Książka przedstawia 26 skutecznych strategii służących zatrzymaniu w firmie wartościowych pracowników - nie tylko tych osiągających wyjątkowe wyniki, ale także tych solidnych, wykonujących rzetelnie i niezawodnie codzienne zadania.
Dzięki lekturze tej książki dowiesz się m.in.:
- dlaczego płaca nie jest najważniejszą nagrodą,
- jak można dbać o rozwój pracownika, zapewniając mu pełne wyzwań zadania, nawet jeśli awans nie jest możliwy,
- jak dbałość o dobrą formę pracowników przekłada się na wyniki ich pracy,
- o co pytać, jak słuchać i rozumieć pracowników, aby nie chcieli zmieniać szefa ani zespołu,
- jak uwzględniać w pracy pasje pracowników, wartości, potrzeby osobiste i chęć kontaktowania się z innymi ludźmi,
- w jaki sposób uwzględniać różnice między pokoleniami w stosowaniu strategii budowania zaangażowania.
Książka zawiera przykłady z życia firm, a także listy działań, testy i kwestionariusze umożliwiające łatwe przełożenie teorii na praktykę.
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?