Humorystyczna seria komiksowa o świecie tańca!
Szkolne koleżanki Julia, Lusia i Alia przeżywają kolejne, pełne zabawnych wydarzeń przygody, a wszystko dzieje się wokół ich największej pasji – tańca. W drugim tomie młode tancerki pokonują rozmaite przeszkody, aby zmierzyć się z dużymi wyzwaniami: biorą udział w narodowym konkursie tańca w Paryżu, jadą na staż do słynnej szkoły tańca w Rosji, po wielu perypetiach udaje im się dostać do konkursu młodych talentów.
Seria Studio Tańca sprzedała się we Francji w ponad milionie egzemplarzy. Jej twórcami są duet scenarzystów ukrywających się pod wspólnym pseudonimem Béka (właść. Bertrand Escaich i Caroline Roque) oraz rysownik Crip (właść. Christophe Piron).
Album zbiorczy zawiera trzy tomy oryginalne: 4–6.
Seria Studio Tańca należy do linii wydawniczej KOMIKSY SĄ SUPER!, w której ukazują się również takie tytuły, jak: Lou!, Ernest i Rebeka oraz Ptyś i Bill. Przedstawiamy w niej humorystyczne, świetnie narysowane i mądre komiksy dla dzieci, bestsellery na europejskim rynku wydawniczym.
Scream przenosi Was w erę dinozaurów! Pierwszy tytuł wydawnictwa przeznaczony dla młodszych czytelników, jest tym na co Wszyscy dorośli nasi czytelnicy czekali. Wspaniała, pełna edukacyjnych treści historia dla młodszych i starszych ze znakomitymi rysunkami. Pozycja obowiązkowa dla fanów Parku Jurajskiego, dinozaurów ale i tych, którzy czytając uwielbiają się śmiać i dobrze bawić.
Kolejna część przygód Lucky Luke'a, najsławniejszego komiksowego bohatera Dzikiego Zachodu!Spokojne miasteczko Rattlesnake. Pewnego wieczoru Lucky Luke wygrywa w pokera z meksykańskim szulerem Cucarachą. Przebiegły oszust nie uznaje porażki i próbuje uciec z pieniędzmi, a gdy mu się to nie udaje, poprzysięga zemstę. Kiedy niedługo potem wpada w ręce Indian z plemienia Niebieskie Stopy, namawia ich wodza Spragnionego Niedźwiedzia do zaatakowania Rattlesnake. Rozpoczyna się długie oblężenie miasta, którego będą bronić bohaterscy ochotnicy pod dowództwem miejscowego szeryfa i niezastąpionego w takich sytuacjach Samotnego Kowboja!Serię Lucky Luke wymyślił znakomity francuski rysownik Morris (właśc. Maurice de Bevere, 19232001), który później tworzył ją wraz ze sławnym pisarzem Ren Goscinnym (19261977). Po śmierci Goscinnego scenariusze kolejnych odcinków serii były przygotowywane przez licznych kontynuatorów.
Komiks, w którym to TY jesteś bohaterem!
Czy zostaniesz największym złodziejem wszechczasów? Elliot wyszedł z więzienia i pracuje na stacji benzynowej należącej do jego ojczyma. Ty jako początkujący bandyta decydujesz się okraść to miejsce... i nie ma co owijać w bawełnę, nie wypadasz najlepiej. Na szczęście Elliot decyduje się nauczyć Cię podstaw tego zawodu, pod warunkiem, że udowodnisz swoją wartość. Wybieraj miejsca włamań, uważnie dobieraj ekwipunek i rozwijaj swe umiejętności, aby stać się największym gangsterem USA.
Domek z piernika, ubrana na czerwono dziewczynka, siedmioro dzieci, które zabłądziły w lesie. A jeśli te znane bajki skrywają tajemnice, które trzeba wyjaśnić? Hokus i Pokus to dwójka dzieci, w które będziesz mógł się wcielić i przeżyć niesamowitą przygodę. Wybierz swoje magiczne zwierzę, rozwiąż zagadki, zdobądź pożywienie dla bajkonów… Postaraj się wykonać swoją misję: odnajdź dwoje zaginionych dzieci. Twój sukces zależeć będzie od decyzji, które podejmiesz, bo tutaj bohaterem jesteś Ty!
W 1865 roku, pod koniec amerykańskiej wojny secesyjnej, sześciu oszustów pod przywództwem Jossa Jamona przybywa do Frontier City. Tam stopniowo przejmują własność wszystkich placówek miasta, zaczynając od banku, a kończąc na zakładzie pogrzebowym. W ten sam sposób Jamon zostaje wybrany na burmistrza miasta, mianując swoich akolitów na kluczowe stanowiska.Czy Samotnemu Kowbojowi uda się rozbić gang i doprowadzić złoczyńców przed oblicze sprawiedliwości? Tym razem czeka go trudne zadanie.Serię Lucky Luke wymyślił znakomity francuski rysownik Morris (właśc. Maurice de Bevere, 19232001), który później tworzył ją wraz ze sławnym pisarzem Ren Goscinnym (19261977). Po śmierci Goscinnego scenariusze kolejnych odcinków serii były przygotowywane przez licznych kontynuatorów.
Hilda to dziewczynka z niezwykłą zdolnością do zjednywania sobie nawet najdziwniejszych stworzeń, które nawiedzają jej dom. Jednak gdy w środku nocy armia „niewidzialnych elfów” obrzuca kamieniami jej salon, krzycząc o „przymusowej eksmisji”, Hilda musi się sporo nagłowić, zanim spróbuje przeciągnąć je na swoją stronę.
Nie chcąc stracić ukochanego domu, Hilda wyrusza w podróż, by bronić swych naturalnych praw i odkryć, kim jest tajemniczy nocny olbrzym - jeśli w ogóle istnieje.
„Lawirując między Tove Jansson a Hayao Miyazakim, Pearson osiąga tu jeszcze większe mistrzostwo, tworząc kadry tak żywe i czarowne, jak w najlepszych, uniwersalnych komiksach francusko-belgijskich. Hilda to nieustraszona bohaterka, która idealnie wpisuje się w zniewalający folklor XXI wieku.”
Paul Gravett, autor "1001 komiksów, które musisz przeczytać przed śmiercią".
Czy chciałbyś przenieść się do dalekiej przeszłości?
A może skoczyć w przyszłość i sprawdzić, co ma się dopiero wydarzyć?
Dla Donalda i spółki to możliwe!
Czeka na Ciebie ponad 500 stron prześmiesznych historii o podróżowaniu w czasie!
Gratka nie tylko dla kaczkofanów! Aż 256 stron pełnych humoru i niesamowitych zwrotów akcji opowieści dla młodych i nieco starszych wielbicieli Kaczora Donalda, Myszki Miki oraz innych disneyowskich postaci. Co miesiąc w kioskach!
W dniu narodzin Wendy rodzice zasadzili dla niej drzewo w swoim przydomowym ogrodzie. Od kilkunastu lat dziewczyna codziennie się nim opiekuje, podlewa w lecie, zabezpiecza w zimie. Kłopoty pojawiają się w dniu, kiedy młodsza Marine postanawia uznać drzewo za swoje, bo nie ma własnego... Równie dużo śmiesznych i niecodziennych sytuacji przydarzy się, gdy Marine stwierdzi, że koniecznie musi pomóc starszej siostrze w pomalowaniu jej pokoju. Nieszczęście wisi w powietrzu!
Autorami historii o dwóch siostrach są scenarzysta Christophe Cazenove (współtwórca niemal czterdziestu serii humorystycznych dla dzieci i dorosłych) oraz rysownik William Maury, który oprócz ilustrowania Sisters zajmuje się kolorowaniem plansz kilku innych cykli.
W drugim tomie Rick z innego wymiaru ostrzega Ricka i Morty’ego o nadciągającym zagrożeniu. Rozpoczyna się wędrówka dwóch bohaterów po alternatywnych rzeczywistościach. Wędrówka pełna paradoksów, rozlewu krwi, potu, łez i podartych gaci.
Rick i Morty to humorystyczny komiks science fiction oparty na amerykańskim animowanym serialu telewizyjnym pod tym samym tytułem, który w pierwotnym zamyśle miał być parodią filmu Powrót do przyszłości. Opowiada o przygodach ekscentrycznego naukowca Ricka, któremu w licznych eskapadach towarzyszy jego czternastoletni niezgułowaty wnuk Morty. Bohaterowie podróżują po odległych galaktykach i alternatywnych rzeczywistościach.
Obaj mieszkają w jednym domu wraz z Beth, matką Morty'ego i córką Ricka - niespełnioną zawodowo i wiecznie niezadowoloną z życia, infantylnym ojcem Morty`ego Jerrym – bezrobotnym byłym pracownikiem agencji reklamowej, oraz siedemnastoletnią siostrą Summer – zazdrosną o kosmiczne eskapady brata i dziadka. Niestabilne życie rodzinne w połączeniu z coraz to nowymi pomysłami szalonego Ricka tworzą kompilację przepełnioną nietuzinkowym czarnym humorem.
Nadawany od 2013 roku serial studia Adult Swim stał się przebojem wszystkich telewizji, które go emitowały. Pod naciskiem fanów, którzy uznali Ricka i Morty`ego za jedną z najlepszych współczesnych animacji dla dorosłych, twórcy serii – Justin Roiland i Dan Harmon – w 2018 roku ogłosili, że pracują nad kontynuacją serii, a fani mogą się spodziewać w kolejnych latach nie jednego, ale co najmniej kilku sezonów.
Komiks, podobnie jak serial, pełen jest nawiązań do klasycznych dzieł popkultury ze szczególnym uwzględnieniem fantastyki i horroru – od Doktora Who, Strefy Mroku, Jurassic Park i Star Trek po Incepcję, Koszmar z ulicy Wiązów czy Star Wars. Zawiera zupełnie nowe, inne od serialowych, historie.
Komiks dla miłośników popularnego serialu o przygodach dwunastoletniego, psotnego chłopca Gumballa, ukrytego pod postacią niebieskiego kota. Główny bohater mieszka w niewielkim miasteczku Elmore w Stanach Zjednoczonych i wraz ze szkolnymi przyjaciółmi przeżywa liczne przygody. W każdym wydaniu komiksu znajdują się dwie historie.
Niesamowity świat Gumballa (ang. The Amazing World of Gumball) – amerykańsko-brytyjsko serial fabularno-animowany stworzony przez Bena Bocqueleta. Światowa premiera serialu odbyła się 2 maja 2011 roku na antenie Cartoon Network, jest emitowany do dnia dzisiejszego. Dzień po premierze w Wielkiej Brytanii – 3 maja 2011 roku – serial zadebiutował na amerykańskim Cartoon Network. W Polsce premiera serialu odbyła się 8 listopada 2011 roku na kanale Cartoon Network.
Serial opisuje przygody dwunastoletniego, psotnego, niebieskiego kota Gumballa, który mieszka w niewielkim, 20-tysięcznym miasteczku Elmore w Stanach Zjednoczonych, wzorowanym na mieście Vallejo w Kalifornii, które zamieszkują niezwykłe postacie. Wraz ze szkolnymi przyjaciółmi przeżywa liczne przygody.
Drugi album pełnej humoru opowieści dla dzieci i dorosłych!Rebeka ma sześć lat, prawie sześć i pół. Często choruje, a jej rodzice się rozwodzą. Na szczęście może liczyć na świetnego kumpla mikroba Ernesta, który potrafi rozbawić ją w każdej sytuacji i uczy walczyć ze straszliwymi wirusami. Kiedy nadchodzą wakacje, tata zabiera Rebekę nad morze, do czarodziejskiego królestwa chodzących kamieni. Później, w szkole, dziewczynka poznaje najwspanialszego nauczyciela na świecie! Niestety, zaraz potem dziadek Rebeki zaczyna chorować, bohaterka rusza więc w daleką podróż, aby uratować ukochanego dziadka żartami i dobrym humorem... Ernest i Rebeka to chwilami wesoła, chwilami smutna, ale zawsze mądra opowieść, która zdobyła nagrodę Festiwalu Komiksowego w Angoulme w 2013 roku.Pomysłodawcą serii jest francuski scenarzysta Guillaume Bianco (Kegoyo & Klaudia, Billy Brouillard), a rysownikiem włoski grafik Dalena Antonello (Sybil, Monster Allergy). Album zbiorczy zawiera trzy tomy oryginalne: W krainie chodzących kamieni, Szkoła wygłupów i Kram z żartami.Seria Ernest i Rebeka należy do linii wydawniczej KOMIKSY SĄ SUPER!, w której ukazują się również takie tytuły, jak: Lou!, Ptyś i Bill oraz Studio Tańca. Przedstawiamy w niej humorystyczne, świetnie narysowane i mądre komiksy dla dzieci, bestsellery na europejskim rynku wydawniczym.
Drugi tom cyklu Smerfy i wioska dziewczyn, który nawiązuje do wydarzeń przedstawionych w najnowszym filmie o bohaterach z Zaczarowanego Lasu.
Smerfy powoli przyzwyczajają się do faktu, że w ich sąsiedztwie mieszkają dziewczyny. Najsilniejsza z nich, Burza, co roku zwycięża w zawodach urządzanych przez swoje koleżanki, ale tym razem do współzawodnictwa staje najsprawniejszy z chłopców – Osiłek. I wtedy wydarza się coś niepokojącego, co zmusza chłopców i dziewczyny do trudnej wyprawy w nieznane. U celu drogi staną oko w oko z niebezpiecznymi przeciwnikami. Czy uda im się pokonać wroga i przywrócić spokój w Zaczarowanym Lesie?
Smerfy wymyślił belgijski scenarzysta i grafik Pierre Culliford (1928–1992), używający pseudonimu Peyo. Jego komiksy zostały zaadaptowane na potrzeby filmów o przygodach niebieskich skrzatów. Obecnie autorami nowych opowieści o Smerfach są następcy Peyo, w tym jego syn Thierry.
Zamknijcie lazanie! Przykujcie kurczaki! I trzymajcie się za boki... Ulubiony gruby kot Ameryki powraca głodniejszy, śmieszniejszy, bardziej zadziorny i leniwy, i ogólnie bardziej uroczy niż kiedykolwiek!Złośliwy zwierzak wraca do starych sztuczek i kilku nowych przy okazji. Napada harcerkę, ucieka ze schroniska dla zwierząt, flirtuje ze swoją dziewczyną Arlene i oczywiście dokucza Odiemu, Jonowi i Nermalowi. Przecież złośliwość to jego całe życie!Garfieldowy cykl TŁUSTYCH KOCICH TRÓJPAKÓW stanowi kolekcję komiksowych pasków zebranych w nowym, kolorowym wydaniu. Garfield zmieniał się trochę na przestrzeni lat, ale jedno pozostało niezmienne: jego gigantyczny apetyt na jedzenie i poczucie humoru. Czeka was dużo szaleńczej radości z nienasyconym kotem, ponieważ nigdy dosyć zabawy.
Carl Barks (1901–2000) jest powszechnie uważany za najwybitniejszego twórcę komiksów osadzonych w uniwersum Walta Disneya, a także za legendę całego komiksowego medium. To mistrz fabuły i komiksowej narracji. Wymyślił wiele postaci z Kaczogrodu, w tym Sknerusa McKwacza, Diodaka, Braci Be, Gogusia, Granita Forsanta i Johna Kwakerfellera, jak również liczne elementy tego świata – miasto Kaczogród czy skarbiec Sknerusa.
Do inspiracji twórczością Barksa z dumą przyznaje się wielu komiksowych twórców – za swój wzorzec uważa go na przykład Jeff Smith, autor kultowego Gnata, a Will Eisner nazwał go „Andersenem komiksów”.
Kaczogród Carla Barksa to wyczekiwana przez polskich fanów edycja disnejowskich komiksów tego autora, od jednostronicowych gagów po długie fabuły, nieraz nawiązujące do historii i mitologii. Każdy tom zawiera ponad dwieście stron historii obrazkowych, w większości niewydanych dotychczas w naszym kraju, a także towarzyszące im teksty objaśniające.
Carl Barks (1901–2000) jest powszechnie uważany za najwybitniejszego twórcę komiksów osadzonych w uniwersum Walta Disneya, a także za legendę całego komiksowego medium. To mistrz fabuły i komiksowej narracji. Wymyślił wiele postaci z Kaczogrodu, w tym Sknerusa McKwacza, Diodaka, Braci Be, Gogusia, Granita Forsanta i Johna Kwakerfellera, jak również liczne elementy tego świata – miasto Kaczogród czy skarbiec Sknerusa.
Do inspiracji twórczością Barksa z dumą przyznaje się wielu komiksowych twórców – za swój wzorzec uważa go na przykład Jeff Smith, autor kultowego Gnata, a Will Eisner nazwał go „Andersenem komiksów”.
Kaczogród Carla Barksa to wyczekiwana przez polskich fanów edycja disnejowskich komiksów tego autora, od jednostronicowych gagów po długie fabuły, nieraz nawiązujące do historii i mitologii. Każdy tom zawiera ponad dwieście stron historii obrazkowych, w większości niewydanych dotychczas w naszym kraju, a także towarzyszące im teksty objaśniające.
Po czterech tomach komiksowej serii "Detektyw Miś Zbyś na tropie", jej autorzy postanowili przygotować nową historię, w której młodzi Czytelnicy będą jeszcze aktywniej uczestniczyć w śledztwie słynnych detektywów. Nie jest to bowiem tylko komiks, a połączenie komiksu, kolorowanki i książeczki z zadaniami określanej jako activity book. Komiksowe plansze przeplatają się z zadaniami, które mali czytelnicy będą musieli wykonać, aby pomóc Misiowi Zbysiowi i Borsukowi Mrukowi. Ich zadaniem będzie choćby spakowanie przydatnych detektywom w śledztwie rzeczy czy zidentyfikowanie podejrzanego na podstawie odcisku łapy. Będą również labirynty do pokonania, a nawet gra planszowa dla całej rodziny. A wszystko to płynnie wplecione we wciągającą komiksową historię.
W tym śledztwie detektyw Miś Zbyś i jego asystent Borsuk Mruk zajmą się sprawą kradzieży słynnego obrazu "Dama z pluszowym misiem" pędzla wybitnego malarza Leoparda da Vinci. Trop prowadzi do zamku w Szkocji pełnego tajemnic. Oczywiście śledztwo nie będzie proste, na szczęście detektywi będą mogli liczyć na wsparcie tajnych służb jej królewskiej mości, a także na pomoc Czytelników.
Zwariowana, wciągająca, zabawna druga część przygód Patego, jednego z ulubionych fińskich bohaterów literackich, ukaże się już we wrześniu! Historia o piłce nożnej, szalonych marzeniach, szczęśliwych zbiegach okoliczności i o tym, że jak się ma przyjaciół, wszystko się musi udać.Nie tylko dla chłopców, dziewczyny też grają.Pate, mimo że świetnie gra, nie zostaje wybrany do składu Niedźwiedzi, drużyny, która ma reprezentować szkołę w turnieju piłki nożnej. Nie poddaje się jednak i postanawia stworzyć swoją drużynę. Do składu wybiera najlepszych piłkarzy na świecie i (ponieważ trudno zdobyć ich numery telefonów) wysyła do nich listy w butelkach, spuszczając je w toalecie Czekając na odpowiedzi, ogłasza dodatkowy nabór, tak na wszelki wypadek. Martwi go co prawda konieczność uiszczenia opłaty startowej, ale ma nadzieję, że temat się jakoś rozwiąże.
Tajemnica; zamach; strzały w tłumie; cudem ocalone życie; wiara, która nie zna wahania – historia życia i świętości Jana Pawła II w postaci oryginalnego komiksu.Największy z Polaków, papież z Wadowic, który przemierzył ziemię wzdłuż i wszerz, niosąc Chrystusa w najodleglejsze zakątki świata. Jego życie wplecione było w pełne niebezpieczeństw czasy wojny, powstania i upadku systemów totalitarnych. W świecie chaosu, zmian i niepokojów on wskazywał drogę i właściwe wybory milionom młodych ludzi. Swą niezłomną postawą nieugiętego człowieka, który nie znał kompromisów, z odwagą torował drogę ku Chrystusowi. Zawierzając swe życie całkowicie Matce Bożej, św. Jan Paweł II dotknął tajemnicy fatimskiej i cudu ocalenia.
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?