Internet jako źródło informacji w decyzjach nabywczych konsumenta
-
Autor: Kos-Łabędowicz Joanna
- ISBN: 9788325569174
- EAN: 9788325569174
- Oprawa: Miękka
- Wydawca: C.H. Beck
- Format: 16.5x24.0cm
- Język: polski
- Seria: ZARZĄDZANIE
- Liczba stron: 192
- Rok wydania: 2015
- Wysyłamy w ciągu: niedostępny
-
Brak ocen
-
45,15złCena detaliczna: 59,00 złNajniższa cena z ostatnich 30 dni: 45,15 zł
Artykuł chwilowo niedostępny
x
Książka przedstawia syntetyczny przegląd teorii zachowań konsumenta w procesie podejmowania decyzji nabywczych związanych z korzystaniem z Internetu. Autorka proponuje klasyfikację internetowych źródeł informacji o produktach i usługach oraz formułuje zalecenia dla podmiotów tworzących elektroniczny przekaz marketingowy.
Tematyka /monografii/ jest bardzo aktualna i interesująca zarówno z punktu widzenia teoretycznego, jak i utylitarnego. Zmiany zachodzące w zachowaniach nabywczych konsumentów są uwarunkowane między innymi pojawieniem się nowych źródeł informacji, do których można zaliczyć źródła internetowe. Recenzowana monografia dr Joanny Kos-Łabędowicz wychodzi naprzeciw tym praktycznym i teoretycznym potrzebom.
Dr hab. Grażyna Rosa
prof. Uniwersytetu Szczecińskiego