Ludzie z poczuciem celu jest o kluczowej sprawie dla współczesnego lidera. O jego powołaniu i budowie morale zespołów w trudnych, coraz bardziej niepewnych a jednoczenie niosących coraz to nowe możliwości czasach. PURPOSE to angielski termin, który nie ma polskiego odpowiednika. Bo to więcej niż cel, zadanie, target. Tu chodzi o wizje i cel, które nadają znaczenie i sens temu, co robimy. Cele i zadania musimy ustawicznie weryfikować i zmieniać, podtrzymując zarazem obrany kierunek i wartości. Zmieniać motywacje w determinacje. To dziś zadanie nie tylko dla top managerów, lecz i kierowników średniego szczebla, dla ich coachow i doradców. Autor, odwołując się do badan jak i praktyki, podstaw dobrej szefowskiej rozmowy, storyteling i neuronauki - oferuje czytelnikowi prosty instruktaż, jak prowadzić samemu i pobudzać wśród ludzi "purpose driven life" - życie i prace z poczuciem misji. Bardzo wartościowa książka. Niech Wam służy.Jacek Santorski
Kevin Murray jest coachem elity brytyjskich przedsiębiorców i top managerów. Specjalizuje się w zarządzaniu reputacją i osobistą marką w komunikacji i przywództwie. Jego książki: "Język Liderów" (Language of Leaders, 2012) i "Inspirująca komunikacja" (Communicate to inspire, 2014) stają się bestsellerami i są właśnie tłumaczone na wiele języków. W Polsce wydajemy je z uwagi na głęboką zbieżność z ideami i praktyką naszej Akademii Psychologii Przywództwa Szkoły Biznesu Politechniki Warszawskiej i Values. Jestem przeświadczony, że staną się one zarówno najlepszym przewodnikiem skutecznego przywództwa i zarządzania w biznesie drugiej dekady XXI wieku, jak i ważnym źródłem inspiracji dla liderów sektora publicznego oraz administracji. Książki Kevina Murraya są "do bólu praktyczne", a czyta się je jak powieści sensacyjne.
Jacek Santorski, psycholog biznesu
Dlaczego chcąc przewodzić innym, trzeba rozwijać swoje zdolności komunikacyjne
Dwanaście zasad skutecznej komunikacji przywódców
Stworzenie ram dla przywództwa i działań w oparciu o misję i wartości
Wprowadzenie zewnętrznych opinii do organizacji w celu umocnienia relacji i zwiększenia zaufania
Rozmowy, które angażują i motywują
Inspirujący wpływ przywódców, którzy umieją słuchać
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?