David Huchins, opierając się na autorytecie największych japońskich guru, w książce Hoshin Kanri wskazuje drogę do sukcesu w konkurencyjnej rzeczywistości rynkowej. Koncentruje się na tym, od czego wszystko się zaczyna - na stałym ulepszaniu przedsiębiorstwa od środka. Udziela odpowiedzi m.in. na następujące pytania:
- Czym jest kompleksowe zarządzanie jakością Hoshin Kanri i jak je wdrożyć?
- Jak zorganizować w firmie koła jakości?
- Jak połączyć modele Six Sigma i Lean Manufacturing, aby utworzyć optymalne rozwiązanie?
- Co wynika z faktu, że pokonana w II wojnie światowej Japonia stała się potęgą gospodarczą?
Opowieść autora toczy się od określenia strategii zwycięzcy, poprzez wskazówki dotyczące przemyślanej taktyki, po opis codziennych wyzwań w pracy. Książka zawiera nie tylko praktyczne rady, lecz także studia przypadku największych światowych firm.
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?