Kluczowe pojęcia w komunikowaniu
-
Autor: Tim Sullivan
- ISBN: 9788372491442
- EAN: 9788372491442
- Oprawa: oprawa: broszurowa
- Wydawca: Astrum
- Format: 188x229 mm
- Język: polski
- Seria: KREATYWNOŚĆ
- Liczba stron: 356
- Rok wydania: 2005
- Wysyłamy w ciągu: 48h
-
Brak ocen
-
64,48złCena detaliczna: 90,00 złNajniższa cena z ostatnich 30 dni: 64,48 zł
x
Niniejsza książka jest rzetelnym i przystępnie napisanym leksykonem, zawierającym przeszło 200 pojęć niezbędnych do pełnego zrozumienia procesu komunikacji i używanych w badaniach kulturowych. Obejmuje ona zagadnienia dotyczące ludzkiego języka, życia społecznego, a także kwestie związane z kulturą popularną (mediami, subkulturami itd..). Jej autorzy, doświadczeni nauczyciele i wykładowcy, w sposób jasny oraz zwięzły definiują słowa-klucze współczesnej humanistyki. Wyjaśniają takie hasła, jak: "propaganda", "globalizacja", "cybernetyka", a nawet "styl", "pogłoska" czy "zdrowy rozsądek". Przy każdym terminie wskazują kontekst jego występowania, twórcę (jeśli taki istnieje) oraz wiele odniesień do literatury przedmiotu.
"Kluczowe pojęcia w komunikowaniu i badaniach kulturowych" przeznaczone są nie tylko dla amatorów humanistyki - chcących pogłębić swoją wiedzę - ale i znawców tematu, pragnących zapoznać się z aktualnym dorobkiem, a także stanowiskiem innych naukowców. Warto je mieć na swojej półce.