Asteriks. Walka wodzów. Tom 7
Rzymianie, używając podstępu i starego galijskiego obyczaju, próbują podbić wioskę nieugiętych Galów. Walka wodzów – bo o tej tradycji mowa – zobowiązuje wodza wyzwanego na pojedynek do przyjęcia wyzwania. Ten, który przegra, jest zobowiązany oddać się wraz z całym swoim ludem pod rządy zwycięzcy. Do walki z Asparanoiksem stanie galijski wódz Kolaboriks (kolaborujący, rzecz jasna, z Rzymianami). Przebiegli Rzymianie wiedzą jednak, że jeśli Asparanoiks napije się magicznego wywaru sporządzanego przez Panoramiksa, ich plan zakończy się fiaskiem. Dlatego postanawiają porwać druida, w czym przeszkodzą im dzielni Asteriks i Obeliks. Jednak niezdarny Obeliks rzuca ciężkim menhirem tak nieszczęśliwie, że trafia Panoramiksa w głowę i ten dostaje pomieszania zmysłów. Nie może sobie przypomnieć receptury magicznego wywaru, a walka wodzów jest tuż-tuż. Sytuacja wydaje się beznadziejna, jednak Galowie wpadają na pewien pomysł...
Historia galijskiej osady, która dzielnie stawia opór rzymskim najeźdźcom, to obowiązkowa pozycja na półce każdego fana komiksów.
Nieśmiertelny francuski dowcip serii stworzonej przez Renégo Goscinny'ego i Alberta Uderzo od wielu lat przyciąga kolejne pokolenia czytelników, a sprytny Asteriks, naiwny Obeliks i ich towarzysze znaleźli się w gronie ulubionych bohaterów masowej wyobraźni.
Nowa edycja w twardej oprawie oprócz komiksu zawiera także ponad czterdzieści stron dodatków, w których czytelnik pozna okoliczności powstawania albumu, zobaczy archiwalne materiały i dowie się wielu ciekawostek o bohaterach, autorach i historii.
Dogman, gończy ogar z psiarni twórcy Kapitana Majtasa, wytrwale podąża śladem występku. Gdy Kot Pet wydostaje się z pudła i znów spada na cztery łapy, chwyta miasto w pazury zła. Przysłowie głosi, że ryba psuje się od głowy... Czy za sprawą Dogmana Pet znów paradować będzie w mamrrrrowym try-kocie, czy też będzie miau satysfakcję z dokonania zbrodni dosko-t-nałej?
DOBRY PIES! i uwaga, ZŁY PIES! w jednym psie. Gdy przyszedł czas inwencji oraz nagłych zwrotów akcji, nastał zmierzch megarozpaczy i zajaśniał brzask nadziei!Dogman nie od dziś waruje na straży porządku, nie od dziś SZEF wariuje na straży Dogmana! To on, którego kły szczerze się szczerzą na złoczyńców, lecz co wyliże, to obślini!W tym odcinku: Kot Pet znów narobił kłop(k)otów - a właściwie stworzył jednego supersłodkiego kotka-kłopotka. Dogman będzie musiał zdwoić siły, by z wywieszonym jęzorem zmóc moc tych futrzaków!!
Psiakostka, Dogman wraca i to nie sam! Najlepszy przyjaciel człowieka i najgorszy wróg złoczyńców dobrał sobie super-futer-kotka za pomocnika. Razem będą węszyć i tropić występek. Gdy na scenie pojawia się nowa kocia niania, a z filmowego planu znika przesławna gwiazdka srebrnego ekranu, Dogman i Super-Kici muszą gnać na ratunek! Co szczeka naszych bohaterów - czy nie zgubią śladu i czy Kot Pet, ucieleśnienie niegkociwości, będzie miau czelność wystawić ich
Duchy straszą na zamku? Królowa ma okropną czkawkę? Potwór morski zagraża marynarzom? Kto temu zaradzi, jak nie Mistrz? I Tymek, oczywiście!
Nasi bohaterowie zmierzą się z tornadem, armią bałwanów i znajdą sposób na golema. A jeśli chcecie wiedzieć, co jest po drugiej stronie medalu i jak zostać jasnowidzem, nie zwlekajcie z lekturą!
Oto trzeci tom pełnej magii i humoru serii, stworzonej przez Rafała Skarżyckiego i Tomasza Lwa Leśniaka, z przygodami Mistrza magii i jego rezolutnego ucznia Tymka, stawiających czoła zaskakującym zdarzeniom, niebezpiecznym wynalazkom, a także złośliwemu czarnoksiężnikowi Psujowi i jego pomocnikowi Popsujowi. Co tym razem czeka na naszych bohaterów? Zobaczcie sami!
Czy zdarzyło ci się kiedyś utknąć w świecie wyobraźni? Po sesji VR w Pizzapleksie Kai ma niejasne wrażenie, że animatroniczny tygrys przedostał się ze świata wirtualnego do rzeczywistości. Nowa atrakcja w Pizzapleksie wywołuje u Kane’a natrętne myśli, przez które chłopak zachowuje się inaczej niż zwykle. Danny, zakochany w pewnej fance tatuaży, robi wszystko, aby jej zaimponować... i płaci za to słoną cenę. W uniwersum FNAF rzeczywistość jest często straszniejsza od najgorszych fantazji…
Drugi tom humorystycznej historii z czasów mitycznej Grecji o kandydatach na mieszkańców Olimpu!Niektórzy z małych bohaterów już wiedzą, że dzięki nadnaturalnym darom zostaną bogami i herosami, ale muszą jeszcze przejść trudny staż, jak chcąca zostać boginią wojny Atena... Są jednak i tacy, którzy dopiero czekają na ujawnienie się ich mocy. Atlas wierzy, że będzie olbrzymi jak jego przodkowie Tytani, Ikar uparcie próbuje latać niczym kaczka, a Herakles na razie tylko z daleka przygląda się potworom. Z kolei największym osiągnięciem Tauruska jest robienie niewybrednych kawałów...Autorami historii o psotnych bogach są scenarzysta Christophe Cazenove, znany w Polsce z bestsellerowej serii "Sisters", oraz rysownik Philippe Larbier, który stworzył ilustracje do takich humorystycznych opowieści jak "Chats, chats, chats" czy "Ninja" oraz scenariusz kryminalnego cyklu dla dzieci "Les Enigmes de La".
Dwunasty tom humorystycznej serii o perypetiach dwóch sióstr: nastoletniej Wendy i o kilka lat młodszej Marine.Wendy i Marine w niewielu sprawach są zgodne. Kiedy opowiadają koleżankom o podróży do Ameryki, wygląda na to, że uczestniczyły w dwóch różnych wycieczkach. Kiedy nadchodzi Halloween, chcą zupełnie inaczej bawić się podczas tego "strasznego" dnia. A kiedy w coś grają, każda stosuje własne reguły... I właśnie dlatego ich życie to ciąg śmiesznych zdarzeń!Autorami historii o dwóch siostrach są scenarzysta Christophe Cazenove (współtwórca niemal czterdziestu serii humorystycznych dla dzieci i dorosłych) oraz rysownik William Maury, który oprócz ilustrowania Sisters zajmuje się kolorowaniem plansz kilku innych cykli.
Dziesiąty tom humorystycznej serii o perypetiach dwóch sióstr: nastoletniej Wendy i o kilka lat młodszej Marine.Wreszcie nadeszły wakacje! Siostry kochają piesze wycieczki i urządzane wraz z koleżankami wypady pod namiot. Spacery po bezdrożach i biegi przełajowe na świeżym powietrzu. Szaleństwa w aquaparku i taplanie się w leśnym błocie. Spotkania z kuzynkami i gry zespołowe. W wakacje nie zabraknie im żadnej z tych przyjemności, a że Marine zawsze ma wiele dziwacznych pomysłów, więc rozrywka gwarantowana! Tak się bawią dziewczyny pełne energii!Autorami historii o dwóch siostrach są scenarzysta Christophe Cazenove (współtwórca niemal czterdziestu serii humorystycznych dla dzieci i dorosłych) oraz rysownik William Maury, który oprócz ilustrowania Sisters zajmuje się kolorowaniem plansz kilku innych cykli.
Żyjący w Mirmiłowie zbój Łamignat ma problem - nie wyrobił kwartalnej normy rabowania bogaczy i rozdawania łupu ubogim, bo w okolicy brakuje bogaczy. Jednak rozliczający go z wyników pracy książę Mirmił sam ma podobny problem - on z kolei nie wyrobił kwartalnej normy potyczek i bitew z wrogim plemieniem Omsów. A tu, jak na złość, ze stolicy przyjechał królewski kanclerz, by rozliczyć poddanych Mirmiła ze stanu prac. Oj, wszyscy będą musieli się natrudzić, aby osiągnąć zaplanowaną normę. Kajko i Kokosz też nie będą mogli się obijać, bo wykryją aferę, mającą doprowadzić do detronizacji swego ukochanego księcia.
W spokojnym grodzie księcia Mirmiła nie dzieje się dobrze. Władcę denerwuje plaga nadmiernie rozmnożonych kur, nadworny szambelan spiskuje, a zrzędliwa żona nie pozwala księciu na jedyną rozrywkę zdolną ukoić nerwy - na picie miodu z rodowego skarbu: Złotego Pucharu. Na dodatek do grodu przybywa kompania zbrojnych obwiesi spod znaku Czarnego Trójkąta. Po wizycie niebezpiecznych gości znikają wszystkie kury (co Mirmił przyjmuje z ulgą), kilka tłustych krów (cóż, zdarza się) oraz Złoty Puchar - a tego książę, jak sam twierdzi, nie będzie w stanie przeżyć! Zrozpaczony, wysyła swoich najlepszych wojów, Kajka i Kokosza, by odnaleźli jego skarb, bo inaczej umrze ze zgryzoty.
Żyjący w Mirmiłowie zbój Łamignat ma problem - nie wyrobił kwartalnej normy rabowania bogaczy i rozdawania łupu ubogim, bo w okolicy brakuje bogaczy. Jednak rozliczający go z wyników pracy książę Mirmił sam ma podobny problem - on z kolei nie wyrobił kwartalnej normy potyczek i bitew z wrogim plemieniem Omsów. A tu, jak na złość, ze stolicy przyjechał królewski kanclerz, by rozliczyć poddanych Mirmiła ze stanu prac. Oj, wszyscy będą musieli się natrudzić, aby osiągnąć zaplanowaną normę. Kajko i Kokosz też nie będą mogli się obijać, bo wykryją aferę, mającą doprowadzić do detronizacji swego ukochanego księcia.
W Mirmiłowie panuje taka nuda, że wojowie Kajko i Kokosz planują morderstwo - zastanawiają się, jak zabić czas. Dlatego z radością przyjmują prośbę brata swojego księcia - księcia Wojmiła - i wyruszają do jego nadmorskiego grodu, by wesprzeć go w walce z sąsiadem. A sąsiad ten, bogaty Mszczuj, ma piękną córkę Fochnę, w której kochają się wszyscy rycerze, nie dostrzegając, jak jest głupia i kapryśna. Na jej widok Wojmił porzuca wojenne zamiary i postanawia zdobyć rękę panny. Na nieszczęście takie same plany ma inny przyjaciel naszych bohaterów, niezbyt mądry rycerz-poeta Wit. Obaj proszą Kajka i Kokosza o pomoc w wygraniu konkurów. A Fochna stawia przed zalotnikami zadania nie do wykonania, wymagające odbycia pełnej niebezpieczeństw podróży na kraniec świata.
Kolejny album o niebieskich skrzatach. Smerfy szykują się do obchodów święta wiosny, ale Zgrywus wpada w ręce wędrownych kuglarzy. Pewien łotr wymyśla dla niego ryzykowne zajęcie, podczas którego Smerf nauczy się otwierać wszystkie zamki i kłódki... Tymczasem przyjaciele wyruszają mu na ratunek, ale będą musieli pokonać wiele przeszkód, aby bezpiecznie wrócić do domu!Smerfy wymyślił belgijski scenarzysta i grafik Pierre Culliford (1928-1992), używający pseudonimu Peyo. Obecnie autorami serii są następcy Peyo, w tym jego syn Thierry.
W spokojnym grodzie księcia Mirmiła nie dzieje się dobrze. Władcę denerwuje plaga nadmiernie rozmnożonych kur, nadworny szambelan spiskuje, a zrzędliwa żona nie pozwala księciu na jedyną rozrywkę zdolną ukoić nerwy - na picie miodu z rodowego skarbu: Złotego Pucharu. Na dodatek do grodu przybywa kompania zbrojnych obwiesi spod znaku Czarnego Trójkąta. Po wizycie niebezpiecznych gości znikają wszystkie kury (co Mirmił przyjmuje z ulgą), kilka tłustych krów (cóż, zdarza się) oraz Złoty Puchar - a tego książę, jak sam twierdzi, nie będzie w stanie przeżyć! Zrozpaczony, wysyła swoich najlepszych wojów, Kajka i Kokosza, by odnaleźli jego skarb, bo inaczej umrze ze zgryzoty.
Pierwszy tom sławnej serii o przygodach uwielbianych przez dzieci niebieskich skrzatów! Album zawiera trzy opowieści: Czarne Smerfy, Latający Smerf i Łowca Smerfów.Smerfy żyją w wiosce położonej za górami, za lasami. Przewodzi im mądry i znający magię Papa Smerf, ale nawet on nie może przewidzieć wszystkich niebezpieczeństw... Pewnego dnia jeden z małych bohaterów zostaje ugryziony przez muchę bze-bze i zmienia się w czarnego stwora, którego jedynym celem jest pokąsanie innych Smerfów! Mieszkańców wioski czeka bitwa z rosnącą armią czarnych istot. Później poznamy wynalazcę, który marzy o lataniu w przestworzach, a w kolejnej historii dojdzie do pierwszego spotkania Smerfów z ich największym wrogiem - czarownikiem Gargamelem!Smerfy wymyślił belgijski scenarzysta i grafik Pierre Culliford (1928-1992), używający pseudonimu Peyo. Obecnie autorami serii są następcy Peyo, w tym jego syn Thierry.
Wraz z końcem lata nadchodzą straszliwe upały. Susza powoduje, że w Lesie Smerfów wybucha pożar. Tylko dzięki pomysłowi mądrego Papy Smerfa udaje się uratować wioskę, ale przepadają zgromadzone na zimę zapasy niebieskich skrzatów. Smerfy muszą wyruszyć na daleką wyprawę, by zdobyć pożywienie. To dopiero początek wielu niezwykłych i strasznych przygód, podczas których nasi bohaterowie spotkają tajemniczego Dzikusa, będą musieli zamieszkać w lesie i stoczą walkę z podstępnym Gargamelem!Smerfy wymyślił belgijski scenarzysta i grafik Pierre Culliford (1928-1992), używający pseudonimu Peyo. Jego komiksy zostały zaadaptowane na potrzeby filmów o przygodach niebieskich skrzatów. Obecnie autorami nowych opowieści o Smerfach są następcy Peyo, w tym jego syn Thierry.
Kolejny tom pełnej humoru i mądrej opowieści o dziewczynce Fibi oraz Marigold, pięknej przedstawicielce gatunku jednorożców.Naszym bohaterkom przyjdzie zmierzyć się z bałaganem w pokoju dziewczynki, a potem coś poradzić na znikanie owego pokoju! Potem w pełni ukażą się odmienności pomiędzy rodzajem ludzkim a jednorożcowym, gdy przyjdzie pora na rozmowę, które książki są wartościowe. Następnie Marigold ulegnie ciężkiemu przypadkowi nękającej jej gatunek choroby zwanej gwiazdkozą. Fibi i jej przyjaciółka powrócą także na letni obóz dla muzykujących dzieci, gdzie znowu spotkają zwariowaną Sue, która doczekała się przezwiska Potworzyła, bo przyjaźni się ze smokiem z jeziora. Wspólnie udowodnią wszystkim, że odrobina szaleństwa jeszcze nikomu nie zaszkodziła!Dana Simpson zyskała światową sławę serią o Fibi, za którą otrzymała dwie ważne amerykańskie nagrody za twórczość dla dzieci. Jest także autorką cykli przeznaczonych przede wszystkim dla dorosłych czytelników: "Ozzy and Millie", "I Drew This" i "Raine Dog".
Yakari. Demon lasu. Tom 20
Dwudziesty tom przygodowej opowieści dla dzieci o znającym język zwierząt małym Indianinie Yakarim i jego dzielnym koniku Małym Piorunie. W środku zimy Siuksom kończą się zapasy jedzenia, a w dodatku ktoś kradnie im mięso upolowanego jelenia. Myśliwi wyruszają na poszukiwanie złodzieja, ale ten okazuje się od nich sprytniejszy. Czy to niedźwiedź? Yakari i Mały Piorun postanawiają samodzielnie poznać prawdę o tajemniczym przeciwniku. Czeka ich niebezpieczna przygoda, na szczęście mają w lesie wiernych przyjaciół, którym też nie podoba się obecność groźnego obcego stwora!
Cykl stworzyli pod koniec lat 60. dwaj Szwajcarzy – scenarzysta Job (André Jobin) oraz rysownik Derib (Claude de Ribaupierre). Za tomy 6. i 31. „Yakariego” (odpowiednio w latach 1982 i 2006) dostali nagrody Festiwalu Komiksowego w Angoulême w różnych kategoriach komiksu dziecięcego.
Do dziś ukazało się ponad czterdzieści albumów serii, która wciąż bawi młodszych i starszych czytelników.
Czwórka z Baker Street. Czarne Muzeum. Tom 10
Londyn, rok 1895.
Dla partyzantów z Baker Street nadeszły ciężkie czasy. Kiedy stawką jest życie najmłodszego z rekrutów, brawura bierze górę nad rozsądkiem. Szantażowany przez dawnego wroga Tom musi wrócić do porzuconego zajęcia włamywacza i zakraść się do tajemniczego Czarnego Muzeum w samych czeluściach Scotland Yardu. Tylko Sherlock Holmes nie może o niczym się dowiedzieć!
Tom, Billy i Charlie (nie zapominając o kocie Watsonie!) podejmują ryzyko i karkołomnie rzucają się w wir niebezpiecznych przygód. W mrocznych zaułkach Londynu nie ma miejsca na najmniejsze potknięcie. Jeden za wszystkich, wszyscy za jednego! Partyzanci z Baker Street znowu wkraczają do akcji!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?