Ulubiony komiks belgijskich i francuskich dzieci, brawurowa pięciotomowa opowieść fantasy o przezabawnych przygodach pięciu przyjaciół.Wkroczcie do zaczarowanego i barwnego świata stylizowanego na średniowieczną Francję, przeżyjcie niesamowite przygody z odważnym trubadurem Hugo, niedźwiedziem Biskoto, wróżką Śliweczką i latającym wcieleniem losu o imieniu Narcyz. W trakcie lektury odwiedzicie magiczne krainy, zmierzycie się z czarnymi charakterami, poznacie od kulis budowę gotyckiej katedry, skosztujecie średniowiecznych smakołyków z klasztornej kuchni, a wasza wyobraźnia i przepona będą pracowały ze zdwojoną siłą!Hugo został stworzony przez znakomitego twórcę komiksu frankofońskiego Bernarda Dumonta, używającego pseudonimu Bdu. Jego rysunki w genialny sposób oddają komizm postaci. Hugo dostarczy wielu uśmiechów tym, którzy z sentymentem wspominają komiks z własnego dzieciństwa, jak i nowym pokoleniom młodych czytelników.Zapraszamy do krainy szalonych przygód, kipiących humorem i nieposkromioną wyobraźnią.
Mijają wakacje, a małpie figle Toto nie ustają! Mały urwis psoci do tego stopnia, że mama zaprowadza go do psychologa, ale i to nie pomaga! Psikusy, wybryki i błędy wychodzą mu najlepiej, a innym wychodzą... bokiem! Gdyby tylko w nauce był tak skuteczny, jak w zjadaniu ciastek z kremem!
Żarty o Toto (we Francji) lub "Jasiu" (w Polsce) znane są od pokoleń. Mimo to niewiele tak naprawdę wiemy o głównym bohaterze. Czas to zmienić! Thierry Coppe zebrał najciekawsze historyjki z życia Toto w formie komiksu i nadał tej postaci uniwersalny wymiar, dzięki czemu poznamy nie tylko małego zgrywusa, ale też jego rodzinę, przyjaciół i nauczycieli.
Cierpliwość rodziny, przyjaciół i nauczycieli ma swoje granice, ale skłonność Toto do psot nie zna granic, podobno jak jego naiwność. Doprawdy, gdyby płatanie figli, naiwność i niechęć do nauki były dyscyplinami sportowymi, Toto byłby wielokrotnym złotym medalistą! Czy wyjazd na zieloną szkołę to zmieni?
Nasi nieustraszeni bohaterowie wracają: pani Jolibois (nauczycielka), koledzy i koleżanki z klasy (Yassine, Oliwia, Igor i Karolina), rodzice z nowymi partnerami, babcia, dziadek, młodsza siostrzyczka) i kilkoro nowych postaci! Przed nimi wielkie wyzwanie: konfrontacja z najdziwniejszymi pomysłami rodzącymi się w głowie Toto!
Tom czwarty serii "Włoski Skarbiec" - kolekcji zawierającej komiksy stworzone przez najsłynniejszych włoskich rysowników Disneya. Każdy tom wzbogacają teksty krytyczne oraz "Szkicownik" z ciekawostkami i rzadkimi oryginalnymi rysunkami pochodzącymi z warsztatu artysty. Seria sześciu tomów poświęcona Giorgiowi Cavazzanowi przedstawia pięćdziesiąt jego najważniejszych dzieł wybranych przez samego autora. Czwarty tom prezentuje najlepsze prace Cavazzana powstałe na przełomie wieków. Lata 1995-2005 były dekadą pełną wytężonej pracy komiksowej, malarskiej i ilustratorskiej. Plansze i obrazy autorstwa włoskiego rysownika trafiały na prestiżowe wystawy, ugruntowując jego pozycję autora o międzynarodowej sławie. Część z nich znalazła się w obszernym "Szkicowniku". W tym okresie artysta włączył do disnejowskiego uniwersum nowe postacie: Kwazka (kaczą wersję dziennikarza telewizji Rai Vincenza Molliki), Franca Mauera (stworzonego we współpracy ze scenarzystą Titem Faracim) i myszkę Eustazję (efekt spotkania ze scenarzystą Andreą Castellanem, czyli Castym, wówczas jeszcze nie rysownikiem). A ze współpracy z innym starym znajomym, Francois Corteggianim, zrodziły się pamiętne opowieści, takie jak "Zimna woda złota doda".
Pierwsza pełna dwutomowa edycja „Kajtka i Koka w krainie baśni” autorstwa Janusza Christy (1934–2008). Komiksy ukazywały się w „Wieczorze Wybrzeża” w latach 1963–1964. W niniejszym wydaniu plansze są po całkowitej renowacji i po raz pierwszy w całości w kolorze. Komiks to pełna magii i łamania schematów opowieść o wędrówce dwóch przyjaciół Kajtka i Koka przez krainę baśni. Bohaterowie testują nowy wynalazek profesora Kosmosika – aparacik do przesyłania przedmiotów na odległość – i przenoszą się do świata baśni. W drugiej części, która jest długą zamkniętą historią, Kajtek i Koko spotykają terroryzującego okolicę, potężnego czarnoksiężnika Abrakadabrę, w skrócie Abrę.
Dzielnym Galom udaje się odpierać ataki najeźdźcy dzięki sporządzanemu przez Panoramiksa magicznemu wywarowi dającemu nadludzką siłę. Niestety pewnego dnia druid, paskudnym zrządzeniem losu, łamie złoty sierp niezbędny do ścinania najważniejszego składnika napoju - jemioły! Asteriks i Obeliks wyruszają w podróż do odległej Lutecji, żeby uzyskać pomoc od dalekiego kuzyna Obeliksa, Ameriksa, który zajmuje się właśnie wyrobem najlepszych złotych sierpów. Na miejscu okazuje się jednak, że kuzyna porwali barbarzyńcy, więc powodzenie misji staje pod znakiem zapytania. Czy odważni Galowie oswobodzą człowieka, który może uchronić ich wioskę od przegranej z Rzymianami?... Historia galijskiej osady, która dzielnie stawia opór rzymskim najeźdźcom, to obowiązkowa pozycja na półce każdego fana komiksów. Nieśmiertelny francuski dowcip serii stworzonej przez Ren Goscinny'ego i Alberta Uderzo od wielu lat przyciąga kolejne pokolenia czytelników, a sprytny Asteriks, naiwny Obeliks i ich towarzysze znaleźli się w gronie ulubionych bohaterów masowej wyobraźni. Nowa edycja w twardej oprawie oprócz komiksu zawiera także ponad czterdzieści stron dodatków, w których czytelnik pozna okoliczności powstawania albumu, zobaczy archiwalne materiały i dowie się wielu ciekawostek o bohaterach, autorach i historii.
"On nie jest taki jak tamci, którzy cię złapali. Jest miły". "No cóż, uważam, że spotkaliśmy niewielu miłych ludzi". Wreszcie razem. Mat, Lili, a zwłaszcza Benji próbują dojść do siebie u boku inspektora Leseca. Jednak powrót na ziemię ich rodziców może naruszyć tę chwiejną równowagę. Zbliża się czas wyboru
Trzeci tom przygodowo-fantastycznej opowieści dla młodych czytelników. Grześ kolejny raz przenosi się w przeszłość, aby pomóc strażnikom portalu w ratowaniu magicznych istot, na które polują słudzy ciemnej mocy. Poznaje też nowe zaklęcia oraz szkoli się na podróżnika czasu i czarodzieja. Okazuje się jednak, że mroczne siły zdobywają coraz większą przewagę, a po stronie wroga stoją nawet niektórzy członkowie rodziny Grzesia. Czy chłopiec i jego przyjaciele mają szansę na wygranie walki o ocalenie dobra? Głównymi autorami serii są często działający w tandemie twórcy - francuski scenarzysta Denis-Pierre Filippi i włoski rysownik Silvio Camboni, znani polskiemu czytelnikowi ze wspólnych dzieł: cyklu "Niezwykła podróż" oraz albumów "Miki i zaginiony ocean" oraz "Miki i kraina Pradawnych". Camboni ilustruje "Gargulce" od drugiego tomu (tom pierwszy narysował francuski grafik o pseudonimie J. tienne).
Pierwszy tom przygód sprytnego Gala Asteriksa i jego naiwnego, lecz obdarzonego nadludzką siłą towarzysza Obeliksa przedstawia całą galerię postaci ze słynnej galijskiej osady. Poznajemy rozważnego druida Panoramiksa, który zna tajniki przyrządzania magicznego wywaru, wioskowego barda Kakofoniksa, którego wątpliwej jakości popisy wyprowadzają z równowagi pozostałych mieszkańców wioski, czy wodza plemienia Asparanoiksa, drżącego przed tym, że niebo spadnie mu na głowę! Wydane w 1961 roku "Przygody Gala Asteriksa" rozpoczynają dobrze znane wszystkim fanom komiksu słowa: "Jest rok 50. przed naszą erą. Cała Galia została podbita przez Rzymian... Cała? Nie! Jedna jedyna osada, zamieszkana przez nieugiętych Galów, wciąż stawia opór najeźdźcom i uprzykrza życie legionom rzymskim stacjonującym w obozach Rabarbarum, Akwarium, Relanium i Delirium". To obowiązkowa pozycja na półce każdego fana komiksów. Nieśmiertelny francuski dowcip serii stworzonej przez Ren Goscinny'ego i Alberta Uderzo od wielu lat przyciąga kolejne pokolenia czytelników, a sprytny Asteriks, naiwny Obeliks i ich towarzysze znaleźli się w gronie ulubionych bohaterów masowej wyobraźni. Nowa edycja w twardej oprawie oprócz komiksu zawiera także ponad czterdzieści stron dodatków, w których czytelnik pozna okoliczności powstawania albumu, zobaczy archiwalne materiały i dowie się wielu ciekawostek o bohaterach, autorach i historii.
Szerlok Worms to nie lada detektyw. Choć robacza postura odbiera mu nieco gracji i wdzięku, to nadrabia to ponadprzeciętnym intelektem i znajomością przyrody, a także ciętym dowcipem. Przy nieodłącznym wsparciu Doktora Zwinki rzuca światło na niejedną kryminalną sprawę czającą się wśród pól i łąk. Tym razem nasz niecodzienny duet musi rozwiązać zagadkę znikających zapasów. Kim jest złodziej o wyjątkowym apetycie? Kto został niesłusznie oskarżony? Jaki sekret skrywa Doktor Zwinka? A przede wszystkim - czy Szerlok Worms zdąży dojść do prawdy, nim nadejdzie zima i opustoszeje ostatnia spiżarnia? Komiks nagrodzony w czwartej edycji "Konkursu im. Janusza Christy na komiks dla dzieci".
Dziewiętnasty tom przygodowej opowieści dla dzieci o znającym język zwierząt małym Indianinie Yakarim i jego dzielnym koniku Małym Piorunie. Rabusie uprowadzają prawie wszystkie konie Siuksów! Tylko sprytny Mały Piorun ucieka złodziejom i razem z Yakarim rusza ich tropem. Ale co mogą zdziałać chłopiec i jego konik w obliczu wielu wojowniczych wrogów? Na szczęście Siuksowie mają mądrego czarownika, który wpada na pomysł, jak przechytrzyć nieprzyjaciół. Czy jednak sam podstęp wystarczy, aby odzyskać najcenniejszy skarb wędrownego ludu prerii? Cykl stworzyli pod koniec lat 60. dwaj Szwajcarzy - scenarzysta Job (Andr Jobin) oraz rysownik Derib (Claude de Ribaupierre). Za tomy 6 i 31 "Yakariego" (odpowiednio w latach 1982 i 2006) dostali nagrody Festiwalu Komiksowego w Angoulme w różnych kategoriach komiksu dziecięcego. Do dziś ukazało się ponad czterdzieści albumów serii, która wciąż bawi młodszych i starszych czytelników.
Dziesiąty album pełen wesołych przygód niezbyt rozgarniętych kandydatów na bogów i herosów starożytnego Olimpu. Czy w gronie wybrańców znajdą się nieporadny Herakles, łakomczuch Taurusek albo dowcipniś Atlas? Każdy z tych łobuziaków chciałby dostać ogromną moc, jednak na razie pozostają im marzenia i... wygłupy! Przed ich dowcipami nie mogą się czuć bezpieczni ani najpotężniejsi niebianie, ani najstraszniejsze potwory. Grecja nie znała takich kawalarzy od początku czasów, gdy Chaos narodził się sam z siebie. Autorami historii o psotnych istotach z mitów są scenarzysta Christophe Cazenove, znany w Polsce z serii "Sisters", "Kasia i jej kot", "Zoo wymarłych zwierząt" i "Zombiaczek", oraz rysownik Philippe Larbier, który stworzył ilustracje do takich humorystycznych opowieści jak "Chats, chats, chats" czy "Nina" oraz scenariusz kryminalnego cyklu dla dzieci "Les Enigmes de La".
Czas na kolejną apetyczną przygodę! Ramen ze swoją paczką wyruszy w głąb tajemniczej ziołowej dżungli, gdzie Laura pozna samą siebie (dosłownie i w przenośni!). Ponadto Spaghetti przebierze się i odwiedzi swoją restaurację jako anonimowy gość! Gniazdka natomiast złamie kilka praw fizyki, Truskawa jak zwykle zakłóci ciszę, prezentując swoje najnowsze utwory, a plemię Ziółek po raz pierwszy w życiu będzie miało dostęp do... internetu!
Album składa się z krótkich humorystycznych historyjek, które zarówno treściowo, jak i graficznie wyróżnia nieprzeciętna wyobraźnia autorów. Seria powstała z myślą o najmłodszych czytelnikach, ale jest tu wiele "smaczków", które docenią też starsi fani komiksów. Wszyscy miłośnicy dobrego humoru (i dobrego jedzenia) znajdą w tej serii coś dla siebie.
Autorką rysunków jest Magdalena "Meago" Kania, graficzka 2D specjalizująca się głównie w ilustracjach w stylu cartoonowym i azjatyckim. Scenariusz napisał Maciej Kur, autor takich serii jak "Kajko i Kokosz – Nowe Przygody", "Kajko i Kokosz – Opowieści z Mirmiłowa" oraz "Lil i Put". Oboje stworzyli razem także bardzo dobrze przyjęty przez polskich czytelników komiks "Emilka Sza". "Delisie" to drugi projekt duetu "Meago" – Maciej Kur.
Artyści zdradzają, że współpracuje się im wybornie. Mają podobne gusta, wrażliwość i poczucie humoru, co sprawia, że bardzo łatwo się dogadują. Prace nad albumami przebiegają tak, że najpierw Maciej pisze scenariusz i przygotowuje storyboardy, a potem do pracy zabiera się "Meago". Ich wizja tego, jak "Delisie" powinny wyglądać, jest bardzo spójna. Dzięki temu czytelnicy otrzymują przemyślaną i stworzoną z przyjemnością serię.
Przygody Jonki, Jonka i Kleksa to klasyka polskiego komiksu dziecięcego autorstwa Szarloty Pawel. Wesołe, pełne fantazji i groteski historyjki ukazywały się od lat 70. do 90. XX wieku na łamach popularnego pisma "Świat Młodych", a także w wydaniach albumowych. Jonka i Jonek, wychowywani wśród peerelowskich bloków, dzięki Kleksowi odrywają się od codziennej rutyny i wkraczają do krainy fantazji i marzeń. Przypominamy czytelnikom sympatycznych bohaterów i ich świat, którego granice wyznacza tylko wyobraźnia. Wydanie Jubileuszowe ukazujące się z okazji 50-lecia serii zbiera niechronologicznie w trzech tomach komiksy z przygodami Jonki, Jonka i Kleksa, rozpoczynając od pierwszej czarno-białej jeszcze historii opublikowanej w "Świecie Młodych" w 1974 roku. Część z tych komiksów nie była wznawiana w ostatnich trzydziestu latach. Każdy tom wzbogacają liczne dodatki z Kleksem: plany lekcji, kalendarze, alternatywne plansze, ilustracje, a także teksty pełne wspomnień i ciekawostek. Tom pierwszy kolekcji zawiera m. in.: "Przygody Jonki, Jonka i Kleksa", "Porwanie księżniczki" oraz historię "Kleks i złota rybka". Komiksy poprzedza wstęp Adama Radonia, dyrektora Międzynarodowego Festiwalu Komiksu i Gier w Łodzi, album zamyka posłowie Macieja Jasińskiego poświęcone życiu i komiksowej twórczości Szarloty Pawel.
Droga zwierząt do nowego domu potrafi być długa i kręta. Zwłaszcza gdy jest się czarnym kotem. Wtedy poza porzuceniem trzeba zmagać się też z masą przesądów o tym, jak wielkiego pecha ma się przynosić ludziom. Tak wygląda początek podróży Cząberka - puchatego kocura o bystrym spojrzeniu, który bardzo chce odnaleźć kochającą rodzinę. Komiks nagrodzony w piątej edycji "Konkursu im. Janusza Christy na komiks dla dzieci".
Trzecia część humorystycznej serii dla dzieci o niezwykłych koniach z pewnego klubu jeździeckiego. Czworonogi jadą na zawody! Jak im pójdzie start w różnych konkurencjach? Potem w ich gronie pojawi się źrebak, który ma niespożyte siły. W końcu nadejdą też długo oczekiwane wakacje. Zwierzęta mają nadzieję na odpoczynek i błogie lenistwo, ale nie wiedzą, że klub postanowił poprowadzić letnie kursy dla dzieci... Scenarzystą serii jest Laurent Dufreney, autor tekstów do cyklu humorystycznego "Les Cochons dingues" i twórca ilustracji do opowieści komediowej "Zo Super". Rysunki są dziełem Miss Prickly (właśc. Isabelle Mandrou), która współpracuje z pismami dziecięcymi i odpowiada za grafiki do takich serii jak "Mordercza Adelka", "Animal Jack" czy już wymieniona "Les Cochons dingues". Album zbiorczy zawiera trzy tomy oryginalne: "Gwiazdy na wybiegu", "I w sto koni nie dogoni!" i "Końskie wakacje".
W domu Izy zaczynają się dziać dziwne rzeczy – talerze lewitują, kartki z zeszytów znikają, a drzwi trzaskają same z siebie… Czy to sprawka ducha? Na szczęście Iza ma przyjaciół, którzy są gotowi pomóc nawet w takich sytuacjach. Bakteria i Przemek postanawiają złapać ducha z pomocą tajemniczej Marty, która ponoć zna się na zjawach lepiej niż ktokolwiek inny.
Zabawa w pogromców duchów szybko zamieni się w coś więcej – przyjaźń i zaufanie zostaną wystawione na próbę. Każdy odkryje, że nie wie o sobie wszystkiego, a na drodze do rozwiązania zagadki staną prawdziwe siły ciemności…
Debiutancki komiks Zuzanny Podpory to przygodowy thriller pełen przyjacielskich i romantycznych relacji, gdzie nawet duchy nie mają szans na nudę!
Księżniczka Ośla Skórka świetnie radzi sobie sama, przed namolnymi adoratorami chroni ją dojmujący smrodek, a potworom potrafi srogo przyłożyć.
Pojawia się jednak prawdziwe niebezpieczeństwo – jej macocha wprowadza w królestwie terror higieny i postanawia zmusić księżniczkę do kąpieli. Czy to się uda? I czy Wrzaskun zdobędzie w końcu całusa od tak dzielnej, a zarazem śmierdzącej księżniczki?
To komiks pełen humoru, akcji i barwnych postaci, w którym Tebo wywraca do góry nogami znane opowieści i czytelnicze przyzwyczajenia.
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?