KATEGORIE

Kategorie

Okładka książki Klient w centrum uwagi

Klient w centrum uwagi

Jak szefowie mogą budować pozytywne doświadczenie w zespołach obsługi

  • Autor: Zych Robert
  • ISBN: 9788328314399
  • EAN: 9788328314399
  • Oprawa: oprawa: twarda
  • Wydawca: Helion
  • Format: 14,8x21,1 cm
  • Język: polski
  • Seria: BIZNES W PRAKTYCE
  • Liczba stron: 224
  • Rok wydania: 2016
  • Wysyłamy w ciągu: niedostępny
  • Średnia ocena: 5,00 (2)
  • 34,41
     zł
    Cena detaliczna:  49,90 zł
    Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 34,41
Artykuł chwilowo niedostępny
Wpisz e-mail, jeśli chcesz otrzymać powiadomienie o dostępności produktu
x
Dbaj o niego jak o źrenicę oka swego! Pozyskanie i utrzymanie prawdziwie dochodowego klienta to marzenie każdego szefa sprzedaży. Zdobycie takiego klienta jest rzeczą trudną i bardzo pracochłonną. O ileż łatwiej zainteresować nową propozycją osobę, która już wcześniej coś u nas kupiła! Oczywiście tylko wtedy, gdy ta osoba jest zadowolona z dokonanego zakupu oraz poziomu usług okołosprzedażowych, jakie nasza firma oferuje w pakiecie. Tak zwane pozytywne doświadczenie klienta czyni cuda. Jednak praca w zespole obsługi nie należy do łatwych. Dobrze wie o tym autor niniejszej książki, który ze swoimi klientami kontaktuje się osobiście od trzydziestu lat. Za pośrednictwem niniejszej książki Robert Zych, handlowiec, trener i szef firmy, dzieli się z Tobą własnymi doświadczeniami i wiedzą z zakresu obsługi klienta, jaką zdobył w ciągu ponad ćwierćwiecza zawodowej aktywności. Sięga nie tylko po uniwersalne praktyki znane na całym świecie. Pamięta też o specyfice klienta polskiego. Analizuje proces podejmowania decyzji zakupowych. Zdradza sztuczki pozwalające wypracować pozytywną postawę wobec klientów oraz... narzuconych przez zagraniczną centralę procedur postępowania, które nijak mają się do realiów naszego rynku. Podpowiada, jak bronić się przed klientem trudnym. Wszystko po to, byście obaj – Ty i Twój klient – mieli wyłącznie pozytywne doświadczenia!
✖ Opinia niepotwierdzona zakupem
Katarzyna S., ocena: 5/5
2016-07-28
Doskonała propozycja dla osób, które na co dzień mają do czynienia z klientami. Bardzo ciekawe przemyślenia i złote rady dla szefów sprzedaży. Polecam!
 
✖ Opinia niepotwierdzona zakupem
Martin, ocena: 5/5
2016-05-01
Książka przyjechała do mnie wczoraj przywieziona przez kuriera... Przeczytałem jednym tchem. Lektura doskonale pozwoliła mi zdiagnozować problemy i rozwiązać niektóre z nich. Polecam wszystkim, którzy szukają rzetelnych i ciekawych pozycji na temat zarządzania.
 
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj