Dwunasty album zwariowanych przygód bohaterów znanych z kultowego serialu telewizyjnego produkcji Adult Swim: geniusza Ricka Sancheza i jego wnuka Morty'ego Smitha!Pewna osoba bezwarunkowo i z własnej woli pokocha... Ricka! Ale Rick i tak się o tym nie dowie. Przede wszystkim jednak zapijaczony naukowiec ruszy wraz z Jerrym w szalony pościg za Pawikiem Jonesem, który porwał Morty'ego. Po co jednak uprowadzać dzieciaka, którego nawet własny dziadek traktuje jak popychadło? Poza tym bohaterowie zapolują na biednego kosmicznego giganta, spróbują wydmuchać z nosa inteligentnego zielonego stwora i dowiedzą się, że z mediami społecznościowymi nie warto wojować...Większą część tomu zajmuje długa historia nominowanego do Nagrody Eisnera scenarzysty Kyle'a Starksa (Sexcastle, Rock Candy Mountain) i głównego rysownika serii Marca Ellerby'ego (Doctor Who, Regular Show).
Krążowniki, statki admiralskie, transportowce wojenne, moduły techniczne... Armada to konwój tysięcy pojazdów kosmicznych, poszukujących nowych form życia na nieznanych planetach. Statki Armady są zamieszkiwane przez stworzenia pochodzące ze wszystkich stron galaktyki. W gronie kosmicznych podróżników jest nawet jeden człowiek Navis, młoda agentka wywiadu Armady. Album zbiorczy zawiera oryginalne tomy: Ogień i popiół, Kolekcjoner, W trybach rewolucji i Talizman demonów.
Disnejowski Miki ma różne oblicza nie tylko humorystyczne, znane z komiksów o Myszogrodzie. Kolekcja dzieł znanych europejskich autorów ukazuje Mikiego także jako detektywa, poszukiwacza dawnych cywilizacji czy mistrza... powroźnictwa! Przeżyj wraz z tym bohaterem niesamowite przygody!Podniebnym światem, gdzie latające wyspy są jedynymi miejscami nadającymi się do zamieszkania, włada okrutny Fantomen. Przeciwko jego rządom powstają rebelianci z Gildii. Spokojny rzemieślnik Miki zostaje zmuszony, aby opowiedzieć się po którejś ze stron, ale że nie czuje się wojownikiem, wybiera własną drogę... Wraz z Minnie, będącą łowczynią bezpańskich wysp, oraz przyjacielem Goofym postanawiają odnaleźć mityczny kontynent Pradawnych. Na drodze naszych bohaterów nie zabraknie niebezpieczeństw ani wrogów. Dotrą tam, gdzie jeszcze nikt nie dotarł, ale czy odnajdą cel swoich poszukiwań?Autorami Mikiego i krainy Pradawnych są francuski scenarzysta Denis-Pierre Filippi i włoski rysownik Silvio Camboni, którzy od lat współpracują, tworząc znane na wielu rynkach europejskich serie fantastyczno-przygodowe Niezwykła podróż, Gargouilles, Nfsis.
Disnejowska Myszka Miki ma różne oblicza – nie tylko humorystyczne, znane z komiksów o Myszogrodzie. Kolekcja dzieł znanych europejskich autorów ukazuje Mikiego także jako detektywa, poszukiwacza dawnych cywilizacji czy mistrza... powroźnictwa! Przeżyj wraz z tym bohaterem niesamowite przygody! Miki, Goofy i Donald zakładają biuro detektywistyczne, jednak nie mają zbyt wielu klientów, dlatego z entuzjazmem przyjmują zlecenie dotyczące odnalezienia... kota. Ruszają tam, gdzie zaginione zwierzę lubiło się bawić, czyli do opuszczonego parku rozrywki Horrifikland. Właśnie w tym ponurym miejscu czeka ich ciąg szalonych przygód – potyczki ze złoczyńcami, udaremnianie spisków, przemierzanie tajemniczych podziemi, ucieczki przed pająkami, konfrontacje z duchami! Czy domorosłym detektywom uda się rozwikłać wszystkie zagadki przerażającego parku rozrywki? Scenariusz albumu napisał słynny francuski twórca Lewis Trondheim (właśc. Laurent Chabosy), zdobywca licznych nagród europejskich i amerykańskich, w tym Grand Prix na Festiwalu Komiksu w Angouleme, autor lub współautor wielu różnorodnych tematycznie serii i powieści graficznych, takich jak „Wyspa Burbonów”, „Ralph Azham” czy „A.L.I.E.E.N.”. Rysunki „Horrifiklandu” są dziełem grafika Alexisa Nesme’a, znanego z autorskich cykli „Les enfants du Capitaine Grant” i „Grabouillon” oraz z ilustrowania książek dla dzieci, w tym bestsellerowej serii „Marysia”.
W komiksie o Borsuku i Lisicy poznajemy historię nietypowej rodziny: pana Borsuka i jego trojga dzieci oraz pani Lisicy i jej córki. Borek, Szperaczek i Róża w jednym zgadzają się całkowicie: borsuki i lisy nie są stworzone do wspólnego życia! Jednak ich rodzice są innego zdania. Na domiar złego pan Borsuk i pani Lisica postanawiają zamieszkać razem w jednej norze! Seria cieszy się we Francji wielką popularnością. Jest także lekturą szkolną dla najmłodszych. Według dziennika Le Monde historia pana Borsuka i pani Lisicy to przepełniona humorem i czułością piękna lekcja tolerancji. Na podstawie komiksu powstał film animowany wyświetlany w polskiej telewizji pod tytułem Jak borsuk z lisem.
Piąty tom serii o Smerfach, która ma pomagać najmłodszym czytelnikom w przezwyciężeniu lęków i problemów. Każdy album jest uzupełniony wskazówkami dla dzieci i ich rodziców, jak radzić sobie z kłopotami emocjonalnymi.W wiosce Smerfów każdy robi to, co umie najlepiej Pracuś zajmuje się naprawami, Kucharz gotuje, a Ważniak się wymądrza. Jednak są też tacy, którzy nie potrafią znaleźć sobie miejsca w tak urządzonej społeczności. Pewien Smerf uważa obowiązujące zasady za niesprawiedliwe, a siebie wskazuje jako głównego pokrzywdzonego! Niebieskie skrzaty mają z nim same kłopoty... Na szczęście Papa to specjalista od rozwiązywania problemów! Czy niezadowolony ze wszystkiego Smerf zrozumie, że postępuje niewłaściwie? Dzięki temu komiksowi zrozumiesz, że nie warto ciągle narzekać!Smerfy wymyślił belgijski scenarzysta i grafik Pierre Culliford (19281992), używający pseudonimu Peyo. Seria dla najmłodszych jest pisana przez jego syna Thierry'ego Culliforda oraz Falzara, a za rysunki odpowiada Antonello Dalena, ilustrator znany m.in. z Ernesta i Rebeki, W.I.T.C.H. czy komiksów z Kaczorem Donaldem.
Trzeci album o przygodach pięciu Czarodziejek bohaterek znanych milionom czytelniczek na całym świecie.Cornelia rozpacza po stracie ukochanego Caleba. Całymi dniami przesiaduje w swoim pokoju. Will, Irma, Taranee i Hay Lin próbują ją pocieszyć, jednak ta nie chce ich widzieć. W końcu dziewczyny kłócą się i obrażają jedna na drugą. Brak ich jedności źle wpływa na magiczną równowagę świata, a sytuację tę postanawia wykorzystać Luba, ambitna członkini Bractwa Kondrakaru. Przez jej działanie WITCH tracą swoją moc i powstaje Migotaurus, bestia która zagrozi samej Wyroczni. Na domiar złego budzi się też Nerissa była Powierniczka Serca Kondrakaru, skazana przez Bractwo. Tylko zjednoczone Strażniczki zdołają walczyć z takim wrogiem. Czy potrafią przezwyciężyć wzajemne żale i animozje? A oprócz tego... kolejna z bohaterek się zakocha!Przygody Czarodziejek wymyśliła włoska pisarka Elisabetta Gnone, znana z trylogii powieściowej dla dzieci Fairy Oak. Bazując na jej pomyśle, scenariuszem oraz rysunkami do poszczególnych tomów serii zajmowali się liczni autorzy związani z rynkiem opowieści graficznych. W 2002 roku cykl WITCH i jego twórcy zostali uhonorowani ważną włoską nagrodą komiksową czasopisma Topolino. Księga trzecia zawiera komiksy z numerów 2536 magazynu Czarodziejki WITCH.
Kajko i Kokosz pojawili się na łamach trójmiejskiej popołudniówki „Wieczór Wybrzeża” w 1972 i stali się jednymi z najbardziej rozpoznawalnych bohaterów polskiej popkultury. Cykl Janusza Christy (1934-2008) opowiada o dwóch wojach – dzielnym i rozważnym Kajku oraz żarłocznym i nieco samolubnym Kokoszu, którzy bronią Mirmiłowa oraz przeżywają mnóstwo zabawnych przygód. ZŁOTA KOLEKCJA to wyjątkowa, jubileuszowa edycja z okazji 50-lecia serii. Kolekcja składa się z sześciu tomów, w których zebrane zostaną wszystkie komiksy „Kajko i Kokosz" – w kolejności chronologicznej i poddane renowacji kolorystycznej. Dodatkiem do każdego albumu jest obszerne posłowie Krzysztofa Janicza, zawierające wiele cennych informacji i ciekawostek o historii serii oraz samym Januszu Chriście. Czytelnicy znajdą też liczne archiwalne zdjęcia, okładki, ilustracje i szkice. Tom pierwszy kolekcji zawiera długą historię "Złoty puchar" poprzedzoną wstępem Pauliny Christy, wnuczki Mistrza. Przybliża najmłodsze lata Janusza Christy i jego artystyczną drogę do stworzenia „Kajka i Kokosza".
Nadchodzi zima i wszystkie leśne zwierzęta są pochłonięte przygotowaniami: gromadzą zapasy, urządzają legowiska i żegnają się z sąsiadami. Pan Zrzędek próbuje zamieść zeschnięte liście z ganku swojego domu, ale ciągle ktoś mu w tym przeszkadza...Znakomicie dobrana kolorystyka idealnie oddaje atmosferę panującą tuż przed nadejściem zimy. Złote światło, brązowe liście wielkich drzew i zamglone niebo, a do tego ciepłe wnętrza przytulnych domków ukrytych w gęstym lesie.To pogodny, ciepły i zabawny komiks dla najmłodszych, który z pewnością sprawi przyjemność także dorosłym czytelnikom.
Piąty tom komiksowej adaptacji serii powieści Nancy Springer o śledztwach Enoli Holmes, młodszej siostry słynnego detektywa Sherlocka i wysokiego urzędnika rządu brytyjskiego Mycrofta. Komiks szybko stał się bestsellerem rynku francuskiego. Na podstawie pierwszej części cyklu książkowego nakręcono film.Pani Tupper, właścicielka kamienicy, w której mieszka Enola, dostaje list z pogróżkami, prosi więc o pomoc swoją ulubioną lokatorkę. Z wiadomości wynika, że chodzi o sprawy z czasów wojny krymskiej, która zakończyła się... kilkadziesiąt lat temu! Gdy młoda detektywka szuka nadawców listu, pani Tupper zostaje porwana. Enola postanawia za wszelką cenę odnaleźć przyjaciółkę, ale szybko okazuje się, że śledztwo jest bardzo niebezpieczne i prowadzi do zajmujących się polityką ludzi z wyższych sfer. Czy samotna nastolatka będzie w stanie przeciwstawić się brutalnym porywaczom, którzy nie cofną się przed niczym, aby tajemnice sprzed wielu lat nie zostały wyjawione?Twórczynią cyklu jest francuska rysowniczka i scenarzystka Serena Blasco. Zadebiutowała ilustracjami do opowieści Lili Chantilly, ale niedługo później skupiła się na serii o Enoli, dzięki której zdobyła popularność i duże uznanie czytelników.
Kolejna opowieść o Samotnym Kowboju rozgrywająca się w czasach, kiedy dopiero zdobywał sławę legendy Dzikiego Zachodu. Luke ma puste kieszenie, postanawia więc wystartować w wyścigu, w którym można wygrać aż pięćset dolarów. Liczy na szybkość wiernego konia Jolly Jumpera, nie wie jednak, że pewien bandyta chce pokrzyżować mu plany. Potem zatrudnia się na ranczu, aby pomóc w wiosennym spędzie bydła. Także tym razem musi się zmierzyć ze sprytnymi złoczyńcami. W końcu zostaje menadżerem młodzieńca mającego dynamit w pięściach, ale szybko się przekonuje, że o zwycięstwie na ringu nie zawsze decyduje sprawność bokserska... Nasz bohater nie boi się żadnych niebezpieczeństw, może więc i teraz poradzi sobie z przeciwnościami losu! Serię Lucky Luke wymyślił znakomity francuski scenarzysta i rysownik Morris (właśc. Maurice de Bevere, 19232001), który później zaprosił do współpracy sławnego pisarza Ren Goscinny'ego (19261977). Po śmierci obu ojców Samotnego Kowboja scenariusze i rysunki kolejnych odcinków cyklu są tworzone przez licznych kontynuatorów.
Ośmioletnia Nola niedawno wróciła z niezwykłej krainy, do której można dotrzeć tylko jedną drogą – poprzez mechanizm starej pozytywki. Dziewczynka dowiedziała się, że po zmarłej mamie odziedziczyła nie tylko tę magiczną zabawkę, ale i zadanie strzeżenia Pandorii przed wszelkimi zagrożeniami. Chce lepiej poznać świat rządzony przez króla Hektoriana, dlatego gdy tata wychodzi do pracy, znów się tam przenosi. Razem z wiernymi przyjaciółmi stawi czoło licznym niebezpieczeństwom i ponownie uświadomi sobie, że Pandoria tylko z pozoru jest kolorową krainą jak z baśni... Nawet tam czyhają złe stwory planujące straszne rzeczy! Scenarzystką serii jest Francuzka o pseudonimie Carbone (właśc. Bénédicte Carboneil), która po wielu latach pracy jako nauczycielka postanowiła pisać dla dzieci. Tak powstały liczne książki dla najmłodszych oraz scenariusze do komiksów „Le Pass’Temps”, „Pozytywka”, „Dans les yeux de Lya” czy „Complots a Versailles”. Rysunki są dziełem urodzonego w Demokratycznej Republice Konga grafika Gijé (Jérôme Gillet), który wcześniej pracował w przemyśle reklamowym i przy produkcji filmów animowanych (m.in. „Barababor”). Historia o Noli jest jego pierwszym dużym projektem komiksowym.
Cykl powieści graficznych dedykowany młodym czytelnikom, poruszający ważne tematy społeczne. Składają się na niego pojedyncze albumy poświęcone nastoletnim bohaterom znanym z komiksów DC. Świat oglądany oczami młodych ludzi nie zawsze jest pięknym i przyjaznym miejscem, a problemy, z którymi przyjdzie zmierzyć się bohaterom, przerosłyby niejednego dorosłego. Na szczęście w ich życiu nie zabraknie również miejsca na przyjaźń, radość czy szalone przygody.Autorami poszczególnych tomów są doskonale znani nastoletnim czytelnikom pisarze o międzynarodowej sławie tworzący literaturę dla młodzieży, jak Kami Garcia (Piękne istoty), Lauren Myracle (3maj się) czy Leigh Bardugo (Grisza). Za warstwę graficzną odpowiadają utalentowani ilustratorzy i rysownicy, jak Gabriel Picolo, Kit Seaton czy Manuel Preitano.Garfield Logan przez całe życie niczym się nie wyróżniał. Siedemnastolatek z zielonymi pasmami we włosach nie potrafi zwrócić na siebie uwagi nawet w tak małym mieście jak Edentown w stanie Georgia a czas ucieka. Trzecia klasa liceum dobiega końca. Jeśli Gar nie znajdzie jakiegoś sposobu na to, żeby zaimponować popularnym dzieciakom w liceum Bull Creek, już nigdy się nie dowie, jak to jest być znanym i lubianym. Przyjaciele Gara, Stella i Tank, nie mogą zrozumieć, dlaczego tak bardzo mu zależy na opinii innych, i tęsknią za swoim zabawnym kumplem od wcinania pizzy i grania w gry komputerowe.Gdy Gar przez przypadek podejmuje szalone wyzwanie, udaje mu się zaimponować szkolnej elicie, co kompletnie zmienia jego status. Ale to niejedyna rzecz, która się nagle zmienia w jego życiu. W ciągu jednej nocy Gar rośnie o dziesięć centymetrów, przechodzi mutację i robi się silniejszy i szybszy. Wreszcie zdobywa to, czego tak bardzo pragnął, ale popularność ma swoją cenę. Gar musi dwoić się i troić, żeby nie stracić szacunku w oczach nowych znajomych. Wyczyny, których się podejmuje, są coraz bardziej ryzykowne, a stawka wciąż rośnie.Uświadamiając sobie powagę zmian, które zachodzą w jego ciele, Gar postanawia stawić czoło przeszłości, by dowiedzieć się prawdy o samym sobie i swoich bliskich zanim jego życie wymknie się spod kontroli.
Drugi tom sagi o mitycznej krainie Jotundale, gdzie trolle mogą się okazać przyjazne, za to ludzie bardzo wrodzy. Gdzie niedźwiedzie mówią, a węże morskie są postrachem wód! Światła Północy to piękna i chwytająca za serce podróż do świata skandynawskich mitów, legend i baśni.Pochodząca z naszego świata dziewczynka Sonja wciąż przebywa w Jotundale. Wraz z dowodzonymi przez odważnego Espena młodymi trollami odkrywa kolejne uroki i niebezpieczeństwa tego niezwykłego miejsca. Wkrótce jednak naszym bohaterom po raz kolejny przyjdzie się zmierzyć z żądnym zemsty wodzem wikingów, któremu tym razem towarzyszyć będzie potężna wiedźma i jej tajemnicza uczennica... Co gorsza, śladem Sonji wciąż podąża straszliwy olbrzym Trym! Czy dziewczynka zdoła się wymknąć wszystkim wrogom?Autorka komiksu, urodzona w 1993 roku Norweżka Malin Falch, dorastała w Trondheim, a obecnie mieszka w Oslo. Światła Północy to jej debiutancka seria. Pierwszy tom cyklu został wyróżniony dwiema ważnymi norweskimi nagrodami: Pondus i ARKs barnebokpris.
Pierwsza część nowej komiksowej serii idealnej do samodzielnego czytania.Pewnego dnia w Niebieskim Lesie pojawia się zepsuty robot Bitmaks. Dzięki Wagnerowi i Myszy dostaje szansę na drugie życie! Bitmaks zaczyna robić to, co umie najlepiej: pomagać innym! Ale co o tym wszystkim sądzą pozostali mieszkańcy lasu?Duże litery, krótkie zdania i wciągająca, zabawna historia zachęcają najmłodszych czytelników do samodzielnej lektury.
Gratka dla fanów Minecrafta! Wydawnictwo Jaguar zaprasza was na kolejną niesamowitą przygodę z czwórką sympatycznych bohaterów serii "Frigiel i Fluffy". Tym razem Frigiel, Abel, Alice i Fluffy wreszcie docierają do końca mapy, gdzie znajduje się przygraniczne miasto. Jego mieszkańcy niechętnie patrzą na przybyszów, a już szczególnie tych, którzy chcą przejść na drugą stronę muru... Oddziela on miasto od Farlandii, która jest krainą dziwną i niebezpieczną. Czy nasi bohaterowie zdołają sami osiągnąć cel swojej podróży? A może potrzebują wsparcia kogoś, kto już próbował pokonać tę drogę? Trzymajcie się mocno, bo ekipy dołącza Klara!
Co należy zrobić, gdy wilkołaki wyjdą na polowanie, a wampiry się przebudzą? Jak przystało na łowcę potworów – wykorzystać swoja umiejętności i pozbyć się ich wszystkich! Przeszukuj miasto, poluj na przerażające stworzenia, wykaż się wzorową odwagą w walce i wypełnij swoją misję, ponieważ bohaterem jesteś TY! Komiksy paragrafowe to nowa na polskim rynku wydawniczym propozycja zabawy dla tych, którzy kochają tajemnice, ryzyko i wyzwania. Czytelnik, a zarazem gracz, zostaje dzięki nim bohaterem komiksu i tworzy własną fabułę. Wybiera postać, w którą chce się wcielić, i poruszając się pomiędzy ponumerowanymi kadrami, decyduje o jej losach. Dlaczego komiksy paragrafowe są tak wciągające, pełne emocji i bez reszty angażują gracza? To dlatego, że istnieje wiele sposobów na zakończenie rozgrywki, a czasem również wiele zakończeń komiksu. Wszystko zależy wyborów, jakich dokonuje gracz. To sprawia, że komiksy paragrafowe można czytać wiele razy, z rosnącą ciekawością. Starannie przemyślana mechanika gry, świetna kreska rysowników na długo zatrzymają gracza w świecie walecznych rycerzy, wilkołaków i wampirów, londyńskich detektywów i nieustraszonej łowczyni nagród.
Jest wczesne Średniowiecze. Czasy okrutne i pełne zabobonów. Kometa zbliżająca się do Ziemi to symbol nadchodzących nieszczęść, epidemii i klęsk żywiołowych. Ale nie dla wszystkich... A w każdym razie nie dla bohaterów tej książeczki.Podczas gdy mistrz Pafnucy Młot-Kowalski wykuwa podkowy, jego pomocnik, skośnooki Oki konstruuje wynalazki XXI wieku.
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?