Gierwald jest łowcą potworów. Ale nie jakimś zwyczajnym, o nie! On jest wiedźmunem - wychowanym w Kaer Frauer, pozbawionym emocji profesjonalistą. Coś jednak jest nie tak, jakaś siła zaciemnia mu umysł i wbrew jego woli każe zabijać potwory i zbierać pozostawione przez nie tajemnicze aurergium.
Dżenifer jest czarownicą, która za odpowiednią cenę jest w stanie dokonać rzeczy niemożliwych. Sęk w tym, że cała jej magia opiera się na użyciu dziwnych maszyn, których działania nie rozumie. Kiedy kończy się ich paliwo - aurergium - czarownica wyrusza z misją odkrycia kto lub co za tym stoi.
Katarakt jest bardem, któremu marzy się hit na miarę „Daj, ać ja pobruszę” trubadura Bławatka. Co robić, kiedy wena uleciała, a z nieba, zamiast natchnienia, spada mu dziewczynka pochodząca z zupełnie innego świata...
Przygody, tajemnicze wynalazki, ratowanie świata przed katastrofą ekologiczną i szczypta humoru - zapraszamy czytelników od lat 7 do 107 do świata wiedźmuna! Najnowszy komiks Tomka Samojlika, autora m.in. sagi o ryjówce, to parodia postaci i motywów z... sagi o wiedźminie oczywiście!
Rok 1892. Billy, Charlie i Czarny Tom (oraz kot Watson!) zaczynają nowy rozdział życia. Bez ich mentora, Sherlocka Holmesa, który zaginął tragicznie w odmętach wodospadu Reichenbach wraz ze swoim zaprzysięgłym wrogiem, profesorem Moriartym… Tymczasem los nieoczekiwanie rzuca naszych bohaterów w ramiona nowej przygody, pełnej niebezpieczeństw i drastycznych zwrotów akcji. Wszystko przez tajemnicze porwanie, w które zamieszani są dawni współpracownicy diabolicznego Moriarty’ego. Wśród nich budzący grozę pułkownik Moran, który na własne oczy widział to, co naprawdę wydarzyło się przy wodospadzie Reichenbach; a także żądny poklasku Desmond Keene, gotowy uczynić wszystko, żeby zostać nowym Napoleonem Zbrodni… Czy nasi młodzi przyjaciele zdołają pokrzyżować plany spadkobierców Moriarty’ego? Gra właśnie się rozpoczęła… A partyzanci z Baker Street nie zamierzają być jedynie pionkami!
Pierwsza pełna kolorowa edycja kosmicznych przygód Kajtka i Koka! Najdłuższy polski komiks stworzony przez Janusza Christę pierwotnie ukazywał się na łamach Wieczoru Wybrzeża w latach 19681972 i składa się z ponad tysiąca dwustu pasków komiksowych. Po latach wydawnictwo Egmont odtworzyło z pierwodruków prasowych i uporządkowało wszystkie galaktyczne perypetie Kajtka i Koka. Komiks Janusza Christy w fascynujący sposób opowiada o przygodach tytułowych bohaterów uczestniczących w eksperymencie profesora Kosmosika. Zwariowany naukowiec wysyła ich do gwiazdozbioru Oriona. W trakcie ekspedycji przyjaciele poznają mieszkańców odległych planet i ich zadziwiające zwyczaje, przeżywają niezwykłe i ryzykowne przygody, popadają w liczne tarapaty, ale zawsze pozostają pełnymi humoru i optymizmu chłopakami z Ziemi.Dwór Apodyktusa to szósty album nowej, kolorowej edycji, która będzie się składać z siedmiu tomów o objętości 96 stron każdy.
Carl Barks (19012000) jest powszechnie uważany za najwybitniejszego twórcę komiksów osadzonych w uniwersum Walta Disneya, a także za legendę całego komiksowego medium. To mistrz fabuły i komiksowej narracji. Wymyślił wiele postaci z Kaczogrodu, w tym Sknerusa McKwacza, Diodaka, Braci Be, Gogusia, Granita Forsanta i Johna Kwakerfellera, jak również liczne elementy tego świata miasto Kaczogród czy skarbiec Sknerusa. Do inspiracji twórczością Barksa z dumą przyznaje się wielu komiksowych twórców za swój wzorzec uważa go na przykład Jeff Smith, autor kultowego Gnata, a Will Eisner nazwał go Andersenem komiksów.Kaczogród Carla Barksa to wyczekiwana przez polskich fanów edycja disnejowskich komiksów tego autora, od jednostronicowych gagów po długie fabuły, nieraz nawiązujących do historii i mitologii. Każdy tom zawiera ponad dwieście stron historii obrazkowych, w większości niewydanych dotychczas w naszym kraju, a także towarzyszące im teksty objaśniające.
Kolejny wspaniały komiks będący kontynuacją przygód kowboja Lucky Luke'a na Dzikim Zachodzie.
Z jakimi niebezpieczeństwami tym razem się zmierzy i czy znów uda mu się przechytrzyć Daltonów? Charakterystyczny humor, doskonała kreska i dobrze znani bohaterowie w nowym wydaniu, po które trzeba sięgnąć!
"Lucky Luke. Prorok. Tom 68" sięga do najbardziej lubianego przez czytelników motywu z nierozgarniętymi braćmi Dalton. Ci jak zwykle trafiają za kratki, ale tym razem nie zamierzają długo pozostać w więzieniu: za murami spotykają bowiem oryginalnego, nawiedzonego proroka, z którym już planują ucieczkę. Niestety, okazuje się że ten "typ" będzie dla nich wielkim problemem i wygeneruje dodatkowe kłopoty, zarówno w trakcie ucieczki, jak i przy nowej działalności przestępczej, jaką bracia od razu podejmują na wolności.
Tymczasem w pościg za gangiem Daltonów rusza niezawodny Lucky Luke, ich zmora, przekleństwo i jednocześnie ulubieniec czytelników. Tym razem nie pójdzie mu jednak tak łatwo, bo okazuje się, że Bracia dosłownie zapadli się pod ziemię. Gdzie się ukryli i czy uda mu się ich odnaleźć? Czy to możliwe, żeby zaszyli się w miasteczku, w którym nie ma ani banku do obrobienia, ani saloonu? Dodaj komiks do koszyka i sprawdź!
Wydaje się, że Stany Zjednoczone mają już za sobą erę gorączki złota. Złota może tak, ale nie ropy naftowej. Tym razem wszyscy poszukują właśnie jej i próbują się wwiercić dosłownie wszędzie. Titusville przeżywa szturm poszukiwaczy i burmistrz boi się chaosu, jaki grozi miastu. Jest tylko jeden człowiek, który może nad tym zapanować. To oczywiście Lucky Luke! Serię „Lucky Luke” wymyślił znakomity francuski scenarzysta i rysownik Morris (właśc. Maurice de Bevere, 1923–2001), który później zaprosił do współpracy sławnego pisarza René Goscinny’ego (1926–1977). Po śmierci obu ojców Samotnego Kowboja scenariusze i rysunki kolejnych odcinków cyklu są tworzone przez licznych kontynuatorów.
Dwóch chłopców, różne momenty historii, jeden ich święty przyjaciel - Ojciec Pio z Pietrelciny. Nieoczekiwane zwroty akcji, skoki w czasie i przestrzeni, zapierające dech w piersiach cuda - a to wszystko wśród prawdziwych, historycznych wydarzeń.Z Ojcem Pio nie będziesz się nudził ani przez chwilę... zakładając, że za nim nadążysz!
Ósma część pełnej przygód opowieści o małym Indianinie i jego zwierzęcych przyjaciołach. Plemię Siuksów zakłada zimowy obóz w lesistych górach. Jeden z Indian rozpoznaje okolicę, w której trzy lata wcześniej stoczył przegraną walkę z wielkim wilkiem, przywódcą watahy. Teraz postanawia odpłacić się dzikim bestiom, wyrusza więc na polowanie. Tymczasem Yakari spotyka kulawego wilka, który twierdzi, że leśnych drapieżników nie należy się bać. Co się stanie, kiedy żądny zemsty Indianin odnajdzie watahę? Czy istnieje jakiś sposób, aby zachować pokój w Krainie Wilków? Cykl stworzyli pod koniec lat 60. dwaj Szwajcarzy – scenarzysta Job (André Jobin) oraz rysownik Derib (Claude de Ribaupierre). Za tomy 6 i 31 „Yakariego” (odpowiednio w latach 1982 i 2006) dostali nagrody Festiwalu Komiksowego w Angouleme w różnych kategoriach komiksu dziecięcego. Do dziś ukazało się prawie czterdzieści albumów serii, która wciąż bawi młodszych i starszych czytelników.
Trzecia część przygód bohaterów disnejowskiego przeboju filmowego Kraina Lodu!Akcja rozgrywa się w królestwie Arendelle, czyli tytułowej Krainie Lodu. Pewnego dnia księżniczka Anna zaprasza na zamek Heddę, dziewczynkę z sierocińca, która jest znana z opowiadania niestworzonych historii. Czasami chwali się, że była na Księżycu, innym razem, że poluje na smoki, a przede wszystkim mówi o tajemniczej Zakazanej Krainie...Nikt jej nie wierzy, a niektórzy wręcz jej nie lubią za wymyślone przechwałki. W umówiony dzień wystrojona Hedda wyrusza do królewskiej siedziby, ale do niej nie dociera. Co się stało? Na poszukiwania wyruszają księżniczka, jej starsza siostra i ich przyjaciele. Czy dziewczynce przytrafiło się coś złego? A może porwały ją mroczne siły z... Zakazanej Krainy?Twórca albumu Joe Caramagna jest autorem scenariuszy, rysunków i oprawy literniczej do wielu amerykańskich komiksów, przede wszystkim do publikacji wydawnictwa Marvel.
Tytuł nowego tomu „Borka i Sambor. Mieszko” podpowiada czytelnikom, że bohaterowie za sprawą magicznego jaja przenoszą się tym razem w sam środek gnieźnieńskiego grodu i spotykają księcia Mieszka. Ma on zaledwie siedem lat i – jak głosi legenda zapisana w kronice Galla Anonima – jest niewidomy. Jak doszło do tego spotkania i jakie będą jego konsekwencje, tego dowiecie się już z komiksu.
PIPPI w wydaniu komiksowym!Oto Pippi Pończoszanka, najsilniejsza dziewczynka świata, która mieszka w Willi Śmiesznotce i przyjaźni się z Tommym i Anniką dziećmi z sąsiedztwa. Wspólnie przeżywają mnóstwo przygód, bo z Pippi nie można się nudzić!Ostatni z trzech tomów komiksów o Pippi. W latach 1957-59 Astrid Lindgren wraz z ilustratorką Ingrid Vang Nyman stworzyły historyjki komiksowe, które ukazywały się w kolejnych numerach miesięcznika dla dzieci, a w latach 1969-71 zostały wydane w Szwecji w wersji książkowej.Dzięki drukowanym literom komiksy mogą stać się pierwszą samodzielną lekturą. Dla jednych będą pierwszym spotkaniem z Pippi, dla innych spotkaniem z dobrą znajomą. W każdym przypadku niepokorny charakter Pippi i jej szalone przygody sprawią, że będzie to spotkanie niezwykłe!Polecamy również: Pippi się wprowadza i inne komiksy oraz Pippi zawsze sobie poradzi i inne komiksy.
„Szeryfie, zmierza tu jakaś niezwykle urocza niewiasta!” - tymi słowami zaczyna się album „Binio Bill i Szalony Heronimo”, piąty już tom odrestaurowanych przygód kowboja stworzonego przez Jerzego Wróblewskiego.
Niewiastą okazuje się Katherine Górski, która szuka zaginionego na Dzikim Zachodzie ojca. Binio Bill najchętniej od razu zabrałby się do pomocy, ale na przeszkodzie staje pilna depesza - Szalony Heronimo z uciekł z rezerwatu i zbiera wojowników z plemienia Apaczy!
„Binio Bill i Szalony Heronimo” to ciąg dalszy westernowych przygód bohatera znanego z komiksów drukowanych w "Świecie Młodych" oraz albumu „Skarb Pajutów”. Powstał w 1991 roku, ale niestety już się wtedy nie ukazał. Wkrótce po ukończeniu prac nad rysunkami, ale przed położeniem kolorów, Jerzy Wróblewski zmarł.
W 2009 roku, dzięki staraniom rodziny autora, ostatnia przygoda Binio Billa opuściła szuflady i ukazała się w wersji czarno-białej. Teraz po raz pierwszy do rąk czytelników trafia ten album w wersji kolorowej. Tomasz Kaczkowski dołożył wszelkich starań, by zachować wierność kolorystycznej palecie Jerzego Wróblewskiego.
Miś Zbyś i Borsuk Mruk właśnie wrócili do domu z wyprawy do Szkocji, gdzie prowadzili śledztwo w sprawie skradzionego obrazu zatytułowanego „Dama z pluszowym misiem”. Jednak nawet nie zdążyli rozpakować walizek, a już zadzwonił do nich burmistrz w bardzo ważnej sprawie.
W mieście zapanował chaos, gdy w środku lata znienacka pojawiła się nad nim śnieżyca. Tylko dwaj najlepsi na świecie detektywi są w stanie rozwikłać jej zagadkę. Znajdą oni niezbite i nawet trochę zbite dowody na to, że za tym wszystkim stoi… naprawdę wielka tajemnica.
Czy Misiowi Zbysiowi i Borsukowi Mrukowi uda się posprzątać wielki bałagan, jaki powstał i uratować miasto przed dziwnymi zjawiskami atmosferycznymi? To już szósty tom tej znakomitej serii komiksowej dla dzieci, która rozwija się wraz z czytelnikami. Jej znakiem rozpoznawczym są niezwykle kolorowe plansze, humor i ukryte zagadki.
Nowe i poprawione wydanie drugiej odsłony serii „Miś Zbyś na tropie”, świetnie przyjętej przez młodych czytelników, to jeszcze więcej akcji, humoru i kolorowych plansz, na których odszukać trzeba ukrywającego się łotra!
Miś Zbyś, najlepszy detektyw w okolicy, i Borsuk Mruk, jego wytrwały asystent, wracają w nowej przygodzie! Jak wiadomo nie ma dla tej dwójki spraw zbyt trudnych, ale czy tym razem uda się im znaleźć legendarną figurkę Złotego Sokoła, która padła łupem zamaskowanych bandytów?
To właśnie jej poszukiwać będą Zbyś i Mruk w komiksie „Złoty Sokół Teksański”, którego akcja rozgrywa się… na Dzikim Zachodzie! Spotkamy zatem kowbojów i Indian, ruszymy w pościg za złodziejami, trafimy do ogarniętego gorączką złota miasteczka i tajemniczej kopalni. A to oczywiście nie wszystkie atrakcje przygotowane przez scenarzystę Macieja Jasińskiego, rysownika Piotra Nowackiego i kolorystę Norberta Rybarczyka.
Ekipa Złych znowu w akcji!
Ekipa Złych będzie miała naprawdę ZŁY dzień… Pan Wilk i jego kumple zadarli z NIEWŁAŚCIWĄ świnką morską. A ten mały, niecny futrzak niczego nie pragnie tak jak ZEMSTY!
Czy przetrwają? Czy zostaną bohaterami? I czy wreszcie przestaną próbować POŻREĆ się nawzajem?!
Tej przygody - tak zabawnej, że będziecie się turlać ze śmiechu – nie możecie przegapić!
Trzeci odcinek bestsellerowej serii, która sprzedała się w milionach egzemplarzy na całym świecie.
Kopciuszek należy do bajek, które dziewczynki kochają ponad wszystko. I to nie od dzisiaj! W tej pięknej prezentacji baśni w postaci komiksu ponadczasowe dzieło Charles'a Perrault nabiera jeszcze bardziej fascynującego kolorytu niż w oryginale. Pełne uroku ilustracje i literacki, bliski wrażliwości dzisiejszego dziecka tekst przekładu sprawiają, że Kopciuszek stanie się ulubioną lekturą każdej 7- czy 8-latki. Każdej dziewczynce, która otrzyma ten komiks, grozi, że samodzielnie rzuci się w wir czytania. Kopciuszek należy do lektur dla uczniów dla klasy II szkoły podstawowej, a także do serii Akademia czytania, czyli serii książek dla dzieci zaczynających czytać. Odpowiada trzeciemu stopniowi trudności w tej serii, na którym dziecko rozwija umiejętność samodzielnego czytania komiksów i łączenia przekazu graficznego z tekstowym.
Gdy ojciec Marcy, poszukiwacz przygód Artur, znika w Egipcie, dziewczynka natychmiast rusza jego śladem. Już wkrótce stanie przed wielkim Sfinksem i będzie musiała rozwiązać jego zagadkę, by wejść do grobowca i uwolnić ojca. Z pomocą przyjdą jej egipscy bogowie, ale sukces wyprawy będzie zależał tylko do niej. Czy uda się jej przezwyciężyć największe lęki i ocalić ojca?
Przyłącz się do Marcy, staw czoła zagadkom i spotkaj starożytnych egipskich bogów podczas tej ekscytującej przygody!
„Marcy i zagadka sfinksa” to drugi tom przeznaczonej dla młodych czytelników serii „Kolekcja mitów profesora Brownstone’a”, autorstwa niezwykle utalentowanego brytyjskiego rysownika i pisarza Joe Tooda-Stantona. Prawa do ekranizacji serii kupiła amerykańska wytwórnia DreamWorks Animation znana z takich filmów, jak „Shrek”, „Kung Fu Pana”, „Madagaskar”, czy „Jak wytresować smoka”.
O baśnie i legendy trzeba dbać, regularnie je czytać, by nie zakurzyły się w pamięci. Odświeżać, przetwarzać, bawić się motywami i cieszyć ich znaną od wieków treścią.
Opowieść o smoku wawelskim należy do kanonu polskich legend, znana jest większości dzieci, pomimo braku disnejowskich adaptacji. Jest w niej groźna poczwara porywająca królewny, jest mądry i sprytny szewczyk, są bezsilni rycerze próbujący powalić smoka, a ostatecznie wszystko dobrze się kończy i dlatego ta historia wydała mi się niezwykle atrakcyjna fabularnie. Na niej osnułam nowe przygody Borki i Sambora, którzy za sprawą tajemniczego, magicznego jaja podróżują w czasie i przestrzeni. Bo przed rudowłosymi bliźniakami nie ma żadnych granic, a gdy wpadają w środek smoczego oblężenia, na horyzoncie pojawia się przygoda!
Elżbieta Żukowska
Drugi tom przygód Borki i Sambora autorstwa Elżbiety Żukowskiej i Karola Kalinowskiego. Bohaterowie muzealnego komiksu znów wplątali się w niemałe kłopoty, których tłem stała się kolejna legenda związana z początkami naszej państwowości. Nie będzie to jednak nudna powtórka z historii, a pełna niespodziewanych zwrotów akcji opowieść o Popielu, Wodniku i Goplanie.
Elżbieta Żukowska jest odpowiedzialna za scenariusz komiksu. W pracy badawczej skłania się obecnie ku wątkom słowiańskim we współczesnej fantastyce, ale zaczynała od szerszego spektrum, czego dowodem książka o mitologiach Andrzeja Sapkowskiego. Współpracuje stale z "Czasem Fantastyki", gdzie ukazują się jej szkice o polskiej fantastyce i felietony filmowe. Autorka scenariuszy do komiksów o tematyce historycznej, takich jak: Kapitan Wrona, Miasto z widokiem.
Karol Kalinowski to autor rysunków do komiksu Borka i Sambor. Jego książki zdążyły już zdobyć uznanie wśród krytyków, a przede wszystkim odbiorców. Największy rozgłos przyniosły mu ostatnie wydawnictwa Łauma i Kościsko, których akcja osadzona jest między współczesnością a wątkami legendarnymi w pierwszym przypadku związanymi z legendą Jaćwingów, w drugim mitologią słowiańską.
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?