Ekscytująca przygoda dla fanów Minecrafta - nagrodzona Kompasem Czytelniczym 2022! W wiosce na skraju wąwozu nigdy nie jest nudno. Nano uwielbia robić psikusy. Ale tym razem posunął się za daleko: zbudowany przez niego śnieżny golem powoduje ogromny chaos! Bohater ucieka łodzią ze swoją najlepszą przyjaciółką, Maffi, i trafia na bezludną wyspę. Ale czy na pewno bezludną? Gdy zapada zmrok, z jaskiń nagle wypełzają potwory... Dlaczego warto podarować tę książkę dziecku: przygody ze świata Minecrafta bliski dzieciom świat gier wartka akcja nie pozwala się nudzić część większej serii, którą można czytać bez końca
Tajemniczy portal! Nano musi się temu bliżej przyjrzeć... i nagle ląduje w Netherze ze swoją najlepszą przyjaciółką, Maffi! Ale mieszkańcy podziemi nie są przyjaźnie nastawieni. Przywódca piglinów porywa bohaterów i jedynym ratunkiem jest realizacja trzech trudnych zadań. Ale czy to oznacza, że się poddadzą? W przypadku Nano i Maffi to nie wchodzi w grę!
Przygoda dla fanów Minecrafta trwa!
Dlaczego warto podarować tę książkę dziecku:
przygody ze świata Minecrafta
bliski dzieciom świat gier
wartka akcja nie pozwala się nudzić
część większej serii, którą można czytać bez końca
Bestsellerowa powieść, której akcja rozgrywa się w dwóch światach - tym rzeczywistym i w Cubeworldzie - tylko z pozoru jest zbeletryzowną instrukcją obsługi Minecrafta. Tylko z pozoru i jedynie na początku. Nawet jeśli nie jesteś graczem, wir zdarzeń wciągnie Cię i wyrzuci na brzeg Kresu, skąd nie ma powrotu. A może jest?Karl Olsberg jest autorem 10 innych książek z dziedziny fan fiction, posiada doktorat ze sztucznej inteligencji i pracuje jako konsultant e-commerce oraz trener. Jest twórcą gier komputerowych i założycielem trzech firm typu start-up.Książka polecana dla młodzieży od 12 roku życia i wszystkich fanów Minecrafta, niezależnie od wieku.
W ciemnej jaskini niedaleko wioski Nano i Maffi odkrywają zmartwionego małego endermana. Wydaje się być dzieckiem, ale endermani w ogóle nie mają dzieci! Nano i Maffi muszą dowiedzieć się, o co w tym wszystkim chodzi. Kiedy jednak oboje próbują pomóc swojemu nowemu przyjacielowi wrócić do ojczyzny, wpadają w poważne kłopoty...
Nano bardzo chce się nauczyć warzyć mikstury, jednak nie jest to takie proste. Kiedy przypadkowo wypija miksturę skoków, ląduje w oceanie. Nieprzytomny opada na dno morza i odzyskuje przytomność dopiero w jaskini. Podczas gdy przyjaciele szukają go na lądzie, Nano musi stawić czoła niebezpieczeństwom pod wodą…
Nano i Maffi spędzają wakacje w nadmorskiej wiosce. Nano usiłuje udowodnić miejscowej dziewczynie, że jest mądrzejszy i silniejszy. Ona nie pozostaje mu dłużna. Podczas poszukiwania sekretnej świątyni w dżungli, oboje się gubią. Zapada noc, a potwory i rabusie czają się w ciemnych gęstwinach…!
Cubeworld Opowieści z Minecrafta - Bestsellerowa powieść, której akcja rozgrywa się w dwóch światach - tym rzeczywistym i w Cubeworldzie - tylko z pozoru jest zbeletryzowną instrukcją obsługi Minecrafta. Tylko z pozoru i jedynie na początku. Nawet jeśli nie jesteś graczem, wir zdarzeń wciągnie Cię i wyrzuci na brzeg Kresu, skąd nie ma powrotu. A może jest? Karl Olsberg jest autorem 10 innych książek z dziedziny fan fiction, posiada doktorat ze sztucznej inteligencji i pracuje jako konsultant e-commerce oraz trener. Jest twórcą gier komputerowych i założycielem trzech firm typu start-up. Książka polecana dla młodzieży od 12 roku życia i wszystkich fanów Minecrafta, niezależnie od wieku. Powrót do Cubeworldu. Opowieści z Minecrafta - Akcja drugiego tomu bestsellerowych Opowieści z Minecrafta rozgrywa się w dwóch światach. Który z nich jest fałszywy? Co jest prawdą, a co manipulacją? Marco szuka swojego miejsca w świecie i wbrew wszelkim przeciwnościom losu walczy o siebie i Amely. Jest przekonany, że wciąż grozi jej niebezpieczeństwo. Nie wiedząc, gdzie szukać ratunku decyduje się na powrót do Cubeworldu, który wydaje mu się bardziej realny niż klinika doktora Johansona.
Akcja drugiego tomu bestsellerowych Opowieści z Minecrafta rozgrywa się w dwóch światach. Który z nich jest fałszywy? Co jest prawdą, a co manipulacją? Marco szuka swojego miejsca w świecie i wbrew wszelkim przeciwnościom losu walczy o siebie i Amely. Jest przekonany, że wciąż grozi jej niebezpieczeństwo. Nie wiedząc, gdzie szukać ratunku decyduje się na powrót do Cubeworldu, który wydaje mu się bardziej realny niż klinika doktora Johansona.
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?