Informatyka. Podręcznik. Klasa 5 Szkoła podstawowa
- ISBN: 978-83-0217-443-8
- EAN: 9788302174438
- Oprawa: Miękka
- Wydawca: WSiP
- Format: 242x170x5mm
- Liczba stron: 136
- Rok wydania: 2018
- Wysyłamy w ciągu: niedostępny
-
Brak ocen
-
12,40złCena detaliczna: 13,69 złNajniższa cena z ostatnich 30 dni: 12,40 zł
Artykuł chwilowo niedostępny
x
Podejście problemowe wykorzystywane w podręczniku to sprawdzone rozwiązanie zgodne z podstawą programową. Dzięki podejściu problemowemu uczniowie krzyżowo ćwiczą wymagane umiejętności. W podręczniku nauka programowania jest oparta na języku Scratch – barwnym programie wizualnym dostosowanym do wieku uczniów – to sprawdzone rozwiązanie!
Uczeń w klasie piątej nauczy się pracować:
z arkuszem kalkulacyjnym (m.in. analizuje dane i tworzy wykresy liniowe);
z programem prezentacyjnym (tworzy prezentację, wstawia animację do niej);
w sieci (zakłada konto pocztowe, korzysta z forów dyskusyjnych, czatów, komunikatorów);
z edytorem dźwięku i edytorem wideo;
wyszukiwać informacje w internecie;
programować w Scratchu (m.in. projektuje grę).
Struktura lekcji jest uporządkowana i przedstawia się następująco:
Na początku każdej z 30 lekcji stawiany jest ciekawy problem.
W trakcie lekcji pokazywany jest sposób jego rozwiązania.
Po każdej lekcji zadania do samodzielnego wykonania.
Tematy informatyczne łączą się z innymi przedmiotami.
Lekcje zawierają listę zdobywanych umiejętności, wskazówki i rady ułatwiające zapamiętanie ważnych zasad, listę pojęć komputerowych do tworzonego przez uczniów słownika, zadania.
Rozdziały w podręczniku :
Lekcje z obrazkami,
Lekcje w sieci,
Lekcje z multimediami,
Lekcje ze Scratchem,
Lekcje z globusem.
Po każdym rozdziale jest podsumowanie najważniejszych informacji. Podręcznik łagodnie wprowadza w świat programowania, jest przyjazny w pracy zarówno dla ucznia, jak i nauczyciela
Uczeń w klasie piątej nauczy się pracować:
z arkuszem kalkulacyjnym (m.in. analizuje dane i tworzy wykresy liniowe);
z programem prezentacyjnym (tworzy prezentację, wstawia animację do niej);
w sieci (zakłada konto pocztowe, korzysta z forów dyskusyjnych, czatów, komunikatorów);
z edytorem dźwięku i edytorem wideo;
wyszukiwać informacje w internecie;
programować w Scratchu (m.in. projektuje grę).
Struktura lekcji jest uporządkowana i przedstawia się następująco:
Na początku każdej z 30 lekcji stawiany jest ciekawy problem.
W trakcie lekcji pokazywany jest sposób jego rozwiązania.
Po każdej lekcji zadania do samodzielnego wykonania.
Tematy informatyczne łączą się z innymi przedmiotami.
Lekcje zawierają listę zdobywanych umiejętności, wskazówki i rady ułatwiające zapamiętanie ważnych zasad, listę pojęć komputerowych do tworzonego przez uczniów słownika, zadania.
Rozdziały w podręczniku :
Lekcje z obrazkami,
Lekcje w sieci,
Lekcje z multimediami,
Lekcje ze Scratchem,
Lekcje z globusem.
Po każdym rozdziale jest podsumowanie najważniejszych informacji. Podręcznik łagodnie wprowadza w świat programowania, jest przyjazny w pracy zarówno dla ucznia, jak i nauczyciela