Kapitan Nauka. Memory na 3 sposoby. Co robimy?
- ISBN: 9788377885680
- EAN: 9788377885680
- Oprawa: Kartonowa
- Wydawca: Edgard
- Format: 11.0x11.0cm
- Język: polski
- Seria: KAPITAN NAUKA
- Liczba stron: 1
- Rok wydania: 2015
- Wysyłamy w ciągu: niedostępny
-
Brak ocen
-
20,02złCena detaliczna: 29,90 złNajniższa cena z ostatnich 30 dni: 20,02 zł
Artykuł chwilowo niedostępny
x
Coś tu nie gra... Tu dwa ogryzki jabłka, a tam tylko jeden!
To nie jest zwykłe memory! To trzy warianty gry o rosnącym stopniu trudności, które wciągną do zabawy dzieci w każdym wieku i o różnym temperamencie. To również fascynująca zabawa, która przy okazji ćwiczy pamięć, koordynację wzrokowo-ruchową, koncentrację, spostrzegawczość i refleks. Młodsze dzieci będą rozwijać umiejętność nazywania codziennych czynności, a starsze nauczą się porównywania i formułowania wniosków przyczynowo-skutkowych.
2+ Pamięć – to najprostszy i najpopularniejszy wariant gry przeznaczony przede wszystkim dla najmłodszych graczy, który polega na zapamiętaniu, gdzie leży drugi element z pary.
4+ Spostrzegawczość – ten wariant powstał z myślą o nieco starszych dzieciach. Gracze muszą zapamiętać, gdzie leży drugi element z pary i wskazać przynajmniej jedną z trzech różnic, które są ukryte na kartach.
6+ Refleks – to rozgrywka dla starszych dzieci, w której liczy się szybkość. Kiedy graczowi uda się odkryć parę kart, zadaniem wszystkich uczestników jest jak najszybsze wskazanie różnic – trzech, dwóch lub jednej różnicy w zależności od tego, co ustalicie przed rozpoczęciem gry.
W skład pakietu wchodzą: 20 usztywnianych i trwałych kart obrazkowych z zaokrąglonymi rogami, co gwarantuje bezpieczną zabawę, oraz instrukcja do gry. Dodatkową zaletą kart są atrakcyjne, kolorowe ilustracje pobudzające dziecięcą wyobraźnię. Memory na 3 sposoby to idealna odpowiedź na pytanie dziecka Co robimy?, która sprawdzi się podczas zabawy w domu, w samochodzie, w parku.
W serii ukazały się także: Memory na 3 sposoby Zwierzyniec.