992), używający pseudonimu Peyo. Obecnie autorami serii są następcy Peyo, w tym jego syn Thierry.
Ta książeczka to komiksowa historia opowiadająca o najważniejszym dla każdego chrześcijanina wydarzeniu, jakie miało miejsce dwa tysiące lat temu.
Dzieci przeczytają o wjeździe Pana Jezusa do Jerozolimy, o Jego Męce, Śmierci i Zmartwychwstaniu, a także będą miały okazje zmierzyć się z pasjonującymi zadaniami i ćwiczeniami, które pomogą im lepiej zrozumieć biblijne historie.
Odbiorcy:
– dzieci, które lubią komiksy i chcą poznawać Biblię;
– katecheci poszukujący inspirujących pomysłów na lekcje religii;
– rodzice i opiekunowie, którzy chcą pomóc dzieciom wzrastać w wierze.
Dlaczego warto nabyć tę książkę?
– za pomocą komiksowych obrazków przybliża dzieciom wielkanocne wydarzenia;
– proponuje dzieciom ciekawe ćwiczenia i aktywności;
– to świetna pomoc dla katechetów.
Tytus wśród mrówek
Chory Tytus nacierany jest spirytusem na mrówkach i w czasie snu zwiedza z Romkiem i A'tomkiem mrowisko.
Pojazd: Formicikusolot
Henryk Jerzy Chmielewski (Papcio Chmiel) to najpopularniejszy autor komiksów w Polsce, grafik, rysownik i publicysta, nestor i mistrz polskich twórców komiksów. Urodził się 7 czerwca 1923 roku w Warszawie. Był uczestnikiem Powstania Warszawskiego. Karierę graficzną rozpoczął w 1947 roku jako rysownik w „Świecie Przygód”, a następnie w „Świecie Młodych”. Największą popularność przyniosła mu ukazująca się od 1957 roku seria komiksów „Tytus, Romek i A’Tomek”, która wyznaczyła poziom komiksowej narracji, warsztatu i humoru w twórczości dla młodszych czytelników. Henryk Jerzy Chmielewski był wielokrotnie nagradzany za wybitne zasługi dla niepodległości Rzeczypospolitej Polskiej oraz za osiągnięcia w działalności na rzecz rozwoju polskiej kultury; został odznaczony m.in. Warszawskim Krzyżem Powstańczym, Złotym Medalem „Zasłużony Kulturze Gloria Artis” (2007), Krzyżem Komandorskim Orderu Odrodzenia Polski (w 2009 roku podczas uroczystości z okazji 65. rocznicy wybuchu Powstania Warszawskiego). Jest Kawalerem Orderu Uśmiechu. Mieszka i pracuje w Warszawie. Czytelnicy, którzy wychowali się na jego twórczości, z nostalgią witają dzisiaj wznowienia znanych książeczek, kupują je swoim dzieciom i niecierpliwie czekają na nowe przygody ukochanych bohaterów z dzieciństwa.
Absolutna klasyka polskiego komiksu dla najmłodszych. Niesamowite przygody łakomego hipopotama Gucia i rozważnego psa Cezara niezmiennie bawią, ujmują wdziękiem i zarażają ciepłym poczuciem humoru.Czego tu nie ma: podróże po niezwykłych krainach, piraci, kowboje, rakiety kosmiczne i porwane księżniczki, zmagania z potworami i złoczyńcami, mrożące krew w żyłach perypetie, pechowe uwięzienia i karkołomne ucieczki a wszystko narysowane mistrzowską, dowcipną kreską Bohdana Butenki.Nowe jednotomowe wydanie zawiera wszystkie odcinki przygód Gucia i Cezara, które przed laty ukazywały się w postaci niewielkich zeszytów.
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?