KATEGORIE [rozwiń]

Kawahara Reki

Okładka książki Sword Art Online #7

39,90 zł 27,00 zł


Od incydentu z Pistoletem Śmierci mija kilka tygodni. W ALfheim Online, VRMMO nowej generacji rozgrywającym się w świecie wróżek, wybucha dziwne poruszenie. Na dwudziestym czwartym poziomie nowej mapy, Dryfującego Zamku Aincrad, w północnej części dzielnicy mieszkalnej pojawia się tajemniczy awatar. Zagadkowy gracz oznajmia, że ten, kto zdoła pokonać go w pojedynku, otrzyma w nagrodę Oryginalną Technikę Miecza. Wielu śmiałków próbuje swych sił, jednak żadnemu nie udaje się zwyciężyć. Przeciwko niezrównanemu wojownikowi, który pokonał nawet Czarnego Szermierza Kirito, staje Asuna. Choć walka jest wyrównana, ostatecznie kończy się porażką szalonej uzdrowicielki. Mimo to dziewczyna dostaje propozycję wstąpienia do gildii tajemniczego gracza. Za niezwykłym kunsztem wojownika kryje się jednak pewna tajemnica. Oto nowy rozdział historii Asuny i Kirito – „Matczyny różaniec”.
Okładka książki Sword Art Online #6

39,90 zł 27,00 zł


Kirito loguje się do Gun Gale Online, VRMMO toczącego się w świecie prochu i stali, by zbadać sprawę gracza o pseudonimie Death Gun. Niestety, zaraz po zalogowaniu przytrafia mu się coś, co jeszcze nie raz sprowadzi na niego kłopoty. Okazuje się bowiem, że po przekonwertowaniu postaci jego nowy awatar do złudzenia przypomina dziewczynę. Szczęśliwym zbiegiem okoliczności Kirito poznaje Sinon, dziewczynę-snajpera, i dzięki jej wsparciu udaje mu się przystąpić do Bullet of Bullets, turnieju mającego wyłonić najsilniejszego gracza w całym GGO. Używając świetlnego miecza, pokonuje kolejnych przeciwników, czym wzbudza powszechne zainteresowanie. Nadchodzi finał Bullet of Bullets. Pośród doświadczonych graczy, biorących udział w generalnej bitwie, w końcu pojawia się Death Gun. Kim tak właściwie jest i czy naprawdę potrafi poprzez wirtualną rzeczywistość wywrześ wpływ na świat realny? Kirito rusza do samotnej walki z Pistoletem Śmierci! Oto finał serii "Widmowy pocisk"!
Okładka książki Sword Art Online #5

39,90 zł 27,00 zł


Od incydentu SAO minął rok. Pewnego dnia Sejiro Kikuoka, pracownik Biura ds. Nadzoru nad Wirtualną przestrzenią w Sieci Komputerowej przy Ministerstwie Spraw Wewnętrznych, prosi Kirito o osobliwą przysługę
Okładka książki Sword Art Online #4

39,90 zł 27,00 zł


Asuna nadal nie odzyskała przytomności. Kazuto podejrzewa, że ma to związek z "ALfheim Online", grą VRMMO, która w ostatnim czasie zdobyła wielką popularność wśród graczy. Niezwykle realistcyzny świat ALO w niczym nie ustępuje wirtualnej rzeczywistości SAO. Dzieki dynamicznym walkom, obecności magii oraz zastosowaniu "silnika lotu", który pozwala na swobodne poruszanie się w poiwetrzu, ALO przyciąga całe rzesze użytkowników. By uratować ukochaną, Kazuto po raz kolejny zakłada na głowę NerveGear. Przybiera swoje stare i sprawdzone imię, Kirito, i loguje się do wirtualnego świata. Jako przedstawiciel rasy Spriggan wyrusza do miejsca uwięzienia Asuny - do Drzewa Świata, które jest ostatecznym celem wszystkich graczy.
Okładka książki Sword Art Online #3

39,90 zł 27,00 zł


Kirito wydostaje się ze śmiertelnej gry MMO 'Sword Art Online' i wraca do realnego świata. Od razu wyrusza na poszukiwanie Asuny, swojej ukochanej i jednocześnie towarzyszki broni. Okazuje się jednak, że Asuna Yūki wciąż nie przebudziła się z koszmaru. Kirito za jedyną wskazówkę ma tajemnicze zdjęcie, które przedstawia Asunę przemienioną w skrzydlatą istotę i zamkniętą w klatce. Wszystko wskazuje na to, że dziewczyna została uwięziona w grze VRMMO nowej generacji: 'ALfheim Online'. Aby ocalić ukochaną, zdesperowany Kirito loguje się do świata ALO, krainy zamieszkanej przez wróżki! Tak zaczyna się seria 'Taniec wróżek', która w sieci podbiła już serca tysięcy fanów!
Okładka książki Sword Art Online #2

39,90 zł 27,00 zł


Sword Art Online – śmiertelna gra MMO, której opuszczenie jest niemożliwe, dopóki nie zostanie ukończona. Uwięzieni w niej gracze muszą dostosować się do życia w wirtualnej rzeczywistości. Mimo trudów, jakie niesie za sobą egzystencja w tak odmiennym świecie, potrafią czerpać satysfakcję z tego, co przynosi im los. Treser potworów – Silica, właścicielka kuźni – Lizbeth, tajemnicza dziewczynka – Yui oraz Sachi spotykają na swej drodze Kirito zwanego Czarnym Szermierzem, który wraz z najlepszymi wojownikami walczy na pierwszej linii frontu, by zdobyć najwyższe piętro zamku Aincrad i ukończyć grę. Oto cztery historie o tym, jak jedno przypadkowe spotkanie może odmienić czyjeś życie.
Okładka książki Sword Art Online #1

39,90 zł 27,00 zł

Artykuł chwilowo niedostępny

Dopóki gra nie zostanie ukończona, opuszczenie jej uniwersum jest niemożliwe, a wirtualna śmierć równa się śmierci w rzeczywistości. Dziesięć tysięcy graczy, nie znając prawdy o tajemniczej grze Sword Art Online, loguje się do jej świata, a wtedy rozpoczyna się brutalna gra o przetrwanie. Jeden z użytkowników uwięzionych w SAO, Kirito, bardzo szybko akceptuje prawdziwe oblicze gry. Wybiera drogę samotnego wojownika, by zdobywać kolejne kondygnacje stupiętrowego, dryfującego w przestrzeni zamku Aincrad. W drodze na szczyt w pojedynkę walczy z potworami i pokonuje wszystkie przeciwności losu. Pewnego dnia jednak zostaje zmuszony przez Asunę, mistrzynię rapiera, do zawiązania z nią drużyny. To spotkanie okaże się brzemienne w skutki i wciągnie Kirito w wir nieprzewidzianych zdarzeń. Oto nadchodzi legendarna powieść, która na stronie internetowej autora pochłonęła już ponad sześć i pół miliona czytelników!

Promocje

Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj