Naprawdę możesz w sposób twórczy oddawać się swoim pasjom, nie klepiąc przy tym biedy!Autor tej książki przekonuje, że kreatywność jest normalną ludzką cechą, tak naturalną jak umiejętność oddychania.Co jednak zrobić, aby przekuć pasję i pomysły w coś realnego, namacalnego lub, jeszcze lepiej, w coś, co zapewnia stały dochód?Chase Jarvis w swojej niezwykle praktycznej książce opisuje kroki, które pomogą Ci zmienić pasję w satysfakcjonującą pracę. Czerpie ze wszystkiego, czego nauczył się na temat kreatywności jako artysta i biznesmen. Pokazuje konkretne narzędzia, z których możesz skorzystać na drodze do twórczego życia, ale też pisze o tym, jak radzić sobie z lękiem przed zmianą i podejmowaniem ryzyka. Niezależnie od tego, czy twórczość jest dla ciebie hobby, dodatkową pracą czy zajęciem w pełnym wymiarze czasu, ta książka poprowadzi cię do życia, o jakim marzysz.Chase Jarvis - jeden z najbardziej wpływowych i rozpoznawalnych fotografów minionej dekady, pomysłodawca kampanii promocyjnych takich marek jak Apple, Nike, Red Bull - dzieli się swoimi doświadczeniami związanymi z takim organizowaniem sobie życia zawodowego, aby dawało ono rzeczywiście satysfakcję i poczucie spełnienia. Podążaj za swoim twórczym powołaniem pisze Chase. I tego proponuję się trzymać. Może i Ciebie ośmieli do zrobienia choćby jednego kroku ... przed siebie. O tym jest ta książka.Andrzej Matysik, dziennikarz muzyczny, redaktor naczelny kwartalnika Twój Blues, prowadzi agencję koncertowo-wydawniczą Delta.Chase Jarvis to groźny człowiek. Może Ci się wydawać, że trzymasz w ręku wyłącznie ciekawą książkę, ale tak naprawdę sięgasz po iskrę, która odpali w Tobie najgorętsze pragnienia. A kiedy to się stanie, zaczniesz się rzeczywiście realizować i szybko zobaczysz piorunujące efekty. Tego lontu nie da się potem ugasić. Żeby nie było, że nie ostrzegałem.Andrzej Tucholski, psycholog biznesu, strateg komunikacyjny i twórca internetowy.Chase Jarvis - to wielokrotnie nagradzany artysta i przedsiębiorca. Tworzył kampanie dla takich marek jak Apple, Nike, Red Bull i wielu innych. Stworzył Best Camera, pierwszą aplikację do udostępniania zdjęć w mediach społecznościowych. Jest też współzałożycielem CreativeLive, gdzie ponad dziesięć milionów studentów uczy się fotografii, designu, muzyki i biznesu od czołowych światowych twórców i przedsiębiorców.
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?