Drugi tom bestsellerowych przygód zwierzątek, które pokochali czytelnicy z Wielkiej Brytanii. Odkąd przemądrzała Małpa spadła z nieba w kapsule kosmicznej, w lesie panuje absolutny chaos! Królik i reszta gangu - Gryzek, Wieprzek, Czarek z Żelastwa, Kaskabóbr i Skunks - mają serdecznie dość intruza. W dodatku mali przyjaciele muszą zmierzyć się z nieznaną siłą, którą są ludzie. Autor scenariusza i rysownik Jamie Smart od wielu lat zajmuje się tworzeniem komiksów dla najmłodszych. Do najpopularniejszych tytułów jego autorstwa należą: "Królik kontra małpa", "Looshkin" i "Fish-Head Steve" - pierwszy komiks nominowany do prestiżowej nagrody im. Roalda Dahla dla najzabawniejszych powieści. Jamie Smart jest również autorem ilustrowanych książek dla dzieci ("Flember: the Secret Book") oraz projektów multimedialnych ("Find Chaffy").
Seria "Najwybitniejsi Naukowcy" prezentuje postaci ludzi nauki, których badania przyczyniły się do rozwoju ludzkości w różnych dziedzinach - medycynie, przyrodzie, fizyce czy astronomii. W niniejszym tomie poznajemy arabskiego uczonego i medyka, znanego jako Awicenna, który żył na przełomie X i XI wieku. Był autorem ponad 400 książek z zakresu m.in. filozofii i medycyny, i jest najsłynniejszym uczonym islamu. Jego najbardziej znanym dziełem jest Kanon medycyny, w którym zebrał wiedzę medyczną swoich czasów, łącząc średniowieczną medycynę islamską, starożytną klasyczną tradycję i osobiste doświadczenia. Dzięki temu nazywany jest ojcem nowoczesnej medycyny. Na końcu albumu znajdują się krótkie biogramy najważniejszych postaci z otoczenia Awicenny oraz kalendarium jego życia. Twórcą serii "Najwybitniejsi Naukowcy" (oryg. Coleccion Cientificos)jest hiszpański scenarzysta i rysownik Jordi Bayarri. Kolekcję poleca portal Nauka To Lubię Junior.
Szósty tom uwielbianej przez francuskie nastolatki serii o chłopaku chcącym zostać piłkarzem i o jego przyjacielu duchu. Po pożarze szkolnej bazy sportowej trener tworzy drużynę niezależną od liceum. Louca i duch Nathan próbują ściągnąć do zespołu dobrych zawodników, jednak ta misja wymaga nie tylko ogromnego wysiłku, ale też zastosowania wielu... podstępów. Louca musi również znaleźć sposób na odzyskanie zaufania kolegów i sympatii Julii. Tymczasem bezlitosny biznesmen Iceman nie cofnie się nawet przed zbrodnią, aby nikt się nie dowiedział o jego nielegalnych działaniach związanych z wykupem szkolnych terenów. Autorem opowieści jest Bruno Dequier, który pracował przy takich filmach jak "Przygoda w Paryżu" czy "Lorax". Potem stworzył komiksowy cykl "Louca", który szybko stał się przebojem rynku frankofońskiego. Trzeci tom serii został w 2014 roku wyróżniony belgijską Nagrodą Saint-Michel w kategorii komiksu dla młodych odbiorców.
W sercu Irpy stoi dom mądrego świniomaga i jego przybranej wnuczki Bei. Tych dwoje wiedzie spokojne życie, które upływa im na przyrządzaniu lekarstw i mikstur dla okolicznych mieszkańców. Wszystko się zmienia, kiedy Bea spotyka Cada, przedstawiciela rasy Galdurian, uważanej za wymarłą. Cad wierzy, że tylko świniomag może mu pomóc odnaleźć jego zaginiony lud. Niestety okazuje się, że czarodziej zniknął w tajemniczych okolicznościach. Aby go odszukać, bohaterowie wyruszają w podróż przez Irpę, nieświadomi zagrożenia, które wydostało się z mroku na światło dzienne. Czy ta nietypowa para uratuje świat, zanim nad Irpą zapadnie wieczna ciemność?"Lightfall" to pełna przygód i wzruszeń powieść graficzna osadzona w fantastycznej krainie zwanej Irpa. Głowni bohaterowie, Bae i Cad, muszą stawić czoła licznym niebezpieczeństwom, aby uratować świat przed nachodzącą ciemnością.Historia zapiera dech w piersiach, a dynamiczne i pełne detali ilustracje zachwycą każdego czytelnika.
Szósty tom opowieści o siostrach kochających taniec - młodsza klasyczny, a starsza nowoczesny. Skończyły się wakacje i dziewczyny wracają do nauki. Wioletta trafia do klasy prowadzonej przez wymagającą nauczycielkę, na szczęście może liczyć na pomoc koleżanek. Emma też nie jest zadowolona z pierwszych dni w szkole, za to w Studiu 9 natrafia na kurs nowego, bardzo ciekawego tańca. Czy siostry nadal myślą o chłopakach poznanych na wakacjach? I czy zauważą, co coś dziwnego dzieje się z ich mamą? Scenarzystą serii jest Francuz Jrme Hamon, który stworzył scenariusze do kilku znanych cykli, takich jak publikowana także w Polsce historia "Green Class". Wraz z utalentowaną rysowniczką Leną Sayaphoum wykreował dwie bardzo dobrze przyjęte we Francji serie: "Dreams Factory" oraz właśnie "Emma i Wioletta".
Szósty tom serii, której głównymi bohaterkami są dziewczyny Smerfy! Mięta, Burza i Jaskierka wędrują do odległej Krainy Smerfujących Kamieni, gdzie znajduje się źródło, dzięki któremu będą mogły uleczyć swoją przywódczynię Wierzbę. Właśnie dotarły na morskie wybrzeże i chcą się dostać na zatłoczony statek. Rejs okaże się niezbyt przyjemny, a na wodnym szlaku dziewczyny będą narażone na straszne niebezpieczeństwa. Także na tajemniczej Wędrującej Wyspie kolejny raz będą musiały wykazać się odwagą. Swoją drogą ciekawe, dlaczego wyspa nosi tak niezwykłą nazwę... Smerfy wymyślił belgijski scenarzysta i grafik Pierre Culliford (1928-1992) używający pseudonimu Peyo. Jego komiksy zostały zaadaptowane na potrzeby filmów o przygodach niebieskich skrzatów. Obecnie autorami nowych opowieści o Smerfach są następcy Peyo, w tym jego syn Thierry.
Kolejny album o przygodach sławnego Samotnego Kowboja! Lucky Luke'owi zostaje powierzona przedziwna misja do wypełnienia. Ma uwolnić z więzienia braci Daltonów i dopilnować, żeby w ramach eksperymentalnego programu resocjalizacji przez miesiąc powstrzymali się od przestępczych czynów
"Włoski Skarbiec" to nowa kolekcja komiksów stworzonych przez najsłynniejszych włoskich rysowników Disneya. Każdy tom wzbogacają teksty krytyczne oraz "Szkicownik" z ciekawostkami i rzadkimi oryginalnymi rysunkami pochodzącymi z warsztatu artystów, który pobudza wyobraźnię czytelników na całym świecie. Seria sześciu tomów poświęcona Giorgiowi Cavazzanowi powstała dla uczczenia pięćdziesięciolecia jego aktywności w świecie myszy i kaczek. Nasza podróż rozpoczyna się od kilku spośród najpiękniejszych opowieści, stworzonych w czasach, gdy wenecki mistrz zaczynał pracować na swoje nazwisko, wprowadzając do klasycznej kaczogrodzkiej rodziny nowe postacie, takie jak Królewna, H. Bogarto i Kwak O'Kej.
"Dla wszystkich wiernych czytelników mamy dobrą wiadomość. Nie żegnamy się jeszcze z bohaterami przygód Antka Srebrnego. Do pełnego obrazu ich wojennych losów brakuje nam co najmniej dwóch opowieści. Cóż bowiem byłaby to za historia bez poznania losów na przykład Janki Wydry - prawdziwego Antka w spódnicy (chociaż akurat w spódnicy prawie nikt jej nigdy nie widział). Aby prześledzić drogę, która ostatecznie zawiodła ją w szeregi II Korpusu Polskich Sił Zbrojnych pod Monte Cassino, musimy cofnąć się do prapoczątków serii, czyli obrony Grodna. Stamtąd już tylko krok, by skoczyć na targi mińskie. Ale dlaczego Janka miałaby jechać na targi i to na dodatek tak daleko na wschód? Po co polskim konspiratorom baleron? Czyżby był to ich żelazny zapas kalorii na czas podróży? A może zwyczajnie chcieli nim pohandlować na wspomnianym targu?"
4. tom kultowej serii komiksów!Współtwórca Wojowniczych Żółwi Ninja, Kevin Eastman oraz autor, Tom Waltz prowadzą czytelników przez niesamowity świat walecznych mutantów.Poznajcie przełomową historię pochodzenia żółwi oraz epickie opowieści o męstwie, lojalności, rodzinie i walce o przetrwanie. Będziecie świadkami bojów stoczonych przez żółwie oraz ich sojuszników przeciw starym i nowym wrogom w mrocznych i niebezpiecznych zaułkach i kanałach Nowego Jorku.Co wydarzyło się na Światowej Wystawie Wynalazków? Kto łaknie żółwiej krwi i dlaczego? Co robi generał Krang na planecie Neutrino? Kto złożył wizytę Stockmanowi w jego luksusowym nowojorskim apartamencie? Czego szukali April i Casey w miejskich kanałach? Czy żółwie przeżyją atak armii robotów? Czy Old Hob schwyta Splintera?Odpowiedzi na te pytania znajdziecie w czwartym tomie Wojowniczych Żółwi Ninja.Zaczęło się w 1984 roku od komiksu Kevina Eastmana i Petera Lairda.W 1988 roku świat opanowała pasja zbierania figurek żółwi (1,1 miliarda sprzedanych między 1988-1992, dając trzecie miejsce w historii sprzedaży zabawek).W 1989 roku w grę wideo o przygodach Wojowniczych Żółwi Ninja zagrało 300 milionów osób! Popularności postaci dopełniły dwa światowe hity kinowe z lat 2014-2016, które przyniosły 750 milionów dolarów przychodu!
7. tom kultowego komiksu opartego na bestsellerowych grach komputerowych i filmach!PO EMOCJACH OSTATNICH PRZYGÓD SONIC CHCIAŁBY SOBIE ZROBIĆ PRZERWĘ... ALE NIE MOŻE!Rough i Tumble - zbrodniczy duet - w nieoczekiwany sposób uciekają z więzienia i pragną zemsty na Sonicu i przyjaciołach. I nie oni jedni - największy wróg Sonica powraca i z pomocą nowych sprzymierzeńców, tworzy groźny wynalazek, który zagwarantuje mu przejęcie władzy nad światem!Scenariusz Ian Flynn, rysunki Tracy Yardley i Adam Bryce Thomas! Miliard gier z Sonikiem sprzedanych na świecie! Kultowe animowane seriale telewizyjne! NAJNOWSZY FILM ,,SONIC: SZYBKI JAK BŁYSKAWICA 3"" W POLSCE PREMIERĘ MIAŁ 3.01.2025! Do tej pory zarobił już ponad 420 milionów USD i pobił rekordy popularności poprzednich części, jednych z najbardziej kasowych filmów świata (oba filmy są dostępne na MAX)! W Polsce w ciągu 3 tygodni przyciągnął do kin ponad 750 tysięcy widzów!
Niniejszy album zawiera komiksy Carla Barksa z lat 1942-1944.Kariera Carla Barksa jako rysownika disnejowskich komiksów zaczęła się w latach czterdziestych XX wieku i w tym zbiorze znalazły się jego najwcześniejsze dokonania na tym polu. Tom otwiera "Złoto piratów" - pierwsza historia o kaczorach, do której rysunki współtworzył Carl Barks, a zarazem najdłuższa w jego dorobku (i w naszej kolekcji), liczy sobie bowiem ponad sześćdziesiąt stron. W tej opowieści Donald znajduje starą mapę i w towarzystwie siostrzeńców oraz pewnej papugi wyrusza na poszukiwanie pirackiego skarbu, a po płetwach depcze mu nie kto inny jak Czarny Piotruś. Z kolei w tytułowej opowieści Hyzio znika w tajemniczych okolicznościach, a Donald z dwoma pozostałymi siostrzeńcami musi odbyć podróż morską aż do Egiptu, aby go ratować. Inne komiksy opowiadają między innymi o kłopotach Donalda z tresowaną małpą oraz z żarłocznymi krukami, jego wybitnych zdolnościach handlowych, najdłuższym (choć niezmierzonym) skoku narciarskim w historii, zwariowanych wyścigach konnych czy ciężkiej pracy ratownika. W tomie zobaczymy też pierwsze zatargi naszego kaczora z sąsiadem Jonesem.
Carl Barks (1901-2000) jest powszechnie uważany za najwybitniejszego twórcę komiksów osadzonych w uniwersum Walta Disneya, a także za legendę całego komiksowego medium. To mistrz fabuły i komiksowej narracji. Wymyślił wiele postaci z Kaczogrodu, w tym Sknerusa McKwacza, Diodaka, Braci Be, Gogusia, Granita Forsanta i Johna Kwakerfellera, jak również liczne elementy tego świata - miasto Kaczogród czy skarbiec Sknerusa.Do inspiracji twórczością Barksa z dumą przyznaje się wielu komiksowych twórców - za swój wzorzec uważa go na przykład Jeff Smith, autor kultowego Gnata, a Will Eisner nazwał go "Andersenem komiksów".Kaczogród Carla Barksa to wyczekiwana przez polskich fanów edycja disnejowskich komiksów tego autora, od jednostronicowych gagów po długie fabuły, nieraz nawiązujące do historii i mitologii. Każdy tom zawiera ponad dwieście stron historii obrazkowych, w większości niewydanych dotychczas w naszym kraju, a także towarzyszące im teksty objaśniające.
Seria o tematyce naukowej dla dzieci w wieku 8-12 lat. Zakres tematów został opracowany we współpracy z multidyscyplinarnym międzynarodowym komitetem naukowym posiadającym kompetencje w zakresie pisania dla młodych czytelników. Każdy tom obejmuje zabawny komiks o przygodach postaci znanych z filmów Disneya, zawierający fakty naukowe, a na dodatkowych stronach znajdują się teksty bardziej szczegółowo omawiające treści naukowe zawarte w komiksie. Dziwne znalezisko to tylko początek niesamowitej przygody, dzięki której Lilo i Stich odkryją, jak zmieniało się życie na Ziemi. Na czym polega ewolucja? Opowie o tym energiczny kosmita Plikli - ekspert od planety Ziemia. Zaprzyjaźnij się z moa-nalo, niezwykłym hawajskim ptakiem. Dowiedz się, czym jest bioróżnorodność, poznaj fascynujące umiejętności roślin i tajemnice prehistorycznych zwierząt.
Drugi tomik humorystycznej serii dla najmłodszych czytelników. Poznajemy wesołe przygody chłopca Ptysia i jego ukochanego spaniela Billa, kiedy jeszcze byli bardzo mali!Nadchodzi Gwiazdka. W nocy Bill budzi Ptysia, bo koniecznie chce mu coś pokazać. Czy z nocnej przygody niesfornych bohaterów wynikną kłopoty?Twórcami cyklu są francuska pisarka Laurence Gillot i hiszpański rysownik Jos Luis Munuera, którzy stworzyli nowe przygody bohaterów znanych z serii "Ptyś i Bill" legendarnego belgijskiego autora Jeana Roby (1930-2006; m.in. "Sprycjan i Fantazjusz").
Na głowie burza złotych loków, pod którymi kłębią się tysiące pomysłów... Oto Ana! Jest piękny, ciepły dzień. Ana Ana przyczepiła wózek do roweru i zabrała swoje pluszaki nad morze To będzie przygoda!
Jest 52 rok p.n.e. Cała Lutecja jest podbita przez Rzymian Cała? Nie! Grupa nieugiętych zwierząt dowodzona przez Idefiksa nadal opiera się najeźdźcy! Po pokonaniu galijskiego przywódcy Kamulogena przez generała Labienusa dzielny piesek Idefiks organizuje ruch oporu, żeby bronić galijskiego miasta przed rzymskim okupantem. Idefiks wraz ze swoją przyjaciółką Frygą, kocicą Przecherą i buldogiem Rygoriksem przychodzi z pomocą tym, którzy ponieśli konsekwencje rzymskiej okupacji Na Teutatesa, tak im dadzą popalić, że Rzymianie zapomną od tego języka (łacińskiego) w gębach! Brat Dobrominy sprzedaje Rzymianinowi Ekierusowi miecz, który okazuje się być zaginionym legendarnym mieczem galijskiego wodza Kamulogena. Idefiks i przyjaciele udają się odzyskać symbol galijskiego oporu z rzymskich rąk. Innym razem całą Lutecję spowija tajemnicza gęsta mgła, a Astmatiks zaczyna się dusić. Przyjaciele muszą czym prędzej uratować gołębia i dowiedzieć się, jakie jest źródło tego dziwnego zjawiska. Kotka Monaliza szaleńczo nie cierpi codziennych pobudek urządzanych mieszkańcom przez jedynego luteckiego koguta i postanawia raz na zawsze się go pozbyć, życząc sobie dania z drobiu w daktylach! Album został narysowany przez Francuzów Davida Etiena ("Czwórka z Baker Street", "W poszukiwaniu Ptaka Czasu") i Philippe'a Fenecha ("Kumpelki"). Scenariusze stworzyli francuscy autorzy Olivier Serrano (film animowany "Zak Storm") i Marine Lachenaud (serial "Ernest et Clestine"). Trzeci tom zawiera trzy historie: "Miecz Kamulogena", "Czy Lutecja płonie?" oraz "Lutecki budzik".
Szesnasty tom mądrej opowieści dla dzieci o znającym język zwierząt małym Indianinie i jego dzielnym koniku. Na czym polega prawdziwa przyjaźń? Czy na zmuszaniu drugiej osoby do robienia tego, na co sami mamy ochotę? Yakari to dobry i życzliwy chłopiec, ale nawet on będzie musiał przejść niezwykłą przemianę pod kierunkiem mądrego Indianina i swojego ducha opiekuńczego, aby zrozumieć, jak należy traktować przyjaciół! Cykl stworzyli pod koniec lat 60. dwaj Szwajcarzy - scenarzysta Job (Andr Jobin) oraz rysownik Derib (Claude de Ribaupierre). Za tomy 6. i 31. "Yakariego" (w latach 1982 i 2006) dostali nagrody Festiwalu Komiksowego w Angoulme w różnych kategoriach komiksu dziecięcego. Do dziś ukazało się ponad czterdzieści albumów serii, która wciąż bawi młodszych i starszych czytelników.
Szósty tom humorystycznej opowieści fantasy dla odbiorcy w każdym wieku. Album, podobnie jak poprzedni tom, zawiera zbiór wielu jedno- oraz kilkustronicowych opowieści, z których większość ukazała się w ciągu ostatnich kilku lat na łamach magazynu "Nowa Fantastyka". Put marzy o lataniu! Aby osiągnąć ten cel, eksperymentom nie ma końca. Niestety przyprawiają one tylko o ból głowy bądź to samego Puta, bądź wszystkich w otoczeniu. Lil z kolei kontynuuje próby pokonania Utopca, co ma równie destrukcyjne skutki. Razem z elfką Miksją Iskier przeżyją serię zakręconych przygód, takich jak pobyt na bezludnej wyspie z gigantycznym krabem czy wyprawa na biegun północny. Zajrzymy też na bal wampirów i dowiemy się, jak w świecie Małoludów wygląda szkoła oraz co ma ona wspólnego z zombie ich przodków. Później wszyscy mieszkańcy krainy ruszą w szaleńczy wyścig, aby odnaleźć pewien legendarny skarb. Jak zawsze będzie wesoło, przygodowo, zwariowanie i z odrobiną dreszczyku grozy! Scenariusz komiksu napisał Maciej Kur, absolwent warszawskiej ASP, współautor seriali animowanych i filmów dokumentalnych. Rysunki są dziełem innego absolwenta warszawskiej ASP - ilustratora, malarza i twórcy murali Piotra Bednarczyka. Obaj Panowie są także autorami kontynuacji kultowej serii Janusza Christy "Kajko i Kokosz". "Lil i Put" to komiks wyróżniony w pierwszej edycji "Konkursu im. Janusza Christy na komiks dla dzieci". Odcinek "PLUSK" ukazał się w podręczniku języka Polskiego do klas VII, zaś przygody "Lila i Puta" ukazują się regularnie w magazynie "Nowa Fantastyka".
Czwarty tom serii o przygodach dzielnej drużyny Miki i Magowie. Wejdź do świata legend, mitów i przepowiedni, dzielnych bohaterów, wielkich przygód, dalekich wypraw, starożytnych artefaktów, magów, królów, wojowników, smoków... a także znakomitego humoru! Odkryj nowe przygody znanych disnejowskich bohaterów w świecie fantasy! Drużyna Miki i Magowie musi odnaleźć tajemniczego władcę, który według przepowiedni ma zjednoczyć wszystkie ludy przed nowym brzaskiem i uzyskać moc smoka. Podczas wyprawy Miki, Goofy, Donald i Fafnir poznają kolejne królestwa, mierzą się z wieloma niebezpieczeństwami, groźnymi wojownikami i mrocznymi zastępami, spotykają dawnych wrogów, takich jak Czarny Piotruś i Fantomen, a także wiernych sprzymierzeńców: Minnie, Klarabellę, Grandalfa. Czy zdołają przywrócić pokój i harmonię wszystkim krainom? Jakie przygody czekają ich w Oberonie, nadrzewnym królestwie legendarnych elfów, i na arenach w świecie mocarnego Orosa? Czy są gotowi stawić czoło przeznaczeniu? Album zawiera materiały opublikowane pierwotnie w "Legendary Collection Wizards of Mickey": 1. "Aurora", "Magicraft"; 2. "Oberon", "Arena", "Destino".
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?