KATEGORIE

Kategorie

Polecane kategorie

Okładka książki Kluczowe pojęcia w komunikowaniu

Kluczowe pojęcia w komunikowaniu

  • Autor: Tim Sullivan
  • ISBN: 9788372491442
  • EAN: 9788372491442
  • Oprawa: oprawa: broszurowa
  • Wydawca: Astrum
  • Format: 188x229 mm
  • Język: polski
  • Seria: KREATYWNOŚĆ
  • Liczba stron: 356
  • Rok wydania: 2005
  • Wysyłamy w ciągu: niedostępny
  • Brak ocen
  • 33,71
     zł
    Cena detaliczna:  49,00 zł
    Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 33,64
Artykuł chwilowo niedostępny
Wpisz e-mail, jeśli chcesz otrzymać powiadomienie o dostępności produktu
x
Niniejsza książka jest rzetelnym i przystępnie napisanym leksykonem, zawierającym przeszło 200 pojęć niezbędnych do pełnego zrozumienia procesu komunikacji i używanych w badaniach kulturowych. Obejmuje ona zagadnienia dotyczące ludzkiego języka, życia społecznego, a także kwestie związane z kulturą popularną (mediami, subkulturami itd..). Jej autorzy, doświadczeni nauczyciele i wykładowcy, w sposób jasny oraz zwięzły definiują słowa-klucze współczesnej humanistyki. Wyjaśniają takie hasła, jak: "propaganda", "globalizacja", "cybernetyka", a nawet "styl", "pogłoska" czy "zdrowy rozsądek". Przy każdym terminie wskazują kontekst jego występowania, twórcę (jeśli taki istnieje) oraz wiele odniesień do literatury przedmiotu. "Kluczowe pojęcia w komunikowaniu i badaniach kulturowych" przeznaczone są nie tylko dla amatorów humanistyki - chcących pogłębić swoją wiedzę - ale i znawców tematu, pragnących zapoznać się z aktualnym dorobkiem, a także stanowiskiem innych naukowców. Warto je mieć na swojej półce.
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj