Jak wiadomo istotnym elementem japońskiej edukacji jest bycie członkiem szkolnego klubu. Zwykle funkcjonuje ich tak wiele, że każdy powinien bez problemu znaleźć coś dla siebie. Co natomiast, jeśli nie mamy bliżej określonych zainteresowań, a natura poskąpiła nam talentów? W takiej właśnie sytuacji znalazła się Yui Hirasawa. Ostatecznie jej uwagę przykuł pewien mały podupadający klub muzyczny. W zasadzie trudno powiedzieć czemu, zważywszy na to, że dziewczyna na żadnym instrumencie grać nie potrafi. Gdy jednak ten mały mankament wychodzi na jaw, pozostałe członkinie, mocno zdesperowane faktem, że bez Yui liczba osób w klubie nie będzie wystarczająca, decydują się nauczyć ją grania na gitarze. Czy na ogniu czystego zapału da się przyrządzić zespół, od muzyki którego widowni nie uschną uszy?
Jak wiadomo istotnym elementem japońskiej edukacji jest bycie członkiem szkolnego klubu. Zwykle funkcjonuje ich tak wiele, że każdy powinien bez problemu znaleźć coś dla siebie. Co natomiast, jeśli nie mamy bliżej określonych zainteresowań, a natura poskąpiła nam talentów? W takiej właśnie sytuacji znalazła się Yui Hirasawa. Ostatecznie jej uwagę przykuł pewien mały podupadający klub muzyczny. W zasadzie trudno powiedzieć czemu, zważywszy na to, że dziewczyna na żadnym instrumencie grać nie potrafi. Gdy jednak ten mały mankament wychodzi na jaw, pozostałe członkinie, mocno zdesperowane faktem, że bez Yui liczba osób w klubie nie będzie wystarczająca, decydują się nauczyć ją grania na gitarze. Czy na ogniu czystego zapału da się przyrządzić zespół, od muzyki którego widowni nie uschną uszy?
"Gigant Poleca" to największa seria komiksowa, jaka ukazała się w Polsce - wszystkie wydane historyjki liczą ponad 60 tysięcy stron! "Gigant Poleca" bawi polskich czytelników już od 1992 r., kiedy był wydawany jako "Komiks Gigant".Każdy tom zawiera 256 stron prześmiesznych historii z przygodami znanych i lubianych postaci, takich jak Kaczor Donald wraz z siostrzeńcami, Sknerus McKwacz, Myszka Miki pełniący rolę sprytnego detektywa, jego przyjaciel Goofy, zwariowany wynalazca Diodak, nieobliczalny Dziobas, niezwykły szczęściarz Goguś, leń i obżartuch Gęgul i wiele, wiele innych.Znakiem rozpoznawczym serii "Gigant Poleca" jest wielka przygoda: poszukiwanie skarbów, dalekie wyprawy, a także pułapki i niebezpieczeństwa, z których nasi bohaterowie wychodzą obronną ręką (zazwyczaj). Nowe tomy dostępne są co dwa miesiące w punktach sprzedaży na terenie całego kraju oraz w prenumeracie.
Fuuj, ohyda! Paskudne ciekawostki i obrzydliwe obrazkiŚwiat jest pełen obrzydliwości! Poznaj je wszystkie!Czy wiesz, że...Na Księżycu walają się worki kupy? Astronauci podczas misji Apollo trochę naśmiecili, mimo że nosili pieluchy!W twoim pępku mieszka 2368 gatunków bakterii? Są w nim grzyby i kłaczki! Przyznaj się: jak często myjesz pępek?Mgławica Zepsute Jajko potrafi puszczać kosmiczne pierdy? Gwiezdne bąki pachną prawie tak jak twoje!Hawajskie plaże słyną z nieskazitelnie białego piasku, a tak naprawdę to rybie odchody? (Fuuuj, mnóstwo kup papugoryby!!!)Roślina gympie-gympie jest śmiertelnie niebezpieczna? Jeśli cię ukłuje, szykuj woreczek albo torbę, bo od razu zwymiotujesz. I nie wiadomo, czy przeżyjesz!W mieście Seattle istnieje ściana pokryta setkami tysięcy wyżutych gum? Ma 15 metrów i ciągle rośnie!Bleee. Ohydna ohyda, prawda?Zadziwiająca książka o tym, co niesamowicie paskudne, totalnie ekscytujące i zaskakująco mądre. Poznaj nieprawdopodobne fakty i mrożące krew w żyłach eksperymenty.
Ostatni tom ekologicznej sagi fantasy Tomka Samojlika!
Przygody Wiedźmuna dobiegają końca, więc najwyższa pora, by odkryć, jak się to wszystko zaczęło! Kto tak naprawdę pierwszy wpadł do innego wymiaru, kto nie zdążył założyć hełmu i czyja żądza władzy była od zawsze niezmienna? Domyślacie się?
Złowieszczy Lord Roseforp święci triumfy, a dzielnej, choć niezbyt zgodnej, drużynie pozostało już niewiele czasu, by odnaleźć porwaną dziewczynkę. Oto pełne zwrotów akcji zwieńczenie trylogii Tomasza Samojlika o dobrych potworach, groźnym Wiedźmunie i walecznych czarodziejkach!
Często zadajemy sobie pytania, nie znając na nie odpowiedzi. Zastanawiamy się, czy skoro wszystko wokół się zmienia, to my też; dlaczego nasionko, które wsadziliśmy do ziemi, nie rośnie; czy jeśli przez kilka dni nie wyjdziemy z domu, to całkowicie znikniemy… Z takich małych myśli niekiedy rodzą się pomysły… – na nas, na dalsze życie, na opowieść.
Ta poetycka książka otwiera nieoczywiste horyzonty wielu, wydawałoby się, prostych pytań, skłania do refleksji nad światem, nadzieją, przemijaniem. Mówi też o miłości do nas samych oraz o miłości do innych istot, a nade wszystko o tym, że małe zachwyty i małe wzruszenia stanowią wartość samą w sobie.
„Ten album nigdy by nie powstał, gdyby nie Valéria, redaktorka Grasset Jeunesse. To przypadek, że wydawnictwo przyjęło format komiksu: aby wysłać grafiki e-mailem, wygodnie było skompresować historię w jednym obrazie. Wyobraziłam więc sobie więc małą, bardzo prostą postać (króliczka, psa, świstaka?) skonfrontowaną z różnymi sytuacjami i ewoluującą wraz z rytmem pór roku. Chciałam, aby ten album był uporządkowany (inspirowany jest japońskimi grafikami), a teksty i ilustracje były ściśle powiązane. Istotne było też dla mnie, by książkę można było czytać na kilku poziomach: po prostu patrząc na ilustracje i śledząc działania oraz emocje postaci, móc dopowiedzieć sobie ich historie; albo czytać razem z tekstem, który nadaje wszystkiemu inny wymiar i odzwierciedla nasze codzienne życie” – mówi Sandrine Kao. Jej subtelne, minimalistyczne ilustracje, jakkolwiek jest w nich nutka orientalnych wpływów, zachowują wymiar uniwersalny.
Książka posiada pięknie tłoczoną okładkę (jej autorką jest Alice Nussbaum), która – rezonując z treścią zawartych tu opowieści, scen, sytuacji – nawiązuje do cienkiej granicy między widzialnym a niewidzialnym.
Adresowane zarazem do młodszych i dorosłych osób, Oczarowania dają możliwość odkrycia w sobie wewnętrznych przestrzeni ciszy, spokoju, harmonii. Warto wziąć w dłonie ten album i zanurzyć się w urokliwych olśnieniach każdej strony.
8. tom kultowego komiksu opartego na bestsellerowych grach komputerowych i filmach!SONIC I AMY PRÓBUJĄ ROZGRYŹĆ ZŁOWROGI PLAN DOKTORA EGGMANA, WYKORZYSTUJĄC PRZECIWKO NIEMU JEGO WŁASNĄ TECHNOLOGIĘ!Tym razem Sonic staje do walki nie tylko z dobrze znanymi wrogami, lecz także nowym, nieprzewidywalnym sprzymierzeńcem Doktora Eggmana i ich wynalazkiem.Ale nawet Sonic nie może uciekać przed Wirusem zbyt długo!Scenariusz Ian Flynn, rysunki Jack Lawrence i Diana Skelly! Miliard gier z Sonikiem sprzedanych na świecie! Kultowe animowane seriale telewizyjne! NAJNOWSZY FILM ,,SONIC: SZYBKI JAK BŁYSKAWICA 3"" W POLSCE PREMIERĘ MIAŁ 3.01.2025! Do tej pory zarobił już ponad 420 milionów USD i pobił rekordy popularności poprzednich części, jednych z najbardziej kasowych filmów świata (oba filmy są dostępne na MAX)! W Polsce w ciągu 3 tygodni przyciągnął do kin ponad 750 tysięcy widzów!
Trzeci tom przygód dwójki studentów kosmicznej szkoły dla przyszłych agentów międzygalaktycznych. Herkules i Marlon zostają wysłani z misją na planetę, której mieszkańcy podnieśli bunt przeciwko tamtejszemu imperatorowi i jego rabunkowej eksploatacji środowiska naturalnego. W jej wyniku przyroda nie może się odrodzić, a ludność cierpi głód. Ariana i jej przyjaciele chcą powrotu do życia w zgodzie z przyrodą i odbudowania jej potencjału. Herkules i Marlon mają stłumić rewoltę, na miejscu jednak przekonują się, że racja niekoniecznie musi być po ich stronie. Autorem scenariusza tej międzygalaktycznej historii jest belgijski scenarzysta komiksowy i dramaturg Vincent Zabus ("Le Monde selon Franois"), a zilustrował ją Antonello Dalena, znany polskim czytelnikom m.in. z serii "Ernest i Rebeka" oraz "Smerfy i świat emocji".
Tom pierwszy "Miast przyszłości" z serii "Nauka z komiksem" dla dzieci w wieku 8-12 lat. Zakres tematów został opracowany we współpracy z multidyscyplinarnym międzynarodowym komitetem naukowym posiadającym kompetencje w zakresie pisania dla młodych czytelników. Tom obejmuje zabawny komiks o przygodach postaci znanych z filmów Disneya, zawierający fakty naukowe, a na dodatkowych stronach znajdują się teksty bardziej szczegółowo omawiające treści naukowe zawarte w komiksie. Kto by uwierzył, że w uroczym Szarakówku może dziać się coś złego... Niestety, ktoś niszczy okoliczne uprawy. Funkcjonariuszka Judy Hops nie może tego tak zostawić. W końcu farma jej rodziców też jest zagrożona. Policjantka oraz jej partner, Nick Bajer, rozpoczynają śledztwo. Zaprowadzi ono parę stróżów prawa do różnych dzielnic Zwierzogrodu i najnowocześniejszych budynków tej niezwykłej metropolii. Czy Judy i Nick zdołają rozwikłać tę trudną sprawę?
Niniejszy album zawiera komiksy Carla Barksa z lat 1960-1961. Komiks zatytułowany "To nie bajka" jest historią o poszukiwaniu (i znalezieniu!) legendarnego źródła młodości i skutkach, jakie powoduje picie pochodzącej z niego wody. Kaczory opowiadają o swojej przygodzie ze źródłem Babci Kaczce, która w niniejszym tomie występuje szczególnie często, między innymi w historiach "Jak słoń z koniem", "Dzień, w którym farma zamarła" oraz "Płachta na byka". Ale to nie sielska atmosfera jej gospodarstwa jest motywem, który najsilniej definiuje ten zbiór komiksów Carla Barksa. Jest nim fantastyka naukowa, nie tylko za sprawą opowieści o mniej lub bardziej udanych wynalazkach Diodaka, lecz także na przykład historii szpiegowskiej z licznymi elementami SF "Rakietowy kaczor", w której Donald pracuje jako sprzątacz w bazie prowadzącej testy rakiet. Oczywiście nasz ulubiony kaczor jak zwykle występuje tu również w bardziej przyziemnych rolach, między innymi jako rybak i nieznośny turysta. Próbuje też zostać celebrytą... "Kaczogród" to kolekcja uwielbianych klasycznych komiksów, napisanych i narysowanych przez Carla Barksa w latach 1943-1972. Komiksy są prezentowane w kolejności chronologicznej. To prawdziwy skarb dla fanów!
Kolejna część humorystycznej serii zarówno dla dzieci, jak i dorosłych o chłopcu Ptysiu i jego szalonym psie Billu. Bill to bardzo grzeczny pies, czasem tylko pogoni pana rozklejającego plakaty, wścieknie się na tresera zwierząt czy spowoduje mały wypadek samochodowy. Także Ptyś to bardzo grzeczny chłopiec, czasem tylko zrobi z chodnika ślizgawkę, pobije się z kolegą czy zerwie kwiatki w parku. Problemem jest jedynie to, że w przypadku obu bohaterów "czasem" oznacza "codziennie"... Ale nie ma co narzekać - Ptyś i Bill równie często, co psocą, robią dobre uczynki, z których mogą być dumni. A konsekwencjami ich rozrabiania niech się martwią... rodzice! Twórcą serii był legendarny belgijski scenarzysta i rysownik Jean Roba (1930-2006; m. in. "Sprycjan i Fantazjusz"), który wymyślał przygody chłopca i jego psa od 1959 do 2001 roku. Od 2003 roku cykl jest kontynuowany przez innych autorów. Album zbiorczy zawiera trzy tomy oryginalne: "Szybki Bill", "Pamiętasz to, Bill?" oraz "Pobawmy się!".
Tintin, młody reporter brukselskiej gazety i detektyw amator, zwiedza świat wraz ze swoim pieskiem Milusiem. W trakcie podróży spotykają wiele intrygujących postaci i rozwiązują liczne zagadki. Te pełne emocji oraz humoru historie pozwolą czytelnikom przeżyć niezapomniane przygody.
Niniejszy tom otwiera kolekcję, która będzie składała się z sześciu zbiorczych albumów w twardych oprawach. Przygody naszego bohatera przedstawiamy chronologicznie od historii stworzonych najwcześniej: „Tintin w kraju Sowietów” (1930 r.), „Tintin w Kongo” (1931 r.), „Tintin w Ameryce” (1932 r.).
W swojej pierwszej przygodzie Tintin wyrusza do Związku Radzieckiego, aby na podstawie własnych obserwacji napisać reportaż o życiu ludzi w pierwszym na świecie państwie komunistycznym. Jak się szybko okazuje, przybysz z Zachodu nie jest mile widziany, toteż bohater, zanim wypełni swoje dziennikarskie zadanie, musi przede wszystkim przeżyć...
Następnie nasz bohater wybiera się do afrykańskiego Konga, w owym czasie będącego belgijską kolonią. Podczas zwiedzania odległego lądu musi jednak mierzyć się z szeregiem niebezpieczeństw, a większym zagrożeniem od dzikich zwierząt okazuje się tajemniczy przeciwnik, który podąża za nim trop w trop.
W trzeciej historii reporter zostaje wysłany do Chicago w USA, gdzie rzuca wyzwanie rządzącym miastem gangsterom. Podczas walki z przestępcami Tintin spotka samego Ala Capone, wyprawi się na Dziki Zachód, a nawet odkryje nowe złoża ropy, co przyniesie mnóstwo kłopotów zarówno jemu samemu, jak i żyjącemu w pobliżu plemieniu Indian.
Seria „Przygody Tintina” weszła już na stałe do kanonu klasyki światowego komiksu. Autorem cyklu jest belgijski artysta Georges Remi ukrywający się pod pseudonimem Hergé. Komiksy zaczęły się ukazywać w 1929 roku i od początku cieszą się uznaniem czytelników, o czym świadczy fakt, że wydrukowano ponad 200 milionów egzemplarzy w ponad 90 językach, a Steven Spielberg wyprodukował na ich podstawie film. Hergé zaliczany jest do najpopularniejszych twórców XX wieku, a „Przygody Tintina” uznawane są za fundamentalne dzieło dla rozwoju komiksu, gdyż autor wprowadził technikę rysowniczą zwaną ligne claire, czyli „czystą linią”, którą naśladowali później liczni twórcy komiksu, zwłaszcza franko-belgijskiego.
Pierwsze przygody Tintina zawarte w tym tomie powstały na początku lat 30. XX w. i w związku z tym odzwierciedlają pewne krzywdzące stereotypy i przekonania powszechne w tamtym okresie. Stanowią jednak część historii i mogą stać się okazją do dyskusji, jak możemy uczyć się na przeszłych błędach i budować lepszą, pełną szacunku przyszłość. Zachęcamy rodziców do zapoznania się z treścią komiksów, zanim przekażą je młodszym czytelnikom.
Tintin, młody reporter brukselskiej gazety i detektyw amator, zwiedza świat wraz ze swoim pieskiem Milusiem. W trakcie podróży spotykają wiele intrygujących postaci i rozwiązują liczne zagadki. Te pełne emocji oraz humoru historie pozwolą czytelnikom przeżyć niezapomniane przygody.
Oto drugi tom kolekcji składającej się z sześciu zbiorczych albumów w twardych oprawach. Zawiera on albumy: „Cygara faraona” (1934 r.), „Błękitny lotos” (1936 r.), „Pęknięte ucho” (1937 r.) oraz „Czarna Wyspa” (1938 r.).
W historii „Cygara faraona” podczas luksusowego rejsu Tintin poznaje profesora Cyklonika, ekscentrycznego egiptologa, z którym wyrusza na poszukiwanie grobowca faraona Kisha Kosha. Dlaczego jednak w pradawnym grobowcu znajdują się całkiem współczesne cygara? Aby rozwikłać tę zagadkę, młody reporter przemierza Bliski Wschód oraz Indie i trafia na trop tajnego stowarzyszenia. Musi jednak uważać, bo cały czas depcze mu po piętach dwóch zawziętych detektywów…
W drugiej opowieści Tintin kontynuuje śledztwo z albumu „Cygara faraona”, które prowadzi go tym razem do Szanghaju – miasta, w który trwa walka o wpływy między Chińczykami, Japończykami a przybyszami z Zachodu. Komu nasz bohater może zaufać? Jaką rolę odgrywa enigmatyczny Mitsuhirato? I kim jest nieuchwytny Wielki Szef? Odpowiedź na te pytania przyniesie Tintinowi spore zaskoczenie.
W albumie „Pęknięte ucho” Tintin chce odnaleźć skradziony z muzeum rzadki posążek. Jego śladów szuka zarówno w swym rodzinnym kraju, jak i w Ameryce Południowej, gdzie trafia w wir niepokojów politycznych i ciągłych przewrotów… a nawet mimo woli rozpoczyna karierę oficerską! Reporter odwiedzi także twórców posążka, żyjące w dżungli plemię Arumbayów, i wielokrotnie będzie musiał zmierzyć się z dwoma gotowymi na wszystko przestępcami.
W zamykającej tom historii Tintin trafia podczas spaceru na rozbity samolot i zostaje zaatakowany przez jego załogę. Żeby odkryć, dlaczego znalazł się na celowniku tajemniczej szajki, udaje się do Wielkiej Brytanii. Dochodzenie okazuje się pełne niebezpieczeństw, a przeciwnicy – groźni i zdeterminowani. Czy klucz do tajemnicy może znajdować się na osławionej Czarnej Wyspie w Szkocji, którą zamieszkuje ponoć straszliwy potwór?
Seria „Przygody Tintina” weszła już na stałe do kanonu klasyki światowego komiksu. Autorem cyklu jest belgijski artysta Georges Remi ukrywający się pod pseudonimem Hergé. Komiksy zaczęły się ukazywać w 1929 roku i od początku cieszą się uznaniem czytelników, o czym świadczy fakt, że wydrukowano ponad dwieście milionów egzemplarzy w ponad dziewięćdziesięciu językach, a Steven Spielberg wyprodukował na ich podstawie film. Hergé zaliczany jest do najpopularniejszych twórców XX wieku, a „Przygody Tintina” uznawane są za fundamentalne dzieło dla rozwoju komiksu, gdyż autor wprowadził technikę rysowniczą zwaną ligne claire, czyli „czystą linią”, którą naśladowali później liczni twórcy komiksu, zwłaszcza franko-belgijskiego.
Bycie superbohaterką to najlepsza rzecz na świecie? Wcale nie! Nowa wystrzałowa i przezabawna seria, autorstwa utalentowanej autorki i ilustratorki Sophy Henn, łącząca elementy powieści ilustrowanej i komiksu. O przebojowej dziewięciolatce - prawdziwej superbohaterce, która czasem marzy tylko o tym, żeby być normalna.Tom 1Wszyscy uważają, że bycie superbohaterem to najlepsza rzecz na świecie. Wszyscy - z wyjątkiem Pizazz. Bo to wcale nie takie fajne, kiedy oglądasz film albo robisz coś z przyjaciółmi, a tu nagle musisz pędzić ratować świat. I ciągle trzeba chodzić w tym samym stroju z tą irytującą peleryną, która plącze się między nogami. Na dodatek superbohater powinien być zawsze pogodny, szlachetny i odważny. A przecież każdy ma czasem gorszy dzień No cóż, Pizazz poza tym że wolałaby nie nosić imienia pasującego raczej do magika, gwiazdy pop albo perfum chciałaby też być po prostu normalna!
Bycie superbohaterką to najlepsza rzecz na świecie? Wcale nie! Nowa wystrzałowa i przezabawna seria, autorstwa utalentowanej autorki i ilustratorki Sophy Henn, łącząca elementy powieści ilustrowanej i komiksu. O przebojowej dziewięciolatce - prawdziwej superbohaterce, która czasem marzy tylko o tym, żeby być normalna.Tom 2W szkole Pizazz pojawia się nowy dzieciak. Superdzieciak. Jett jest super ambitny, super zdolny i super popularny. I jest superbohaterem! Pizazz ma nadzieję, że teraz jemu zaczną dokuczać, za to ona będzie miała trochę spokoju. Ale nie! Cała szkoła uwielbia Jetta A on ciągle stara się pokazać Pizazz, że na wszystkim zna się lepiej. Serio? Ona mu jeszcze pokaże, kto tu jest naprawdę super. Choć to wcale niełatwe, a do tego Co za koszmar! Ma współpracować z Jettem przy ratowaniu świata?!
Przygody Bąbelka i Kudłaczka - pary niezrównanych, choć nieco oderwanych od rzeczywistości odkrywców, pełne są nieoczekiwanych zwrotów akcji i absurdalnego humoru, bawiącego zarówno starszych, jak i młodszych czytelników.
Dzielni poszukiwacze przygód wyruszają na wyprawę w poszukiwaniu źródeł wody sodowej, badają świat zaginiony w paszczy wieloryba i znajdują odpowiedzi na najważniejsze, dręczące ludzkość, pytania.
Staś i Zła Noga – takiego duetu jeszcze w komiksie nie było!
Staś to chłopiec poruszający się na wózku inwalidzkim, który swoje fizyczną niepełnosprawność rekompensuje absolutnie szaloną wyobraźnią. Zła Noga to przyczyna zdrowotnych kłopotów chłopca, ale też jego najlepsza przyjaciółka i towarzyszka szalonych przygód.
Jest jeszcze mama. Mama się martwi, a jednak wierzy, walczy i bezwarunkowo kocha. Ich słodko-gorzkie perypetie wywołują uśmiech, wzruszają, a czasem wprawiają w zakłopotanie. Bo co odpowiedzieć Złej Nodze, która chce zostać kosmonautą?
Wspólne przygody pary komiksowych detektywów: Misia Zbysia i Borsuka Mruka już od 10 lat bawią i ekscytują czytelników. Jednak czasami Borsuk Mruk jest zmuszony działać sam i o tych swoich śledztwach postanowił teraz opowiedzieć w nowej serii książeczek.
W pierwszym tomie zatytułowanym „Podwodne śledztwo” zajmuje się śledzeniem pewnego śledzia, który ukradł złotej rybce perłowy naszyjnik. Co się jednak stanie, gdy śledź odkryje, że jest śledzony, i sam zacznie śledzić śledzącego? O tym przekonacie się, czytając tę zwariowaną historię.
Feliks i Makary wyruszają na polowanie. Muszą zorganizować catering dla gości i mieszkańców osady Szczurenory Małe. W lesie wpadają w tarapaty. Będą musieli wykazać się szybkością i zwinnością uciekając przed zającem, wroną czy wiewiórką. "Feliks i Makary" to seria młodych polskich komiksiarzy. Autorzy wychowani na komiksach Dona Rosy, Carla Barksa czy Billa Wattersona rozśmieszają nas gagami i igraszkami bohaterów. Nie nudzą i nie pouczają, za to wprawiają w dobry humor, nawet jeśli przygody dwóch ancymonków powodują istny galimatias.
Carl Barks (1901-2000) jest powszechnie uważany za najwybitniejszego twórcę komiksów osadzonych w uniwersum Walta Disneya, a także za legendę całego komiksowego medium. To mistrz fabuły i komiksowej narracji. Wymyślił wiele postaci z Kaczogrodu, w tym Sknerusa McKwacza, Diodaka, Braci Be, Gogusia, Granita Forsanta i Johna Kwakerfellera, jak również liczne elementy tego świata - miasto Kaczogród czy skarbiec Sknerusa.Do inspiracji twórczością Barksa z dumą przyznaje się wielu komiksowych twórców - za swój wzorzec uważa go na przykład Jeff Smith, autor kultowego "Gnata", a Will Eisner nazwał go "Andersenem komiksów"."Kaczogród" Carla Barksa to wyczekiwana przez polskich fanów edycja disnejowskich komiksów tego autora, od jednostronicowych gagów po długie fabuły, nieraz nawiązujących do historii i mitologii. Każdy tom zawiera ponad dwieście stron historii obrazkowych, w większości niewydanych dotychczas w naszym kraju, a także towarzyszące im teksty objaśniające.
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?