Heris Serrano była oficerem urodzonym w rodzinie, w której od pokoleń wszyscy byli oficerami. Zmuszenie jej przez zdradzieckiego przełożonego do rezygnacji w niesławie nie było po prostu końcem jej kariery - to był koniec wszystkiego, co nadawało sens jej życiu. Mimo wszystko nawet kapitanowie pogrążeni w rozpaczy muszą jeść, więc Heris zatrudniła się jako "kapitan" luksusowego jachtu międzygwiezdnego. Stanowisko nadświetlnego szofera to nie to samo co dowodzenie krążownikiem, ale z tym nie może się równać nic, co Heris mogłaby robić.
Przynajmniej tak myślała... Bo na pokładzie Sweet Delight nie wszystko jest tym, czym się wydaje i wkrótce Heris zostaje zmuszona do walki o życie przeciwko bandytom, przemytnikom i „myśliwym”, z jakimi nie zdarzyło się jej zetknąć, gdy dowodziła we Flocie.
Nawet krótki czas spędzony w czeluściach przeklętej Otchłani może doprowadzić najsilniejszego człowieka do rozpaczy. I nawet dla krzepkiego, zdecydowanego barbarzyńcy Wulfgara okazał się traumatycznym przeżyciem, które każe mu szukać pocieszenia na dnie butelki.
Skazując się na dobrowolne wygnanie, Wulfgar porzuca przyjaciół, całe swoje dotychczasowe życie i wyrusza w podróż, która pozwoli mu zajrzeć w głąb własnej duszy. Czy nowi towarzysze, których znajdzie po drodze, dadzą mu siłę, jakiej nawet Drizzt, Bruenor i Regis nie potrafili mu dać? Czy też wciągną go jeszcze głębiej w portowy świat przemocy i zepsucia?
Nina na czele armii biesów spustoszyła Otchłań.
Aereas i jego anielscy sprzymierzeńcy obronili Miasto Drzwi.
Ale co się stało z dwójką kuzynów? Nina posiada jeszcze ciało, lecz zatraciła duszę. Aereas zachował duszę, ale stracił ciało.
Nadeszła pora nowych bohaterów. Muszą powstać i zdobyć dla siebie własny raj. Czas na Tarę i Aegisa – córkę Aereasa i syna Niny. Teraz oni podejmą walkę tam, gdzie przerwali ją ich rodzice.
Skorzystają przy tym z pomocy nieumarłego boga, gnoma ze sklepu muzycznego, upadłego anioła i wielu innych bohaterów sfer.
Zaznawszy spokoju wśród krasnoludów w odzyskanej Mithrilowej Hali, Drizzt po raz pierwszy w swym burzliwym życiu zaczyna odczuwać zadowolenie. Ale spokój nocnego elfa, renegata z miasta rządzonego przez kapłanki demonicznej bogini, nie może trwać długo. Sama Lolth, budząca grozę Królowa Pajęczych Otchłani, wzywa swych wyznawców, by wylali się z mrocznych głębin Podmroku i odzyskali dla niej jedyną duszę, która od tak dawna się jej wymyka – duszę Drizzta Do’Urdena.
Dziedzictwo jest siódmą częścią cyklu LEGENDY DRIZZTA.
Sądził, że to tylko gra.
Sądził, że nikomu nie stanie się krzywda.
Sądził, że może zaufać bandycie tanarukkowi.
Sądził, że został wynajęty dla swego sprytu i umiejętności.
Sądził, że to tylko kolejna ofiara, tylko kolejny cel.
Sądził, że może wykonać zleconą pracę, nie obracając przeciwko sobie całego miasta.
Mylił się.
Czarny Bukiet to druga powieść z nowej serii opowiadającej o ludziach, którzy żyją na marginesie społeczności i w cieniach Faerunu – łotrzykach.
Wulfgar wraca z Otchłani, by odkryć, że istnieją demony, których nie można zmiażdżyć młotem. Entreri używa swego sztyletu, by wyrzezać sobie imperium w zaułkach Calimportu. Szuka głowy swego najstarszego wroga. Drizzt uczy się, że nie wszystkie rany krwawią. I nie wszystkie klingi zabijają.
Bezlitosny tropiciel.
Obdarzona świadomością peleryna z futra piekielnego ogara o skłonnościach do piromanii. Irytująca skrzatka, kupcząca intrygami i informacjami.
Ostroga wywerna, coś więcej niż zwykły śmieć, od piętnastu pokoleń gniła w krypcie... aż do tej pory. Obdarzona potężnymi mocami pamiątka rodu Wyvernspur została skradziona: wielki czarodziej i głowa rodu, Drone Wyvernspur, pierwszy padnie ofiarą przekleństwa ciążącego na wiekowym przedmiocie. Ostrogę może odnaleźć tylko uważany za najmniej rozgarniętego z całej rodziny, Giogi Wyvernspur, jednak odzyskanie jej nie zapewni rodzinie bezpieczeństwa.
Na szczęście pomóc mu mogą słynna halflińska bardka Olive Ruskettle i utalentowana czarodziejka Cat. A kiedy zdrada i czary zagrożą misji Giogiego, bohater będzie musiał przywołać zaklęte w ostrodze potężne moce... choćby miał zostać jej następną ofiarą!
Morska wojna pustoszy Wybrzeże Mieczy, pozostawiając Zatokę Wrót Baldura w pożodze. Wypełniając swoją szaloną misję, zły lakhovas znalazł przejście do strzeżonych wód Morza Spadających Gwiazd i teraz żadne wybrzeże nie jest bezpieczne przed jego armiami głębin.
Zaraz po zakończeniu przygód pod Górą Białego Pióropusza Justicar i Escalla wyruszają w drogę do Hommlet. Jednak życie ze skrzatką i stabilizacja to dwie różne rzeczy. Escalla zostaje wciągnięta w intrygi dworu faerie. Zanim Justicar się zorientuje, wyruszy w czeluście Ziemi, a tam, aby ocalić jej życie, będzie walczył z hobgoblinami, drowami oraz królową pajęczych otchłani.
W Księdze Potworów znajdują się zarówno znane i lubiane monstra, takie jak giganty, demony i smoki, jak i całkowicie nowe tytany, anioły i archonty żywiołów. W tej książce znajdziesz wyzwania dla postaci na każdym poziomie - od skromnych koboldzkich sług po potężnego Orkusa, Demonicznego Księcia Nieumarłych!
Rewelacyjna kontynuacja Samego ostrza!Jak masz bronić miasta otoczonego przez wrogów i rojącego się od zdrajców, kiedy sprzymierzeńcy nie są godni zaufania, a twój poprzednik zniknął bez śladu? Wystarczy, by oprawca chciał umknąć - gdyby mógł chodzić bez laski - lecz inkwizytor Glokta musi poznać odpowiedzi na pewne pytania, nim armia gurkhulska zapuka do bram.Przez granicę Anglandu wlewają się szerokim strumieniem Północni, by wzniecać pożogę i zabijać w zimnym i skutym lodem kraju. Następca tronu, książę Ladisla, pragnie pokonać ich i zdobyć wieczną chwałę. Jest tylko jeden problem: ma pod swymi rozkazami najgorzej uzbrojoną, najgorzej wyszkoloną i najgorzej dowodzoną armię na świecie.Bayaz, Pierwszy z Magów, prowadzi grupę śmiałków przez ruiny przeszłości, by wypełnić misję. Kobieta, która budzi najgłębszą nienawiść na Południu, mężczyzna, który budzi największy strach na Północy, i najbardziej zarozumiały i samolubny młodzieniec w Unii to niezwykli towarzysze i jednocześnie śmiertelnie groźni - gdyby nie darzyli się nawzajem tak głęboką nienawiścią.Pradawne sekrety zostaną ujawnione. Krwawe bitwy będą kończyć się zwycięstwem albo klęską. Zawzięci wrogowie otrzymają przebaczenie - nie wcześniej jednak, nim zawisną na szubienicy.
Wielcy bohaterowie potrzebują wielkich przygód.
Świat pogrążył się w ciemnościach, lecz śmiałkowie gotowi stawić czoła straszliwym niebezpieczeństwom zostaną wspaniale wynagrodzeni.
Ten podręcznik podstawowy do gry Dungeons & Dragons zawiera wszystko, czego Mistrz Podziemi potrzebuje do stworzenia niezapomnianych przygód i wspaniałych kampanii dla dzielnych śmiałków.
Nowe, pełne wolności życie Drizzta i Catti-brie na pokładzie Duszka Morskiego zostaje zagrożone, kiedy z powodu sobowtóra, zagadkowego wiersza oraz nieprawidłowo rzuconego czaru bohaterowie wracają w okolice, gdzie po raz pierwszy natknęli się na kryształowy relikt. Przynętą jest dusza ukochanej osoby, więziona i dręczona przez złego demona, Errtu.
Podczas podróży, która zabierze Drizzta z nawiedzanych przez piratów wód Wybrzeża Mieczy w Lśniące Góry i jeszcze dalej, mroczny elf i jego towarzysze nawiązują nowe sojusze i odnawiają stare przyjaźnie, z determinacją walcząc ze złem, które pragnie zniszczyć nie tylko drowa Drizzta Do’Urdena, lecz również tych, których pokochał.
Dla miłośników wartkiej akcji i nietuzinkowych bohaterów Elizabeth Moon – autorka militarnej fantastyki i zdobywczyni nagrody Nebula – stanowi doskonały wybór. Błyskotliwie niekonwencjonalna Kylara Vatta, czarna owca Transportu Vattów, jednego z najbogatszych domów kupieckich galaktyki, to bohaterka niepodobna do innych, obdarzona instynktem zabójcy zarówno w interesach, jak i w walce. Obecnie, po dokonanych z zimną krwią zamachach, które pozbawiły życia jej rodziców i obróciły w gruzy przewoźnicze imperium Vattów, Kylara staje przed największym wyzwaniem w życiu.
Jest czas żałoby i jest czas zemsty. Teraz zdecydowanie nadeszła pora na to drugie. Po przekazaniu dowodzenia statkiem kupieckim Gary Tobai kuzynce Stelli, Ky wyrusza na pokładzie zdobycznego okrętu pirackiego Piękna Kaleen w podwójnej misji: uratowania rodzinnego interesu oraz ukarania odpowiedzialnych za morderstwa... nim uderzą ponownie.
Odkąd system natychmiastowej komunikacji międzygwiezdnej padł ofiarą sabotażu, przekaz wiadomości jest utrudniony, a dostępne informacje niewiarygodne. Podczas podróży od jednego systemu do drugiego Ky zbiera wskazówki i odkrywa spisek o przerażającym zasięgu, zapierający dech w piersiach swą zuchwałością i całkowitą bezwzględnością.
Jedyna nadzieja, jaka pozostała niezależnym systemom gwiezdnym
i kupcom w starciu z tak potężnym nieprzyjacielem, leży
w zjednoczeniu się. Niestety, dowodząc okrętem, który wcześniej należał do cieszącego się złą sławą pirata – jej własnego krewnego, Osmana Vatty, zabitego przez nią za udział w uśmierceniu rodziców – Ky spotyka się z podejrzliwością, a czasem otwartą wrogością. O jej zamiarach i tożsamości krążą plotki. Wkrótce nawet Stella zaczyna kwestionować jej decyzje oraz prawo do ich podejmowania.
W międzyczasie tropieni przez Ky spiskowcy ścigają ją, umieszczając agentów na każdej stacji kosmicznej, w każdym rządzie planetarnym, wojsku i domu kupieckim – nawet jej własnym. Zanim rozpocznie walkę z wrogiem, Kylara musi przetrwać na śmiercionośnym polu minowym podstępu i zdrady.
Kiedy John Hackworth po raz pierwszy dopuścił się przestępstwa, nawet nie zdawał sobie sprawy, co zapoczątkował i w jak gęstą sieć intryg się wplątał. W świecie, w którym wszystko jest na wyciągnięcie ręki, gdzie domowe kompilatory materii potrafią stworzyć niemal każdy żądany przedmiot, rozwój techniki determinuje los jednostki. O sile decyduje przynależność do grupy i umiejętność szybkiego reagowania na nadarzające się okazje. Ale świat ten skazany jest na zagładę. Jego przyszłość znalazła się w rękach małej dziewczynki, która przypadkowo weszła w posiadanie pewnej wielce istotnej księgi...
O Diamentowym Wieku:
„Ożywiona wizja Stephensona... przewija się przez narrację...połączona z techniką doprowadzoną do granic absurdu...Dowcipne i celne uwagi sprawiają, że Diamentowy wiek czyta się z prawdziwą przyjemnością”
– The Washington Post
„Stephenson tworzy bogaty i skończenie pełny świat, ożywiony mnóstwem inwencji i zaludniony asortymentem różnorodnych postaci”.
– The Denver Post
„[Diamentowy wiek] udowadnia, że Stephenson potrafi niczym krawiec zszywać ze sobą jak z kawałków materiału całe światy, wykorzystując do tego mocną nić przygody i ostrą igłę satyry”.
– San Francisco Chronicie
„Dzięki zapierającej dech w piersiach wizji i bystrości umysłu Stephenson staje się nie tylko głównym rzecznikiem współczesnego SF, ale także prorokiem przyszłości technologicznej”.
– Booklist
Byli przekonani, że wiedzą jakimi prawami rządzą się wszechświaty – MYLILI SIĘ.
Na przestrzeni dwóch stuleci, od odkrycia pierwszego portalu łączącego ze sobą wszechświaty, Arkana zbadała wiele nowych światów, które okazały się zupełnie dziewicze... i wszystkie były duplikatami ich własnego. „Odkrywcy” wiedzieli już, gdzie szukać bogatych złóż surowców, ale nie wiedzieli, w którym miejscu planety wychodzili z portalu. I tak, świat za światem, odkrywali na nowo nieograniczoną przestrzeń życiową i nieprzebraną fortunę ukrytą w minerałach.
I przez cały ten czas nie natknęli się na żadne istoty rozumne. Nie znaleźli żadnych miast, żadnych potężnych imperiów, niczego, co stanowiłoby odpowiednik smoków, gryfów, zaklęć i ludzi posługujących się magią.
Lecz to wszystko ma się właśnie zmienić. Okazuje się, że inteligencja powstała także i w innym zakątku multiwersum. Gdzieś istnieją inni ludzie – równie inteligentni, posługujący się śmiercionośną bronią i mocami umysłu... ich magia nosi dziwaczną nazwę „nauki”.
Przymierze Estorei istnieje od ponad 850 lat. Jego Orędowniczka, Herine Del Aglios, wie, że przewodzi największej cywilizacji w całej historii. Ale pragnie więcej. Tymczasem na niedawno podbitych terytoriach Estorei rodzi się niezadowolenie. Ludność zmuszona do walki przeciwko starym przyjaciołom i sąsiadom w imieniu Przymierza, stawia czoła trudnym wyborom i wspiera wojny Estorei pieniędzmi i ludźmi – na żądanie Paula Jhereda, przywódcy Zbieraczy i żelaznej prawicy Orędowniczki. Herine wierzy, że z Jheredem u boku wszystko pójdzie po jej myśli. Aż do chwili, gdy krwawy i tragiczny w skutkach zwrot w przebiegu wojny z Królestwem Tsardu zmusza armię Estorei do wycofania, a wojska Tsardu wkraczają do Przymierza.
„PŁACZ NARODZONYCH to świetny początek monumentalnej epickiej fantasy i prawdziwa uczta dla fanów tego gatunku. Każda opisana bitwa to potężny zastrzyk adrenaliny i dreszcz podniecenia, a każdy zwrot akcji – kolejna nieprzespana noc.”
Piotr „Rebound” Brewczyński www.polter.pl
Umiejętne połączenie elementów klasycznego fantasy z motywami historycznymi. W „PŁACZU NARODZONYCH” przenosimy się do rzeczywistości przypominającej czasy Imperium Rzymskiego, gdzie religia przeplata się z magią i polityką, a krwawe bitwy z dramatami jednostek. To doskonała, wciągająca książka dla wielbicieli soczystej fantasy, którą Barclay składa akces do grona czołowych twórców gatunku.
Tymoteusz „Shadowmage” Wronka www.katedra.nast.pl
Płacz narodzonych" to pierwszy tom znakomitej dylogii fantasy, ukazującej wszechmocne imperium Estorei w chwili zasłużonej chwały, a zarazem śmiertelnego zagrożenia. James Barclay swobodnie kreśli historię wielkich kampanii wojennych, epickich bitew, spisków i pościgów, podążając śladami George'a R.R. Martina czy Stevena Eriksona. Nadnaturalne zdolności westfalskich dzieci dla jednych są błogosławieństwem, dla innych herezją przeciw Bogu – czy czworo młodych Ascendentów odmieni oblicze świata i skieruje historię ludzkości na nowe tory? Honor i zdrada, miłość i śmierć, wojna i panowanie nad żywiołami – wszystko to Barclay splótł w fascynującą historię, kipiącą wartką akcją. Lektura obowiązkowa!
Krzysztof „Alakhai” Wójcikiewicz www.sapkowski.pl
Podróżnicy powracający z odległych krajów leżących poza Jeziorem Pary i górami Ognistego Stopnia opowiadają niesamowite historie o ludach i miejscach, które tam oglądali lub których unikali. Szpiegowie magów z Halruaa, wemikowie z Shaar, niziołki z Luiren, Crinti z Dambrath...
Oto turbodoładowany thriller prosto od wielokrotnie nagradzanego autora MODYFIKOWANEGO WĘGLA, UAPDŁYCH ANIOŁÓW i ZBUDZONYCH FURII. W tym świecie mordercy są gwiazdami, media - masową rozrywką, a wolność - raczej niebezpiecznym darem.
Pucz w Kambodży. Zamachowcy w Gwatemali. Dla mężczyzn i kobiet z Inwestycji Konfliktowych Shorn to doskonała okazja. W rozgrzanej globalnej wiosce bliskiej przyszłości, najlepszym interesem jest znalezienie sobie odpowiedniej, małej wojenki i wspieranie jednej strony przeciwko drugiej - w zamian za udział w zyskach. Aby odnieść sukces w tej branży, Shorn używa nowego rodzaju korporacyjnych gladiatorów: dobrze ubranych i ostro prowadzących spluw do wynajęcia, którzy poruszają się w pancernych maszynach i przestrzegają kodeksu samurajów. Chris Faulkner doskonale nadaje się do tego zajęcia.
Wybił się ponad Londyńską strefę destrukcji. A jego zabójstwa uczyniły go sławnym. Ale, w przeciwieństwie do swojego najlepszego przyjaciela i rywala z Shorn, Faulkner ma w sobie coś, czego nie dostrzegają outsiderzy. Coś, co próbuje uratować jego żona, a była gwiazda porno, która awansowała na reporterką telewizyjną - wyeksploatować.
Skąpany we krwi, będący na celowniku zwyczajnych kryminalistów liczących na swój "strzał sławy", Faulkner żyje na kredyt.
Dopóki nie dostanie ostatniej szansy na ujście z życiem.
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?