Podręcznik dla osób planujących założenie własnej firmy - zwłaszcza tych bez wykształcenia ekonomiczno-menedżerskiego. Przedstawiono w nim nie tylko fazę projektowania nowego przedsięwzięcia (identyfikacji szansy, tworzenia modeli biznesowych, biznesplanu itd.), ale również wskazano wyzwania związane z zarządzaniem już powstałą firmą i ukierunkowywaniem jej rozwoju. Wiedza podana jest w nim w przystępny i praktyczny sposób, a jednocześnie dostosowany do polskiego kontekstu społeczno-gospodarczego. Uzupełnieniem książki są studia polskich przypadków.
"Pozycja ta jest skierowana głównie do studentów, menedżerów oraz działających i przyszłych przedsiębiorców. Jej celem jest nie tylko ukazanie czytelnikom istoty procesu przedsiębiorczego, ale również zachęcenie do refleksji i eksperymentowania. Mają temu służyć przedstawione w książce zagadnienia teoretyczne z zakresu przedsiębiorczości i narzędzi stosowanych przez przedsiębiorców, ale również zadawane przez autorów pytania i zamieszczone w tekście przypadki. Autorzy niejako „prowadzą” czytelnika przez proces przedsiębiorczy krok po kroku: od szansy i pomysłu na biznes, poprzez jego zaplanowanie, aż do prowadzenia i rozwoju. Na uwagę zasługują zamieszczone ciekawe przypadki, dobrze ilustrujące omawiane kwestie".
z recenzji dr. hab. Krzysztofa Wacha, prof. nadzw. UEK
"Człowiek może działać przedsiębiorczo na bardzo wielu obszarach […]. Oczywiście nie każdy z nas musi czy powinien działać na własny rachunek; w rozwiniętych gospodarkach własną działalność prowadzi około kilkunastu procent pracujących. […] przedsiębiorczość dotyczyć może zarówno organizacji biznesowych, jak i tworzenia nowych projektów tam, gdzie zysk nie jest pierwszym i podstawowym celem. Przedsiębiorczość definiujemy jako aktywne poszukiwanie, identyfikowanie i realizowanie szans."
z wprowadzenia
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?