KATEGORIE

Kategorie

Okładka książki Kategoria wolności w refleksji i badaniach pedagogicznych

Kategoria wolności w refleksji i badaniach pedagogicznych

  • ISBN: 9788322798355
  • EAN: 9788322798355
  • Oprawa: oprawa: broszurowa
  • Wydawca: UMCS
  • Format: 240x173 mm
  • Język: polski
  • Liczba stron: 126
  • Rok wydania: 2024
  • Wysyłamy w ciągu: 3 - 5 dni
  • Brak ocen
  • 27,48
     zł
    Cena detaliczna:  37,80 zł
    Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 27,48
x
x
„Recenzowana publikacja stanowi interesujący, wieloaspektowy i wielowątkowy zbiór tematyczny, poświęcony kategorii i zjawisku wolności. W zakresie prezentowanych treści wyróżnić można zagadnienia historyczne, koncepcyjne i definicyjne, badania empiryczne oraz ich interpretacje, osadzone głównie w aspekcie społecznym, kulturowym oraz w refleksji o sztuce. Podstawowy walor poznawczy publikacji upatruję w przedstawionych badaniach empirycznych. O ile część historyczno-teoretyczna w zasadzie porządkuje wiedzę z zakresu przedmiotu badań, co oczywiście też ma znaczenie poznawcze, a niewątpliwie metodologiczne; o tyle oparte na wywiadach badania pokazują współczesne rozumienie istoty wolności przez badane osoby (głównie młodzież akademicką) oraz jej ograniczenia i zagrożenia. Badania przeprowadzone przeważnie w modelu jakościowym dały Autorkom możliwość interpretacji uzyskanych wyników (wypowiedzi) w kontekście teoretycznych problemów dotyczących wolności. Interpretacje wyników badań wykraczają zatem poza wąsko pojęte sprawozdanie, raport z badań. Stanowią one pretekst do szerszego odniesienia się do struktury, zadań i funkcji wolności w życiu indywidualnym i społecznym”. Z recenzji dr. hab. Piotra Magiera (Instytut Pedagogiki, Wydział Nauk Społecznych KUL, Lublin)
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj